Top/flop stammen

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in de politieke betrekkingen die zich later gaan vormen om te zien welke stam echt het volledige pakketje heeft.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in de politieke betrekkingen die zich later gaan vormen om te zien welke stam echt het volledige pakketje heeft.

Zelf verwacht ik dat elk continent op een bepaald moment zo'n 2 tot 4 grote 'pakketten' gaan onstaan. Paar stammen die gaan samenbundelen en gaan vechten voor dominantie in hun eigen continent.
Wanneer die fase voorbij is, gaan continenten met elkaar samenspannen tegen anderen ;)
Zullen waarschijnlijk gewoon weer 'pakketjes' worden, waar 20-30 leden in zullen zitten.
 

DeletedUser72342

Guest
Nee is waar ze zijn super klein...
Retard... als je niets nuttigs te zeggen hebt zwijg dan gewoon.

Zozo gaan we meteen schelden? En hou oud ben jij dan kleine vriend?

Voor jou even een linkje naar de kaart: Clicky.

Zoals je kunt zien is deze maar voor de helft gevuld dus m.a.w: Je hoeft geen allianties te vormen. Als je goede spelers hebt kun je ook gewoon met je eigen stam het continent overnemen.
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dat gaat nog wel ff duren, aangezien je met 6 man tegen een heel continent nog wel even bezig bent xD
 

DeletedUser

Guest
Zozo gaan we meteen schelden? En hou oud ben jij dan kleine vriend?

Voor jou even een linkje naar de kaart: Clicky.

Zoals je kunt zien is deze maar voor de helft gevuld dus m.a.w: Je hoeft geen allianties te vormen. Als je goede spelers hebt kun je ook gewoon met je eigen stam het continent overnemen.

Nouja was niet zo bedoeld maar vind jou post gewoon pure arrogantie met je sarcasme, was niet eens nodig.
Maar goed, in de vorige classics lagen er ook dorpen in andere continenten, en kan me niet voorstellen dat het bij 4 continenten zal blijven hier, wordt een saaie boel dan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nouja was niet zo bedoeld maar vind jou post gewoon pure arrogantie met je sarcasme, was niet eens nodig.
Maar goed, in de vorige classics lagen er ook dorpen in andere continenten, en kan me niet voorstellen dat het bij 4 continenten zal blijven hier, wordt een saaie boel dan :rolleyes:

Elke classic is toch ongeveer zo groot gezien je vanaf 5 k spelers 30 Pa moet betalen?
 

DeletedUser72342

Guest
Denk dat de classic één van de weinige werelden is waarin een P-made kan overleven en dus de topstam zijn.
 

DeletedUser48278

Guest
Het is dat Fatality. hem weghaalde, anders maakte het me niet uit hoor. :p
 
Bovenaan