Top/Flop stammen

Reactiescore
2.039
Maanden deffen is niet aan een stuk. Al was het 2 maanden geleden onderhand wel elke dag. Nu is het de laatste tijd rustiger geweest voor GIG. Nu je Ours is The Fury aanhaalt is dat ook wel appels met peren vergelijken. Met alle respect voor iedereen, maar Howlin, Berno en een actieve Jasse zijn wel de beste deffers die er zijn. De activiteit was toen bij elk omliggend account top en Ours is the Fury had maar 1 ekte aanvaller in dat later stadium. In het beginstadium wel meer tegenstanders gehad (Tide & Lunatic meen ik mij te herinneren). Maar laterna werd dat alleen Rudral. En tuurlijk is het gemiddeld niveau achteruit gegaan. Zoals Robbeke al aangeeft in een post, Amorko, Detlef, Mike, Mark en Edwin zijn de eerst die in mij opkomen .. en behoorde tot de top van de wereld

K dit moet ik even screenshotten en naar doodloop mark appen :D
 

DeletedUser69389

Guest
Mitsdien 1 van de 2 weggespeeld wordt acht ik de kans dat er geinternd of gerekruteerd wordt door de ander wel hoog in ja. Als Church weggespeeld wordt zie ik niet zo snel accounts overstappen. Daarom dat Dust op de voorhand al kansloos is als ze vasthouden aan een BG met IB ja.




Volgens mij hoef ik hier niet meer op in te gaan. Dit lijkt me reeds duidelijk besproken door EagleEye en Ownageforyou. Dat dit dus vrij kansloos argument is.



Ik zei dat in een hele andere context... Ik zei dat omdat een aantal Dust leden hier of tegen mij prive hadden gezegd dat ze een 1 vs 1 vs 1 achtig einde wilde. Alle stammen tegen elkaar. Daar is absoluut geen sprake van geweest

Leuk dat je het aanhaalt trouwens want sprak laatst een van de bespelers van sly cooper, die heel verbaasd reageerde toen hem werd verteld dat IB en Dust een BG hadden, aangezien hij precies hetzelfde had meegekregen.

Wanneer dit het geval zou zijn dan zie ik hier toch graag de logjes van.;)
 
Reactiescore
1.094
Wanneer dit het geval zou zijn dan zie ik hier toch graag de logjes van.;)

Heb dat vgm al eerder gepost op aanvraag van joachim. Posts van o.a. Graaff die zoiets zei dat hij een echte eindstrijd 1 vs 1 wilde.
 

DeletedUser69389

Guest
Heb dat vgm al eerder gepost op aanvraag van joachim. Posts van o.a. Graaff die zoiets zei dat hij een echte eindstrijd 1 vs 1 wilde.

Van Lars weet ik dat ja. Echter vanaf het moment dat ik op Beauty kwam ging hij steeds minder spelen en heeft al vlak na de start van Dust bijna tot niets meer gedaan wegens schoolverplichtingen en vormt zodoende nou niet bepaald een representatieve bron voor de stam Dust.
 
Reactiescore
86
"Wel beetje jammer, hadden eigenlijk het plan gemaakt jolien te internen en tbc erin te doen." Dit stuurde Wisse op 19 juni. Dat was het begin van een helse discussie trouwens.

Nog meer internen, haha:D. Maar dan nog de classic eindige uiteindelijk op 8 augustus en had ook als dit plan was doorgevoerd echt nog wel +- 2 maanden geduurd. Beetje voorbarig om, zoals ik al zei, dan te stellen dat jullie de winst voor WeCant hadden kunnen verzekeren;).

Het slaat nergens op dat het om een verschil in normen en waarden gaat, ik vind namelijk ook dat de beste stam moet winnen. Alleen is er inderdaad een verschil in perceptie tussen ons over de gang van zaken, alleen speel jij deze classic niet meer en zit ik in Dust en weet ik dus welke kaarten we nog achter de hand hebben. Als ik de kans op winst net zo laag als jou zou inschatten dan zou ik, zoals ik al zei, hier nooit aan begonnen zijn en er in geen geval mee verder gaan.

De tegenstand is ook een stuk anders dan in het verleden.
Ik doelde trouwens op Laurens en ook op Jurriën is al redelijk veel gebashed en hij voldoet in geen geval aan de normen en waarden die jullie vroeger zeker hanteerden op bepaalde gebieden. Zeker niet onrespectvol bedoeld trouwens naar beiden.

Het gaat onder andere om een verschil en normen en waarden ja. Je kan best het zelfde vinden, de mate kan echter verschillen. Jij wil een risico nemen (waardoor mogelijk niet de beste stam wint) om zo zicht te houden op eigen winst, ik zou dat in jullie situatie niet hebben gedaan. Dat is toch heel duidelijk een verschil in de mate waarin ik vind dat de beste stam dient te winnen :) die is dus hoger dan bij jou) en dat valt dus weer terug te herleiden naar dat ik zwaarder aan die norm/waarde til dan jij (jij neemt een risico ik zou dat niet zo snel hebben gedaan). Ter illustratie haalde ik daar CL7 bij aan: jij bent bereid dingen te doen om te winnen die ik niet zou doen.

Ik kan niks bewijzen omdat het allemaal natuurlijk moeilijk valt te concretiseren maar aangezien ik jou nu toch ook al een tijdje ken, en in verschillende soort situaties heb zien spelen (zowel vriend als vijand etc.), denk ik toch dat wij een ander 'niveau' hebben van normen en waarden. Zo ook in dit geval.

Ik ben overigens zeer goed geïnformeerd hoor en ik ben ook altijd zeer goed in het inschatten van situaties maar goed, dat is ook een welles nietes discussie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
661
Normen en waarden groeien ook in een mens. Bij een 40+ jarige zoals bv ik zelf zijn die wel anders dan pakweg toen ik 25j was.

Ik ken je nu ook al een tijdje, en ooit zei jij ook wel tegen me dat je voor een overwinning wel wat over had. Ik kan de exacte woorden niet meer naar voor halen, het is TE lang geleden. Maar ik wil maar aantonen dat alles evolueert, in goede en in slechte richtingen. Kan me voorstellen dat dat bij Siemen eventueel ook wel het geval zou kunnen zijn.
 
Reactiescore
86
Dat zou kunnen inderdaad. Maar zoals ik al zeg heb ik hem nu al een paar jaar lang, in verschillende scenario's, zien spelen. Elke actie die hij heeft gedaan zorgt voor een kleine aanpassing van je beeld van iemand, dat veranderd (ook in goede en slechte richting) dus ook door de jaren heen en op basis daarvan ben ik tot de conclusie gekomen.

Kan dat ik helemaal verkeerd zit maar ik ben toch altijd wel goed in staat geweest mensen in te schatten.
 
Reactiescore
661
Dat zou kunnen inderdaad. Maar zoals ik al zeg heb ik hem nu al een paar jaar lang, in verschillende scenario's, zien spelen. Elke actie die hij heeft gedaan zorgt voor een kleine aanpassing van je beeld van iemand, dat veranderd (ook in goede en slechte richting) dus ook door de jaren heen en op basis daarvan ben ik tot de conclusie gekomen.

Kan dat ik helemaal verkeerd zit maar ik ben toch altijd wel goed in staat geweest mensen in te schatten.

Zo lang je mijn post maar niet verkeerd opvat Wouter. Je moet goed lezen wat er staat hoor. En ja, ik denk ook wel dat jij mensen goed kan inschatten.
 

DeletedUser72857

Guest
Is het hier weer uitgedraaid in een Melle/Siemen vs. Yoeri en maatjes?

Altijd leuk :)
 

DeletedUser39679

Guest
K dit moet ik even screenshotten en naar doodloop mark appen :D

Ik doelde eigenlijk op Mark Patriot. Maar Fake Mark kan inderdaad ook een goed potje TW spelen hoor.

Is het hier weer uitgedraaid in een Melle/Siemen vs. Yoeri en maatjes?

Altijd leuk :)

Punt 1. Yoeri kan niet zo goed posten. Dus ben ook nooit zo actief op het forum. Maar lief dat je het ''Yoeri en maatjes'' noemt. Doet me goed:D
 

Deleted User - 2248860

Guest
Nog meer internen, haha:D. Maar dan nog de classic eindige uiteindelijk op 8 augustus en had ook als dit plan was doorgevoerd echt nog wel +- 2 maanden geduurd. Beetje voorbarig om, zoals ik al zei, dan te stellen dat jullie de winst voor WeCant hadden kunnen verzekeren;).

We hadden de winst in ieder geval heel waarschijnlijk gemaakt, omdat de benodigde procenten dan heel dicht in de buurt kwamen. Magoe, het was dus wel degelijk een keuze vanuit een waardeperspectief.

Het gaat onder andere om een verschil en normen en waarden ja. Je kan best het zelfde vinden, de mate kan echter verschillen. Jij wil een risico nemen (waardoor mogelijk niet de beste stam wint) om zo zicht te houden op eigen winst, ik zou dat in jullie situatie niet hebben gedaan. Dat is toch heel duidelijk een verschil in de mate waarin ik vind dat de beste stam dient te winnen :) die is dus hoger dan bij jou) en dat valt dus weer terug te herleiden naar dat ik zwaarder aan die norm/waarde til dan jij (jij neemt een risico ik zou dat niet zo snel hebben gedaan). Ter illustratie haalde ik daar CL7 bij aan: jij bent bereid dingen te doen om te winnen die ik niet zou doen.

Ik kan niks bewijzen omdat het allemaal natuurlijk moeilijk valt te concretiseren maar aangezien ik jou nu toch ook al een tijdje ken, en in verschillende soort situaties heb zien spelen (zowel vriend als vijand etc.), denk ik toch dat wij een ander 'niveau' hebben van normen en waarden. Zo ook in dit geval.

Ik ben overigens zeer goed geïnformeerd hoor en ik ben ook altijd zeer goed in het inschatten van situaties maar goed, dat is ook een welles nietes discussie.
Dat jij een risico waarin je zelf nog 10% kans op winst zou maken niet zou nemen, vind ik nog vrij weinig met normen en waarden te maken hebben, dat lijkt me namelijk eerder een gebrek aan winnersmentaliteit en weinig geloof in je eigen kunnen. Classic 7 had trouwens niets met een gebrek aan waarden te maken, ik wist namelijk meteen dat ik fout gehandeld had en dat ik zuiver impulsief handelde. Dat kan, zoals Robin het net al zei, te maken hebben met het feit dat ik toen nog heel jong was om in zo'n positie te staan. Tevens vraag ik me wel af waar wij als vrienden hebben samengewerkt?

Je bent misschien goed geïnformeerd over de gang van zaken binnen Church, maar je weet niets intern over Dust. Goed, we gaan wel zien wat de wereld verder brengt.
Waarom speel je zelf niet trouwens?

Is het hier weer uitgedraaid in een Melle/Siemen vs. Yoeri en maatjes?

Altijd leuk :)
Nog niet.
 

DeletedUser71618

Guest
Jij weet ook heel goed dat met spelers als jou, Laurens, Yoeri, (Thomas ownage (ik hoorde dat die ook op Christo speelde)) IB geen enkele kans maakt en dan is het voor ons ook game over.

Voorlopig maakt de kwantiteit daar nog heel wat goed inderdaad. Maar Thomas ownage speelt niet op Christo nee, ik heb een andere Thomas gestrikt, de speler hier een paar posts boven ;)

Maar geen enkele kans? Ja, ze hebben op inactieve dagen dorpen terug kunnen pakken, en ja, ze internen een aantal verliezen er ook wel regelmatig weer bij (Bami, Jerome --> BB's), maar veel terreinwinst hebben we nog niet hè. Zoals ze het nu doen blijven ze vrij goed lopen, ondanks dat ze zelf weinig echte winsten op Church pakken.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Voorlopig maakt de kwantiteit daar nog heel wat goed inderdaad. Maar Thomas ownage speelt niet op Christo nee, ik heb een andere Thomas gestrikt, de speler hier een paar posts boven ;)

Maar geen enkele kans? Ja, ze hebben op inactieve dagen dorpen terug kunnen pakken, en ja, ze internen een aantal verliezen er ook wel regelmatig weer bij (Bami, Jerome --> BB's), maar veel terreinwinst hebben we nog niet hè. Zoals ze het nu doen blijven ze vrij goed lopen, ondanks dat ze zelf weinig echte winsten op Church pakken.

Omwille van de bijstand van Dust. Toen jullie aan het doorpakken waren op Alexander sprongen wij met Dust in de bres door op HansGretel te gaan. Dat account stond volledig instabiel op een gegeven moment, om maar een voorbeeld aan te halen. Verder moeten jullie jullie focus nu ook wel wat verdelen omdat wij af en toe eens serieus druk zetten.

Al bij al gok ik dat jullie kwalitatief overwicht het nog vrij gemakkelijk zou halen als jullie nu 1vs1 op IB zouden gaan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Kwaliteit wint niet altijd he Siemen. De hoeveelheid off die Royboyz bijvoorbeeld bezit door zijn immense safe is waanzinnig. Niet bepaald prettig :D
 
Reactiescore
2.064
Wouter is voor ajax niet serieus te nemen
 
Reactiescore
86
We hadden de winst in ieder geval heel waarschijnlijk gemaakt, omdat de benodigde procenten dan heel dicht in de buurt kwamen. Magoe, het was dus wel degelijk een keuze vanuit een waardeperspectief.

Dat jij een risico waarin je zelf nog 10% kans op winst zou maken niet zou nemen, vind ik nog vrij weinig met normen en waarden te maken hebben, dat lijkt me namelijk eerder een gebrek aan winnersmentaliteit en weinig geloof in je eigen kunnen. Classic 7 had trouwens niets met een gebrek aan waarden te maken, ik wist namelijk meteen dat ik fout gehandeld had en dat ik zuiver impulsief handelde. Dat kan, zoals Robin het net al zei, te maken hebben met het feit dat ik toen nog heel jong was om in zo'n positie te staan. Tevens vraag ik me wel af waar wij als vrienden hebben samengewerkt?

Je bent misschien goed geïnformeerd over de gang van zaken binnen Church, maar je weet niets intern over Dust. Goed, we gaan wel zien wat de wereld verder brengt.
Waarom speel je zelf niet trouwens?

Ik schat het niet op 10% dat ten eerste. Ten tweede zijn er denk ik weinig mensen met zo'n grote winnaarsmentaliteit als ik. We hebben bij spring (?) games in de stam gezeten.

Speel niet omdat ik geen zin heb om te spelen. Maar goed jij overtuigd mij niet, en ik overtuig jou niet. Denk dat we achter deze discussie dus wel een punt kunnen zetten.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik schat het niet op 10% dat ten eerste. Ten tweede zijn er denk ik weinig mensen met zo'n grote winnaarsmentaliteit als ik. We hebben bij spring (?) games in de stam gezeten.

Speel niet omdat ik geen zin heb om te spelen. Maar goed jij overtuigd mij niet, en ik overtuig jou niet. Denk dat we achter deze discussie dus wel een punt kunnen zetten.

Inderdaad de uitkomst zien we aan het einde van de classic wel. Maar afgezien van de lichte terugval afgelopen dagen voor Dust gaat het vooralsnog precies volgens plan.;)
 
Reactiescore
661
Inderdaad de uitkomst zien we aan het einde van de classic wel. Maar afgezien van de lichte terugval afgelopen dagen voor Dust gaat het vooralsnog precies volgens plan.;)

Haha, je doet alsof je op een classic zomaar alles perfect onder controle kan hebben. Ik kan me niet herinneren dat we met smooi/wecan ooit alles perfect volgens plan konden laten gaan. Knap dat jullie het deze keer allemaal zo kunnen laten uitkomen zoals je het had gewild.
 
Reactiescore
1.094
Van Lars weet ik dat ja. Echter vanaf het moment dat ik op Beauty kwam ging hij steeds minder spelen en heeft al vlak na de start van Dust bijna tot niets meer gedaan wegens schoolverplichtingen en vormt zodoende nou niet bepaald een representatieve bron voor de stam Dust.

Nja ik was zoals ik al zei niet de enige die het was opgevallen (zelfs een redelijk neutrale sly cooper zei er iets over).

En verder is dat prima maar ik representeer in mijn eentje ook niet heel Church, daarnaast is wat malle zei ook wel een beetje een extravagante bewoording van wat ik op skype zei.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan