Top/Flop stammen

DeletedUser77788

Guest
Wij hebben de massa niet expres geplant tijdens een toetsweek, ik ben wel benieuw van wie jij de informatie verkregen hebt dan?

Het is geloof ik in heel Nederland tentamenperiode, vandaar.

Of de massa expres gepland was om daarmee te fucken weet ik niet :p

Ik heb nergens die informatie gekregen OBEY2Supreme weet alles .. (geintje) :p
Het is gewoon ongelofelijk toevallig dat jullie presies tijdens een examenweek deze massa plannen.
Of jullie dit express hebben gedaan zullen we nooit weten maar zou wel fair zijn als onze massa ook op een perfecte timing komt wanneer 80% van de stam niet kan.

Dit heeft niets te maken met meer co's zoeken, zo simpel is dat trouwens echt niet.
Ik wed dat er genoeg accounts binnen Edict zijn die ook co's nodig hebben maar gewoon niet kunnen vinden.
Zoizo is het lastig om co's te vinden die andere tijden hebben... iedereen heeft plichten je moet geluk hebben wil je iemand vinden waar je een perfect team mee kan krijgen. ;)


 

Deleted User - 487871837

Guest
Over het co verhaal: heb je geen connecties op andere werelden of mensen die je kent die tijdelijk kunnen deffen op je account? Zo hebben we adj ook wel eens gedeft toen er een massa kwam en zo ongeveer het hele team wel met privé omstandigheden zat.

Ook vraag ik me af wat jullie doen dan allemaal, want ondanks de examentijd zitten er op mijn account gewoon 4 man die kunnen spelen wanneer nodig :p

Was dat ook de reden van jou dorpenverlies destijds?

Burn.
Inkoppen kan je goed.

Vind toetsen nog steeds wel zwak "excuus". Je leert een paar uur per dag, vanuitgaand dat je redelijk veel leert. Dat 80% daardoor niet kan

Misschien zijn ze wel zo dedicated dat ze voor en na toetsen ook leren :eek:
 

DeletedUser77788

Guest
Vind toetsen nog steeds wel zwak "excuus". Je leert een paar uur per dag, vanuitgaand dat je redelijk veel leert. Dat 80% daardoor niet kan

Ik weet niet wat jij hebt gedaan voor studie misschien was je een snelle leerling maar ik vind exames echt geen excuus, het is en blijft je toekomst.
Als ze besluiten te stoppen met tribalwars en te focussen op die Exames vindt ik dat een hele logische reden.

Over het co verhaal: heb je geen connecties op andere werelden of mensen die je kent die tijdelijk kunnen deffen op je account? Zo hebben we adj ook wel eens gedeft toen er een massa kwam en zo ongeveer het hele team wel met privé omstandigheden zat.

Ook vraag ik me af wat jullie doen dan allemaal, want ondanks de examentijd zitten er op mijn account gewoon 4 man die kunnen spelen wanneer nodig :p

Helaas zijn al mijn connecties al heel lang met tribalwars gestopt en heb ik ook geen contact meer met deze spelers omdat ik destijds ook was gestopt.
Ik denk dat mijn stamgenootjes al lang hulp hebben gevraagt mits ze connecties hebben.

4 spelers die kunnen spelen wanneer nodig :eek:.. wat een luxe!

Ik zit gewoon tribalwars te spelen hoor en mn stammies te redden zover ik kan :p

Ik zit jullie geen smoesjes te voeren ik probeer alleen maar uit te leggen wat er is gebeurd.
Iedereen heeft een eigen leven er zijn genoeg redenen waarom meerdere mensen niet kunnen.
Ik wilde er alleen op reageren omdat het niet terecht is om de leiding de schuld te geven.
Het zijn vooral spelers die het gewoon hebben laten liggen.

Een aantal onder ons hebben zoveel tijd gestoken in die accounts... was dit niet gebeurd vermoed ik dat Worst nu 0 punten zou hebben.
Daarom vind ik het niet terecht de leiding de schuld te geven.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nop.

Kun je leiding niet de schuld van geven. Deels misschien, maar het ligt ook bij accounts zelf.

Als mijn account wordt weggespeeld, omdat er 0 activiteit is, zou ik dan m'n leider de schuld moeten geven, omdat hij voor mij geen co's heeft geregeld? :p
 

DeletedUser76545

Guest
Nee. De leiding houdt er wel toezicht op, maar je bent zelf verantwoordelijk voor je account imo.
Ik vind het te gemakkelijk om te zeggen dat wanneer een account met vrijwel perfecte online tijden van de ene op de andere dag compleet inactief is dat daar dan de leiding verantwoordelijk voor zou zijn. Vind het al helemaal vreemd om dat van een leider zelf te horen.
Ben ik ook wel benieuwd naar dan Yvo. Als bijvoorbeeld i get high i van de ene op de andere dag ineens van top actief naar letterlijk helemaal niet meer online komen gaat, en verliest daardoor 40 dorpen. Vind en zeg jij dan dat die 40 dorpen verlies door jou komt?

Maakt het ook erg gemakkelijk voor een runner zelf haha. Zodra er incommings gedroppt worden ben je pleiten, want wat maakt het uit? Je bent zelf toch niet verantwoordelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Leiders zijn altijd afhankelijk van zijn spelers. Het word altijd rap op de leiding gestoken, die functie mag best meer waardering krijgen want een goede leiding is onbetaalbaar.
 

DeletedUser50613

Guest
Nu is het toetsenweek.. dan feestweek.. dan was het familie-week..

Kortom er is nooit een echt 'goede' tijd om aangevallen te worden (want het schopt je schema en planning 'altijd' in de war).

Ben wel van de toetsen en heel de zever af, maar is dikwijls dat er aanvallen komen op periodes dat het met werk gewoon lastig te combineren valt. Dat zijn dus vaak korte nachtjes en elk beschikbaar momentje benutten om te deffen.
En een beetje kunnen rekenen op steun vanuit de stam. Dikwijls genoeg geweest dat het een helse ping pong was tussen m'n co en mij om toch maar het defwerk gedaan te krijgen. Met de nodige stress erbovenop, maar dat is wat het spelletje spannend maakt uiteindelijk.

Wat we hier nu zien is dat er soms zelfs geen moeite gedaan wordt om ook maar iets te deffen, sporadisch eens een snipe of een recap, maar voor het overige.. het aantal dodge fouten is bedroevend, en dat voor aanvallen die vlotjes 10-12u lopen met momenten.

Misschien dat ik het anders bekijk, maar er is een beetje koppigheid nodig om te willen deffen als het moeilijk is, dat je dan verliezen lijdt is jammer maar helaas, de hoeveelheid verliezen hier (zeker van accounts die zo goed ervoor stonden als deze) is gewoon een laksheid, van zowel de spelers als de stam.

Ik hoop voor at all dat ze hun kunnen herpakken en de fronten terug recht kunnen trekken, want op dit moment is er bar weinig te zien van het sterke imago dat ze hunzelf aangemeten hebben.
Aan de andere kant, ik ga niet klagen. Doet deugd om eens klappen te kunnen uitdelen ipv enkel te incasseren hier aan het zuidfront. ;-)
 

DeletedUser76545

Guest
Laat ik het onwetendheid noemen wat je hier nu zegt. Is althans niet relevant voor Worst Woesie waar je waarschijnlijk op doelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77788

Guest
Wat we hier nu zien is dat er soms zelfs geen moeite gedaan wordt om ook maar iets te deffen, sporadisch eens een snipe of een recap, maar voor het overige.. het aantal dodge fouten is bedroevend, en dat voor aanvallen die vlotjes 10-12u lopen met momenten.

Het is inderdaad zeer bedroevend helaas weten jullie niet wat er aan de hand was binnen At All en hoe lastig het wel niet was om het account bemant te houden. We hebben letterlijk alles geprobeerd en dit terwijl team Worst Woesie pleiten was.
Een account die je overal naartoe moet gooien heen en weer en dat een paar dagen lang met de nodige innactieve uuren gecombineerd...
Terwijl je zelf ook nog een account hebt die je moet deffen...
Kan me niet voorstellen dat het jullie zou lukken.

Misschien dat ik het anders bekijk, maar er is een beetje koppigheid nodig om te willen deffen als het moeilijk is, dat je dan verliezen lijdt is jammer maar helaas, de hoeveelheid verliezen hier (zeker van accounts die zo goed ervoor stonden als deze) is gewoon een laksheid, van zowel de spelers als de stam.

Geweldig je weet het wel heel mooi te brengen schat! :eek:
Ik ben het volledig eens met laksheid en koppigheid tegenover Team Worst.

Leden van At All hebben hun best gedaan Worst Woesie zo goed mogelijk te redden naast het feit dat vele daarvan ook toetsen hadden.
Jullie doen het lijken alsof tribalwars nr1 prioriteit is, ik vind het vooral laks en koppig als je niet wat meer gaat leren voor een toets zodat je een 8haalt ipv van een 6 terwijl je je tijd zit te verdoen met een spelletje. :)
 

DeletedUser50613

Guest
Zeg ook nergens dat leren niet belangrijk is, in tegendeel gaat zeker voor op TW.
Maar wij zitten ook met mensen in de stam die tentamens/examens/testen e.d. hebben, ook als ze onder aanval liggen. Dat is dan een intern probleem dat je dient op te lossen als stam, niet om op het forum te komen klagen dat het oneerlijk is.

En ik heb het zeker niet op Woesie, want die is in vergelijking met bvb Chosen nog redelijk actief (of zo lijkt het in elk geval toch vaak genoeg :p)

Vind het gewoon zwakjes om het op testenweek te schuiven dat het moeilijk deffen is, zoals ik eerder al zei, onder aanval komen is altijd op een slecht moment. En tenzij je zelf no life bezig bent met TW, ga je altijd periodes hebben dat je zelf gewoonweg niet kunt, voor zover ik weet is er niemand die 24 op 24 aan TW zit.

De vv her en der gooien is ook niet een ideale oplossing, uiteindelijk kent niemand het account zo goed als de spelers zelf, iets wat toch vrij onontbeerlijk is als je effectief of efficient wil deffen.
Wat er met de originele spelers van Woesie of Chosen gebeurt is weten wij ook niet, als ze er zelf niet zijn zal daar wel een reden achter zitten. Is het toevallig dat dit op het moment komt dat Edict een aanval opzet? Misschien wel, of misschien waren ze gewoon helemaal niet zo actief en was dat nooit eerder aangetoond als pijnpunt omdat ze nooit echt onder aanval zijn gekomen hiervoor?

In elk geval werd At All heel vurig als stabiele stam gepromoot, en dat leek ook niet onterecht, nu zien we echter dat er toch wel wat barsten in die facade zitten, en dat is voor ons (als vijand) leuk om te ontdekken. :)

Noem het wat leedvermaak als je wilt.. maar op dit moment mag Edict toch een beetje genieten van degelijke resultaten, zeker omdat we op het zuidfront tot hier toe enkel nog maar klappen hebben moeten incasseren.
De tegenstoot zal nog wel komen, en dan is het aan ons om te laten zien dat we het er beter vanaf kunnen brengen.
 

DeletedUser77788

Guest
Dat is dan een intern probleem dat je dient op te lossen als stam, niet om op het forum te komen klagen dat het oneerlijk is.

Ik zit nergens te klagen ;) ik geef alleen een reden waarom At All hier veel heeft laten liggen ik ontken niks.
Toen de eerste aanvallen liepen riep ik nog in de groep 0 dorpen verlies.
Helaas bleek al snel dat het erg moeilijk was om Worst Woesie en The Chosen One telkens actief te houden tijdens deze massa.

Noem het wat leedvermaak als je wilt.. maar op dit moment mag Edict toch een beetje genieten van degelijke resultaten, zeker omdat we op het zuidfront tot hier toe enkel nog maar klappen hebben moeten incasseren.
De tegenstoot zal nog wel komen, en dan is het aan ons om te laten zien dat we het er beter vanaf kunnen brengen

Ik gun jullie zeker dit leedvermaak probeer alleen de blame wat minder op de leden en leiding te laten vallen.
Had ook wel een flinke klap verwacht mede vanwege die grote versterking waar The Chosen One het wel erg zwakjes tegenop heeft genomen.

Hopelijk kunnen wij jullie net zo hard terugslaan!:D
 

DeletedUser50613

Guest
Zonder veel activiteit van de spelers zelf is het moeilijk om een account doorgaans actief te houden :( vv's kunnen ook maar zoveel doen..

Waar dat de schuld ligt, dat moeten jullie maar voor jullie zelf uitmaken uiteindelijk, hebben wij weinig zaken mee. We kunnen niet in onze glazen bol turen om te zien hoe het binnen At All eraan toegaat en daar hebben we eerlijk gezegd ook weinig boodschap aan. Voor ons is het belangrijker dat deze eerste tegenstoot goed verlopen is!

Ik ben in elk geval klaar om nog eens op de stellingen te springen om het nieuwe grondgebied met hand en tand te verdedigen :p Dus zal de bijltjes wel zien verschijnen!
 

Deleted User - 487828103

Guest
Vanaf mijn account kunnen er genoeg excuses bedacht worden maar of het acceptabel is ondanks alles lijkt me niet echt zo.

Normaliter run ik het account vrij zelfstandig en dat lukt ook heel makkelijk en heb af en toe co's die t invullen als nodig is maar op t moment dat de aanvallen kwamen zat ik midden n toetsweken ( wat mijn activiteit heel erg drukte ) waardoor er ook teveel vv's moesten worden gedaan en dat doet n account nooit goed tbh. Ondanks dat heb ik persoonlijk een paar enorme fouten begaan die ik ook zeker niet ontken gewoon onscherpheid en met teveel dingen bezig zijn tegelijk.

T is Auf gegund die dorpies nu staan ze helaas weer boven mij :(

We kunnen zeggen deze slag is voor jullie maar de oorlog is nog ver van over en ik hoop op een leuk gevecht veder.
 
Bovenaan