Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Ik bracht de feiten gewoon zoals ze zijn hoor. Bremii stabt ons --> Yoeri zegt dat er geen verdere samenwerking [meer is --> jij pakt vv van een acc binnen smurf, en dan nog wel de stabber zelf. Dus je kan zeggen dat je bijzonder weinig invloed hebt gehad op het account, het is wel op zijn zachtst gezegd frappant dat je een vv aanneemt van iemand waar jullie ethisch gezien geen samenwerking meer mee willen. Daarenboven komt dat wij plots op 20ms gesniped werden, wat in de vorige 100 dorpen die van Smurf pakten nog nooit gebeurd was.

Ik kreeg die vv gedumpt ja, en gedumpt in bijna de letterlijke bewoording van de zin. En omdat ik net terug was van vakantie had ik nog niet zoveel meegekregen van hoe en wat. En heb er dan ook verder vooral niets op gedaan. Kon ook niet want alle troepen waren dood, alle berichten verwijderd en alle mededlingen stammen dingetjes en andere onzin verborgen en daarnaast kregen we vrijdag zelf veel incommings. En zo nu en dan werd die vv uitgenomen en kregen we hem pardoes weer.

Tot zover de 'samenwerking' die er dus niet was.

Kreeg overigens toch echt gister een bericht van Theo wallcot die zei dat hij gesniped was op ook een paar ms. Ook daar heeft Church niks mee te maken, puur ter indicatie dat ze het blijkbaar daar wel kunnen.


Wacht, Bremii heeft een nap met Malle en zonder die op te heffen of wat dan ook valt hij hem (letterlijk in de rug) aan. Hoe duidelijk kan een voorbeeld van een stab zijn?

Ik zeg alleen dat ik nergens heb gezegd dat smurf stabbers zijn. Lijkt me overigens als de rest van smurf nergens van weet dat je ze moeilijk verantwoordelijk kan houden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76647

Guest
Grappig hier ,weet nog dat bremi al zen def naar woke gooide bij de eerste massa van church XD
 

Deleted User - 2248860

Guest
Oh, oh, oh, mag ik er ook één geven. Lijkt erg veel op deze. :rolleyes:

Laat je vooral gaan. Wel jammerlijk dat dit je enige inbreng is en dat je voor de rest het topic helemaal niet volgt. Dan had je namelijk gezien dat Wouter al eens attendeerde op iets dat bijna 2 jaar geleden is en wat iedereen ondertussen al weet. Toch bedankt.

Ik kreeg die vv gedumpt ja, en gedumpt in bijna de letterlijke bewoording van de zin. En omdat ik net terug was van vakantie had ik nog niet zoveel meegekregen van hoe en wat. En heb er dan ook verder vooral niets op gedaan. Kon ook niet want alle troepen waren dood, alle berichten verwijderd en alle mededlingen stammen dingetjes en andere onzin verborgen en daarnaast kregen we vrijdag zelf veel incommings. En zo nu en dan werd die vv uitgenomen en kregen we hem pardoes weer.

Tot zover de 'samenwerking' die er dus niet was.

Kreeg overigens toch echt gister een bericht van Theo wallcot die zei dat hij gesniped was op ook een paar ms. Ook daar heeft Church niks mee te maken, puur ter indicatie dat ze het blijkbaar daar wel kunnen.

Als je meermaals de vv hebt gekregen, zou je toch wel in tussentijd op de hoogte gebracht mogen zijn. Of dan zouden je co's je er in ieder geval attent op moeten gemaakt hebben. Als je de tijden van je vv's zou geven, dan zouden we wel kunnen nakijken of je iets gedaan hebt op het account.

Rene en ik hebben het trouwens over hetzelfde feit.
 
Reactiescore
981
Laat je vooral gaan. Wel jammerlijk dat dit je enige inbreng is en dat je voor de rest het topic helemaal niet volgt. Dan had je namelijk gezien dat Wouter al eens attendeerde op iets dat bijna 2 jaar geleden is en wat iedereen ondertussen al weet. Toch bedankt.

Gezien je er doelloos over doorgaat. :rolleyes: Via via links proberen te leggen om Church maar af te kunnen zeiken terwijl je zelf classic 7 het zelf nog veel vuiler speelde dan die Smurf speler. Vrij trieste pogingen en vervolgens nog is hypocriet dat het expliciet van jou moet komen. :rolleyes:
 

Deleted User - 2248860

Guest
Gezien je er doelloos over doorgaat. :rolleyes: Via via links proberen te leggen om Church maar af te kunnen zeiken terwijl je zelf classic 7 het zelf nog veel vuiler speelde dan die Smurf speler. Vrij trieste pogingen en vervolgens nog is hypocriet dat het expliciet van jou moet komen. :rolleyes:

Net niet? Ik ben er op afgerekend en wordt er 2 jaar later nog over aangesproken door bv jou. Als er dan iets soortgelijks gebeurt, ben ik toch de eerste die daar iets over mag en zelfs moet zeggen. Voor de rest breng je trouwens 0 relevantie bij aan het topic.
 
Reactiescore
981
Net niet? Ik ben er op afgerekend en wordt er 2 jaar later nog over aangesproken door bv jou. Als er dan iets soortgelijks gebeurt, ben ik toch de eerste die daar iets over mag en zelfs moet zeggen. Voor de rest breng je trouwens 0 relevantie bij aan het topic.

Is het niet omgekeerd. Als er zoiets soortgelijks tegen jouw stam/acc gebeurt, ben je de laatste die daar over mag jammeren. Tevens probeer je constant irrelevante links te leggen naar Church van die stab, waarbij het me eerder je obsessie lijkt om Church af te zeiken dan uit het goede van je hart je ervaring te delen over de stab en wat voor nare effecten het kan hebben op een verdere verloop op tw. :rolleyes: Dat doe je overigens bij de persoon in kwestie en niet op het AF waar die speler niet te bekennen is.

De relevantie is dat je een schijnheilige hypocriet bent en dat je constant links legt die op niks slaan (met als doel om Church af te zeiken met iets waar ze volledig buiten staan).
 
Reactiescore
1.094
Als je meermaals de vv hebt gekregen, zou je toch wel in tussentijd op de hoogte gebracht mogen zijn. Of dan zouden je co's je er in ieder geval attent op moeten gemaakt hebben. Als je de tijden van je vv's zou geven, dan zouden we wel kunnen nakijken of je iets gedaan hebt op het account.

'Meermaals' is niet echt juist. Het werd uitgenomen en paar uur later dan weer gedumpt. Denk 2 keer sinds donderdag avond? Nachts zo rond 5 uur dacht ik op vrijdag en toen kregen we hem later weer om 9 of 10 uur s avonds, waarna ik hem gelijk bij Smurf heb gelegd, die hem niet aannamen tot de volgende middag. Volgens mij hadden wij die vv niet eens (wel dus al gehad) toen don quichote die post maakte op het interne forum van smurf waarvan ik van jullie een screenshot kreeg.

Rene en ik hebben het trouwens over hetzelfde feit.

Nou dan lijkt me dat vrij duidelijk, heb Rene daar gister ook al antwoord op gegeven. Daar heeft niemand in Church iets mee te maken gehad. Overigens was dat op Don quichote als ik Rene goed heb begrepen, niet bremii. Dus ik snap niet waarom dit wordt aangehaald. Dat zou, zelfs als het Church was geweest, geen stab zijn of een link naar een stab of wat dan ook.


En ik moet inderdaad aansluiten bij wat howlin zegt dat ik dit een beetje far fetched vind om Church te linken aan wat bremi (een week ervoor toen ik notabene op vakantie was) had gedaan.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2248860

Guest
'Meermaals' is niet echt juist. Het werd uitgenomen en paar uur later dan weer gedumpt. Denk 2 keer sinds donderdag avond? Nachts zo rond 5 uur dacht ik op vrijdag en toen kregen we hem later weer om 9 of 10 uur s avonds, waarna ik hem gelijk bij Smurf heb gelegd, die hem niet aannamen tot de volgende middag. Volgens mij hadden wij die vv niet eens (wel dus al gehad) toen don quichote die post maakte op het interne forum van smurf waarvan ik van jullie een screenshot kreeg.



Nou dan lijkt me dat vrij duidelijk, heb Rene daar gister ook al antwoord op gegeven. Daar heeft niemand in Church iets mee te maken gehad. Overigens was dat op Don quichote als ik Rene goed heb begrepen, niet bremii. Dus ik snap niet waarom dit wordt aangehaald. Dat zou, zelfs als het Church was geweest, geen stab zijn of een link naar een stab of wat dan ook.


En ik moet inderdaad aansluiten bij wat howlin zegt dat ik dit een beetje far fetched vind om Church te linken aan wat bremi (een week ervoor toen ik notabene op vakantie was) had gedaan.
Ik zal je even de situatie schetsen hoe ze zich bij ons voordeed: ik en Rene hadden wat zitten timen op een dorp van Don Quichote, had een clear strak voor zen edels en dan nog tussen zijn edels ook allemaal vrij strak. Hij snipete dan toch een 20ms, wat nog nooit eerder gebeurd was binnen Smurf, en dat nadat ik met men eigen account alleen al een 100tal dorpen heb gepakt van hen. Dat vond ik dus vrij frappant, dus begonnen we in de stamchat na te denken over het feit of Church niet zat te vv'en binnen Smurf, wat ons eerst onmogelijk leek aangezien Yoeri had aangegeven dat dat uit den boze was. Vervolgens bevestigt iemand binnen Smurf ons dat Hans Gretel de vv heeft van Bremii. Dus met andere woorden: er wordt plots heel strak gesniped en er komt aan het licht dat jullie een vv hebben binnen Smurf. Sterker nog, jullie hebben de vv van een account dat ons gestabt heeft. Dan is de optelsom snel gemaakt + heb jij gewoon de vv gepakt van een stabber. Nu goed, als je helemaal niet wist wat Bremii had gedaan en je bent ook in de eerstvolgende dagen niet op de hoogte gebracht (wat hoegenaamd wel raar is), dan is er enigzins begrip voor op te brengen.
Vergezocht? Ik denk het niet.
 
Reactiescore
86
Ik denk het wel. Sws conclusies trekken op basis van 1 snipe? Kan ook gewoon toeval zijn geweest. Op 100 pogingen zit je er echt wel een keer tussen.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Het kon enorm toeval zijn ja, daarom heb ik Martijn/Gretel nooit beschuldigd. Ik heb alleen aangehaald dat het op zen zachtst gezegd raar is.
 
Reactiescore
86
Nooit beschuldigd?

Er worden "achter-kamer-politieke spelletjes" gespeeld binnen je stam. Hans Gretel pakt een vv binnen smurf. Van diegene die ons gestabt heeft nota bene. Of anders gezegd, Church ziet er geen graten in samen te werken met stabbers. Normen en waarden noemen ze dat dan :rolleyes:.
 
Reactiescore
1.094
Zijn wel wat snel gelegde conclusies kan me wel wat voorstellen, maar ik werd bevlogen op skype en hier op het forum terwijl men blijkbaar dus niet echt de situatie zelf goed kende. Bovendien spreekt in de bewuste printscreen don quichote een soort van argwaan uit over de vv. Hoezo zou die dat doen als ik of andere leden van Church zijn vv zouden hebben gedaan of heeft?

Rene vraagt mij overigens pas gister wie er vv't op don (alsin tegenwoordige tijd? zo kwam het over althans) wanneer is die snipe dan gedaan?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77200

Guest
Ik zal je even de situatie schetsen hoe ze zich bij ons voordeed: ik en Rene hadden wat zitten timen op een dorp van Don Quichote, had een clear strak voor zen edels en dan nog tussen zijn edels ook allemaal vrij strak. Hij snipete dan toch een 20ms, wat nog nooit eerder gebeurd was binnen Smurf, en dat nadat ik met men eigen account alleen al een 100tal dorpen heb gepakt van hen. Dat vond ik dus vrij frappant, dus begonnen we in de stamchat na te denken over het feit of Church niet zat te vv'en binnen Smurf, wat ons eerst onmogelijk leek aangezien Yoeri had aangegeven dat dat uit den boze was. Vervolgens bevestigt iemand binnen Smurf ons dat Hans Gretel de vv heeft van Bremii. Dus met andere woorden: er wordt plots heel strak gesniped en er komt aan het licht dat jullie een vv hebben binnen Smurf. Sterker nog, jullie hebben de vv van een account dat ons gestabt heeft. Dan is de optelsom snel gemaakt + heb jij gewoon de vv gepakt van een stabber. Nu goed, als je helemaal niet wist wat Bremii had gedaan en je bent ook in de eerstvolgende dagen niet op de hoogte gebracht (wat hoegenaamd wel raar is), dan is er enigzins begrip voor op te brengen.
Vergezocht? Ik denk het niet.

om te beginnen je had al een 100tal dorpen gepakt van smurf? en in het speciaal don/bremii? ik zou de stamakte even checken (en de rekenmachine erbij pakken) want een 100 tal dorpen klinkt nogal ongeloofwaardig.

als je hier o.a. the punisher of retzboraht mee bedoeld lijkt het me ook sterk aangezien retsboraht zijn dorpen vrijwillig afstond omdat hij op een account van dust ging spelen (en toen plots niet) en punisher werd door IB geedelt en libby daarna pas kwam

ten tweede? nog nooit gesniped lijkt me ook sterk. Het feit dat we tegenwoordig treintjes krijgen met verdeelde troepen zegt genoeg of het feit hoe 'bang' dust spelers zijn dat er gesniped word.

sterker nog, ik denk dat libby zelf vandaag al een keer of 4/5 gesniped is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77200

Guest
Maargoed er word al 8 pagina's gepraat over een Vv die al dan niet aangenomen is.

Maar het feit dat Dust er blijkbaar alles aan doet om op ons forum te komen is wel oké?
Want hoe komen zij aan print screens van ons forum? Het is niet dat we die random naar iedereen sturen.
Vrij sneu voor een stam die tig keer zo groot is vinden jullie niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wellicht dat Dust eerst is intern kijkt naar hun eigen normen en waarden voor ze hun tegenstanders (onterecht) in twijfel trekken. :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Maargoed er word al 8 pagina's gepraat over een Vv die al dan niet aangenomen is.

Maar het feit dat Dust er blijkbaar alles aan doet om op ons forum te komen is wel oké?
Want hoe komen zij aan print screens van ons forum? Het is niet dat we die random naar iedereen sturen.
Vrij sneu voor een stam die tig keer zo groot is vinden jullie niet

Wellicht dat Dust eerst is intern kijkt naar hun eigen normen en waarden voor ze hun tegenstanders (onterecht) in twijfel trekken. :rolleyes:

Leuke beweringen zonder bewijslast. De screen is ontvangen van een speler die wilt stoppen en chique wilde spelen.
 

DeletedUser77200

Guest
Leuke beweringen zonder bewijslast. De screen is ontvangen van een speler die wilt stoppen en chique wilde spelen.

Chique spelen is niet screens maken van het forum en die naar een vijandige stam sturen (en dus helpen)
+
er is geen speler binnen smurf die wilt stoppen of vrij recent is gestopt. Dus vanwaar die bewering?
 

DeletedUser71618

Guest
Leuke beweringen zonder bewijslast. De screen is ontvangen van een speler die wilt stoppen en chique wilde spelen.

Leuke bewering zonder bewijslast.

En wat is nou je punt? Omdat hij wil stoppen en fair wil spelen mag hij wel even zijn forum naar jullie doorsturen? Ik ben tbh benieuwd of dit niet uit meer contact volgt, een random PM hiermee krijgen zal wel niet.

En martijn had VV Bremii dus 1+1 = we hadden VV don Quichote? Ik vat de logica even niet. En waarom zouden we daarvan - in het geval dat het waar was - beschuldigd kunnen worden? Beschuldigen mag je over bremii, waar vrijwel niets is uitgevoerd, maar Don is een account zonder stabverleden (?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Leuke bewering zonder bewijslast.

En wat is nou je punt? Omdat hij wil stoppen en fair wil spelen mag hij wel even zijn forum naar jullie doorsturen? Ik ben tbh benieuwd of dit niet uit meer contact volgt, een random PM hiermee krijgen zal wel niet.

En martijn had VV Bremii dus 1+1 = we hadden VV don Quichote? Ik vat de logica even niet. En waarom zouden we daarvan - in het geval dat het waar was - beschuldigd kunnen worden? Beschuldigen mag je over bremii, waar vrijwel niets is uitgevoerd, maar Don is een account zonder stabverleden (?)

Volgens mij spreek ik niemand over dat hele gebeuren aan alleen over het effectief vv draaien. Daarnaast ben ik ook niet diegene die deze screen heeft ontvangen en zou ik het graag zelf ook willen vertellen, maar ik kan het niet.
 
Bovenaan