Top/Flop stammen

DeletedUser59942

Guest
Dat zou een interessante, maar hoogst onlogische actie zijn gezien hun BG.

Maar Melvin, negeer mij eens niet.
Hoezo begin jij over het profijt van Vengeance, kan me niet herinneren dat zij iets met deze discussie te maken hebben?
 

DeletedUser61134

Guest
Wat is er moeilijk te begrijpen aan:
Rare species, Saté, Friggin, Reality, Dei, GWIB, Freaker, TazoQ waren bereid zichzelf op barbaar te zetten.

Als ik 3x zeg dat Yolo de strijd tegen Hora bij het edelen van 2000 barbaren niet wint waarom snappen jullie dat nog niet? xD
Ik maak geen grap ofzo hier hoor
Ook ons account heeft 4 dagen op delete gestaan :')
 

DeletedUser59942

Guest
Het gaat er meer om dat er niet echt een reden is voor Yolo om zich tegen Hora te keren.
Ook met een bb-zee niet.
 

DeletedUser77001

Guest
Wat is er moeilijk te begrijpen aan:
Rare species, Saté, Friggin, Reality, Dei, GWIB, Freaker, TazoQ waren bereid zichzelf op barbaar te zetten.

Als ik 3x zeg dat Yolo de strijd tegen Hora bij het edelen van 2000 barbaren niet wint waarom snappen jullie dat nog niet? xD
Ik maak geen grap ofzo hier hoor
Ook ons account heeft 4 dagen op delete gestaan :')

Waarom zouden we die strijd moeten winnen? Laat hora maar 1800 bb's pakken dan en yolo 200 klinkt voor mij prima. :cool:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat wilde je nou eigenlijk aan tonen met je vergelijking Rebecca?

Dat zou een interessante, maar hoogst onlogische actie zijn gezien hun BG.

Maar Melvin, negeer mij eens niet.
Hoezo begin jij over het profijt van Vengeance, kan me niet herinneren dat zij iets met deze discussie te maken hebben?

Jullie begonnen over het profijt voor Watashi wanneer wij hem internden, toen zei ik wat is het profijt voor Vengeance dan? :p
 
Reactiescore
222
Wat is er moeilijk te begrijpen aan:
Rare species, Saté, Friggin, Reality, Dei, GWIB, Freaker, TazoQ waren bereid zichzelf op barbaar te zetten.

Als ik 3x zeg dat Yolo de strijd tegen Hora bij het edelen van 2000 barbaren niet wint waarom snappen jullie dat nog niet? xD
Ik maak geen grap ofzo hier hoor
Ook ons account heeft 4 dagen op delete gestaan :')
RS ook 2 dagen :p
 

DeletedUser61134

Guest
Wat wilde je nou eigenlijk aan tonen met je vergelijking Rebecca?

Dan moet je even lezen. Alhoewel ik begin te twijfelen of je daartoe in staat bent.
Samenvatting: Dat je niks beter doet op een dag dan proberen vijanden in Yolo te vragen.
En na 10x nee, blijf je vragen:eek:

Spelers Nuru zijn je gezeur ook zat geraakt en gaven maar toe :rolleyes:

Kaart

Zo zag de wereld er uit als mijn Plan A doorgegaan was :rolleyes:
 

DeletedUser77001

Guest
Dan moet je even lezen. Alhoewel ik begin te twijfelen of je daartoe in staat bent.
Samenvatting: Dat je niks beter doet op een dag dan proberen vijanden in Yolo te vragen.
En na 10x nee, blijf je vragen:eek:

Spelers Nuru zijn je gezeur ook zat geraakt en gaven maar toe :rolleyes:

Kaart

Zo zag de wereld er uit als mijn Plan A doorgegaan was :rolleyes:

Jou plan A is dus de helft van devo laten vallen? Dus OW en ERROR waren dus tweede keus?
 

DeletedUser59942

Guest
Dan moet je even lezen. Alhoewel ik begin te twijfelen of je daartoe in staat bent.
Samenvatting: Dat je niks beter doet op een dag dan proberen vijanden in Yolo te vragen.
En na 10x nee, blijf je vragen:eek:

Spelers Nuru zijn je gezeur ook zat geraakt en gaven maar toe :rolleyes:

Kaart

Zo zag de wereld er uit als mijn Plan A doorgegaan was :rolleyes:

Hora die de bb's van RS en Vengeance hadden geedeld?
Denk dat wij die wel gepakt zouden hebben hoor schat;)

De wereld had er heel anders uitgezien met zo'n bb-zee, maar of de diplomatiek er zoveel anders uit gezien zou hebben betwijfel ik.
 

DeletedUser61134

Guest
Jou plan A is dus de helft van devo laten vallen? Dus OW en ERROR waren dus tweede keus?

Mijn plan A was gewoon op delete gaan met de grote groep ja :rolleyes:
Reality, Dei Wic Stonden al op rood bolletje dus die waren al praktisch weg ;)

Zoals ik zei alleen Void en SH waren tegen xD
 

DeletedUser77001

Guest
Mijn plan A was gewoon op delete gaan met de grote groep ja :rolleyes:
Reality, Dei Wic Stonden al op rood bolletje dus die waren al praktisch weg ;)

Zoals ik zei alleen Void en SH waren tegen xD

Ah zo bedoel je dat. Nou mooi toch dat plan B werkt nu? Wereld is weer vol in spanning en de meeste (zo niet alle) accounts zijn weer actief.

Toch vind ik dat als wij nuru krijgen het niet heel erg zou zijn is maar 1,5 mil punten minder op jullie 80 mil punten. Natuurlijk niet netjes om zo naar de vijand over te stappen maar maakt het misschien net iets spannender voor jullie en voor ons. Neem aan dat je niet zou willen dat Yolo en misschien wel hora op delete zouden gaan?:D
 

DeletedUser77130

Guest

O.w. en Devo hebben nooit geclasht. Daarnaast was .The Void vijand (ik zeg liever tegenstander) van ERROR. Toen hij vanuit O.w. kwam lagen de verhoudingen anders, dat beteken dat .The Void nooit is overgestapt naar de tegenstander en de assumptie ongegrond is.


++++++++++++++++++++++++


Ah zo bedoel je dat. Nou mooi toch dat plan B werkt nu? Wereld is weer vol in spanning en de meeste (zo niet alle) accounts zijn weer actief.

Toch vind ik dat als wij nuru krijgen het niet heel erg zou zijn is maar 1,5 mil punten minder op jullie 80 mil punten. Natuurlijk niet netjes om zo naar de vijand over te stappen maar maakt het misschien net iets spannender voor jullie en voor ons. Neem aan dat je niet zou willen dat Yolo en misschien wel hora op delete zouden gaan?:D

En nog krijgen O.w. en ERROR de credits niet voor het redden van de wereld (lees = actief houden van de wereld). :p

Wat is er moeilijk te begrijpen aan:
Rare species, Saté, Friggin, Reality, Dei, GWIB, Freaker, TazoQ waren bereid zichzelf op barbaar te zetten.

Als ik 3x zeg dat Yolo de strijd tegen Hora bij het edelen van 2000 barbaren niet wint waarom snappen jullie dat nog niet? xD
Ik maak geen grap ofzo hier hoor
Ook ons account heeft 4 dagen op delete gestaan :')

You are welcome. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Ja we zijn afgeweken van mijn punt dat Melvin gewoon meer tijd moet besteden ingame bij de dorpjes en minder op Skype en in de PM naar zijn buren :p

Gelukkig waren Luuk & Emiel meteen duidelijk anders zat hij nog steeds bij Vengeance te vragen of ze bij Yolo kwamen :p
 

DeletedUser27722

Guest

Devo had een akkoord met fusie met OW, waarbij Error een aantal interns kregen en naar Yolo zouden jumpen, Error is degene die met het voorstel kwam, hiermee eindigde de vijandigheden door wederzijds akkoord.

Vervolgens maakte ik de overstap naar Error, gezien ze naar mij jumpen en dat de samenwerking verbeterd, rare maakte voor dezelfde redenen dezelfde overstap van bg naar bg voor samenwerking tegen Yolo.

Grote stab idd. :eek:
 

DeletedUser77001

Guest
En nog krijgen O.w. en ERROR de credits niet voor het redden van de wereld (lees = actief houden van de wereld). :p

Jullie hebben inderdaad de wereld gered. Of het eerlijker had gekund?? Denk het wel:p

O.W. 41,681,755
ERROR 32,898,780
O2W 5,838,656
O3W 5,074,803
ERR 3,734,424
Totaal: 89 228 418

Hora 34,639,757
YOLO 18,995,823
W.M.W. 3,173,209
Totaal: 56 808 789

Verschil 32 419 629 punten:eek:
 

DeletedUser5148

Guest
Jezus Rebecca, wat een onzin post jij. In al jouw posts lees ik ALS ALS ALS
Stop ermee schat, de wereld is zoals ze is. Hora en YOLO vechten niet met elkaar, punt uit. Hoe jij denkt dat het ZOU kunnen zijn ALS het anders was gelopen is mooi. Maar hou het voor jou want je hersenkronkels hier neerschrijven maakt je belachelijk.

Dat jij met je Devo-vriendjes massaal op delete wouden is dan ook logisch: het is de schuld van Devo dat Devo heeft gefaald, niet van iemand anders. Dat jullie beetje emo waren kan ik best begrijpen, maar je hoeft dat niet telkens terug te brengen. Jouw plan A was mooi en ambitieus. Maar ik zou het nooit zo ver laten komen. Je bent niet de enige die hier bezig is met werelddiplomatie. Iedereen heeft overal mannetjes, in elke stam, in elke uithoek van de wereld. En ik stuur mijn poppetjes naar de overwinning. Devo gaf z'n poppetjes geen visie en stuurde ze richting een deleteknop.

Noobs.
 

DeletedUser27722

Guest
Hora en Yolo vechten nog niet met elkaar, kan altijd veranderen hé. ;)
 
Bovenaan