Top/Flop stammen

DeletedUser74373

Guest
AAEAAQAAAAAAAAUMAAAAJDk2NDRiNDYwLWFjOTMtNDk3Ni04YjVkLTdiN2EwODVhNGVmNQ.jpg


Hierom denk ik.
 

DeletedUser10982

Guest
Ja klopt ik zit fout, waarom post die persoon dan een screen van Worst Woesie als die hier niets mee te maken heeft?
gewoon een faal in "manipulatie" van mensen op het AF. plus zoals je kan zien proberen door te liegen "ja we komen nog wel naar jullie stam maar niet nu" een pbg af te sluiten. denk dat de stam of persoon in kwestie dat ook wel door had
 
Reactiescore
3.586
De vraag is eigenlijk: Heeft er iemand een afspraak niet nagekomen ja of nee en zo ja welke speler.
 

DeletedUser75236

Guest
gewoon een faal in "manipulatie" van mensen op het AF. plus zoals je kan zien proberen door te liegen "ja we komen nog wel naar jullie stam maar niet nu" een pbg af te sluiten. denk dat de stam of persoon in kwestie dat ook wel door had

Of je pmed gewoon 140 accounts met de vraag TAoD aan te vallen omdat je het solo niet af kan?
 

DeletedUser74373

Guest
Lijkt me niet dat iemand anders een PBG had he, anders had die het wel gezegd.
Nu probeerde hij het nog met iemand die hem niet eens heeft aangevallen.
 

DeletedUser75236

Guest
Lijkt me niet dat iemand anders een PBG had he, anders had die het wel gezegd.
Nu probeerde hij het nog met iemand die hem niet eens heeft aangevallen.

Blablabla ofwel lees je het ofwel lees je het niet. Maar word nog lachen straks wanneer al die slaafjes over max een maand zelf het edelvoer worden :D
 

DeletedUser74659

Guest
nogmaals ik heb in de stamchat van ouwe stam woesies gezeten als in de DV chat

screens hier:
Sm8rh6Q

7nPs2zE

hiSuWqL

voor als hier boven niet werkt: http://imgur.com/a/9CWIx

maar goed lekker doen als of jullie neus bloed duidelijk dat de leiding van DV heeft bedacht heb schijt aan TaoD lekker kans pakken voor paar extra dorpen ! :)
 

DeletedUser75236

Guest
Oh sorry spelen we solowars?

Lees je Ingame naam anders, solo op een acc met zo een naam en alsnog kan je niets 1vs1. Altijd zelfde zever ;) Maar vergeet je claims niet op te edelen he, je weet wel de mensen die je zojuist geholpen hebben ons weg te spelen.

Wacht sorry weg gespeeld? Echt trots op je... 14 clears 7 edeltreinen 40 fakes en toch wel 2 dorpen gepakt. (Clap) Oh en lopen nog steeds 3 treinen en 7 (clears/fakes?) God knows
 
Reactiescore
3.586
Lijkt me niet dat iemand anders een PBG had he, anders had die het wel gezegd.
Nu probeerde hij het nog met iemand die hem niet eens heeft aangevallen.

Klopt, ik hoopte op een verklaring van TAOD maar die blijkt niet meer te komen als ik de reacties die ik random op skype kreeg van 1 van de bespelers daar.
 

DeletedUser74373

Guest
nogmaals ik heb in de stamchat van ouwe stam woesies gezeten als in de DV chat

screens hier:
Sm8rh6Q

7nPs2zE

hiSuWqL

voor als hier boven niet werkt: http://imgur.com/a/9CWIx

maar goed lekker doen als of jullie neus bloed duidelijk dat de leiding van DV heeft bedacht heb schijt aan TaoD lekker kans pakken voor paar extra dorpen ! :)

Wat maakt het uit dat jullie in onze stamchat zaten?
Er zitten wel meerdere mensen in de stamchat die niet in de stam zitten.
 
Reactiescore
3.586
nogmaals ik heb in de stamchat van ouwe stam woesies gezeten als in de DV chat

screens hier:
Sm8rh6Q

7nPs2zE

hiSuWqL

voor als hier boven niet werkt: http://imgur.com/a/9CWIx

maar goed lekker doen als of jullie neus bloed duidelijk dat de leiding van DV heeft bedacht heb schijt aan TaoD lekker kans pakken voor paar extra dorpen ! :)

Zat je in de DV chat of niet en waarom zat je hierin?
 

DeletedUser74373

Guest
Laten we gewoon zeggen dat TAOD ons aan het lijntje hield :wink:
 

DeletedUser74659

Guest
kijk naar de link omdat wij hier dingen in de skypecalls hebben besproken zoals wij zouden niet richting DV edelen maar hun de kans geven de RIM achter ons te regelen zonder aangevallen te worden in ruil zouden hun als stam zijnde BG van ons zijn. :)

maar nee nee zodra de grotere speler in de buurt valt en je dorpen ziet (je ruikt bloed) pak je gauw je kansen :D

geeft niet maar als mensen echt geloven dat ik in beide chats zat zowel ouwe als nieuwe stam zonder reden ja ehh sorry maar dan zeg ik wel niks meer LOL
 

DeletedUser75236

Guest
Lees je Ingame naam anders, solo op een acc met zo een naam en alsnog kan je niets 1vs1. Altijd zelfde zever ;) Maar vergeet je claims niet op te edelen he, je weet wel de mensen die je zojuist geholpen hebben ons weg te spelen.

Wacht sorry weg gespeeld? Echt trots op je... 14 clears 7 edeltreinen 40 fakes en toch wel 2 dorpen gepakt. (Clap) Oh en lopen nog steeds 3 treinen en 7 (clears/fakes?) God knows

Zijn eigenlijk net vrouwen he, ze houden je aan 't lijntje en als je er klaar mee bent zijn ze nog verontwaardigd ook

Inderdaad ik zou feiten ook niet onder ogen zien
 

DeletedUser74373

Guest
Je hield ons gewoon aan het lijntje totdat je een vijandelijke stam (R.I.P.) had gejoind?
Toen wisten wij het wel :)
 
Bovenaan