Top/Flop stammen

DeletedUser50691

Guest
sadam ?

ik zal altijd laatste woord hebben ontremd me eigen account :) niet de stam
 

DeletedUser76647

Guest
Wouter van Lion Cup of Cintra. Speelde op tijsbetuwehero, maar blijkt dus in Septen te spelen. Heeft niemand hierover geïnformeerd en is mooi in de stamchat blijven zitten.
Vervolgens als hij er op aan wordt gesproken krijgt hij nog een grote mond ook. Begint daarnet te schelden en dreigen.

Voor de duidelijkheid, ik ben de chat uit gestapt op het moment dat er spraken was dat ik weer terug zou springen naar mijn originele account van W51.

Vanaf 15:50 vandaag ben ik er terug in gezet op verzoek, dit kwam na aanleiding van een eerder opgevangen gesprek hier ben ik verhaal over gaan halen en opzoek gegaan naar een concreet antwoord deze heb ik toen ook gevonden.

Met als gevolg dat er 1 tot 2 spelers waren die vroegen wat ik kwam doen, hier op antwoorden ik het volgende: https://postimg.org/image/wezd0srq1/

Hier zat natuurlijk sarcasme achter, dit werd echter door een handje vol mensen gesnapt met als gevolg dat ik werd aangesproken door een persoon wiens naam ik niet ga noemen heb geen zin in wijs gedrag.

De persoon in kwestie was niet op de hoogte van de situatie en begon toch aan een tirade binnen de prive chat van skype en vervolgens word het over skype heen getrokken naar anderen.

Conclussie: Als ik echt een Spy was en vals wou spelen had ik niet gezegd dat ik een spy was en ik was pas 2 dagen uit de chat als ik informatie wou door spelen had ik dat al kunnen doen met de informatie die ik had tevens zullen er in die 2 dagen weinig tot niets zijn besproken want zo actief is die chat niet een van de redenen van mijn vertrek.

Echter ben ik het schapen gedrag van sommige mensen wel moe, mensen volgen tegewoordig maar als schapen in andermans ideetjes en meningen.

- Wouter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76545

Guest
Jij moest je schamen kerel. Wat jij durft te flikken.
Achter je computertje op skype durf je wel stoer te doen. Je bedreigde mij meerdere malen met mijn real life. Zocht van allerlei gegevens over mij op die zeker niet openbaar zijn om vervolgens 5 minuten geleden het hele gesprek te verwijderen omdat je bang bent gepakt te worden.
Wat ben jij een droeftoeter. Eerlijk waar, dit is denk ik het meest trieste dat ik ooit tegen ben gekomen op Tribal Wars
 

DeletedUser76647

Guest
Jij moest je schamen kerel. Wat jij durft te flikken.
Achter je computertje op skype durf je wel stoer te doen. Je bedreigde mij meerdere malen met mijn real life. Zocht van allerlei gegevens over mij op die zeker niet openbaar zijn om vervolgens 5 minuten geleden het hele gesprek te verwijderen omdat je bang bent gepakt te worden.
Wat ben jij een droeftoeter. Eerlijk waar, dit is denk ik het meest trieste dat ik ooit tegen ben gekomen op Tribal Wars
Je toont enorm subassertief gedrag dit merk ik ook weer in deze reactie, is niet veel anders als op skype. Als je het over skype wilt hebben wil ik hier best wel wat screen-shots achterlaten.

- Wouter
 

DeletedUser76545

Guest
Screen shots van wat. Je verwijderde berichten? Grapjas jij.
Ben niet zo van de supports, maar hier ga ik dus wel achter aan he kerel. Hier ben ik dus echt totaal geen fan van.

Eerst beetje de internet held uit hangen en achteraf als je beseft dat je er een ban voor kunt krijgen alles snel verwijderen. Juh, jij bent het mannetje wel hoor.
Ik ga er verder niet op door. Heeft toch geen zin met jou. We komen elkaar ooit wel tegen, ingame of in real life toch ;)
 

DeletedUser76647

Guest
Screen shots van wat. Je verwijderde berichten? Grapjas jij.
Ben niet zo van de supports, maar hier ga ik dus wel achter aan he kerel. Hier ben ik dus echt totaal geen fan van.

Eerst beetje de internet held uit hangen en achteraf als je beseft dat je er een ban voor kunt krijgen alles snel verwijderen. Juh, jij bent het mannetje wel hoor.
Ik ga er verder niet op door. Heeft toch geen zin met jou. We komen elkaar ooit wel tegen, ingame of in real life toch ;)
Ik wil je best een keer in real-life tegen komen, heb ik je ook op skype gezegd.

Maar ik vind wel dat als je iemand beschuldigd van iets of überhaupt meteen een hele stam door het slik heen trekt je dit moet kunnen onderbouwen met feiten en ook op de hoogte zijn van de situatie die zich heeft afgespeeld ... helaas heb je zelf ook meerdere malen aangegeven dit niet te zijn maar toch je mening klaar te hebben ?

Voor mij is dit gesprek klaar, maar ik houd me aan de gemaakt belofte.

- Wouter
 

DeletedUser76545

Guest
Altijd meteen screens maken :p
Ja stom van me. Dat ga ik dus nooit meer vergeten.

Ik wil je best een keer in real-life tegen komen, heb ik je ook op skype gezegd.

Maar ik vind wel dat als je iemand beschuldigd van iets of überhaupt meteen een hele stam door het slik heen trekt je dit moet kunnen onderbouwen met feiten en ook op de hoogte zijn van de situatie die zich heeft afgespeeld ... helaas heb je zelf ook meerdere malen aangegeven dit niet te zijn maar toch je mening klaar te hebben ?

Voor mij is dit gesprek klaar, maar ik houd me aan de gemaakt belofte.

- Wouter

Weet je. Ik kan hoog of laag springen. Ik kan zeggen wat ik wil maar je reageert toch telkens alsof je compleet onnozel bent. Hier nu ook, ongelooflijk hypocriet. Het jammere is dat ik stukken van jou niet meer aan kan tonen en je daar mooi misbruikt van kan maken en al doet.
Enfin, wat je hier zegt was toch al totaal irrelevant aan de hand van de vorige wisseling met je stam.
Daarnaast klopt het simpelweg ook weer niet.
Wat je hier beweerd te zeggen is namelijk helemaal niet geval.
Moet zeggen dat je hier wel erg "verstandig" over komt. Een totaal ander persoon dan ik op Skype heb leren kennen. Alleen al je woordkeuze is een wereld van verschil. :')

Enfin, ik hoop dat je leiding en medespelers er wat mee doen. Ik zou me doodschamen
 

DeletedUser76647

Guest
Ja stom van me. Dat ga ik dus nooit meer vergeten.



Weet je. Ik kan hoog of laag springen. Ik kan zeggen wat ik wil maar je reageert toch telkens alsof je compleet onnozel bent. Hier nu ook, ongelooflijk hypocriet. Het jammere is dat ik stukken van jou niet meer aan kan tonen en je daar mooi misbruikt van kan maken en al doet.
Enfin, wat je hier zegt was toch al totaal irrelevant aan de hand van de vorige wisseling met je stam.
Daarnaast klopt het simpelweg ook weer niet.
Wat je hier beweerd te zeggen is namelijk helemaal niet geval.
Moet zeggen dat je hier wel erg "verstandig" over komt. Een totaal ander persoon dan ik op Skype heb leren kennen. Alleen al je woordkeuze is een wereld van verschil. :')

Enfin, ik hoop dat je leiding en medespelers er wat mee doen. Ik zou me doodschamen
Oke, dus je hebt niet gezegd dat ik een Spy was of dat de stam waar in ik zit weer vuil speelt door daar gebruik van te maken, dat dacht ik al dat heb je wel gedaan en waar was dat op gebaseerd? Indeed nothing at all.

Dat is namelijk de enige reden waarom ik me zelf verdedig op dit moment, ben niet echt iemand die veel op het forum zit.

Verder vind ik je maar een hypocriet mannetje en daar mee zal ik ook niet meer reageren op je reacties, krijg sterk de indruk dat je last hebt van een tunnel visie. Een verdere discussie is daarom dus ook uitgesloten.

- Wouter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Toch maar even reageren.

Het ging er niet om dat je weer even teruggezet was in de stamchat, maar om het feit dat je zonder overleggen niet meer op ons acc speelde maar ondertussen op lion bent gaan spelen, terwijl je nog altijd toegang tot ons account had(en dus de info op het forum).

Ook heb je 300 pp overgedragen van ons account naar surrounded by idiots. Je hebt gezegd dit terug te betalen maar nog niks ontvangen? Het frappante is ook wel dat je dit op 29-12 hebt gedaan terwijl je toen dus al bij lion speelde. Ik ben er vrij zeker van dat als ik er niks over tegen je gezegd had dat je niks terug zou sturen.

Ik heb verder nooit problemen met je gehad maar als stan zegt dat je hem uitgescholden hebt en dergelijke dan verdien je het ook om negatief op het forum te komen;)
 
Reactiescore
154
Oke, dus je hebt niet gezegd dat ik een Spy was of dat de stam waar in ik zit weer vuil speelt door daar gebruik van te maken, dat dacht ik al dat heb je wel gedaan en waar was dat op gebaseerd? Indeed nothing at all.

Dat is namelijk de enige reden waarom ik me zelf verdedig op dit moment, ben niet echt iemand die veel op het forum zit.

Verder vind ik je maar een hypocriet mannetje en daar mee zal ik ook niet meer reageren op je reacties, krijg sterk de indruk dat je last hebt van een tunnel visie. Een verdere discussie is daarom dus ook uitgesloten.

- Wouter

Ik moet zeggen dat deze discussie me lichtelijk stoort. Ongeacht of Wouter een spy was, wat ik ten zeerste betwijfel, is het niet de bedoeling om RL en TW te vermengen. Langs beide kanten.

De beschuldigingen komen niet uit de lucht gevallen, uiteraard. Compleet verzonnen zijn ze niet. Ik heb niet genoeg info om een sluitend oordeel te vormen over de spy-zaak, maar het is voor mij een brug of 10 te ver om RL-dreigementen bij het spel te betrekken. Ik ben het er dus mee eens dat Wouter het verdient om negatief op het forum te komen ;)


Bij deze.
 

DeletedUser76999

Guest
Hij komt uit snow hè. Stabben zit in ons bloed.

Maarja wat doe je eraan. Ieder verhaal heeft zoveek waarheden. En zeker online zijn er genoeg mensen die t verhaal zonder problemen iets verdraaien.

T blijft geloofwaardig maar t is niet persee de waarheid.

Ik vind wouter een schatje. En als je wi haten haat je maar op mij.

Groetjes en weltruste
 
Reactiescore
2.508
Ik vind het wel een mooie nieuwe tactiek wat Septen nu op Edict probeert te doen. Een blitz uitvoeren en deze al inzetten voor de nachtbonus, waardoor de verrassing weg is. Dit noemt men ook wel het begin van een tactisch hoogstandje in de maak :rolleyes:

Nee, serieus wat dachten jullie? We blitze, maar zonder het belangrijkste element, de verrassing?
 
Reactiescore
2.508
Ik heb ooit de belofte aan Andre gedaan om een weekje co bij hem te zijn, en hij besluit dit te claimen om een fucking kerkwereld. Maar ja, hij zit in Edict dus ik ook tot eind van de vakantie:cool:
 
Reactiescore
2.508
In je beste dromen misschien
 

DeletedUser78054

Guest
Ik vind het wel een mooie nieuwe tactiek wat Septen nu op Edict probeert te doen. Een blitz uitvoeren en deze al inzetten voor de nachtbonus, waardoor de verrassing weg is. Dit noemt men ook wel het begin van een tactisch hoogstandje in de maak :rolleyes:

Nee, serieus wat dachten jullie? We blitze, maar zonder het belangrijkste element, de verrassing?
Cintra heeft toch wel al een dorpje binnen van AMP :eek: weet natuurlijk niet hoelang ze dat bijhouden ;)
 
Reactiescore
2.508
Maar jonguh, wat zijn jullie pro's wel 1 dorpje gepakt, die misschien van jullie blijft. Sorry o zo machtige worst....

Cintra heeft toch wel al een dorpje binnen van AMP :eek: weet natuurlijk niet hoelang ze dat bijhouden ;)

Oké, ik ben door deze reactie dus even van mij apropo gezet. Je bent je ervan bewust wat je zojuist beweerd toch?

Je beweert dat dit een goede (slecht uitgevoerde) blitz was, omdat er wel 1 dorp is gepakt, waarvan niet eens zeker is dat jullie hem behouden....
Ik weet niet wat jou normen zijn van een goed offensief, maar persoonlijk zou ik het beschamend vinden als ik pas 1 dorp heb, 14/15u nadat ik de aanval heb ingezet. Ik denk dat ik hier zeker niet de enige is zal zijn, althans dat hoop ik.

Maar goed de dag is nog kort misschien breiden jullie, jullie actie wel uit met 3 dorpjes winst, doe eens gek, maar in mijn boekje zal dit dan herinnerd worden als een faal blitz, zowel vanwege de uitvoering en het resultaat.
 

DeletedUser

Guest
Maar jonguh, wat zijn jullie pro's wel 1 dorpje gepakt, die misschien van jullie blijft. Sorry o zo machtige worst....



Oké, ik ben door deze reactie dus even van mij apropo gezet. Je bent je ervan bewust wat je zojuist beweerd toch?

Je beweert dat dit een goede (slecht uitgevoerde) blitz was, omdat er wel 1 dorp is gepakt, waarvan niet eens zeker is dat jullie hem behouden....
Ik weet niet wat jou normen zijn van een goed offensief, maar persoonlijk zou ik het beschamend vinden als ik pas 1 dorp heb, 14/15u nadat ik de aanval heb ingezet. Ik denk dat ik hier zeker niet de enige is zal zijn, althans dat hoop ik.

Maar goed de dag is nog kort misschien breiden jullie, jullie actie wel uit met 3 dorpjes winst, doe eens gek, maar in mijn boekje zal dit dan herinnerd worden als een faal blitz, zowel vanwege de uitvoering en het resultaat.
Hij speelt in At All, niet Septen :rolleyes:
 
Bovenaan