Top/Flop stammen

DeletedUser78021

Guest
Jup. Het is inderdaad volledig op mij af te schuiven wat er op Chosen & Woesie

Ten eerste ben je geloof ik niet alleen leider ofwel?

Verder was het niet rechtstreeks naar jou bedoeld, ik als leiding probeer continu nieuwe spelers te zoeken om alle accounts draaiende te houden. Ik vind dat persoonlijk een van de taken van de leiding. Natuurlijk is de speler zelf verantwoordelijk maar als leiding kun je daar alleen maar zo goed mogelijk in helpen. Je bent zoals Jannes ook zegt altijd wel afhankelijk van je leden maar door er continu contact mee te blijven houden ook omtrent activiteit kun je online problemen snel identificeren en daarop inspelen. Als de spelers dan vervolgens zelf niet hun zwakke onlinemomenten aangeven dan ligt de fout bij het account zelf.

- yvo
 

DeletedUser77788

Guest
Ik wil me graag even veronschuldigen.
Het was niet terecht van mij om te beweren dat deze massa express geplanned was vanwege de exames.
Ik weet ook wel dat dit toeval is, plus we wisten allemaal nadat IGHI Edict versterkte er vrij snel een massa zou komen, hier hadden wij ons echt beter op kunnen voorbereiden...
Helaas vanwege al het gedoe liepen de iritaties bij mij zo hoog op dat ik het er maar uit gooide...

Hopelijk trekken jullie je daar niet te veel van aan :engel:
 
Reactiescore
604
Reactiescore
604
Reactiescore
604
Bovenaan