Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Wat is vroeger? Vroeger is voor mij de periode dat de werelden op .nl nog volliepen.. tot w9 ongeveer. :D

idd. De werelden van nu hebben geen eens een rim en deze al helemaal niet :D maar is ook gewoon veel te vroeg gestart. 36 is pas 1 maand bezig (!) en dan nu al een nieuwe wereld. Je hebt classic, W36, wie heeft dan nog zin in 37? :biggrin:
 

DeletedUser

Guest
Wil niet vervelend doen, maar ik denk dat =NG= straks een probleem gaat krijgen met cervix die op dit moment nummer 2 van W37 is en =NG= 3.
 
Reactiescore
420
Mensen die een topstam zoeken mogen me altijd een PM sturen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Als je mijn naam even zoekt, ben je er in ieder geval zo achter wie ik ben :p
 

DeletedUser64057

Guest
Jij zegt massa stam, ik zeg kijk even naar punten gemiddelde van onze stam en dan die van strong, cervix, NOT en =NG=

Dan zeg ik, valt wel mee en bedenk wel het is early game, iedereen weet dat de helft toch stopt na 2 weken

ja die puntengemiddelde zeggen ook niks
1 uur geleden stond ik 13honderdste nu rank 25 dus gaat helemaal nergens over:p

verder gaan al die stammen falen denk ik
 

DeletedUser40933

Guest
Jij zegt massa stam, ik zeg kijk even naar punten gemiddelde van onze stam en dan die van strong, cervix, NOT en =NG=

Dan zeg ik, valt wel mee en bedenk wel het is early game, iedereen weet dat de helft toch stopt na 2 weken

Jij gaat nog voor lelijke verrassingen komen te staan als dat echt je denkwijze is.
 
Bovenaan