Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
je mag er zo bij mij op ken, want speel solo hier.
W37 had ik geen echte binding mee dat had vrij weinig met jou of de anderen van doen meer met hoe die startte;)


nee anders zou ik ze als top neerzetten toch vrolijke vriend:)

Ik had juist verwacht dat je op jezelf doelde als de topspeler van Vitae :p
 

DeletedUser47551

Guest
Als je nu pas Vitae opmerkt vraag ik me af waar jullie dan hele tijd op zitten te staren op deze speed 1.
 

DeletedUser58255

Guest
maar vinden jullie dat grote namen iets zeggen?
natuurlijk het is wel zo , sommige mensen hebben respect enzo maar denk dat je nu nog niet kan zeggen wat top en flop stammen zijn
Ik heb ook op w1 gespeeld samen met james bond ,was toen ook een goede speler maar zie nooit wat over hem staan dus ja ,vind niet dat het iets zegt als je oude 'toppers' in een stam zitten.
Natuurlijk heb ik wel respect voor ze , maar dat helpt je niks.

speelde toen trouwens onder naam lucahoud , zegt niemand wat denk ik xd.
 

DeletedUser

Guest
Sommigen staan nou eenmaal in de spotlight en anderen niet of minder. Toch zijn deze spelers van een degelijk niveau dat je gewoon kan inschatten dat ze goed zullen presteren. Dus ik ben het niet met je eens, dat je dat nu nog niet kan zeggen.
 

DeletedUser44415

Guest
je mag er zo bij mij op ken, want speel solo hier.
W37 had ik geen echte binding mee dat had vrij weinig met jou of de anderen van doen meer met hoe die startte;)

Mijn activiteit heeft genoeg met 1 wereld, anders had ik je aanbod wel zeker aangenomen hoor :D. Altijd plezier geweest met je om te lollen :D. Nuja, Thorsten is nog steeds bezig als een beest, je mag nog steeds terugkomen hoor :D
 

DeletedUser48278

Guest
nee anders zou ik ze als top neerzetten toch vrolijke vriend:)

Kan me toch herinneren dat IanMcGregor jouw account is/was. En ik vergis me nooit wat dat betreft. Verder: Out of Proportions; account van Phobia, mr starkid en NOM NOM NOM ? dacht ik, en Sebastian Valmont spreekt voor zich maar in top/flop spelers stond al dat Detlef daar niet speelt.
 
Bovenaan