DeletedUser20830
Guest
Jonathan moest eerder naar bed volgens mij
ik ga ook altijd met de kippen op stok,
En dan maar wachten tot het mannetje begint te roepen.
will
Jonathan moest eerder naar bed volgens mij
Scheelt dat jullie je hebben aangemeld om god te worden
Kan ik mij volledig bij aansluiten
Eir was altijd een flop en wij Scorpio horen absoluut niet bij EIR en Strueg is inactief,
Wij als Scorpio staan voor in de oorlogstatestieken
Ook al is de oorlog nog niet heel lang bezig is tussen S en Wall vind ik dat we er best trots op mogen zijn
Mijn bedenking hierbij is de volgende: hoe willen jullie in -S- beter presteren terwijl jullie minder middelen hebben indertijd met EiR? I mean, -S- < EiR... Jullie zijn slechts een aftreksel. Elk account dat wij gaan aanraken in de toekomst, gaat worden verlaten. En ja, daar zorg ik persoonlijk voor indien nodig.
Lord Eddie, Knooiert en nu Lt Strueg. Het moge stilaan duidelijk zijn: wat we in Wall doen, doen we goed. Dat TAoW voor staat in stats is puur omdat ze die gratie van ons krijgen. Dat -S- voorstaat in stats, is dezelfde reden. Klamp je zoals Justus zegt niet vast aan 8 dorpen winst. En hey, de aanhouder wint. Ik heb tegen de Wall-leden verkondigd dat ik zou blijven gooien op knooiert tot de spelers het daar opgeven. Het is nu eenmaal een luxe die ik heb: ik kan blijven gooien.
Maarja, farmen hé? Doen jullie niet zo goed.
Weet ik toch Jonathan maar wij farmen en beuken ook gewoon door hoor
In verhouding met ons farmen en beuken wij meer
Niet te vergeten dan je nummer 1 staat (en daardoor iets meer dorpen hebt om mee te farmen);p