Top/flop stam(men)

Reactiescore
3.586
Als Novus zo blijft verder recruiten en BG's aannemen is de wereld over een week of 2 gedaan. Vraag mij af waarom die pp abusers zoveel pp hebben gesmeten om een leuke rang te behalen als ze de wereld zo al willen sluiten, snap überhaupt eigenlijk niet waarom je tribalwars speelt als je het oorlogsgedeelte skipt. In ieder geval goed dat ik niet in Novus zit zodat het evenwicht (ongeacht wie er allemaal nog bijkomt) gebalanceerd blijft.

Als Insane zijnde zou ik wel trots zijn dat Novus die al het dubbele van de punten hebben nu zelfs nog een BG gaan aangaan met de nummer 2 stam omdat ze met de poepers zitten o_O
 

DeletedUser78806

Guest
Als Novus zo blijft verder recruiten en BG's aannemen is de wereld over een week of 2 gedaan. Vraag mij af waarom die pp abusers zoveel pp hebben gesmeten om een leuke rang te behalen als ze de wereld zo al willen sluiten, snap überhaupt eigenlijk niet waarom je tribalwars speelt als je het oorlogsgedeelte skipt. In ieder geval goed dat ik niet in Novus zit zodat het evenwicht (ongeacht wie er allemaal nog bijkomt) gebalanceerd blijft.

Als Insane zijnde zou ik wel trots zijn dat Novus die al het dubbele van de punten hebben nu zelfs nog een BG gaan aangaan met de nummer 2 stam omdat ze met de poepers zitten o_O

Nou als een inactieve bijstander die hier logged, wil ik toch even reageren:eek:

Je hebt verdomme gelijk, wat doet die Mathijs in Novus! Wtf, kicken die handel! Noobs genoeg, maar ze kiezen Mathijs.... En tis niet dat je pp moet smijten voor een leuke rang hier...Is easy wereld:)
Ben nog steeds niet top 20 uit en had amper wat gedaan voor paar weken lang :eek:
 

DeletedUser75253

Guest
Als Novus zo blijft verder recruiten en BG's aannemen is de wereld over een week of 2 gedaan. Vraag mij af waarom die pp abusers zoveel pp hebben gesmeten om een leuke rang te behalen als ze de wereld zo al willen sluiten, snap überhaupt eigenlijk niet waarom je tribalwars speelt als je het oorlogsgedeelte skipt. In ieder geval goed dat ik niet in Novus zit zodat het evenwicht (ongeacht wie er allemaal nog bijkomt) gebalanceerd blijft.

Als Insane zijnde zou ik wel trots zijn dat Novus die al het dubbele van de punten hebben nu zelfs nog een BG gaan aangaan met de nummer 2 stam omdat ze met de poepers zitten o_O
Denk dat wij ook maar een Bg moeten met novus
 
Reactiescore
306
Gooi het er maar uit hoor, al die frustratie.

Hebben onze zaakjes gewoon op orde en maken het onze leden niet moeilijker dan nodig is.
Iets wat iedere stamleiding in mijn ogen gewoon zou moeten doen.

Een uitdaging is leuk, het gaat er echter om dat het wel iets haalbaars is en niet té veel tijd gaat kosten; iets wat het speelplezier niet ten goede komt.
Uiteindelijk spelen we met elkaar een spelletje voor in de vrije tijd, laten we het ook zo houden.

Daarnaast is .Sleepwell ook een account wat PP gebruikt heeft en intern je nu lekker door.
De pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
 
Reactiescore
524
Daarnaast is .Sleepwell ook een account wat PP gebruikt heeft en intern je nu lekker door.
De pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Oja?
Ik ben de wereld al PP-farmend gestart, dus abusen heeft er destijds niet ingezeten.
Het is niet voor niets dat het accaunt geleidelijk in de ranglijst klimt en er nuer vanaf dag 1 te vinden is

Maar een vraagje aan jou Dennis: als iemand jou dorpen aanbiedt omdat diegene samen met collega's op 59 wil spelen, wijs jij die dan af als ze een prima toevoeging zijn op je cluster?
 
Reactiescore
3.586
'Zaakjes goed op orde' dat moet nog blijken en daar ben ik het eindelijk ook nu al niet mee eens maar daar kom ik later wel weer op terug en dat zal later wel zichtbaar zijn ook.

Een uitdaging is totaal niet leuk althans volgens Novus, als je BG aangaat met de stam die je volledige rim en meer blokkeert omdat jullie met de poepers zitten tegen Insane moet je niet gaan verkondigen dat een uitdaging 'leuk' is. Jullie hebben dubbele punten van Insane en gaan dan nog een BG aangaan met de stam die evengroot is als hun ook, kan iemand mij vertellen waar daar de uitdaging inzit?

Zoals je wel weet zit ik nog maar een week op het account maar als ik Nicolas moet geloven is er geen pp boost geweest op het account, sterker nog hij begon hier eerst PP te farmen en is pas later serieus gaan spelen toen bleek dat dit nog goed mogelijk was. Maar dat heeft hij nu zelf ook al bevestigd hierboven zie ik.

Misschien de volgende keer je huiswerk beter doen voor je een counter plaats want de geloofwaardigheid is al enorm laag betreft jullie account en dit zal daar dus zeker geen verbetering in brengen.
 
Reactiescore
306
Oja?
Ik ben de wereld al PP-farmend gestart, dus abusen heeft er destijds niet ingezeten.
Het is niet voor niets dat het accaunt geleidelijk in de ranglijst klimt en er nuer vanaf dag 1 te vinden is

Maar een vraagje aan jou Dennis: als iemand jou dorpen aanbiedt omdat diegene samen met collega's op 59 wil spelen, wijs jij die dan af als ze een prima toevoeging zijn op je cluster?

Heb je PP gebruikt?
Ja.

Intern je momenteel dorpen?
Ja.

Ik zie het punt wat je nu probeert te maken niet echt.
Nergens zeg ik dat wij (of ik) het gebruik van PP afkeuren, idem met het internen van dorpen.
Wij hebben ook wat gratis dorpen gekregen, meer omdat het zo uit kwam.
Maar om nou te zeggen dat er in Novus enkel maar PP abusende accounts zitten...? Top 50 heeft er toch wel degelijk PP in gestoken, ontkennen heeft geen zin.

En mbt onze diplomatie; tot nu toe heeft het voor mogelijkheden gezorgd die anders niet mogelijk waren.
Resultaat kun je zien in de stats van Arch.

Mbt dat Novus geen uitdaging wilt; een uitdaging in mijn ogen is iets wat ook haalbaar moet zijn zonder dat het je eigen leven buiten dit spel gaat beïnvloeden.
Iets wat sommige mensen op dit spel wel eens vergeten.

Het is en blijft een spel voor je vrije tijd, geen baan waar je betaald voor krijgt.
 
Reactiescore
3.586
En waar zeggen wij dat Novus vol pp abusende spelers zit? Feiten blijven dat er veel pp abusers in Novus zitten, ik keur dat nergens af ik haal het enkel aan onder het thema 'geen uitdaging'.

Je begint dus op deze wereld, doet een pp abuse en loopt al erg voor in je omgeving je recruit vervolgens alle grote/beste spelers vervolgens heb je dubbele punten van je concurrent stammen maar ga je toch napjes en BG's sluiten voor een klein frontje tegen Insane. Jullie hebben gewoon helemaal geen vertrouwen in een goeie afloop en spelen puur op kwantiteit om eigen gebreken te verbergen.

En zoals Nicolas al zei is er 'GEEN pp abuse' geweest op dit account. Snap niet wat daar zo ingewikkeld aan is om te snappen. Op w55 en dat weet Michiel heel goed stond mijn account ook top 25 met max 2k pp uit te geven en dit zonder interns en zonder gs pakketjes die wij als enige nog niet ingezet hadden. Top 5 was easy haalbaar mits doorgespeeld dus ja je kan makkelijk top 20 staan zonder pp abuse mits het wat meezit.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
306
En waar zeggen wij dat Novus vol pp abusende spelers zit? Feiten blijven dat er veel pp abusers in Novus zitten, ik keur dat nergens af ik haal het enkel aan onder het thema 'geen uitdaging'.

Je begint dus op deze wereld, doet een pp abuse en loopt al erg voor in je omgeving je recruit vervolgens alle grote/beste spelers vervolgens heb je dubbele punten van je concurrent stammen maar ga je toch napjes en BG's sluiten voor een klein frontje tegen Insane. Jullie hebben gewoon helemaal geen vertrouwen in een goeie afloop en spelen puur op kwantiteit om eigen gebreken te verbergen.

En zoals Nicolas al zei is er 'GEEN pp abuse' geweest op dit account. Snap niet wat daar zo ingewikkeld aan is om te snappen. Op w55 en dat weet Michiel heel goed stond mijn account ook top 25 met max 2k pp uit te geven en dit zonder interns en zonder gs pakketjes die wij als enige nog niet ingezet hadden. Top 5 was easy haalbaar mits doorgespeeld dus ja je kan makkelijk top 20 staan zonder pp abuse mist het wat meezit.

Je zegt het zelf?

Deze wereld zijn we (.Conor Mcgregor) begonnen met betrekkelijk weinig PP.
RoyBoyz lag in de rim en toen hebben we met 3 man dat dorp geedeld, een dorp wat in dat stadia gewoon erg mooi was.
Heeft niets met ons eigen PP abuse te maken gehad dat we zoon goede start hebben gehad.

Daarnaast denk ik dat je vergeet dat Insane niet het enigste front was wat we destijds hadden.
Zoals je wellicht kon zien, nadruk op KON, verhinderde Arch het ons om aansluiting tussen accounts te hebben. Een probleem dat nu vrijwel geheel is opgelost.
Dat is een van de redenen geweest waarom we destijds met Ely in zee zijn gegaan en het heeft een mooi resultaat gehad.

En nee, we hebben geen vertrouwen in een goede afloop. Vandaar dat we ook in zee zijn gegaan met je, iemand die een nieuwe stam had willen oprichten met een gedeelte van Hi ho en god weet wie nog meer. Of wacht, nee, dat hebben we precies dus niet gedaan.

En wellicht zijn onze begrippen van PP abuse wat anders, dat kan, in mijn ogen heeft .Sleepwell gewoon geabused ondanks dat ze deze wereld gestart zijn met farmen.
Als je PP farmed en het daarna alsnog rustig weer gaat uitgeven (of koopt als de beurs hoog staat en verkoopt als het laag staat) gebruik je nogsteeds PP om jezelf een voordeel te geven t.o.v. mensen die dat niet doen/kunnen. Of je het nu koopt of verdient, op welke wereld dan ook, dat verandert niets aan het gebruik zelf.

En daarnaast snap ik niet precies waarom je over W55 begint? Dit is W58 tenslotte.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

En het thema 'geen uitdaging' zal ik verder negeren aangezien je blijkbaar niet kunt begrijpen dat er mensen zijn die niet 24/7 kunnen, of willen, spelen aangezien het maar een spel is. Dat je ons voor gek verklaard omdat we rekening met onze leden houden kan ik ook wel begrijpen, niet iedereen heeft begrip voor elkaars wensen tenslotte. Ieder zijn ding, maar als je iets niet kunt begrijpen dan moet je een ander er ook niet op afrekenen.

Verder heb ik mijn pleziertje wel weer gehad en zal ik terug gaan naar wat 99% van TW doet; het AF negeren. Onnodig gezeur en gezwam over de kleinste dingen terwijl ze het zelf net zo hard doen.
 
Reactiescore
3.457
Je zegt het zelf?

Deze wereld zijn we (.Conor Mcgregor) begonnen met betrekkelijk weinig PP.
RoyBoyz lag in de rim en toen hebben we met 3 man dat dorp geedeld, een dorp wat in dat stadia gewoon erg mooi was.
Heeft niets met ons eigen PP abuse te maken gehad dat we zoon goede start hebben gehad.

Daarnaast denk ik dat je vergeet dat Insane niet het enigste front was wat we destijds hadden.
Zoals je wellicht kon zien, nadruk op KON, verhinderde Arch het ons om aansluiting tussen accounts te hebben. Een probleem dat nu vrijwel geheel is opgelost.
Dat is een van de redenen geweest waarom we destijds met Ely in zee zijn gegaan en het heeft een mooi resultaat gehad.

En nee, we hebben geen vertrouwen in een goede afloop. Vandaar dat we ook in zee zijn gegaan met je, iemand die een nieuwe stam had willen oprichten met een gedeelte van Hi ho en god weet wie nog meer. Of wacht, nee, dat hebben we precies dus niet gedaan.

En wellicht zijn onze begrippen van PP abuse wat anders, dat kan, in mijn ogen heeft .Sleepwell gewoon geabused ondanks dat ze deze wereld gestart zijn met farmen.
Als je PP farmed en het daarna alsnog rustig weer gaat uitgeven (of koopt als de beurs hoog staat en verkoopt als het laag staat) gebruik je nogsteeds PP om jezelf een voordeel te geven t.o.v. mensen die dat niet doen/kunnen. Of je het nu koopt of verdient, op welke wereld dan ook, dat verandert niets aan het gebruik zelf.

En daarnaast snap ik niet precies waarom je over W55 begint? Dit is W58 tenslotte.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

En het thema 'geen uitdaging' zal ik verder negeren aangezien je blijkbaar niet kunt begrijpen dat er mensen zijn die niet 24/7 kunnen, of willen, spelen aangezien het maar een spel is. Dat je ons voor gek verklaard omdat we rekening met onze leden houden kan ik ook wel begrijpen, niet iedereen heeft begrip voor elkaars wensen tenslotte. Ieder zijn ding, maar als je iets niet kunt begrijpen dan moet je een ander er ook niet op afrekenen.

Verder heb ik mijn pleziertje wel weer gehad en zal ik terug gaan naar wat 99% van TW doet; het AF negeren. Onnodig gezeur en gezwam over de kleinste dingen terwijl ze het zelf net zo hard doen.


Ah daar hebben we meneer kale poes!
En niet verandert zo te zien
 

DeletedUser78151

Guest
Nou als een inactieve bijstander die hier logged, wil ik toch even reageren:eek:

Je hebt verdomme gelijk, wat doet die Mathijs in Novus! Wtf, kicken die handel! Noobs genoeg, maar ze kiezen Mathijs.... En tis niet dat je pp moet smijten voor een leuke rang hier...Is easy wereld:)
Ben nog steeds niet top 20 uit en had amper wat gedaan voor paar weken lang :eek:

Ik snap het zelf ook niet :eek:
Maar ja mijn noobheid past wel goed bij jouw noobheid.

Als Novus zo blijft verder recruiten en BG's aannemen is de wereld over een week of 2 gedaan. Vraag mij af waarom die pp abusers zoveel pp hebben gesmeten om een leuke rang te behalen als ze de wereld zo al willen sluiten, snap überhaupt eigenlijk niet waarom je tribalwars speelt als je het oorlogsgedeelte skipt. In ieder geval goed dat ik niet in Novus zit zodat het evenwicht (ongeacht wie er allemaal nog bijkomt) gebalanceerd blijft.

Als Insane zijnde zou ik wel trots zijn dat Novus die al het dubbele van de punten hebben nu zelfs nog een BG gaan aangaan met de nummer 2 stam omdat ze met de poepers zitten o_O

En buiten het puntenvoordeel heeft Novus niet veel voordelen meer... Het heeft zowat de slechtste ligging van alle topstammen en binnekort liggen we tegen elke andere topstam. Dat zijn problemen die Insane Hi ho en Ely niet gaan hebben. Voor novus is het nu belangrijk om cluster te vormen en sterk te staan tegen de komende dreiging. Als ze R2W zouden doen zou er nu al 20 man in hebben gezeten.
Ik zie het nu een leuke wereld worden met veel strijd zoals de stammen nu zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Slechte ligging is wat mij betreft jullie 'verdienste', en een gevolg van het recruteerbeleid. Oke, het kan zijn dat jullie op kwaliteit (en quantiteit, grote accounts dus) recruteerden, maar dan hebben jullie die ligging wel zelf veroorzaakt. En als jullie dan zo zeker zijn van de kwaliteit van jullie eigen spelers, lijken BG's - en al helemaal niet de nummer twee - me wel een 'bange' optie. Een laffe optie ook, gemakzuchtig. Als je zo veel recruteert, en zulke grote accounts in je stam hebt waardoor er zo'n groot puntenvoordeel is, is het gewoon, ja, zielig (op tw vlak) om nog BG's als deze te gaan lopen sluiten.
Het is een eigen keuze, natuurlijk, maar ik denk dat je er de spankracht en eigenlijk gewoon fun in het geheel er voor velen mee uithaalt. En ik denk dat tw dat wel kan missen...
 

DeletedUser74825

Guest
Het stopt voor sommige van Novus niet bij bg's af te sluiten met de 2de stam van de wereld. Een bepaalde speler heeft nu al 2 x zijn defence aangeboden aan spelers die onder vuur liggen van Insane.
Waarom? om elke zuidwaartse beweging tegen te gaan? Ja, deels, maar vooral om ze daarna te kunnen internen. Ik vraag me af wanneer de bg aanvraag richting Hi-ho en Insane komt?
Dan kunnen we deze wereld nog voor het nieuwe jaar eindigen! woehoew !
 
Reactiescore
3.586
Je zegt het zelf?

Deze wereld zijn we (.Conor Mcgregor) begonnen met betrekkelijk weinig PP.
RoyBoyz lag in de rim en toen hebben we met 3 man dat dorp geedeld, een dorp wat in dat stadia gewoon erg mooi was.
Heeft niets met ons eigen PP abuse te maken gehad dat we zoon goede start hebben gehad.

Maar elke speler in de top 20 had volgens jouw toch pp abuse gedaan laat staan een top 3 speler. Dat zijn letterlijk jouw woorden die je binnen het uurtje weer tegenspreekt en ze zijn dus ook gewoon fout wegens wij geen pp abuse gedaan hebben.

En ik doelde nog niet eens precies op jullie account eerder op andere het is al een misvatting dat jij weer aan jezelf denkt maar zo kennen we Dennis wel, altijd aan zichzelf denken.

Daarnaast denk ik dat je vergeet dat Insane niet het enigste front was wat we destijds hadden.
Zoals je wellicht kon zien, nadruk op KON, verhinderde Arch het ons om aansluiting tussen accounts te hebben. Een probleem dat nu vrijwel geheel is opgelost.
Dat is een van de redenen geweest waarom we destijds met Ely in zee zijn gegaan en het heeft een mooi resultaat gehad.

#Geen uitdaging (je bevestigd gewoon mijn punt weer).

En nee, we hebben geen vertrouwen in een goede afloop. Vandaar dat we ook in zee zijn gegaan met je, iemand die een nieuwe stam had willen oprichten met een gedeelte van Hi ho en god weet wie nog meer. Of wacht, nee, dat hebben we precies dus niet gedaan.

Het is dat je er zelf over begint, maar als ik mij goed kan herinneren haakte 'ik' af terwijl jullie het open hielden als optie. Overigens heb ik nooit de intentie gehad een stam op te richten heb altijd in PM verkeer vermeld dat ik 'mogelijk' een nieuwe stam zou willen opstarten voor moest het fout aflopen met Hi Ho, kwestie van een plan B te hebben. Moet wel zeggen dat ik atm al wat meer tevreden ben binnen de stam het zag er in het begin nogal chaotisch uit maar er is al veel verbetering. Maar leuk dat je komt stoken, ook zo kennen we Dennis.

En wellicht zijn onze begrippen van PP abuse wat anders, dat kan, in mijn ogen heeft .Sleepwell gewoon geabused ondanks dat ze deze wereld gestart zijn met farmen.
Als je PP farmed en het daarna alsnog rustig weer gaat uitgeven (of koopt als de beurs hoog staat en verkoopt als het laag staat) gebruik je nogsteeds PP om jezelf een voordeel te geven t.o.v. mensen die dat niet doen/kunnen. Of je het nu koopt of verdient, op welke wereld dan ook, dat verandert niets aan het gebruik zelf.

Maar wat snap jij niet aan het feit (Nicolas) GEEN pp heeft gebruikt? Waar haal jij deze onzin weer vandaan,... Dus wij zeggen dat er geen PP gebruikt is maar Nicolas wel pp heeft zitten farmen en jij maakt ervan dat hij deze gefarmde PP vervolgens heeft ingezet om te abusen. HIJ HEEFT GEEN PP GEBRUIKT, GEEN.

En daarnaast snap ik niet precies waarom je over W55 begint? Dit is W58 tenslotte.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Is het echt weer te moeilijk voor je dergelijk simpele dingen te begrijpen? Dus jij zegt dat je niet top 25 kan spelen zonder pp abuse dus ik haal w55 aan als een recent voorbeeld dat het wel kan doordat ik het zelf deed al vrij vroeg in de wereld. Zeg ik dat ik daardoor de garantie heb op succes in de toekomst of maak jij dat daar van omdat je blijkbaar niet in staat bent deftige conclusies te trekken.

En het thema 'geen uitdaging' zal ik verder negeren aangezien je blijkbaar niet kunt begrijpen dat er mensen zijn die niet 24/7 kunnen, of willen, spelen aangezien het maar een spel is. Dat je ons voor gek verklaard omdat we rekening met onze leden houden kan ik ook wel begrijpen, niet iedereen heeft begrip voor elkaars wensen tenslotte. Ieder zijn ding, maar als je iets niet kunt begrijpen dan moet je een ander er ook niet op afrekenen.

Je hoeft echt geen 24/7 te spelen om met Novus zelfstandig iets te bereiken, moest je dat toch denken is dat nogmaals een teken jij en heel Novus erg weinig vertrouwen hebben in eigen kunnen. 'rekening houden met onze leden' is dus eigenlijk zeggen dat ze er weinig van bakken. Recruit ze dan niet.

Verder heb ik mijn pleziertje wel weer gehad en zal ik terug gaan naar wat 99% van TW doet; het AF negeren. Onnodig gezeur en gezwam over de kleinste dingen terwijl ze het zelf net zo hard doen.

Ik ken geen enkele stam op deze wereld die in de buurt komt van dit risicoloos spel als Novus dus nee niet iedereen doet het net zo hard zelfs niet in de buurt van dat.

En buiten het puntenvoordeel heeft Novus niet veel voordelen meer... Het heeft zowat de slechtste ligging van alle topstammen en binnekort liggen we tegen elke andere topstam. Dat zijn problemen die Insane Hi ho en Ely niet gaan hebben. Voor novus is het nu belangrijk om cluster te vormen en sterk te staan tegen de komende dreiging. Als ze R2W zouden doen zou er nu al 20 man in hebben gezeten.
Ik zie het nu een leuke wereld worden met veel strijd zoals de stammen nu zijn.

Jouw kennis over deze wereld is wel erg sterk. Je zegt 'top stammen' nauw ik zie er ten eerste al maar 2 (Novus en Insane) maar laten we even die andere 2 die je opnoemt erbij nemen. Ely heeft front met Novus en Insane en Hi ho ook dus hoezo kennen andere stammen deze problemen die Novus heeft niet? Slaat echt nergens op wat je zegt, zeg je dit random of waar haal jij dit vandaan? :p Heb wel altijd graag dat mensen die iets willen zeggen tegen mij op zijn zachts gedrukt wel al eens gekeken hebben naar de kaart of dergelijke. Ja 20 leden? Het zijn er nu 17 zoveel verschil vind ik dat niet en sterker nog er zullen er nog gaan bijkomen ook toekomst gericht.
 
Reactiescore
306
Waar zeg ik dat .Conor Mcgregor niet aan PP abuse gedaan heb?
Wij hebben wel degelijk PP gebruikt.

Geen uitdaging heb ik al uitgelegd, ga ik niet verder op in.

Wij hebben enkel en alleen gezegd dat we elk serieus aanbod zullen bespreken, dit was echter meer om te kijken wat je verzonnen had dan om om het aanbod zelf. Vanuit jou kwam de vraag of we voor iets dergelijks open zouden staan. Als we op zoek naar iets anders waren dan hadden we zelf al actie ondernomen. Novus draait goed, spelers kunnen het goed met elkaar vinden en we hebben allemaal, voor zo ver als ik weet, plezier met elkaar.
Behalve Tim, maar dat komt door het moraal en de 1:20 regeling :p
En wat fijn dat er zo plots dusdanig veel veranderingen zijn binnen Hi Ho dat je de ambitie om een eigen stam op te richten helemaal hebt laten varen!
Gaat ons zeker niet vertellen wat precies het was dat je van gedachten heeft doen veranderen?

Geen PP gebruikt?
Ik zal je dan maar op je woord geloven. Om eerlijk te zijn boeit het me vrij weinig.
Het hoort bij het spel, doe je het niet dan is het een bewuste keuze alleen geeft je dat niet het recht op neer te kijken op diegene die het wel doen.
Anders kunnen we ook gaan lopen zagen over die nieuwe ridders of de toren of iets, wat in mijn ogen veel meer impact heeft; het gebruik van scripts en snellijst tools.

En mbt W55, nogmaals, dit is W58. Gebruik je het niet dan is dit een bewuste keuze die je zelf maakt.

En nee, precies, je hoeft binnen Novus niet 24/7 te spelen. Dat is ook precies mijn doel; zorgen dat iedereen dit kan spelen zonder dat zijn leven buiten dit spel onder druk komt te staan. Onze leden zijn capabel genoeg maar we gaan iemand niet onnodig veel belasten als dit ook voorkomen kan worden.
Speelplezier staat centraal.

Als Ely geen topstam is, waarom doe je dan de moeite om er een post over te maken?
Verder hebben wij 14 leden, niet 17.
 

DeletedUser74825

Guest
Verder hebben wij 14 leden, niet 17.

Nu nog wel, ik vraag me af hoe lang het gaat duren tot rebel bij jullie komt. Zou volledig overeenkomen met jullie huidige stamfilosofie...

En nee, precies, je hoeft binnen Novus niet 24/7 te spelen. Dat is ook precies mijn doel; zorgen dat iedereen dit kan spelen zonder dat zijn leven buiten dit spel onder druk komt te staan. Onze leden zijn capabel genoeg maar we gaan iemand niet onnodig veel belasten als dit ook voorkomen kan worden.
Speelplezier staat centraal..


Wat een belabberde uitleg omtrent het feit dat niemand onder druk zou te komen staan? Waarom speel je dan überhaupt dit spel, om geen uitdaging te hebben? Dan kan je evengoed stoppen dan hebben je medeleden geen druk, worden ze niet te veel belast en kunnen ze plezier maken buiten tw?
De tijd die je hier spendeert kies je volledig zelf. Enigste wat jullie doen is de tw wereld kapot maken, maar jullie leden zullen dat wel beseffen en de stam zal hoogstwaarschijnlijk van binnenuit kapot gaan.
 

DeletedUser75778

Guest
Spelplezier voor Novus: samen met je BG 15% van de wereld bezitten, terwijl de nummer 3 stam 5% bezit.

Insert argument about 'iets met scheve verhoudingen'
 
Bovenaan