Top/Flop stammen

Reactiescore
30
Als church IB wegspeelt juist hetzelfde he, maar die kant kijk je niet op wss... verbazingwekkend. Nu ook IB aanvallen is eigenlijk zeggen van: we nemen alle druk van church weg, breken IB en dan oepsss we hebben church de overwinning gegeven. Ik zie niet in hoe dat een grotere kans voor Dust kan zijn dan een open wereld waar nog accounts langs alle kanten gebroken kunnen worden

Jij moet eens leren om op je formulering te letten.

Jij zegt: ''IB en Dust willen church wegspelen omdat dat hun kansen van aparte overwinning sterk doet toenemen, SMURF ... niet''

Als het IB en Dust lukt om Church weg te spelen heeft IB de 30% echter al gehaald -> IB wint -> Dust wint niet.
Ik beweer helemaal niet dat Dust de kant voor Church moet kiezen om te kunnen winnen, maar jij beweert dat andersom wel. Het is echt vermoeiend discussiëren op deze manier. Jullie kunnen ook gewoon toegeven dat Dust liever heeft dat IB wint dan dat Church wint. Het is veel te laat voor een open wereld zoals jij het noemt, omdat IB al op de 25% zit.
 

DeletedUser69389

Guest
Dust kan idd sowieso niet meer winnen. Daarom dat ik laatst ook zei dat ik het maar vreemd vond dat Siemen zegt daar wel op in te zetten. Enige kans die Dust heeft om te winnen is als er een banwave komt of als ze rekruten voor de winst.

Verder kunnen ze proberen IB de kans te geven om te winnen.

Mwa Dust kan wel degelijk nog winnen, maar dit is een zeer minieme kans. Met slim spel en foutjes bij IB en Church behoord het tot de mogelijkheden, maar dan moeten we zelf geen fouten maken zoals gisteren. Maar echt heel groot is deze kans niet, ik denk zo tussen de 5 en 10% voor nu.

IB attacken en overgebleven leden recruiten :D beste kans voor Dust om te winnen.

Kun je rekenen?:cool:

Volgens mij is er een geheim plan tussen Dust en IB waarbij de leiders van Dust enkele IB leden vervangen als ze erin slagen om Church weg te spelen, natuurlijk zonder dat de benadeelde Dust en IB spelers daarvan weten!

Uhu sounds like a plan.
 
Reactiescore
86
5% / 10%? Neuh. Zelfs als jullie doorgaan zoals afgelopen week (wat ik niet waarschijnlijk acht) gaat het niet lukken om Church te breken laat staan om dan vervolgens óók nog IB in te halen.

Vroeger had men iig nog genoeg waardigheid om een respectabele winnaar te willen hebben boven de eigen (minieme kans op) winst. Maar goed, we zien wel dat er qua waardigheid niet meer zoveel in zit. Melle die de meest vreemde verbanden legt om een stab maar aan Church te kunnen relateren laat dat eens te meer zien..
 
Reactiescore
1.094
Als church IB wegspeelt juist hetzelfde he, maar die kant kijk je niet op wss... verbazingwekkend. Nu ook IB aanvallen is eigenlijk zeggen van: we nemen alle druk van church weg, breken IB en dan oepsss we hebben church de overwinning gegeven. Ik zie niet in hoe dat een grotere kans voor Dust kan zijn dan een open wereld waar nog accounts langs alle kanten gebroken kunnen worden

Dat is onzin. Jullie kunnen met 2 volle stammen beuken op ons en andersom moeten wij het spreiden. De kans dat die 4 accounts even 10 % pakken is vrij klein. Behalve dat lijkt mij een overstap van IB leden of Dust leden naar hun bondgenoot aanzienlijk groter dan dat bijv church accounts zouden overstappen mitsdien een van de stammen gebroken wordt. En ook het internen door een van de bondgenoten is zeer waarschijnlijker.

En een open wereld? De wereld is sinds er fatsoenlijke stammen bestonden al alles vs Church geweest. Op dit moment hebben jullie een dominatie voordeel van 16,6 % Dat noem je open? Ik vind het eerder ridicuul
 

DeletedUser73972

Guest
Jij moet eens leren om op je formulering te letten.

Jij zegt: ''IB en Dust willen church wegspelen omdat dat hun kansen van aparte overwinning sterk doet toenemen, SMURF ... niet''

Als het IB en Dust lukt om Church weg te spelen heeft IB de 30% echter al gehaald -> IB wint -> Dust wint niet.
Ik beweer helemaal niet dat Dust de kant voor Church moet kiezen om te kunnen winnen, maar jij beweert dat andersom wel. Het is echt vermoeiend discussiëren op deze manier. Jullie kunnen ook gewoon toegeven dat Dust liever heeft dat IB wint dan dat Church wint. Het is veel te laat voor een open wereld zoals jij het noemt, omdat IB al op de 25% zit.

Wel dan moet jij wel even leren lezen dat ik helemaal niet zeg dat Dust dan met Church samen gaat, enkel dat ze zonder IB als BG druk aan het church front zullen moeten lossen. Een front dat nu door gezamelijk door IB en dust bestookt word en alsnog heen en weer gaat. Opzeg bg met IB: IB / dust word snel gebroken, church wint 100 %. De énige kans hoe ik Dust zie winnen is door IB en Church wat klappen te laten uitdelen waar Dust stabiel blijft doorgroeien. Je blijft uit de aanvallende / agressieve manier van jij bent fout, ipv je eigen uitspraak dat het omgekeerde waar is eens wat kracht bij te zetten, zo krijg je een discussie. Een beetje een republikein die een democraat agressief loopt uit te kafferen over zijn klimaatbeleid, zonder er zelf nog maar aan te denken zelf 1tje te ontwikkelen.

Dat is onzin. Jullie kunnen met 2 volle stammen beuken op ons en andersom moeten wij het spreiden. De kans dat die 4 accounts even 10 % pakken is vrij klein. Behalve dat lijkt mij een overstap van IB leden of Dust leden naar hun bondgenoot aanzienlijk groter dan dat bijv church accounts zouden overstappen mitsdien een van de stammen gebroken wordt. En ook het internen door een van de bondgenoten is zeer waarschijnlijker.

En een open wereld? De wereld is sinds er fatsoenlijke stammen bestonden al alles vs Church geweest. Op dit moment hebben jullie een dominatie voordeel van 16,6 % Dat noem je open? Ik vind het eerder ridicuul

Wacht wat insinueer je nu met dat 'En ook het internen door een van de bondgenoten is zeer waarschijnlijker. ' ? Dust dat IB effe gaat internen of omgekeerd? :D

Alles vs Church? Bro is doodgerekruteerd door jullie, jullie hebben al sinds de start een extra lid, nu ook nog eens 10,5 miljoen aan BG's Anvers Smurf ... Dust heeft 11 miljoen ... Je kan het echt enkel maar 1 kant op kijken he. Voor de rest het gat tussen IB en Church is puur onze verdienste of een te trage groei van jullie. Enkel tfios heeft hard zitten internen btw, terwijl er binnen church ook wel interns zijn geweest, moest je het intern argument aanhalen, dat gaatvoor bijlange na niet heel IB op ;)
 
Reactiescore
661
Ik begrijp al die onzinnige discussies niet zo goed. Natuurlijk zijn er mensen die er enorm veel plezier in hebben om Church en dus eigenlijk ook een klein stukje van de haast onklopbare classic groep toch eens te verslaan. En je kan daar bij bondgenoten nemen. Church zal waardig verliezen. Daar ken ik ze goed genoeg voor. Maar wees ook een toekomstige waardige winnaar.

Zeg dan gewoon eerlijk:"We hebben twee stammen nodig om jullie op achterstand te houden"

Ook al is dat zo, dan nog is het een acceptabele winst. Het doet echt geen pijn om daar eerlijk over te zijn.

Het is gewoon simpel en het is trouwens altijd al zo geweest sinds ik op classics mee draai. Het gemiddelde niveau van smooi/wecan/Church/... was/is gewoon net hoger dan dat van de tegenstanders.

Dat die classic groep dat niveau bij elkaar brengt is toegelaten, er tegen winnen via een bg ook. Maar zeg het dan gewoon.

Moest ik arrogant zijn dan zou ik nog zeggen, profiteer ervan want Detlef, aus, een gemotiveerde howlin en berno, nathan, en vast en zeker Mike, amokro en andere tw goden zijn er niet. Want anders kwam je niet toe met twee. Maar ik ben niet zo voor arrogante houdingen. Dus ik zeg het niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73972

Guest
Ik begrijp al die onzinnige discussies niet zo goed. Natuurlijk zijn er mensen die er enorm veel plezier in hebben om Church en dus eigenlijk ook een klein stukje van de haast onklopbare classic groep toch eens te verslaan. En je kan daar bij bondgenoten nemen. Church zal waardig verliezen. Daar ken ik ze goed genoeg voor. Maar wees ook een toekomstige waardige winnaar.

Zeg dan gewoon eerlijk:"We hebben twee stammen nodig om jullie op achterstand te houden"

Ook al is dat zo, dan nog is het een acceptabele winst. Het doet echt geen pijn om daar eerlijk over te zijn.

Het is gewoon simpel en het is trouwens altijd al zo geweest sinds ik op classics mee draai. Het gemiddelde niveau van smooi/wecan/Church/... was/is gewoon net hoger dan dat van de tegenstanders.

Dat die classic groep dat niveau bij elkaar brengt is toegelaten, er tegen winnen via een bg ook. Maar zeg het dan gewoon.

Dat is wat ik de afgelopen posts & vorige maand al 20 keer heb gezegd xD De discussie was geïnitieerd door Church dat Dust meer kans heeft om te winnen zonder een BG met IB. Ik zeg juist dat IB en dust te samen het zeker niet makkelijk hebben met Church, en dat zonder die BG 1 van ons 2 zeer snel zou breken, en church easy de overwinning pakt.

Ik weet niet waarom je die post nu (waarschijnlijk?) aan mij richt, terwijl ik net alles doe wat jij zegt :p
 
Reactiescore
661
Nee, moet je niet persoonlijk nemen. Ik spreek algemeen. Wat je zegt is trouwens gewoon waar. Al wie het tegenspreekt weet het zelf ook. Maar toegeven is niet gemakkelijk.
 

DeletedUser73972

Guest
Nee, moet je niet persoonlijk nemen. Ik spreek algemeen. Wat je zegt is trouwens gewoon waar. Al wie het tegenspreekt weet het zelf ook. Maar toegeven is niet gemakkelijk.

Ik kreeg wel een steevaste return van Church 'Je moet meer vertrouwen op jullie eigen krachten' , maar soit, tesamen zijn we nu al met 2 realisten ^^
 

DeletedUser71618

Guest
Maar dan is christo ook erg slecht, want daar gebeurt hetzelfde? Volgens jou beredenering:eek:

Nee, Christo is meermaals op offlinemomenten gepakt waardoor er zoveel "dodges" niet uitgevoerd zijn. Volgens mij is dat een duidelijk verschil. Spreek niet over zaken waar je geen weet van hebt.

Om op de kansen van Dust in te haken: er worden allemaal scenario's besproken, maar is het niet het beste scenario voor Dust als zij één voor één - door elkaar - accounts/dorpen van Church en IB kunnen pakken? Zolang Church en IB elkaar op gelijke hoogte houden of Church nog langzaam iets terrein wint, wordt dat meer gelijk getrokken terwijl Dust wél groei pakt. Zoals jullie al gezien hebben kunnen jullie van Church terrein winnen; waarom dan niet je eigen plan trekken?

Natuurlijk is dat ook in het voordeel van Church als jullie dat zouden doen gezien IB een bondgenoot en dus een deel van de kwantiteit verliest. Maar IB zo laten groeien lijkt me duidelijk geen optie als je zelf nog kans wil maken.
 
Reactiescore
30
Dat is wat ik de afgelopen posts & vorige maand al 20 keer heb gezegd xD De discussie was geïnitieerd door Church dat Dust meer kans heeft om te winnen zonder een BG met IB. Ik zeg juist dat IB en dust te samen het zeker niet makkelijk hebben met Church, en dat zonder die BG 1 van ons 2 zeer snel zou breken, en church easy de overwinning pakt.

Ik weet niet waarom je die post nu (waarschijnlijk?) aan mij richt, terwijl ik net alles doe wat jij zegt :p

Fout. Jij zei dat Dust meer kans heeft om te winnen d.m.v. een BG met IB, ik zeg dat dat niet het geval is. Ik zeg niet dat ze méér kans hebben om te winnen zonder die BG.
Ik kan het ook anders stellen: wanneer moet Dust de BG met IB opzeggen om nog te kunnen winnen? Als IB 29% heeft? 30% misschien zelfs? Mijn punt is dat Dust eigenlijk al niet meer kan winnen, tenzij er iets heel drastisch verandert. Jij deed het voorkomen alsof de BG tussen Dust en IB nog enig perspectief biedt voor Dust op een overwinning, maar dat is natuurlijk niet het geval. Die BG maakt geen verschil voor ze, die maakt enkel verschil voor IB. Jullie goed recht natuurlijk.
 
Reactiescore
30
Ik kreeg wel een steevaste return van Church 'Je moet meer vertrouwen op jullie eigen krachten' , maar soit, tesamen zijn we nu al met 2 realisten ^^

Oh dat, daar hebben we het over gehad inderdaad. Als je eenmalig een gewonnen wereld in je sig wil zetten kun je die BG inderdaad aangaan en niet vertrouwen op je eigen krachten. Ik zei niet dat je een andere weg móét kiezen, ik zei alleen dat je ook kan proberen zelf beter te worden om écht de strijd aan te gaan op deze of volgende classics.
 

DeletedUser

Guest
Voor de rest het gat tussen IB en Church is puur onze verdienste of een te trage groei van jullie. Enkel tfios heeft hard zitten internen btw, terwijl er binnen church ook wel interns zijn geweest, moest je het intern argument aanhalen, dat gaatvoor bijlange na niet heel IB op ;)

Als je nou even 5 minuten de tijd had genomen had je weer eens kunnen voorkomen om een foutieve vaststelling te maken, op deze manier kom je niet heel snugger over. Ik heb even snel op twstats gekeken en wat geplakt en gekopieerd, daardoor zal de data niet helemaal 100% kloppen maar wel een goed beeld geven.

Interns IB: 664
Interns Church: 216

Minstens 3x zoveel interns, een verschil van 400 dorpen. Ik heb wel een idee waar die voorsprong vandaan komt ;)

Data per speler + Pastebin data:

Fault 318
Alex 121
roy 104
bami 51
grigor 35
minister 35
IB: 664
http://pastebin.com/1YLtLnbP

gig 63
phuture 53
hans 30
charlie 23
tragic 22
christo 17
Meneer de voorzitter 8
Church: 216
http://pastebin.com/bcJmjaXb
 

DeletedUser72071

Guest
Alles vs Church? Bro is doodgerekruteerd door jullie, jullie hebben al sinds de start een extra lid, nu ook nog eens 10,5 miljoen aan BG's Anvers Smurf ... Dust heeft 11 miljoen ... Je kan het echt enkel maar 1 kant op kijken he. Voor de rest het gat tussen IB en Church is puur onze verdienste of een te trage groei van jullie. Enkel tfios heeft hard zitten internen btw, terwijl er binnen church ook wel interns zijn geweest, moest je het intern argument aanhalen, dat gaatvoor bijlange na niet heel IB op ;)

Meen je dit serieus? Ben je aan het trollen of wat? IB & Dust & TA & Scheef & Bro & destijds al uit de kluiten gewassen mb stam van IB vielen allemaal tegelijk Church aan. Het was letterlijk de top 6 stammen VS Church en mier. Dat je dan als argument geeft dat wij sinds de start al een extra lid (Mier) hadden is dan ronduit hilarisch. Verder ook een vreselijk scheve vergelijking die je maakt. Ten eerste is het onzin om Smurf mee te rekenen gezien alleen Mier daar wat contact mee had, en er dus geen bg oid mee is. Ten tweede: Ook al was dat niet zo, dan zou het alsnog helemaal niks uitmaken. We praten over het verleden van deze classic met de wereld vs Church, waar de gebeurtenissen met smurf over de afgelopen paar dagen totaal geen factor hebben gespeeld en dus ook helemaal niet relevant is.

De discussie was geïnitieerd door Church dat Dust meer kans heeft om te winnen zonder een BG met IB.
Waar zou dit geïnitieerd door Church? Ik denk dat je op deze post doelt, maar daar wordt helemaal niet gezegd dat Dust meer kansen zou hebben zonder bg met IB. Verder was jij trouwens degene die de discussie startte met deze zin:

"IB en Dust willen church wegspelen omdat dat hun kansen van aparte overwinning sterk doet toenemen"

Wat zoals eerder gezegd helemaal niet klopt en wat zelfs bevestigd is door iemand van Dust.
 

DeletedUser73972

Guest
Fout. Jij zei dat Dust meer kans heeft om te winnen d.m.v. een BG met IB, ik zeg dat dat niet het geval is. Ik zeg niet dat ze méér kans hebben om te winnen zonder die BG.
Ik kan het ook anders stellen: wanneer moet Dust de BG met IB opzeggen om nog te kunnen winnen? Als IB 29% heeft? 30% misschien zelfs? Mijn punt is dat Dust eigenlijk al niet meer kan winnen, tenzij er iets heel drastisch verandert. Jij deed het voorkomen alsof de BG tussen Dust en IB nog enig perspectief biedt voor Dust op een overwinning, maar dat is natuurlijk niet het geval. Die BG maakt geen verschil voor ze, die maakt enkel verschil voor IB. Jullie goed recht natuurlijk.

Jij gaat er dus klaarblijkelijk vanuit dat Dust nog 0% kans heeft om te winnen (zonder dan recruits van IB of church natuurlijk)... Dan schat jij Dust gewoon anders in dan ik ... Ze hebben volgens mij kans, een kleine kans... en die ligt in het bovengenoemde door mij wat jij gewoon als 'fout' bestempeld wééral zonder tegenargumentatie. Een kleine kans is nog steeds meer dan geen kans, vandaar mij statement. Overigens is die BG met Dust al zeer veel aangehaald op het AF ... reden? Het is me een raadsel.

Als je nou even 5 minuten de tijd had genomen had je weer eens kunnen voorkomen om een foutieve vaststelling te maken, op deze manier kom je niet heel snugger over. Ik heb even snel op twstats gekeken en wat geplakt en gekopieerd, daardoor zal de data niet helemaal 100% kloppen maar wel een goed beeld geven.

Interns IB: 664
Interns Church: 216

Minstens 3x zoveel interns, een verschil van 400 dorpen. Ik heb wel een idee waar die voorsprong vandaan komt ;)

Data per speler + Pastebin data:

Fault 318
Alex 121
roy 104
bami 51
grigor 35
minister 35
IB: 664
http://pastebin.com/1YLtLnbP

gig 63
phuture 53
hans 30
charlie 23
tragic 22
christo 17
Meneer de voorzitter 8
Church: 216
http://pastebin.com/bcJmjaXb

1. Ik zie hier heel veel interns IB - IB staan, door bvb een jérome of een Fluffy op ban... Hiermee schieten we ons eigen meer in de voet dan dat dit ons effectief omhoog helpt
2. De timings van die interns zijn ook erg belangrijk. Zo zijn je eerste 10 dorpen internen vele malen waardevoller dan in deze fase 10 dorpen internen.
3. Nergens zeg ik dat Church en IB evenveel interns hebben, dat maak jij ervan. Ik bedoelde enkel dat Church ook een reëel aantal aan interns hebben gehad die die van IB wat meer relativeren, wat ze ook doen.

Meen je dit serieus? Ben je aan het trollen of wat? IB & Dust & TA & Scheef & Bro & destijds al uit de kluiten gewassen mb stam van IB vielen allemaal tegelijk Church aan. Het was letterlijk de top 6 stammen VS Church en mier. Dat je dan als argument geeft dat wij sinds de start al een extra lid (Mier) hadden is dan ronduit hilarisch. Verder ook een vreselijk scheve vergelijking die je maakt. Ten eerste is het onzin om Smurf mee te rekenen gezien alleen Mier daar wat contact mee had, en er dus geen bg oid mee is. Ten tweede: Ook al was dat niet zo, dan zou het alsnog helemaal niks uitmaken. We praten over het verleden van deze classic met de wereld vs Church, waar de gebeurtenissen met smurf over de afgelopen paar dagen totaal geen factor hebben gespeeld en dus ook helemaal niet relevant is.

Wij mogen SMURF niet meerekenen omdat zij ons enkel in de rug aanvallen op aansporen van een half Church lid, maar om je eigen vergelijking maar wat kracht bij te zetten zet je TA & Scheef bij jouw eigen vergelijking om die wat kracht bij te zetten, lekker is dat zeg. Overigens kregen jullie pas de eerste massa van IB toen Bro dood was gerekruteerd.

Waar zou dit geïnitieerd door Church? Ik denk dat je op deze post doelt, maar daar wordt helemaal niet gezegd dat Dust meer kansen zou hebben zonder bg met IB. Verder was jij trouwens degene die de discussie startte met deze zin:

"IB en Dust willen church wegspelen omdat dat hun kansen van aparte overwinning sterk doet toenemen"

Wat zoals eerder gezegd helemaal niet klopt en wat zelfs bevestigd is door iemand van Dust.

Yep, die post initiëerde juist dat. Het verschil tussen dat ik tussen 'dust heeft met IB meer kans' of niet steunt enkel op meningen, of je nog gelooft dat uberhaupt nog kunnen winnen (wat jij niet doet dus blijkbaar). Als ze een kans hebben, is het met IB. Laten we het zo stellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72071

Guest
Wij mogen SMURF niet meerekenen omdat zij ons enkel in de rug aanvallen op aansporen van een half Church lid, maar om je eigen vergelijking maar wat kracht bij te zetten zet je TA & Scheef bij jouw eigen vergelijking om die wat kracht bij te zetten, lekker is dat zeg. Overigens kregen jullie pas de eerste massa van IB toen Bro dood was gerekruteerd.
Leer alsjeblieft lezen zeg. Het gaat hier over het verleden van deze classic. Daar heeft de huidige 'non-bg' met smurf helemaal niks mee te maken. Verder was Bro destijds inderdaad grotendeels gerekruteerd/weggespeeld, maar dat maakt het feit dat ze tegen church waren er niet minder om. Snowcaine deed overigens gewoon mee met de massa.



Yep, die post initiëerde juist dat. Het verschil tussen dat ik tussen 'dust heeft met IB meer kans' of niet steunt enkel op meningen, of je nog gelooft dat uberhaupt nog kunnen winnen (wat jij niet doet dus blijkbaar). Als ze een kans hebben, is het met IB. Laten we het zo stellen.

Ik zie overal drogredenen, je leest de context verkeerd en legt ons de woorden in de mond. Probeer het nog eens opnieuw zou ik zeggen.

Pff wat een interner die Gig

Tja, Joel he :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan