Top/flop stammen

DeletedUser73505

Guest
Kan ik mij volledig bij aansluiten

Wat fijn voor je ;)

Ik heb nogsteeds respect voor alle Wall leden tot nu toe,

En laat het een mooie oorlog worden zou ik zeggen ;)



Sommige mogen wel gesolliciteerd hebben daar maar de oorlogstats staan nogsteeds in ons voordeel ;)
 

DeletedUser58372

Guest
Mwah, niet helemaal mee eens..

Linkje

Om dan nog niet over de verliezen bij knooiert2 en Lord Eddie I te praten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
In de statistieken van -S- & TAoW vs Wall staan jullie wel voor ja, maar goed dat is ook pas net begonnen. Soort van dan.
TAoW staat nog steeds overduidelijk voor in hun oorlog met Wall.

Maar in de oorlog EiR vs Wall, daarin staan wij toch overduidelijk voor.


Dit bracht mij op het idee om het e.e.a. is te combineren, wat dan de volgende statistieken geeft:

Zijde 1:
Stammen: Wall
Zijde 2:
Stammen: EiR, -S-, TAoW

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,845
Kant 2: 8,449
Verschil: 4,604

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 254
Kant 2: 209
Verschil: 45

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 31,891,408
Kant 2: 55,300,219
Verschil: 23,408,811

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,228,991
Kant 2: 1,974,417
Verschil: 254,574

chart




Waarbij het dan toch mooi is om te zien, dat ondanks onze grote verliezen tegen TAoW we 'in the end' alsnog voorstaan in deze oorlog.
Dat valt me eerlijk gezegd heel erg mee :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is maar net hoe je naar de oorlog kijkt, als je het zoals justus hierboven bekijkt staan jullie inderdaad met 45 dorpen voor in de oorlog. Maar iedereen weet dat de oorlog tussen EiR en Wall nooit echt een oorlog is geweest, dit doordat EiR nooit een serieuze tegenstander is geweest voor Wall. Je zou dus kunnen zeggen dat de stats een beetje een vertekend beeld geven, maar dit ligt er maar net aan hoe je er dus naar kijkt ;)
 

DeletedUser58372

Guest
En op die manier kan je ook kijken naar de verliezen die er bij DVH zijn geleden, omdat ze alle 4 zo inactief waren. Dus ook dat geeft een vertekend beeld :)
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei, het is maar net hoe je er naar kijkt. Ikzelf vind het het leukst om elke oorlog apart te bekijken, in plaats van alles op 1 grote hoop te gooien. Dan kan je aan de hand van de stats toch enigszins zien hoe iedere stam het doet.

-S- VS Wall
Zijde 1:
Stammen: -S-
Zijde 2:
Stammen: Wall

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 133
Kant 2: 3,863
Verschil: 3,730

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 0
Verschil: 8

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,091,715
Kant 2: 32,043,780
Verschil: 30,952,065

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 75,355
Kant 2: 0
Verschil: 75,355

chart

TAoW VS Wall
Zijde 1:
Stammen: TAoW
Zijde 2:
Stammen: Wall

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 4,109
Kant 2: 3,863
Verschil: 246

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 148
Kant 2: 30
Verschil: 118

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 24,763,764
Kant 2: 32,043,780
Verschil: 7,280,016

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,382,252
Kant 2: 232,420
Verschil: 1,149,832

chart

EiR VS Wall
Zijde 1:
Stammen: EiR
Zijde 2:
Stammen: Wall

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 4,213
Kant 2: 3,863
Verschil: 350

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 53
Kant 2: 233
Verschil: 180

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 29,470,384
Kant 2: 32,043,780
Verschil: 2,573,396

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 516,810
Kant 2: 2,065,575
Verschil: 1,548,765

chart

Als je het zo bekijkt zie je dat van 254 dorpen in die door jullie zijn veroverd in justus zijn geheel, er 233 afkomstig zijn van jullie oorlog tegen EiR. Was niks mis met jullie aanvallen op EiR hoor, werd gewoon slecht verdedigd toen. Stammen die hun zaken beter op orde hebben dan EiR gaat wat moeizamer, maarja dat is bij iedereen :p
 

DeletedUser

Guest
Als je mijn bericht goed had gelezen, had daarin ook gezien dat ik had aangegeven dat TAoW duidelijk voor staat tegen ons. Dat is niet iets wat ik kan ontkennen, daarom staat dat er ook gewoon.

En de theorie dat EiR nooit een serieuze tegenstander is geweest, waar baseer jij dat dan op?
Op het feit dat de accounts onder aanval maar weinig terug hebben gedaan of niet actief waren?

Want als die theorie namelijk op gaat, dan zou dat aan deze kant net zo goed gelden (zoals Crag al aangeeft).

Het feit dat je accounts inactief worden op het moment dat ze onder aanval liggen, is een fout van de stam als geheel.
Zoals EiR het niet goed heeft gedaan met hun accounts tegen Wall, maar zoals wij het ook niet goed hebben gedaan met bijv. DVH tegen TAoW.
 

DeletedUser73505

Guest
Eir was altijd een flop en wij Scorpio horen absoluut niet bij EIR en Strueg is inactief,

Wij als Scorpio staan voor in de oorlogstatestieken

Ook al is de oorlog nog niet heel lang bezig is tussen S en Wall vind ik dat we er best trots op mogen zijn
 

DeletedUser

Guest
DVH was ook een flop, maar die hebben we vrijwel de hele tijd ook in de stam laten zitten.
Wij hadden DVH uit de stam kunnen gooien om de stats wat op te poetsen, hebben wij niet gedaan.

EiR was dan ook flop, zoals jij formuleert, alleen jullie gaan dan maar een andere stam oprichten om de stats op te poetsen.
En ik begrijp ook wel dat dit niet de hoofdreden is geweest om een nieuwe stam op te richten, is slechts een gevolg.

Wat ik dan alleen een beetje krom vind, is dat er met twee maten wordt gemeten.
En dat jullie nu trots zijn dat je paar dorpjes voorstaat in de oorlog -S- vs Wall, prima. Elk beetje hoop moet je aanpakken toch? :)

Alleen het gaat niet om wie er NU voorstaat in de oorlogstatistieken, het gaat erom wie de langste adem heeft. En dat is voorlopig nog echt niet beslist hoor.
 

DeletedUser58372

Guest
Eir was altijd een flop en wij Scorpio horen absoluut niet bij EIR en Strueg is inactief,

Wij als Scorpio staan voor in de oorlogstatestieken

Ook al is de oorlog nog niet heel lang bezig is tussen S en Wall vind ik dat we er best trots op mogen zijn

Strueg is inactief? Right.
 

DeletedUser5148

Guest
Mijn bedenking hierbij is de volgende: hoe willen jullie in -S- beter presteren terwijl jullie minder middelen hebben indertijd met EiR? I mean, -S- < EiR... Jullie zijn slechts een aftreksel. Elk account dat wij gaan aanraken in de toekomst, gaat worden verlaten. En ja, daar zorg ik persoonlijk voor indien nodig.

Lord Eddie, Knooiert en nu Lt Strueg. Het moge stilaan duidelijk zijn: wat we in Wall doen, doen we goed. Dat TAoW voor staat in stats is puur omdat ze die gratie van ons krijgen. Dat -S- voorstaat in stats, is dezelfde reden. Klamp je zoals Justus zegt niet vast aan 8 dorpen winst. En hey, de aanhouder wint. Ik heb tegen de Wall-leden verkondigd dat ik zou blijven gooien op knooiert tot de spelers het daar opgeven. Het is nu eenmaal een luxe die ik heb: ik kan blijven gooien.

Maarja, farmen hé? Doen jullie niet zo goed.
 

DeletedUser73505

Guest
Mijn bedenking hierbij is de volgende: hoe willen jullie in -S- beter presteren terwijl jullie minder middelen hebben indertijd met EiR? I mean, -S- < EiR... Jullie zijn slechts een aftreksel. Elk account dat wij gaan aanraken in de toekomst, gaat worden verlaten. En ja, daar zorg ik persoonlijk voor indien nodig.

Lord Eddie, Knooiert en nu Lt Strueg. Het moge stilaan duidelijk zijn: wat we in Wall doen, doen we goed. Dat TAoW voor staat in stats is puur omdat ze die gratie van ons krijgen. Dat -S- voorstaat in stats, is dezelfde reden. Klamp je zoals Justus zegt niet vast aan 8 dorpen winst. En hey, de aanhouder wint. Ik heb tegen de Wall-leden verkondigd dat ik zou blijven gooien op knooiert tot de spelers het daar opgeven. Het is nu eenmaal een luxe die ik heb: ik kan blijven gooien.

Maarja, farmen hé? Doen jullie niet zo goed.


Weet ik toch Jonathan maar wij farmen en beuken ook gewoon door hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb tot op heden nog vrijwel dagelijks rover van de dag, dus farm ik meer hoor :D
 

DeletedUser54086

Guest
Niet te vergeten dan je nummer 1 staat (en daardoor iets meer dorpen hebt om mee te farmen);p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Niet te vergeten dan je nummer 1 staat (en daardoor iets meer dorpen hebt om mee te farmen);p

Die nummer 1 heeft hij weer door veel te farmen, cirkelredenatie :eek:
 
Bovenaan