Top/Flop stammen

Reactiescore
111
Waren het maar boertjes... Smederijen, hoofdgebouwen en maar Adelshoeves deze ronde
 

DeletedUser70434

Guest
naja ik vind het maar dom als spelers te veel gaan slopen in een dorp

je mag slopen maar te veel is te veel :)

Ik ben altijd van mening geweest dat ik max tot 20 de boerderij katapulteer :)

Bij mijn laatste massa van O³ zat er een speler tussen die het zo leuk vind om zowel muur, boerderij en hoofdgebouw naar 0 en 1 te brengen

Zo'n spelers heb ik 0 respect :)

Katapulteren mag maar ik vind respect voor je vijand mag je ook nog altijd hebben ;)
 

DeletedUser46239

Guest
naja ik vind het maar dom als spelers te veel gaan slopen in een dorp

je mag slopen maar te veel is te veel :)

Ik ben altijd van mening geweest dat ik max tot 20 de boerderij katapulteer :)

Bij mijn laatste massa van O³ zat er een speler tussen die het zo leuk vind om zowel muur, boerderij en hoofdgebouw naar 0 en 1 te brengen

Zo'n spelers heb ik 0 respect :)

Katapulteren mag maar ik vind respect voor je vijand mag je ook nog altijd hebben ;)

Kom dan maar niet bij ons kijken, Muur/HQ/Boerd/GS/OPSLAG plat gegooid..
 

DeletedUser70434

Guest
Kom dan maar niet bij ons kijken, Muur/HQ/Boerd/GS/OPSLAG plat gegooid..

dat zijn gewoon lage spelers

Nu ik moet wel toegeven dat W33 daarvan nog beter is of W31

W31 gaan ze zelfs oor alles plat --'

Maar toch blijft het laag, dat je tegenstander tegen de muur zetten en dan gaat ook de lol ervan af niet ?
 

DeletedUser46239

Guest
dat zijn gewoon lage spelers

Nu ik moet wel toegeven dat W33 daarvan nog beter is of W31

W31 gaan ze zelfs oor alles plat --'

Maar toch blijft het laag, dat je tegenstander tegen de muur zetten en dan gaat ook de lol ervan af niet ?

Kan je nu eenmaal niet veel aan veranderen..
 

DeletedUser

Guest
Gewoon als stammen gaan afspreken dat kata's enkel op boer en muur mogen. Dat met de 6 a 7 grootste stammen van de wereld afspreken. Laat die stammen het opnemen in hun stamregelementen met bijpassende straffen in geval van overtreding. Lijkt mij een redelijke fix voor het probleem
 

DeletedUser

Guest
Muur, verzamel en hoeves iig.

Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 24 naar level 20

achja
 
Reactiescore
30
Boer zit nog wel een logica achter, mijnen e.d niet.
 
Reactiescore
32
1000maal voor, zie nu dat er een dorpje naar 2,5k is gekatat is:( word je niet vrolijk van ..
 

DeletedUser70434

Guest
Gewoon als stammen gaan afspreken dat kata's enkel op boer en muur mogen. Dat met de 6 a 7 grootste stammen van de wereld afspreken. Laat die stammen het opnemen in hun stamregelementen met bijpassende straffen in geval van overtreding. Lijkt mij een redelijke fix voor het probleem

prachtig voorstel van jou :)

Moest dit nu nog kunnen doorgevoerd worden in alle top 7 stammen zou dit wel prachtig zijn

Ookal moet ik ook sommigen hier ook gelijk geven dat verzamelplaats ook nog mag :)
 

DeletedUser

Guest
Dat moet de leiding maar gaan bepalen/regelen.

Bakc on topic, Rise! top of flop? In mijn ogen gewoon ronduit flop... neem bijvoorbeeld ace 13 een leidersaccount dat nu zonder slag of stoot gewoon opgeedeld wordt...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Account is niet hetzelfde als speler he

Als je over leiders spreekt zijn dat spelers... Geen accounts
Kan dus heelgoed herschikking van spelers zijn
 

DeletedUser

Guest
Mwah... vind ik geen steekhoudend argument. Als de stam al een leidersaccount zo makkelijk verloren laat gaan. Daargelaten nog dat de 2de leidersfiguur een week geleden al uit de stam is gestapt maar nog steeds op het profiel staat plus alle overige andere verliezen blijf ik bij mijn mening dat de stam helaas flop is.
 
Reactiescore
111
Mwah... vind ik geen steekhoudend argument. Als de stam al een leidersaccount zo makkelijk verloren laat gaan. Daargelaten nog dat de 2de leidersfiguur een week geleden al uit de stam is gestapt maar nog steeds op het profiel staat plus alle overige andere verliezen blijf ik bij mijn mening dat de stam helaas flop is.

Vind jij een stamprofiel echt belangerijk? :D:D:D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als je leiding nu eenmaal op een onhoudbaar account speelt valt daar weinig aan te doen ...

ik zeg niet dat dit over dit geval gaat btw ;)
 
Bovenaan