Top/Flop stammen

Reactiescore
1.094
Natuurlijk logt bremii ook zelf op zijn account in, buiten dat kan natuurlijk iedereen een edeltrein snipen?
Maar buiten dat wat is precies het punt?

Nu snap ik de vergelijking tussen smurf en backstabbers niet helemaal? Dust opent de aanval op ons en wij doen een georganiseerde aanval op malle.

Bremii blijkt een pbg met malle te hebben waarvan wij niks afweten. Dat terwijl er wel leden van smurf onder vuur liggen door dust. kinda strange.

Denk dat smurf zich meer verraden mag voelen dan malle makkers :joy:

Even voor de duidelijkheid ik zei niet dat smurf backstabbers waren of iets dergelijks.
 

DeletedUser77200

Guest
Even voor de duidelijkheid ik zei niet dat smurf backstabbers waren of iets dergelijks.

Ik weet ook niet meer wie dat schreef maar ik zag het voorbij komen en vond dat wat vreemd. (ik bedoelde jou hier niet mee maar probeerde met die quote het topic te openen)

en ik snapte de commotie niet over die aanval op malle, ik bedoel we kunnen als smurf zijnde niet echt veel kanten op. En als iedere speler wel incomings krijgt wel hen, is het zo nu en dan wel eens tijd om een offence op te starten tegen hen
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser77202

Guest
Tja dat Bremii een stabber is betekend niet gelijk dat heel smurf dat is! Ik heb dan ook zeker een appeltje met die jongen te schillen! Denk je dat wij als smurf het fijn vinden hier achter te komen?

Zodra hij terug is zal hij zeker het een en ander moeten uitleggen en meer! Voor iedereen die met deze situatie te maken heeft is het zwaar klote! Want bremii heeft niet alleen Dust gestabbed hij heeft ons nog harder gepakt.

Dus wat ik van Bremii vind is niet eens in worden te omschrijven! het is en **** die zijn eigen hachje probeerde te redden en zwaar is gefaald daarin en nu mag hij zelf de consequenties dragen
 

DeletedUser69389

Guest
Tja dat Bremii een stabber is betekend niet gelijk dat heel smurf dat is! Ik heb dan ook zeker een appeltje met die jongen te schillen! Denk je dat wij als smurf het fijn vinden hier achter te komen?

Zodra hij terug is zal hij zeker het een en ander moeten uitleggen en meer! Voor iedereen die met deze situatie te maken heeft is het zwaar klote! Want bremii heeft niet alleen Dust gestabbed hij heeft ons nog harder gepakt.

Dus wat ik van Bremii vind is niet eens in worden te omschrijven! het is en **** die zijn eigen hachje probeerde te redden en zwaar is gefaald daarin en nu mag hij zelf de consequenties dragen

Dan nog is Dust meer gedupeerd in deze zaak dan Smurf. Wij hielden geen rekening met deze actie van hem en zijn zodoende dorpen kwijt geraakt en jullie?;)
 

DeletedUser77202

Guest
Ja en Dust hebben de dorpen toch gewoon weer terug in de vorm van andere dorpen en wij zitten met een achterbakse lul zitten dus we kunnen blijven afwegen maar we zijn beide even gedupeerd
 

DeletedUser69389

Guest
Ja en Dust hebben de dorpen toch gewoon weer terug in de vorm van andere dorpen en wij zitten met een achterbakse lul zitten dus we kunnen blijven afwegen maar we zijn beide even gedupeerd

Jullie hebben dat acc nog steeds in de stam...:eek:
 

DeletedUser77202

Guest
Helaas wel ja maar als ik hem eruit gooi is het een mooie target voor iedereen want dan word het niet verdedigt! Dus tot hij terug komt blijft hij in de stam daarna zal ik er voor zorgen dat hij zijn verdiende loon krijgt :)
 

DeletedUser69389

Guest
Helaas wel ja maar als ik hem eruit gooi is het een mooie target voor iedereen want dan word het niet verdedigt! Dus tot hij terug komt blijft hij in de stam daarna zal ik er voor zorgen dat hij zijn verdiende loon krijgt :)

Veel verschil met wel of niet in de stam zitten is er niet voor hem. Wij zullen hem hoe dan ook aanpakken. Of hij nou in Smurf zit of niet. Alleen jullie als de rest van Smurf zouden wel meer respect krijgen als jullie je distantiëren van zo´n stab.
 

DeletedUser69389

Guest
Ondanks dat dat wel waar is kunnen ze zich het eigenlijk niet permitteren om 1 van hun grootste accounts te verliezen.
beste zou zijn nieuwe spelers er op als die mogelijkheid er is.

Geheel met je eens Jurrien, maar ik denk niet bepaald dat dat nou echt tot de mogelijkheden behoord voor zo´n speler.
 
Reactiescore
2.064
Ja en Dust hebben de dorpen toch gewoon weer terug in de vorm van andere dorpen en wij zitten met een achterbakse lul zitten dus we kunnen blijven afwegen maar we zijn beide even gedupeerd

wil jou wel even complimenten geven voor en je reactie en hoe je speelt/verdedigd IG
 

DeletedUser77202

Guest
wil jou wel even complimenten geven voor en je reactie en hoe je speelt/verdedigd IG

Dankjewel!

En ja het is een lastige keus en geloof me ben der ook echt een oplossing voor aan het verzinnen! Bremii zal niet in de stam blijven! Tenzij hij natuurlijk gewoon zijn fout toegeeft en zijn account aan iemand anders afstaat (wat niet waarschijnlijk is)

Dus ik ben der mee bezig maar ik kan niet zomaar zeggen hup er uit en we zien wel!
 

DeletedUser73972

Guest
Dankjewel!

En ja het is een lastige keus en geloof me ben der ook echt een oplossing voor aan het verzinnen! Bremii zal niet in de stam blijven! Tenzij hij natuurlijk gewoon zijn fout toegeeft en zijn account aan iemand anders afstaat (wat niet waarschijnlijk is)

Dus ik ben der mee bezig maar ik kan niet zomaar zeggen hup er uit en we zien wel!

Respect voor je reacties. Ik begon stilaan meer en meer de indruk te krijgen dat er in de kleinere stammen over heel tw geen figuren waren die zich sterk uitspraken voor eerlijk spel, het doet me dan ook een plezier om te horen dat het niet hierbij blijft :)
 

DeletedUser77202

Guest
Respect voor je reacties. Ik begon stilaan meer en meer de indruk te krijgen dat er in de kleinere stammen over heel tw geen figuren waren die zich sterk uitspraken voor eerlijk spel, het doet me dan ook een plezier om te horen dat het niet hierbij blijft :)

Ik ben heel erg voor eerlijk spel. Vals spelend kan iedereen winnen natuurlijk maar dat is niet de bedoeling en dat probeer ik ook de leden in mijn stam bij te brengen! Ik speel dit spel ook niet pas 1 jaar. Heb zoveel oneerlijk spel voorbij zien komen dat ik mezelf 1 ding heb belooft! En dat is om nooit oneerlijk te spelen! Dus dan geld het zelfde voor mijn leden en degene die nu in Smurf zitten (behalve Bremii) weten dan ook dat ik dit niet tolereer!

Liever strijdend ten onder dan vals spelend te winnen!!
 

Deleted User - 2248860

Guest
Jullie weten het ook wel heel mooi te brengen. Wij krijgen de vv met dit als text 'ik ben een week druk irl dus je krijgt de vv'. Er is nog steeds geen sprake van samenwerking, want er is dan ook niets gedaan op het account eigenlijk behalve een stack naar een leeg dorp gestuurd

De samenwerking is zo 'heftig' dat bremii al zijn premiumprotocollen/functies en whatever heeft verborgen. Wij kunnen ook niks van het stammenforum zien, en ook niks van mededelingen. Sterker nog hij heeft zelfs alle berichten verwijderd van aanvallen van Dust.
Wij hebben geen zin en tijd etc. gehad om iets op het account te doen, en ik stuur het dan ook met plezier richting smurf als jullie daar vrolijk van worden. Misschien dat daar wel actief gevv'd wordt.

Overigens ja logisch dat ik ga bagatelliseren martijn hoe jij het skype gesprek begon - terwijl ik midden in 't restaurant zat- is alsof wij van de verboden vrucht hebben gegeten en ons profileren als tw goden terwijl de enige die ik dat steeds doen zien beweren jijzelf bent. Ik heb geen idee wat er gebeurd is op bremii, beter zelfs Mats zei vanmiddag nog dit toen de aanvallen op gretel over waren:

https://gyazo.com/59a8c862781075fac81c8ce75bd89fbc

Overigens hebben wij verder geen verdere samenwerkingen en geen verdere invloed gehad op wat dan ook van smurf. Ik zou ook bij god niet weten wat zich heeft afgespeeld op een beetje vage post na want ik was er ook niet toen smurf malle aanviel, toen was ik namelijk op vakantie. En ik heb de vv aangenomen.
Ik bracht de feiten gewoon zoals ze zijn hoor. Bremii stabt ons --> Yoeri zegt dat er geen verdere samenwerking meer is --> jij pakt vv van een acc binnen smurf, en dan nog wel de stabber zelf. Dus je kan zeggen dat je bijzonder weinig invloed hebt gehad op het account, het is wel op zijn zachtst gezegd frappant dat je een vv aanneemt van iemand waar jullie ethisch gezien geen samenwerking meer mee willen. Daarenboven komt dat wij plots op 20ms gesniped werden, wat in de vorige 100 dorpen die van Smurf pakten nog nooit gebeurd was.

Even voor de duidelijkheid ik zei niet dat smurf backstabbers waren of iets dergelijks.
Wacht, Bremii heeft een nap met Malle en zonder die op te heffen of wat dan ook valt hij hem (letterlijk in de rug) aan. Hoe duidelijk kan een voorbeeld van een stab zijn?
 

DeletedUser71618

Guest
Wacht, Bremii heeft een nap met Malle en zonder die op te heffen of wat dan ook valt hij hem (letterlijk in de rug) aan. Hoe duidelijk kan een voorbeeld van een stab zijn?

Hij bedoelt vgm dat niet Smurf als geheel 'stabbers zijn' maar enkel Bremii.
 
Reactiescore
981
Bovenaan