Top/Flop stammen

DeletedUser70568

Guest
Angels of Death paar dorpjes kwijt?
DV nieuwe recruits?
 
Reactiescore
3.586
Volgens mij was hij sarcastisch hoor, met 3 verschillende spelers uit 3 verschillende stammen op dezelfde minuut blitzen lijkt me geen toeval :D
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was hij sarcastisch hoor, met 3 verschillende spelers uit 3 verschillende stammen op dezelfde minuut blitzen lijkt me geen toeval :D

Het gaat hier om aanvallen uitgevoerd door onder andere een PBG van Angels. Stab die ook nog eens de goedkeuring kreeg van de desbetreffende stamleiding. Of moet ik zeggen staBleiding
 

DeletedUser75236

Guest
nee, volgens mij was 't puur toeval

Puur toeval, 8 spelers die tegelijk aankomen en nog eens allemaal in andere stammen zitten. Ik ben eens benieuwd wat ze gaan doen met screens waarop hun dorpen geclaimt staan door jou. Keer kijken hoelang dat verhaaltje gaat duren.

En PBG was DV
 
Reactiescore
3.586
Waar speelt Xillios? En kan de gestabte partij screentjes tonen van PBG's ect om te bewijzen dat het een stab was.
 

DeletedUser74659

Guest
hij speelt als hoofdspeler op 4 pros

enige speler

@ joker ik heb meerdere skype calls gehad en meerdere skype logs maar ik ga geen woorden vuil maken.

vind het enkel ironisch dat een speler genaamd rechtvaardigheid de stab leid van af DV ;)
 

DeletedUser74373

Guest
Ik weet niks af van die zogenaamde 'BG' van jou, voor zover ik weet was/is het een PBG.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Die screen is duidelijk ja, lijkt me stab van Worst woesie op het eerste gezicht waarom dingen weg gehaald? En de andere aanvallers hadden jullie daar ook banden mee?


Foutje, geen stab van Worst woesie.
 

DeletedUser74373

Guest
Stab van Worst Woesie?
Worst Woesie heeft TAOD niet aangevallen hoor.
 
Reactiescore
3.586
Ja klopt ik zit fout, waarom post die persoon dan een screen van Worst Woesie als die hier niets mee te maken heeft?
 
Bovenaan