Top/flop stammen

DeletedUser32842

Guest
Wall valt me tot nu toe wel, helaas, een beetje tegen. Allemaal grote accounts, maar wat ik de afgelopen dagen zie, is niet zo best.

Ik hoop dat Wall zich nog wel gaat herpakken. Het lijkt erop dat er maar een handje vol serieuze leden in Wall zitten...

p.s. Let niet op m'n Nederlands, het is geen examen. :cool:

haha. owja, en kom nu niet met m'n edels op DVH :p whaha :p......
En ook jammer dat het ander dorpje nog maar 318 punten heeft ... hahaha
 

DeletedUser5148

Guest
Zoals het nu lijkt: hebben we ons herpakt. Daarmee is het laatste gezegd neem ik aan.
Provoceren doe je goed Mauss, in-game is het alweer minder.
 

DeletedUser

Guest
Zoals het nu lijkt: hebben we ons herpakt. Daarmee is het laatste gezegd neem ik aan.
Provoceren doe je goed Mauss, in-game is het alweer minder.

Ik provoceer helemaal niks, ik zeg alleen dat het stil is terwijl er in-game genoeg gebeurd om over te praten ;)
 

DeletedUser

Guest
De aanvallen van TAoW op jullie, en van jullie weer op TAoW. Zou leuke gesprekken/discussies kunnen opleveren, want in-game zijn jullie zeker aan elkaar gewaagt. Alleen is TAoW hier minder aanwezig om zulke gesprekken/discussies te kunnen voeren.
Daarnaast is er nog de aanval van -S- tegen Amour, waarvan we wel zullen zien hoe dat zal uitpakken.
 

DeletedUser58372

Guest
Zijn vanuit mij kant ook wel gesprekjes geweest met enkele leden van TaOW tijdens mijn massa op hun. En indd ze komen hier niet dus helaas voor mensen als jou die graag meelezen :)
 

DeletedUser

Guest
Het zou dit forum in ieder geval een stuk interessanter maken, maar indd helaas is dat niet het geval :p
 

DeletedUser58372

Guest
Hoi! Hoi! Alles goed?

E: Walhalla heeft wat nieuwe mensen gerecruit....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb het gezien, zijn toch niet de minste aanwinsten. Denk dat dit de wereld wel weer wat leuker maakt :)
 

DeletedUser

Guest
Dat kunnen wij zeker Tom.
Interessant is wel dat jullie nog steeds 1,5 keer zoveel leden hebben als dat wij in Wall hebben ;-)
 

DeletedUser58372

Guest
TaOW heeft gewoon alle noobs die ze konden vinden gerekruteerd, hebben ze wat extra def voor aan het front en wat extra puntjes kan ook geen kwaad :p
 
Bovenaan