Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.303

DeletedUser67517

Guest
Jij bent echt de leukste thuis, dat kan je wel concluderen :eek:
Ik trok er een hele andere conclusie uit, maar goed.

Haha, zegt degene die zojuist 10 dorpen is kwijt geraakt aan iemand die een miniscuul front had. Mats je bent een goede speler hoor, maar als jij denkt dat ik niet presteer, waarom ben je dan deze classic komen spelen? Je ging toch spelen om mij eventjes te rekken? Doe dat dan, in plaats van met deze simpele tegen posts te komen.
@Big Bang. DOE. DAN.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Als ik op dit moment "gerekt" zou moeten zijn, is heel de community wel vaker extreem hard gerekt lol. Moeilijk eh, iemand breken die niet eens kan spelen die dag. Dan nog mooie prestatie van leaf (oprechte complimenten), jullie hebben het heel erg goed aangepakt en zouden het echt verdienen om deze classic te winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Als ik op dit moment "gerekt" zou moeten zijn, is heel de community wel vaker extreem hard gerekt lol. Moeilijk eh, iemand breken die niet eens kan spelen die dag. Dan nog mooie prestatie van leaf (oprechte complimenten), jullie hebben het heel erg goed aangepakt en zouden het echt verdienen om deze classic te winnen.

Kvind et verwerpelijk dat je er nooit bent als dit soort dingen gebeuren. Reminds me of Cl7 neymar junior topic.
 
Reactiescore
1.019
source.gif
 

DeletedUser75558

Guest
Kvind et verwerpelijk dat je er nooit bent als dit soort dingen gebeuren. Reminds me of Cl7 neymar junior topic.
Mwah gaat hard hoor met gm, als er een dag niet goed gedeft wordt of wel helemaal niet. Als ik was “weggerent” had ik niet de tijd genomen om smorgen zo vroeg steeds op te staan om te moeten deffen hoor.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Mwah gaat hard hoor met gm, als er een dag niet goed gedeft wordt of wel helemaal niet. Als ik was “weggerent” had ik niet de tijd genomen om smorgen zo vroeg steeds op te staan om te moeten deffen hoor.

Wanneer heb je gedefft?
 

DeletedUser75558

Guest
Wanneer heb je gedefft?
Er is wel een week geweest, waarbij bots elke nacht wel heeft getimed op ons hoor, dus er is wel degelijk aangevallen. Als de heren van bots niet zeggen dat het serieus bedoelt was, wat was dan wel serieus bedoelt denk ik dan.
 

DeletedUser75558

Guest
We timeden op 2 dorpen. Noem je dat deffen
Onzin 200 + incs getimed op meerdere dorpen hoor, ook nog met qwert erbij (waar hoogstwaarschijnlijk vv op gedraaid werd). Maar ik wil helemaal geen salty discussie weer starten, leaf heeft het gewoon goed gespeeld en het is zeker een verdiende classic win voor jullie.
 

DeletedUser68252

Guest
Mwah gaat hard hoor met gm, als er een dag niet goed gedeft wordt of wel helemaal niet. Als ik was “weggerent” had ik niet de tijd genomen om smorgen zo vroeg steeds op te staan om te moeten deffen hoor.

Mja omd an de handoel maar in de ring te gooien en re zeggen houdoe is nu jiee cht choque naar je stam toe. Kan altijd nog goeneg redden ern.

Er is wel een week geweest, waarbij bots elke nacht wel heeft getimed op ons hoor, dus er is wel degelijk aangevallen. Als de heren van bots niet zeggen dat het serieus bedoelt was, wat was dan wel serieus bedoelt denk ik dan.

Was vaam op nie erg veel dorpen maa gwn op doren welke we tuss3ndoor ff wilde nemeb. Hebben altokdd een vrij klein fro t gehad waardoor we weinig mogelijkheden hadren daar omdat hhllie korter liepen op die ene keer na dat we die bbs namen bij jullie toen van 4k die j hd uitgebouwrd. Indien er voor langere todj een groter fotn was geweest was er op n hele andere manier aangevallen. Twas ofc wel serius aanvallen die timifs snachs maaar zoubda eerder zi3n goor derbij omda we er tich waren. Bots os geen nacht offlije gewrest deze classic volges .ij.

Is ook elemaal geen poginf om j salty discussie te sta4ten. Just wondering ej gwn poste wa 3r op je maagigt van afgelopeb wereld jog.
 

DeletedUser75558

Guest
Mja omd an de handoel maar in de ring te gooien en re zeggen houdoe is nu jiee cht choque naar je stam toe. Kan altijd nog goeneg redden ern.



Was vaam op nie erg veel dorpen maa gwn op doren welke we tuss3ndoor ff wilde nemeb. Hebben altokdd een vrij klein fro t gehad waardoor we weinig mogelijkheden hadren daar omdat hhllie korter liepen op die ene keer na dat we die bbs namen bij jullie toen van 4k die j hd uitgebouwrd. Indien er voor langere todj een groter fotn was geweest was er op n hele andere manier aangevallen. Twas ofc wel serius aanvallen die timifs snachs maaar zoubda eerder zi3n goor derbij omda we er tich waren. Bots os geen nacht offlije gewrest deze classic volges .ij.

Is ook elemaal geen poginf om j salty discussie te sta4ten. Just wondering ej gwn poste wa 3r op je maagigt van afgelopeb wereld jog.
Ik heb de handoek niet in de ring gegooid. Ik was er gewoon niet die dag, zoals eigenlijk elke woensdag iedere week. Als ik de volgende dag terug kan loggen (om 1 uur s’middags) en zie dat het hele account totaal in puin ligt met nog maar 50 dorpen over, waarom zou ik dan nog verder willen spelen? Anyways, ik wil hier helemaal geen discussie over starten, of ik wel of niet ben gerunned. Als je denkt dat ik wel ben gerunned, prima. Ik blij erbij gefeliciteerd met je overwinning
 

Deleted User - 487694086

Guest
Mja omd an de handoel maar in de ring te gooien en re zeggen houdoe is nu jiee cht choque naar je stam toe. Kan altijd nog goeneg redden ern.



Was vaam op nie erg veel dorpen maa gwn op doren welke we tuss3ndoor ff wilde nemeb. Hebben altokdd een vrij klein fro t gehad waardoor we weinig mogelijkheden hadren daar omdat hhllie korter liepen op die ene keer na dat we die bbs namen bij jullie toen van 4k die j hd uitgebouwrd. Indien er voor langere todj een groter fotn was geweest was er op n hele andere manier aangevallen. Twas ofc wel serius aanvallen die timifs snachs maaar zoubda eerder zi3n goor derbij omda we er tich waren. Bots os geen nacht offlije gewrest deze classic volges .ij.

Is ook elemaal geen poginf om j salty discussie te sta4ten. Just wondering ej gwn poste wa 3r op je maagigt van afgelopeb wereld jog.

Lol
 
Bovenaan