Top/flop spelers

Reactiescore
180
Lol dus nadat je de hele tijd tegen de pre made bent, is het ineens goed om ze te joinen omdat je stam dat zegt?

Geen enkele eige gedachte dat dat miss tering hypocriet zou zijn?

Deze gedachte speelde vanaf dag 1, uiteindelijk gekozen om een groep te verzamelen en ons stinkende beste te doen van iets neer te zetten. Als dan 80% van de spelers bij de eerste de beste massa die onze richting komt runt/quit en niets van beloftes nakomt en nog eens -18 dorpen op een nacht dan is het echt zuur voor alle tijd/moeite die je hierin hebt gestoken.
 
Reactiescore
7.942
Dat het hypocriet is ja, logisch? Ja ook. Als je zoveel moeite in hebt gestopt en je acc 200k is ga je het echt niet zonder slag of stoot opgeven lijkt me.

TBS is gerekt, wow who niet (aanvallen kon ook nog niet vanwege de ligging van hem). Ik snap prima dat ze op zijn minst nog een poging deden om te solliciteren, maar ik denk dat ze zelf ook wel hadden verwacht dat met hetgeen gebeurd is, dit geen kans op slagen had.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ach zie het zo; Wow who heeft geprobeerd om er wat van te maken met vele buren en noobs en nam het risico om misschien wel 'de man te worden die ''de premade'' wegspeelde'. Hij nam het risico en verloor. Op zich niet keigek dat je na het verlies van bijna al je stam en bondgenoten dat je dan je trots opzij zet en een poging doet om met je account verder te geraken. Hij is de eerste niet en zal ook zeker niet de laatste zijn.
 
Reactiescore
1.226
Ja, schiet me maar neer voor het feit datk ook wel wat fun wil tijdens de wereld?

Ow nee zeker niet, maar ik snap alleen niet waarom je het dan als argument aanhaalt. Het maakt namelijk geen verschil of je stammies zeggen dat je het moet doen of niet doen, solliciteren wilden jullie toch al. Om je solli dan sterker te maken zou ik dat niet als argument aanhalen.
 
Reactiescore
180
Lol dus nadat je de hele tijd tegen de pre made bent, is het ineens goed om ze te joinen omdat je stam dat zegt?

Geen enkele eige gedachte dat dat miss tering hypocriet zou zijn?

Hebben nooit problemen gehad met het premade idee, wel het feit dat dit een énorme verzameling aan talent is die nog heel sterk aangevuld werd tijdens de wereld. Maar als je zoveel moeite steekt in een account, het redelijk goed doet en dan ziet hoe het hele zaakje ver¨¨¨¨ wordt, dan wil je je wel amuseren ook op een wereld. :)
 
Reactiescore
180
Ow nee zeker niet, maar ik snap alleen niet waarom je het dan als argument aanhaalt. Het maakt namelijk geen verschil of je stammies zeggen dat je het moet doen of niet doen, solliciteren wilden jullie toch al. Om je solli dan sterker te maken zou ik dat niet als argument aanhalen.

Noem het belachelijk of een scheef gevoel van eer maar er zijn er een aantal binnen de stam waar ik het eigenlijk echt goed mee kon vinden, geen zin om de solli te versturen en nadien nog aan hun te moeten uitleggen waarom :).

In the end zijn we toch afgewezen, dus moesten er nog stammen zijn die een recruit zoeken, we zijn kandidaat xD
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Snap het ook ni waarom alle haat. Verzuurde premaders hier op het AF!
 
Reactiescore
768
Dat het hypocriet is ja, logisch? Ja ook. Als je zoveel moeite in hebt gestopt en je acc 200k is ga je het echt niet zonder slag of stoot opgeven lijkt me.

TBS is gerekt, wow who niet (aanvallen kon ook nog niet vanwege de ligging van hem). Ik snap prima dat ze op zijn minst nog een poging deden om te solliciteren, maar ik denk dat ze zelf ook wel hadden verwacht dat met hetgeen gebeurd is, dit geen kans op slagen had.
@Kerouac hier hebben we er dus eentje bijvoorbeeld!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vergeet niet dat maks al 120k punten op snap heeft ofzoiets wajo wajo seksie beest
 
Reactiescore
1.647
Flopspeler Collationem

Wat een heftige strijd is die tot op heden eervol leek te gaan en waar we enkel respect hebben getoond begint vandaag een zielige flop actie van misschien wel het beste account (volgens vele).

De stam Expo is een zusterstam van TBS en waar leden om beetje stand te kunnen houden tussen worden geswitcht. Zoals uit stamwisselingen blijkt:


Het account Collationem valt ook leden van deze stam al meermaals, zelfs nog vanmiddag:

Screenshot_20200428-181100076_1.jpg

En ook het account Claujo heeft al door leden van Swift onder vuur gelegen. Niks aan de hand lijkt het toch, gewoon pittige strijd.

Maar dan besluit het account Collationem spelers van deze stam als MB te willen rekruteren.

Screenshot_20200428-180713999_1.jpg
Screenshot_20200428-180643920.jpg

MB rekruteren van vijand die je nog hele tijd aanvalt ook... Voor account wat snel anderen aanspreekt als ze iets "verkeerd" doen in hun ogen besluit mijn CO het account Collationem aan te spreken met onderstaande resultaat.

Screenshot_20200428-181929961.jpgScreenshot_20200428-181934977.jpgScreenshot_20200428-181947625.jpg

Wat een drogredenatie en verschrikkelijke houding. Blijft feit dat account gewoon van vijand wilt rekruteren, is niet dat die gasten hem benaderd hebben of iets. Ook solliciteren ze niet na overleg met de rest. En over dat Chemistry verhaal ben ik best nieuwsgierig naar bewijs want enkel de ODA en ODD heeft al bewezen dat wat beweerd word uit de duim gezogen is en onderstaande is gedeelte van rijtje dode edels en troepen (ben totaal 13 edels verloren).

Screenshot_20200428-181013647_1.jpg

Wat een flop
 
Bovenaan