Top/Flop stammen

Reactiescore
30
Vind jij een stamprofiel echt belangerijk? :D:D:D

Zegt hij dat?:D:D:D
Het antwoord is nee. Als een stamprofiel een lange tijd niet geupdate wordt kan dat gewoon een illustratie zijn van een stam die niet meer helemaal bij de les is. Zeker als het gaat om een leidersaccount of aanspreekpunt dat op het stamprofiel vermeld wordt, terwijl deze persoon al lang niet meer in die stam zit. Dat is gewoon een fail en geeft blijk van een tekort aan aandacht voor de stam.
 

DeletedUser

Guest
Vind jij een stamprofiel echt belangerijk? :D:D:D

Nee, maar een speler op een stamprofiel zetten als soort van aanspreekpunt die vervolgens niet eens meer in de stam blijkt te zitten... Aan dat soort voorvallen hecht ik wel waarde omdat dat gewoon een indruk afgeeft waar moeilijk onderuit te komen is.

Als je leiding nu eenmaal op een onhoudbaar account speelt valt daar weinig aan te doen ...

ik zeg niet dat dit over dit geval gaat btw ;)

Fijn dat je het even zegt :p hij was mijn buurman namelijk, natuurlijk is t acc dan onhoudbaar :cool:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
578fd50633f42ccf760ca2211f221556.png


wie gaat er vandaag uit? :p


Best jammer dat een stam die door iedereen werd beschouwd als beter dan Free, het na 1 massa al moest opgeven...
 
Reactiescore
7.931
578fd50633f42ccf760ca2211f221556.png


wie gaat er vandaag uit? :p


Best jammer dat een stam die door iedereen werd beschouwd als beter dan Free, het na 1 massa al moest opgeven...

Nieuwe DRIVE recruits die straks met zn allen hun ex Family leden gaan stabben. Tenminste dat is het plan
 

DeletedUser54299

Guest
De laatste keer dat ik keek had family in de oorlogsstats de hoogste odd/andere dingen verhouding, dus het is niet het gevolg van alleen die massa.
 

DeletedUser54299

Guest
Klinkt als divine intervention, vind je niet? Maar die heeft wel eerst als spion gefungeerd. Als dat niet stabben is!

devine intervention was een half jaar geleden, en ik heb zover nog geen bewijs van spionage gezien.

moet ik anders ook even opnoemen hoe half free is gaan stabben?
 

DeletedUser

Guest
Omdat het een half jaar geleden is, telt het niet meer dus? Jij was een tijdje inactief. Je zal die past van unselected wel niet gelezen hebben dan...
Hoe hard global het ook ontkent, ik weet zeker dat dat heilig boontje een boel geheimpjes heeft :)

Over free heb ik het niet he. Maar als ze zagen over iets dat ze zelf doen... Bij mijn weten heeft free geen maand voor de overstap info doorgespeeld naar drive...
 

DeletedUser54299

Guest
Ik heb die post van unselected gezien,maar wat hij zegt hoeft niet waar te zijn (niets was bewezen) en het is altijd al een vreemd ventje geweest.
 

DeletedUser

Guest
Vreemd ventje of niet, ik zou niet weten waarom hij over zoiets zou liegen..

Ik ben wel vrij zeker dat global een heel andere persoon is dan dat die zich voordoet.
 

DeletedUser54299

Guest
Global is een superchille kerel. Unselected ken ik vooral als iemand die over zijn stam(genoten) klaagt.

en leg me dan uit waarom global daar wel over zou liegen en unselected niet.
 
Reactiescore
7.931
Klinkt als divine intervention, vind je niet? Maar die heeft wel eerst als spion gefungeerd. Als dat niet stabben is!

Hoe bedoel je oude koeien uit de grachten halen?:


Ik wacht o.a nog op dit bewijs. Daarnaast is het erg raar dat Unselected zomaar zulke dingen zou gaan zeggen. Waarom zou die dit allemaal gaan verzinnen terwijl die al de heletijd zit te klagen dat het steeds over hetzelfde gaat? Dat zorgde ervoor dat ik zijn post geloofde.



Het deel van ons skype gesprek:
[2-2-2014 20:27:01] .....: snap ik. wel kan ik je zeggen dat ik 0,0 info aan je ga geven

Bovenstaande skype logje is toen Divine mij contacteerde
 
Reactiescore
7.931
Hoe bedoel je? Omdat een tijdje geleden is, is het niet meer relevant? Als je het over backstabben wilt hebben, mag je het daar ook wel eens over hebben..

Het gaat erom dat je iets aanhaalt wat al vaker is besproken



Kan ik ook typen, is niet bepaald een bewijs.

1) Waar lees jij het woord ''PM''? Ik nergens hoor. Ging over een Skype gesprek. Om precies te zijn, deze:
[14-9-2014 0:25:31] ----------------------------: vind het gewoon jammer dat jullie met spies spelen
[14-9-2014 0:25:40] ----------------------------: steven weet ervan dat we mogelijk met een spy zitten
[14-9-2014 0:25:51] Robin - Roboro - DRIVE: Mogelijk
[14-9-2014 0:25:55] ----------------------------: ik moest je vertellen dat hij zen drive-spy nu ook gaat activeren

Ik doe precies wat jouw stamleider ook doet.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom dat je iets aanhaalt wat al vaker is besproken

Als dat al besproken is, waarom dan weer iets aanhalen wat op hetzelfde neer komt?

Ik doe precies wat jouw stamleider ook doet.

Wij gebruiken geen spionnen? Wij staan wel open voor informatie, maar gaan er niet achter vragen, of er niemand op uit sturen om info te bemachtigen. Wat jullie blijkbaar wel hebben gedaan door je "drive-spy" :confused: te activeren. Volgens mij hadden jullie zelfs diceofdeathnl gehacked? knap hoor :rolleyes:

het bewijst meer dan een paar woorden van iemand die geen bewijzen wist te tonen... just saying

Bewijst evenveel.. niks dus. Maar mijn gevoel zegt me dat unselected de waarheid spreekt.
 
Reactiescore
7.931
Als dat al besproken is, waarom dan weer iets aanhalen wat op hetzelfde neer komt?

Dat doe jij?


Wij gebruiken geen spionnen? Wij staan wel open voor informatie, maar gaan er niet achter vragen, of er niemand op uit sturen om info te bemachtigen. Wat jullie blijkbaar wel hebben gedaan door je "drive-spy" :confused: te activeren. Volgens mij hadden jullie zelfs diceofdeathnl gehacked? knap hoor :rolleyes:

Lezen is en blijft moeilijk hé, maakt niets uit, dan leg ik het wel voor de 2e keer uit voor je.
Je zit me te bekritiseren dat het skype bericht niet legitiem is en ik het zo getypt kan hebben, hierop antwoord ik dat ik het zelfde doe als jouw stamleider die ook op zo'n manier skype quotes plaatst.

Als je niet beter lezen gaat dat heeft zo'n discussie ook geen nut.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die post van unselected gezien,maar wat hij zegt hoeft niet waar te zijn (niets was bewezen) en het is altijd al een vreemd ventje geweest.

Vreemd? Mwah. Uniek? Absoluut. Iedereen is uniek en heeft zijn eigen trekjes. Dat ik absoluut niet tegen onrecht en idioten kan levert inderdaad soms een wat hardere houding op. Gezien je mij als vreemd ziet + het feit dat je account nu kapot is vermoed ik dat je in de categorie "Idioten" valt?

Vreemd ventje of niet, ik zou niet weten waarom hij over zoiets zou liegen..
Ik ben wel vrij zeker dat global een heel andere persoon is dan dat die zich voordoet.

Geen enkel bericht van mij is gelogen. Dat ik mijn berichten niet in een diplomatieke souplesse kan neerzetten wat anderen wel doen maakt mijn bericht nog niet gelogen.

Global is een superchille kerel. Unselected ken ik vooral als iemand die over zijn stam(genoten) klaagt.

en leg me dan uit waarom global daar wel over zou liegen en unselected niet.

Wat valt er uit te leggen. Serieus gast als je gestopt ben ga dan ook aub weg. Echt veel nut heb je hier niet en je hebt hier ook niks meer te zoeken....

Over mijn stamgenoten klaag? Accounts als Raging, Heis, TOTR etc etc zijn DE accounts waar ik al mijn clears en deff voor wil en zal gebruiken. En om eerlijk te zijn. Er waren een aantal dingen die R! moest verbeteren en toen ik dat op een zachte manier vermelde gebeurde er niet veel. Toen ik hard was en resultaat behaalde ben ik maar op die manier doorgegaan ;)

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden ;)
 
Bovenaan