Top/flop spelers

Reactiescore
183
Hetzelfde. Namelijk dat de intern niet had gehoeven zoals dat ook niet had gehoeven bij Cabbage, Inter of ESFR. Maar ook dat er mensen misschien nalatig zijn geweest en dat die ene dwaas van vannacht overal geroyeerd dient te worden.


Waar baseer jij nou weer op dat die van ESFR niet had gehoeven, of internen of dorpen naar de vijand, keus lijkt mij niet zo lastig.
 
Reactiescore
1.226
Hetzelfde. Namelijk dat de intern niet had gehoeven zoals dat ook niet had gehoeven bij Cabbage, Inter of ESFR. Maar ook dat er mensen misschien nalatig zijn geweest en dat die ene dwaas van vannacht overal geroyeerd dient te worden.

Zou je nog even willen reageren op het feit dat ik het mis had mbt Nigel die nu op Valar speelt die daarvoor overgenomen was door jullie?
 
Reactiescore
2.444
Hetzelfde. Namelijk dat de intern niet had gehoeven zoals dat ook niet had gehoeven bij Cabbage, Inter of ESFR. Maar ook dat er mensen misschien nalatig zijn geweest en dat die ene dwaas van vannacht overal geroyeerd dient te worden.

Ik vind niet dat de situaties te vergelijken zijn, in het geval van de premade gaat het om twee boost accounts van enkele dorpen, in het geval van ESFR om een giga intern voor deze fase van de wereld die helaas genoodzaakt was. Maar in het geval van Pigzor gaat het over een overstap/fusie naar een vijandige stam en niet simpelweg om een fusie/intern. Daarbij komt ook nog kijken dat het account Pigzor net een fusie heeft afgerond en die fusie partner eigenlijk geen andere keuze wordt gelaten dan stoppen of MB spelen voor TAD.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind niet dat de situaties te vergelijken zijn, in het geval van de premade gaat het om twee boost accounts van enkele dorpen, in het geval van ESFR om een giga intern voor deze fase van de wereld die helaas genoodzaakt was. Maar in het geval van Pigzor gaat het over een overstap/fusie naar een vijandige stam en niet simpelweg om een fusie/intern. Daarbij komt ook nog kijken dat het account Pigzor net een fusie heeft afgerond en die fusie partner eigenlijk geen andere keuze wordt gelaten dan stoppen of MB spelen voor TAD.
Dat jij ze niet te vergelijken vindt maakt dat niet dat ze niet met elkaar te vergelijken zijn. In alle gevallen vind ik alle beschreven casussen erg en had ik ze allemaal liever niet gezien. Dat Pigzor nalatig is heb ik al bevestigd, maar het lijkt er ook op dat Rick de discussie niet eens wilde aangaan. Waarom zou Jelle dan nog rekening dienen te houden met hem?

Waar baseer jij nou weer op dat die van ESFR niet had gehoeven, of internen of dorpen naar de vijand, keus lijkt mij niet zo lastig.
Omdat ik dergelijk laf groeien ten alle tijden afkeur.

Zou je nog even willen reageren op het feit dat ik het mis had mbt Nigel die nu op Valar speelt die daarvoor overgenomen was door jullie?
Ik hoef hier niet op te reageren behalve dat ikzelf 0,0 met dat hele gebeuren te maken heb omwille van bepaalde redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik vind niet dat de situaties te vergelijken zijn, in het geval van de premade gaat het om twee boost accounts van enkele dorpen, in het geval van ESFR om een giga intern voor deze fase van de wereld die helaas genoodzaakt was. Maar in het geval van Pigzor gaat het over een overstap/fusie naar een vijandige stam en niet simpelweg om een fusie/intern. Daarbij komt ook nog kijken dat het account Pigzor net een fusie heeft afgerond en die fusie partner eigenlijk geen andere keuze wordt gelaten dan stoppen of MB spelen voor TAD.

Dat heeft die fusiepartner wel. Wij hebben hem ook aangeboden gewoon met zijn eigen dorpen verder te spelen op Pigzor, met een enorm veel hoger edellimit. Oftewel hij zal in oude staat, met betere edellimits komen te staan.
 
Reactiescore
2.444
Dat heeft die fusiepartner wel. Wij hebben hem ook aangeboden gewoon met zijn eigen dorpen verder te spelen op Pigzor, met een enorm veel hoger edellimit. Oftewel hij zal in oude staat, met betere edellimits komen te staan.

Dat is toch geheel begrijpelijk en geen keuze? Het ene moment kijk je ernaar uit om na een fusie op een account te gaan spelen, gezamenlijk met kennissen van andere werelden. En dan plotseling komt er bericht dat het account gefuseerd wordt en de spelers overstappen, met het bericht dat je wel MB mag spelen. Dan zou ik er eerlijk gezegd ook direct klaar mee zijn geweest jij niet?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Oke, goed verhaal dan weer. Flink uit de heup aan het schieten lijkt het de laatste paar dagen.

Jij komt met poep ja. Maar ik ga geen persoonlijke informatie over waar ik wel of niet speel hier verkondigen. Mag je lekker een InformAnton doen indien je dat te weten wilt komen.

Dat is toch geheel begrijpelijk en geen keuze? Het ene moment kijk je ernaar uit om na een fusie op een account te gaan spelen, gezamenlijk met kennissen van andere werelden. En dan plotseling komt er bericht dat het account gefuseerd wordt en de spelers overstappen, met het bericht dat je wel MB mag spelen. Dan zou ik er eerlijk ook direct klaar mee zijn geweest.
Wat je vergeet is dat de optie er ook was om met zijn eigen dorpen, maar met een hoger edellimiet zelfstandig door te spelen binnen NF.
 
Reactiescore
2.444
Jij komt met poep ja. Maar ik ga geen persoonlijke informatie over waar ik wel of niet speel hier verkondigen. Mag je lekker een InformAnton doen indien je dat te weten wilt komen.


Wat je vergeet is dat de optie er ook was om met zijn eigen dorpen, maar met een hoger edellimiet zelfstandig door te spelen binnen NF.

Zoals ik de screens lees was het eerste voorstel om te mben voor TAD en niet bovenstaande voorstel. Dat kan dan wellicht later gekomen zijn, maar na het eerste voorstel was ik zelf al opgestapt en had ik er niks meer mee te maken willen hebben.

*Heb de screens even terug gelezen en dat is exact wat er staat.

'Ik mag op TAD spelen, en hun internen acc, als je wilt kan je verder mb'en' zijn de exacte woorden.
 
Reactiescore
1.226
Jij komt met poep ja. Maar ik ga geen persoonlijke informatie over waar ik wel of niet speel hier verkondigen. Mag je lekker een InformAnton doen indien je dat te weten wilt komen.

Tot nu toe heb je nog niks ontkracht van de "poep" waar ik mee kom, omdat: "te maken heb omwille van bepaalde redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen ". Je hoeft ook niet te vertellen waar je wel of niet speelt, dat heb je al lang gedaan, en met jou anderen ook. Het is helemaal niet erg om continu overal de moraalridder uit te hangen, maar je zet jezelf daar wel mee op een voetstuk. En hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Je kunt dan verwachten dat mensen bepaalde uitspraken tegen het licht gaan houden. Zolang je niks ontkracht ga ik er vanuit dat ik het bij het rechte eind heb.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Dat heeft die fusiepartner wel. Wij hebben hem ook aangeboden gewoon met zijn eigen dorpen verder te spelen op Pigzor, met een enorm veel hoger edellimit. Oftewel hij zal in oude staat, met betere edellimits komen te staan.
Dat is niet helemaal hetzelfde. Veel mensen verliezen (tijdelijk) motivatie als ze van account overstappen. Als het account waar je dan net 2 dagen op speelt ineens ook weggefuseert word op jou oude dorpen na kan ik me voorstellen dat diegene er geen zin meer in heeft. De situatie is totaal niet hetzelfde. Ik geloof best dat jullie van TAD de beste bedoelingen hadden, maar dat kan ik van Jelle niet zeggen. Die moet deze fusie toch enigzins aan hebben zien komen? Daarbij klinkt het alsof de co's niet heel blij waren met de nap, maar daar toch akkoord mee gingen om welke reden dan ook. Ik kan me best voor stellen dat de fusie dan een klap in het gezicht is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Dat heeft die fusiepartner wel. Wij hebben hem ook aangeboden gewoon met zijn eigen dorpen verder te spelen op Pigzor, met een enorm veel hoger edellimit. Oftewel hij zal in oude staat, met betere edellimits komen te staan.

Je snapt toch ook wel dat dit alles behalve netjes is.

Ik had veel meer van jullie verwacht, dit was absoluut niet nodig maar de easy way out en je laat allerlei spelers in de kou staan.
 
Reactiescore
255
Omdat ik dergelijk laf groeien ten alle tijden afkeur.

Ik quote alleen even dit stukje omdat ik de rest amper gevolgd heb en me dus niet wil mengen. Maar, omdat dorpen ge-internt worden omdat ze anders naar de vijand zouden gaan is laf? Niet elke intern kan je als 'laf' bestempelen he. Je hebt zat spelers die onder hun 'main account' starten (met wellicht enkele co's) en stel dat die na een x aantal maanden zeggen van; Luister, door omstandigheden moeten wij als team (of solo) stoppen, enkel willen we liever niet dat er onbekende spelers of überhaupt iemand anders buiten ons op het account komt te spelen. Dan heb je als stam verder vrij weinig in te brengen als dit besluit vast staat en zal je dus toch over moeten gaan op internen.

Maar wat ik uit jouw opmerking opmaak is dat je dat account dan liever op delete laat zetten en vervolgens barb laat worden zodat tegenstanders en omliggende ermee vandoor kunnen, i.p.v. dat je de dorpen liever binnen de stam verdeeld?
 

DeletedUser69389

Guest
Tot nu toe heb je nog niks ontkracht van de "poep" waar ik mee kom, omdat: "te maken heb omwille van bepaalde redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen ". Je hoeft ook niet te vertellen waar je wel of niet speelt, dat heb je al lang gedaan, en met jou anderen ook. Het is helemaal niet erg om continu overal de moraalridder uit te hangen, maar je zet jezelf daar wel mee op een voetstuk. En hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Je kunt dan verwachten dat mensen bepaalde uitspraken tegen het licht gaan houden. Zolang je niks ontkracht ga ik er vanuit dat ik het bij het rechte eind heb.
Ik kan er niets meer over zeggen dat ik er 0,0 mee te maken heb en er ook 0,0 mee te maken had kunnen hebben, omdat Nigel er niet zonder reden is gekomen, omdat er de noodzaak was om er iemand bij te hebben.

Ik quote alleen even dit stukje omdat ik de rest amper gevolgd heb en me dus niet wil mengen. Maar, omdat dorpen ge-internt worden omdat ze anders naar de vijand zouden gaan is laf? Niet elke intern kan je als 'laf' bestempelen he. Je hebt zat spelers die onder hun 'main account' starten (met wellicht enkele co's) en stel dat die na een x aantal maanden zeggen van; Luister, door omstandigheden moeten wij als team (of solo) stoppen, enkel willen we liever niet dat er onbekende spelers of überhaupt iemand anders buiten ons op het account komt te spelen. Dan heb je als stam verder vrij weinig in te brengen als dit besluit vast staat en zal je dus toch over moeten gaan op internen.

Maar wat ik uit jouw opmerking opmaak is dat je dat account dan liever op delete laat zetten en vervolgens barb laat worden zodat tegenstanders en omliggende ermee vandoor kunnen, i.p.v. dat je de dorpen liever binnen de stam verdeeld?
In deze fase van het spel wel ja. Ik vind het anders wanneer de fronten liggen en is bepaald wie er meedoen aan de eindstrijd en wie niet. Ook is het verschil wanneer je 500 dorpen hebt en er 25 of 50 edelt dan dat je in deze fase waar nog veel kan gebeuren je lekker goedkoop edelt.
 
Reactiescore
255
In deze fase van het spel wel ja. Ik vind het anders wanneer de fronten liggen en is bepaald wie er meedoen aan de eindstrijd en wie niet. Ook is het verschil wanneer je 500 dorpen hebt en er 25 of 50 edelt dan dat je in deze fase waar nog veel kan gebeuren je lekker goedkoop edelt.
Tuurlijk is het lekker goedkoop, dat ontken ik ook niet, niemand niet denk ik. Maar als een team of solo speler verder niemand anders op z'n account wilt laten doorspelen, dat is de keuze toch altijd over gaan op internen lijkt me? Of nogmaals: geef je dan liever dorpen weg aan andere omliggende/tegenstanders omdat het anders 'laf groeien' is? Wat je zogezegd altijd afkeurt.
 
Reactiescore
1.226
Ik kan er niets meer over zeggen dat ik er 0,0 mee te maken heb en er ook 0,0 mee te maken had kunnen hebben, omdat Nigel er niet zonder reden is gekomen, omdat er de noodzaak was om er iemand bij te hebben.

Je bedoelt omdat je een meningsverschil op Valar hebt gehad en al weg was voordat Nigel kwam?

"Omdat Nigel er niet zonder reden is gekomen, omdat er de noodzaak was om er iemand bij te hebben." Terwijl hij daarvoor weggespeeld was door Valar. wat ik geciteerd heb is al een stuk genuanceerder dan onderstaande.

Afrader, want het was geen problem om problem weg te spelen op 73 naar het schijnt.
 

DeletedUser69389

Guest
Tuurlijk is het lekker goedkoop, dat ontken ik ook niet, niemand niet denk ik. Maar als een team of solo speler verder niemand anders op z'n account wilt laten doorspelen, dat is de keuze toch altijd over gaan op internen lijkt me? Of nogmaals: geef je dan liever dorpen weg aan andere omliggende/tegenstanders omdat het anders 'laf groeien' is? Wat je zogezegd altijd afkeurt.
Nja in het geval van een Cabbage, Inter en ESFR vind ik het allemaal onnodige interns ja. Om over TAD dan nog maar niet te spreken. Als er een account is dat geen vervanging toestaat dan is dat al een account waar ik niet mee zou willen samenwerken als stam zijnde.

Je bedoelt omdat je een meningsverschil op Valar hebt gehad en al weg was voordat Nigel kwam?

"Omdat Nigel er niet zonder reden is gekomen, omdat er de noodzaak was om er iemand bij te hebben." Terwijl hij daarvoor weggespeeld was door Valar. wat ik geciteerd heb is al een stuk genuanceerder dan onderstaande.
Mag je zelf onderzoek naar doen of die these klopt of niet. Het is alleen wel zo dat ik inderdaad voor bepaalde ethische normen en waarden sta en daar ook voor blijf staan. ;)
 
Reactiescore
1.893
Jij komt met poep ja. Maar ik ga geen persoonlijke informatie over waar ik wel of niet speel hier verkondigen. Mag je lekker een InformAnton doen indien je dat te weten wilt komen.

Wat je vergeet is dat de optie er ook was om met zijn eigen dorpen, maar met een hoger edellimiet zelfstandig door te spelen binnen NF.
Dus omdat hem twee kut-opties worden aangeboden maakt dat het ineens wel 'netjes'? Sorry hoor, maar als je (zoals hieronder te zien) voor ethische normen en waarden zegt te staan snap je toch dat dit een enorme drogreden is? Ik zou er dan ook geen zin meer in hebben als het op die manier moest. Het ene moment word je een fusie aangeboden waardoor je mee kunt draaien in de top, enkele dagen later word je van het account getrapt met als opties om 1) te MB'en of 2) verder te spelen met het aantal dorpen van voor de eerste fusie. Oftewel bij optie 1 ben je gewoon een 'slaafje' en bij optie 2 ben je weer terug bij af. Ben ik de enige van ons twee die deze kansloze beredenering inziet?

Mag je zelf onderzoek naar doen of die these klopt of niet. Het is alleen wel zo dat ik inderdaad voor bepaalde ethische normen en waarden sta en daar ook voor blijf staan. ;)
Beste Martijn, laat dit soort uitspraken achterwege aub. Schijnheiligheid valt niet onder de noemer ethische normen en waarden. Overal waar mogelijk de snitch uithangen, uitspraken opblazen/mooier maken dan het is, jezelf als een ander voordoen op Skype, mensen hun Skype zonder toestemming in de wereldchat gooien zonder dat daarom gevraagd wordt, Skype's en real-life profielfoto's openbaar maken op het AF... Om maar even een paar voorbeelden te noemen. Niet dat moraalridders-harnasje aantrekken als deze je niet past.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan