Top/Flop stammen

Reactiescore
3.589
At all heeft bijna op al zijn front accounts slaag gehad, dat kost enige tijd om te heropbouwen laat staan meteen terug te slaan. Ik zeg niet dat de focus op ons 100% moest zijn maar dat deze een pak hoger mocht als hij recentelijk stond in de situatie die zich voordeed is wel duidelijk, zeker als je een massa ziet aankomen zou deze focus nog de hoogte in moeten duwen.

Maar goed kunnen dus wel stellen dat beide niet te vergelijken zijn.
 

DeletedUser50613

Guest
Humble heeft een goeie actie gedaan, en de resulaten liegen er niet om.

Kon er vanuit edict beter gereageerd worden op die aanval? Achteraf bekeken wel, ja.
Is het een excuus dat die accounts niet bemand of voorbereid waren? Nee. En daar wordt nu de rekening voor geserveerd.

Het At All front is ondanks alle tegenslagen die ze daar hebben nog altijd niet te onderschatten, d'r zitten voldoende goede spelers in die stam, en ze zijn nog altijd niet op de knieën, dus om ze te negeren zou evenzeer een stommiteit zijn.

Humble was tot hier toe ook veel meer blaaskaak-gedrag dan dreiging, dus een combinatie van slechte voorbereiding, slechte planning en wss een gedeelte onderschatting van onze kant uit. Daar hebben jullie goed van meegepikt en proficiat daarvoor :)

Maar dan nog, Edict heeft nu in het noorden klappen gekregen, en die zullen nog wel even voelbaar blijven, maar dit wil belange na nog niet zeggen dat de oorlog al gewonnen is of dat we op ons gat liggen. Ik hoop van harte dat we in de loop van de wereld zelf ook nog eens kunnen uitpakken naar jullie toe met evenveel succes.

Win some, lose some.. deze hebben we verloren :p
 

DeletedUser31490

Guest
Ik kan me vinden in wat je zegt, maar wil toch inhaken op een aantal dingen.


Het front van Silvarian vind ik nou niet echt klein te noemen, misschien dat onze definitie van klein anders is, maar dat is dan maar zo.

Het front van Silvarian was niet super klein. Maar in verhouding tot (hoe de situatie toen was) mijn account was het front wel vele male kleiner. Daarbij blitzde jullie met 4 spelers, en Silvarian zag de incommings al vanaf +- 50/60 uur als ik het goed zeg, plus had hij maar front met twee (relatief kleine) spelers.

Al met al denk ik dat jullie het er beter vanaf hadden kunnen brengen. Maar met twee redelijk slecht bemande accounts is dat voor Edict natuurlijk lastiger:p

Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.
 
Reactiescore
3.589
Humble heeft een goeie actie gedaan, en de resulaten liegen er niet om.

Kon er vanuit edict beter gereageerd worden op die aanval? Achteraf bekeken wel, ja.
Is het een excuus dat die accounts niet bemand of voorbereid waren? Nee. En daar wordt nu de rekening voor geserveerd.

Het At All front is ondanks alle tegenslagen die ze daar hebben nog altijd niet te onderschatten, d'r zitten voldoende goede spelers in die stam, en ze zijn nog altijd niet op de knieën, dus om ze te negeren zou evenzeer een stommiteit zijn.

Humble was tot hier toe ook veel meer blaaskaak-gedrag dan dreiging, dus een combinatie van slechte voorbereiding, slechte planning en wss een gedeelte onderschatting van onze kant uit. Daar hebben jullie goed van meegepikt en proficiat daarvoor :)

Maar dan nog, Edict heeft nu in het noorden klappen gekregen, en die zullen nog wel even voelbaar blijven, maar dit wil belange na nog niet zeggen dat de oorlog al gewonnen is of dat we op ons gat liggen. Ik hoop van harte dat we in de loop van de wereld zelf ook nog eens kunnen uitpakken naar jullie toe met evenveel succes.

Win some, lose some.. deze hebben we verloren :p

Ik zeg ook nergens dat jullie At all moesten negeren, maar nu ze relatief kwetsbaar staan had er meer focus naar ons gemoeten. Verder geef je aan dat jullie veel fouten hebben gemaakt als stam zijnde en dat was mijn punt.

De oorlog is zeker nog niet gedaan en zullen langs beide kanten nog wel klappen vallen, daar niet van.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jullie mogen 'm hebben, hoor :p Zit meer op het AF dan op z'n account in elk geval :tongue:

Dit is bullshit, want sinds Wesley op Bathman zit zijn Jimmy en ik beiden meer gaan spelen. Die farmrecords komen niet zomaar uit de lucht vallen he?

Dat ik mezelf amper in de stamchat laat zien heeft meer te maken met andere dingen dan mijn activiteit. Jammer joh.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nu is onze oorlogsverklaring niet meer geldig :(
zzepjmalpr8aj.22.09.png

fgtbam7ol5akq.20.23.png
 

DeletedUser77799

Guest
Vanwege mijn beperkte middelen moest ik snapchat gebruiken :p
Niet de beste app...
 
Bovenaan