Top/flop stam(men)

Reactiescore
127
Hoorde dat PN laatst nog met 3 man sterk de marathon liep! Moeten dus wel echte sportieve toppers zijn.

Wist niet dat een tentamen maken een marathon is. Ik neem altijd genoeg tijd om de toets te halen.

En nee een sportieve topper ben ik niet, ik speel op amauteur niveau voetbal.
 

DeletedUser78605

Guest
Je hebt groot gelijk, gewoon twee maanden uittrekken voor je tentamens hoor! Hoop dat je alles gehaald hebt :)
 

DeletedUser78605

Guest
Oh ja, ik rekende enkel de tijd dat er geen ruk gebeurde vanuit jullie account, mijn fout.
 
Reactiescore
389
Hele massa via vv en stam def laten deffen om vervolgens 2 weken? later de stam gewoon te leaven haha
 

DeletedUser70435

Guest
Jammer dat er bepaalde mensen bij allebei de leaves direct moeten gaan schelden en zwart maken. Typisch, kan wellicht wat te maken hebben met de leaves. Wens elkaar gewoon succes in de toekomst en laat ieder in zijn of haar waarde. Zo lastig lijkt het me niet.
 

DeletedUser78605

Guest
Excuusjes zoeken om je vertrek goed te praten? Het is gewoon laf. Ik vind het prima dat jullie weg zijn hoor, had toch niet veel aan jullie in de stam tho. Dat jullie mij niet mogen prima, maar kom niet met smoesjes om het vertrek niet minder laf te maken. Lekker de druk ontvluchten.. De ene dag nog zeggen hoe gemotiveerd je bent, dat je ff 300 edels gaat maken door munten te meppen en volgende dag doodleuk in de stamchat zeggen dat je de stam uit bent.

Je was gerunt met je eerste aanval op JKY (ja je was voorbereid op een inactief account, maar met tegenaanvallen was je weg en verloor je) Je wou de held spelen op Early, maar heb er geen ruk uitgevoerd (woorden van de spelers van early zelf) Tot je weer snel genoeg terug kon naar Virtues, omdat Early niet meer te houden was volgens jou. Of zit ik er hier ergens naast?

Voor dat je nu verder mij de schuld wil geven van je vertrek, bedenk eerst ff wat jullie bijdrage was de afgelopen 2 maanden binnen de stam. Wat hebben jullie gedaan om andere juist te motiveren.

He maar succes verder. Stuur anders een bg aanvraag naar Koh, nemen het wellicht aan :)
 
Reactiescore
64
Excuusjes zoeken om je vertrek goed te praten? Het is gewoon laf. Ik vind het prima dat jullie weg zijn hoor, had toch niet veel aan jullie in de stam tho. Dat jullie mij niet mogen prima, maar kom niet met smoesjes om het vertrek niet minder laf te maken. Lekker de druk ontvluchten.. De ene dag nog zeggen hoe gemotiveerd je bent, dat je ff 300 edels gaat maken door munten te meppen en volgende dag doodleuk in de stamchat zeggen dat je de stam uit bent.

Je was gerunt met je eerste aanval op JKY (ja je was voorbereid op een inactief account, maar met tegenaanvallen was je weg en verloor je) Je wou de held spelen op Early, maar heb er geen ruk uitgevoerd (woorden van de spelers van early zelf) Tot je weer snel genoeg terug kon naar Virtues, omdat Early niet meer te houden was volgens jou. Of zit ik er hier ergens naast?

Voor dat je nu verder mij de schuld wil geven van je vertrek, bedenk eerst ff wat jullie bijdrage was de afgelopen 2 maanden binnen de stam. Wat hebben jullie gedaan om andere juist te motiveren.

He maar succes verder. Stuur anders een bg aanvraag naar Koh, nemen het wellicht aan :)

Toch niet weer je pillen vergeten he?:(
 
Reactiescore
30
Excuusjes zoeken om je vertrek goed te praten? Het is gewoon laf. Ik vind het prima dat jullie weg zijn hoor, had toch niet veel aan jullie in de stam tho. Dat jullie mij niet mogen prima, maar kom niet met smoesjes om het vertrek niet minder laf te maken. Lekker de druk ontvluchten.. De ene dag nog zeggen hoe gemotiveerd je bent, dat je ff 300 edels gaat maken door munten te meppen en volgende dag doodleuk in de stamchat zeggen dat je de stam uit bent.

Je was gerunt met je eerste aanval op JKY (ja je was voorbereid op een inactief account, maar met tegenaanvallen was je weg en verloor je) Je wou de held spelen op Early, maar heb er geen ruk uitgevoerd (woorden van de spelers van early zelf) Tot je weer snel genoeg terug kon naar Virtues, omdat Early niet meer te houden was volgens jou. Of zit ik er hier ergens naast?

Voor dat je nu verder mij de schuld wil geven van je vertrek, bedenk eerst ff wat jullie bijdrage was de afgelopen 2 maanden binnen de stam. Wat hebben jullie gedaan om andere juist te motiveren.

He maar succes verder. Stuur anders een bg aanvraag naar Koh, nemen het wellicht aan :)

Ga jij altijd zo om met mensen ? Lekker ff de grond in trappen. Buiten dat snap ik dat best als dit de normale gang van zaken is.
 

DeletedUser70435

Guest
De ene dag nog zeggen hoe gemotiveerd je bent, dat je ff 300 edels gaat maken door munten te meppen en volgende dag doodleuk in de stamchat zeggen dat je de stam uit bent.
Volgens mij staat dit volledig niet in verband met elkaar. Die goudmunten ga ik alsnog slaan, of ik nou in Hymne zit of niet.
Je was gerunt met je eerste aanval op JKY (ja je was voorbereid op een inactief account, maar met tegenaanvallen was je weg en verloor je)
Strijd met JKY heb ik door een inschattingsfout gewoon verloren en dat verlies heb ik toen ook gewoon toegegeven. Snap niet dat je dit continu terug aanhaalt.

Je wou de held spelen op Early, maar heb er geen ruk uitgevoerd (woorden van de spelers van early zelf) Tot je weer snel genoeg terug kon naar Virtues, omdat Early niet meer te houden was volgens jou. Of zit ik er hier ergens naast?
Pardon? Ik ben naar Early gegaan omdat er geen actieve speler meer zat, om de stam te helpen. Ik ben teruggegaan naar Virtues op het moment dat er een nieuwe speler op Early zat (Mark). Dat die vervolgens gerunt is, is niet mijn schuld.

Voor dat je nu verder mij de schuld wil geven van je vertrek, bedenk eerst ff wat jullie bijdrage was de afgelopen 2 maanden binnen de stam. Wat hebben jullie gedaan om andere juist te motiveren.
In ieder geval niet wekelijks mensen afzeiken in de stamchat, want als iets niet motiverend werkt is dat het wel.
 

DeletedUser77953

Guest
Blijkbaar zijn we toch weer zo laag gezakt om dingen naar het AF te brengen. In dat geval zal ik ook mijn kant vertellen aangezien we hier en op skype weer voor van alles en nog wat worden uitgemaakt.

Ergens begin mei ontstond er gezeik binnen de leiding van Hymne. Willem van Crazybertje had zijn dag niet en besloot toen om al zijn frustraties (voor de zoveelste keer) op ons te uiten. Sommige personen zeiden hier wat van aangezien het niet de eerste keer was en hierdoor ontstond er een kleine ruzie. Tegelijkertijd hiermee (heeft er verder niks mee te maken) lag early onder aanval. De eigenaar hiervan was zelf niet aanwezig en had dus zijn vv weggegeven met het bericht dat hij de volgende dag terug zou zijn. Ik had deze VV aangenomen en heb hier een paar uur lopen deffen tot ik wegging. De aanvallen waren een paar uur vooruitgewerkt met het idee dat de eigenaar van het account terug zou komen. Hierom had ik ook geen VV doorgestuurd (er was verder ook niemand die reageerde). Dit is een fout van mij geweest want ik had natuurlijk wel moeten vragen of er iemand was die wilde VVen ondanks dat al duidelijk was dat deze er niet was. Uiteindelijk toen ik terug was kreeg ik te horen dat de eigenaar niet was teruggekomen dus krijg ik een boze Alex (tears) op me. Heb toen aangegeven dat het mijn fout was en daarmee klaar.

De volgende ochtend was Alex weer bezig met me afzeiken om ÉÉN fout die ik dus heb gemaakt. Hierna ontstond er weer een ruzie, omdat het voor mij ook genoeg was. Elke week weer waren Alex en Willem gefrustreerd als er iets even niet goed ging en kregen wij dat weer te horen. Ik denk dat iedereen in Hymne kan toegeven dat PN met afstand het account was die het meest VVs draaide en dan gezeik te krijgen voor 1 fout vond ik niet eerlijk. De frustraties waren de afgelopen weken dusdanig opgelopen bij Wouter en mij dat we erover nadachten om te stoppen. We spelen dit spel voor ons plezier en door elke week weer gezeik te krijgen hadden we er geen zin meer in. Uiteindelijk na wat overtuiging besloten om toch door te spelen, maar niet meer in de skypechat te zitten. Voor mij was het toen persoonlijk al afgelopen. Ik kwam in een drukke periode en heb sindsdien ook maar 1 keer ingelogd. Mijn medespelers deden verder hun taak als account in de stam, maar er werden volgens mij geen VVs meer gedraaid oid. De motivatie was er niet meer.

Een maand later krijgen wij een massa en dat kwam niet goed uit voor geen van ons. De gehele massa was gedaan door de stam waarvoor dank (hebben ze ook meermaals bedankt). In de tussentijd was Wouter weer in de stamchat en Kevin zat er al de hele tijd in. De frustraties bij hun twee waren in die tijd toegenomen waarna ze uiteindelijk het niet meer zagen zitten om in de stam te zitten met spelers die ze niet mogen. Dit heeft uiteindelijk dan ook ervoor gezorgd dat we de stam hebben verlaten. Hierdoor zijn er frustraties ontstaan bij spelers die VV hebben gedraaid bij ons wat ik kan snappen. Echter heb ik ook vaak genoeg frustraties gehad door VVs te draaien voor accounts die niet te houden waren en ik het al tig keer van had aangegeven.

Nu wordt er hier gezegd dat wij de afgelopen twee maanden niks meer hebben gedaan en heb ik citaten zien voorbij komen van Alex waarbij we van alles en nog wat worden uitgemaakt en dat zijn excuses begin mei nep waren etc. om ons toch maar in de stam te houden. Dit laat ons toch weer zien dat het de juiste keuze is geweest. Dat we de afgelopen twee maanden niks heb gedaan slaat helemaal nergens op. Destijds waren we met afstand het actiefste account van de stam en deden we de meeste VVs leverden we altijd clears ondanks ons grote front en deden Wouter en ik ons deel als leiding. Ik vind dan ook dat alle beschuldigingen onzin zijn. We hebben als account alle massa's volledig solo gedeffed behalve de laatste en hebben super vaak massa's op andere account lopen VVen. Als we dan 1 keer niet aanwezig zijn bij een massa (wat komt door tijdsgebrek en motivatiegebrek) dan vind ik niet dat ons dat zo kwalijk moet worden genomen.

Dit is mijn kant van het verhaal. De val van Hymne (wat onvermijdelijk is) is volledig te danken aan Alex en Willem. Zij hebben ervoor gezorgd dat de spelers veel minder motivatie kregen en dat waren niet alleen de spelers van PN. Ik ga verder niet woorden hieraan vuil maken want dat is niet de moeite waard, maar vind het onzinnig wat er nu allemaal wordt gezegd. Ik wens de rest van de stammen nog veel geluk. Voor mij was deze wereld al een maand geleden afgelopen.
 

DeletedUser76241

Guest
Jullie schuiven het op Alex en Willem af, terwijl het toch wel duidelijk is dat ze jullie terecht hebben aangesproken toen.

De manier waarop is niet even netjes geweest, maar iedereen weet dat jullie helemaal niks deden in de leiding. Dan is het ook niet raar als je daar over aangesproken wordt.
 
Reactiescore
127
Jullie schuiven het op Alex en Willem af, terwijl het toch wel duidelijk is dat ze jullie terecht hebben aangesproken toen.

De manier waarop is niet even netjes geweest, maar iedereen weet dat jullie helemaal niks deden in de leiding. Dan is het ook niet raar als je daar over aangesproken wordt.

Niemand deed iets Willem en Alex zelf ook niet. Alleen konden ze alleen commentaar op ons geven en niet op hunzelf.
 

DeletedUser77953

Guest
We deden ook goed mee! :(

Maar jaa laten we over ophouden, zwart maken heeft geen zin en je zelf verdedigen ook niet. Eeuwige welles-nietus discussie.

Let’s play a game.

Weet ik. Er zijn genoeg spelers die wel super chill waren en hun ding deden en daar hoorden jullie duidelijk bij. Ik vind wel dat ik ons account mag verdedigen als er hier van alles wordt gezegd over wat wij allemaal verkeerd hebben gedaan.

Jullie schuiven het op Alex en Willem af, terwijl het toch wel duidelijk is dat ze jullie terecht hebben aangesproken toen.

De manier waarop is niet even netjes geweest, maar iedereen weet dat jullie helemaal niks deden in de leiding. Dan is het ook niet raar als je daar over aangesproken wordt.

Aha een anoniem accountje. Het gene wat ik op hun afschuif is het demotiveren van de spelers. Tig keer worden aangesproken op het slechte manier van communiceren en alsnog constant doorgaan terwijl al duidelijk is dat het niet zo hoort. Niks deden.. Juist ja. Massa gepland, meerdere uren besteed aan brainstormen en met een heel idee gekomen om ons stam weer het goede pad op te krijgen. Als hier niks mee wordt gedaan houdt het op.

Maar ben wel benieuwd wie jij dan mag zijn al denk ik niet dat je daar antwoord op gaat geven anders had je wel op je eigen af account gereageerd.
 
Reactiescore
53
Niemand deed iets Willem en Alex zelf ook niet. Alleen konden ze alleen commentaar op ons geven en niet op hunzelf.

Niemand deed iets ?
Wij doen al weken ons best alles op orde te houden. Houden accounts draaiende in tijden dat het nodig is, waaronder PN. Nemen initiatieven waar niks meer gedaan werd.

Weet ik. Er zijn genoeg spelers die wel super chill waren en hun ding deden en daar hoorden jullie duidelijk bij. Ik vind wel dat ik ons account mag verdedigen als er hier van alles wordt gezegd over wat wij allemaal verkeerd hebben gedaan.

Thanks voor het compliment !

Terecht of niet, de manier waarop had inderdaad anders gekund.
 

DeletedUser47003

Guest
Niemand deed iets ?
Wij doen al weken ons best alles op orde te houden. Houden accounts draaiende in tijden dat het nodig is, waaronder PN. Nemen initiatieven waar niks meer gedaan werd.

Indien m'n leestalent me hier (hopelijk) niet in de steek laat denk ik dat ie het heeft over binnen de leiding van Hymne. :)
 
Bovenaan