DeletedUser73972
Guest
Maar je hebt de massa niet gedeffed lolie
Die 40 dorpen zijn toch opgedelt?
Bedoel je niet opgeedelaard?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Maar je hebt de massa niet gedeffed lolie
Die 40 dorpen zijn toch opgedelt?
Flinke hoop dode clears![]()
Ja mooie actie op CM, 40 dorpen gepakt mooi zo. Dat het opedelen genoemd word Tja, zijn wat dorpen die zomaar opgeedelt werden ja. Maar niet alle 40. Deffen op muur 0 is inderdaad duur (ookal is het maar met 3 dorpen gebeurd) maar als we niets doen kom je stoefen met opedelen dus wat wil je precies? Zal toch nooit goed zijn wat er gebeurd in jullie ogen. Dus proficiat met je 40 dorpen.
Voor de rest gaan jullie zagen over stacked dit dat jullie doen net hetzelfde? Dus waarom zelfs zagen of zelfs zeggen dat hij moet zwijgen omdat hij stacked stond?
Stond die niet stacked lagen jullie daar weer over te zeveren en zo blijft de bal rollen.
Ik zeg dat de eerste dag het er wel wat weg van had ja. De 2e dag was er inderdaad geen sprake van omdat veel edels werden geblockt![]()
Voor smalle phalanx-clusters is -40 wel erg veel ja, en zou ik het bijna vergelijken met de definitie die jij van opedelen wil hanteren hier.2 verwijten dus die dikke bullshit zijn, Thx voor je mening over de zaak Edward.
-40 = opedelen ?
Bjarne is beastNeuh niet echt geblockt, vooral recaps. Waarvan veel offjes nu ook dood zijn.
Voor smalle phalanx-clusters is -40 wel erg veel ja, en zou ik het bijna vergelijken met de definitie die jij van opedelen wil hanteren hier.
Dat er iets mis liep kan je wel stellen ja. Er is zelfs subtiel al gezegd wat, en toch steek jij je kop in het zand en blijf je hier verkondigen waardoor jij denkt dat het komt alsof je het weet (iets wat mij verweten wordt). Ik heb er geen probleem mee dat je dat doet, want jij bent natuurlijk gewoon aan het vissen. Maar als ik dat doe wordt het mij verweten maar als een eigen stammie het doet dan mag het weer natuurlijkOns zie je niet zagen over overstacked, het betekende immers dat jullie ergens anders krap zaten. De enige kritiek die ik heb geuit is over zijn houding, waarbij het leek alsof hij het deffen een prestatie vond. Excuses als ik dat verkeerd opvatte. Het is ook zo dat er dus wel degelijk iets mis liep aan jullie kant, als 1 account zo dik gestackt staat en een ander helemaal niet. Allicht de situatie niet helemaal goed ingeschat. Kan uiteraard gebeuren.
Natuurlijk is het veel. Maar het gaat er om dat wanneer wij het woord opgeedeld gebruikten toen we al boven de 100 zaten tegen bier kregen wij commentaar als "hahaha opgeedelt, niet zo overdrijven, dit is niet opgeedeld" en nu pakken jullie er 40 en komen jullie zelf met die woorden aanzetten.Voor smalle phalanx-clusters is -40 wel erg veel ja, en zou ik het bijna vergelijken met de definitie die jij van opedelen wil hanteren hier.
Kunnen wij dat dan ook niet zeggen van jou deffkunsten vergeleken met je off kunsten?Als zijn offensieve kwaliteiten even goed zijn als zijn defensieve, zie ik het somber in voor CM.
Ja jammer dat de spelers quitten heJe kan het ook anders zien, CM heeft nu weer bakken vol met edels![]()
Ja jammer dat de spelers quitten he
Ja jammer dat de spelers quitten he
Kunnen wij dat dan ook niet zeggen van jou deffkunsten vergeleken met je off kunsten?![]()