Flinke hoop dode clearsJongens wat was het gister?
Jongens wat was het gister?
Flinke hoop dode clears
25 dorpen met 20-30K avdd gister.Flinke hoop dode clears
Flinke hoop dode clears
Ik doe nergens stoer hoor, ik geef gewoon antwoord op Pim zijn vraag.Kijk, stoer doen omdat je dikke stacks hebt staan is 1 ding, maar stoer doen omdat je dikke stacks hebt staan terwijl je stamgenoot die er geen heeft opgeedeld wordt is wel heel debiel.
Opgeedelt wordt (rofl)
Ik doe nergens stoer hoor, ik geef gewoon antwoord op Pim zijn vraag.
Het grappige is zelfs nog: je verwijt me dat ik wél voorbereid was op een massa op mijn account..
2 verwijten dus die dikke bullshit zijn, Thx voor je mening over de zaak Edward.
-40 = opedelen ?
2 verwijten dus die dikke bullshit zijn, Thx voor je mening over de zaak Edward.
-40 = opedelen ?
Ik doe nergens stoer hoor, ik geef gewoon antwoord op Pim zijn vraag.
Het grappige is zelfs nog: je verwijt me dat ik wél voorbereid was op een massa op mijn account..
Ja mooie actie op CM, 40 dorpen gepakt mooi zo. Dat het opedelen genoemd word Tja, zijn wat dorpen die zomaar opgeedelt werden ja. Maar niet alle 40. Deffen op muur 0 is inderdaad duur (ookal is het maar met 3 dorpen gebeurd) maar als we niets doen kom je stoefen met opedelen dus wat wil je precies? Zal toch nooit goed zijn wat er gebeurd in jullie ogen. Dus proficiat met je 40 dorpen.
Voor de rest gaan jullie zagen over stacked dit dat jullie doen net hetzelfde? Dus waarom zelfs zagen of zelfs zeggen dat hij moet zwijgen omdat hij stacked stond?
Stond die niet stacked lagen jullie daar weer over te zeveren en zo blijft de bal rollen.