Top/flop stam(men)

Reactiescore
154
KOH, top of flop?

Lieten Raoul mijns inziens gewoon aan z'n lot over, terwijl de aanval toch niet zo moeilijk af te weren moest zijn? Wat me vooral verbaasde is het feit dat hij, na in de eerste wave wel klappen te hebben gekregen, totaal niet geholpen werd om zijn account op orde te zetten/een tegenactie te doen. Denk wel dat er af en toe eens een vv'er heeft gespeeld, maar hij werd best wel aan z'n lot overgelaten.
 
Reactiescore
154
Ik denk hetzelfde. Een stacknoob van het zuiverste soort; eens z'n stacks weggebashed waren was hij compleet weerloos.

Edit: KOH blijft maar lustig recruteren. Gaan we voor de 40?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79332

Guest
Laten we/Ik hopen dat jullie jullie m.b.t. -U-D- ongelijk hebben.
 

DeletedUser79332

Guest
Wat vinden onze AF spelers nou van de stammen? Welke stammen van de top 7 (10mil plus stammen) verwachten jullie nog een spektakel van en welke stammen verwacht je dat ze langzaam en rustig zullen verdwijnen?

Persoonlijk denk ik dat -U-D- Langzaam aan zal verdwijnen en dat het vuurwerk pas zal komen over 3 maanden, als de range iets is uitgebreid.

Jullie meningen? :D

Ik denk dat Hymne nog mooie dingen gaat doen, gaat leuk worden:p

En zoals @tears of a beauty. zei, denk ook dat -U-D- stilaan zal verdwijnen, zie er iig niet meer zoveel in.

Laten we/Ik hopen dat jullie jullie m.b.t. -U-D- ongelijk hebben.
 
Reactiescore
142
Edit: KOH blijft maar lustig recruteren. Gaan we voor de 40?

Na maanden van overleg en enquetes was het enkele dagen geleden eindelijk zover. Onze stam had een lievelingsnummer. Het lievelingsnummer is 37. Vandaar dat we er nu alles aan gaan doen, dat nummer in zoveel mogelijk te verwerken.
We zijn nu bezig met een brainstorm van leuke ideetjes.
 

DeletedUser47003

Guest
Na maanden van overleg en enquetes was het enkele dagen geleden eindelijk zover. Onze stam had een lievelingsnummer. Het lievelingsnummer is 37. Vandaar dat we er nu alles aan gaan doen, dat nummer in zoveel mogelijk te verwerken.
We zijn nu bezig met een brainstorm van leuke ideetjes.

37 punten in totaal?:engel:
Of op plaats 37 in de stammenranking? :rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
154
Ik heb een oplossing; KOH: 22. Famke: 15. 22+15=37!! Fusie en alles is opgelost, wereld klaar voor de range verandert!
 
Reactiescore
142
Ik heb een oplossing; KOH: 22. Famke: 15. 22+15=37!! Fusie en alles is opgelost, wereld klaar voor de range verandert!

Nog geen zot idee
 

DeletedUser79785

Guest
Jullie hebben het steeds maar over bier, het kan natuurlijk niet dat de volgers van de Godin van het bier hier niet bij betrokken worden!
 
Bovenaan