Top/flop spelers

Reactiescore
1.167
Jij wel zeker

Meer dan jij!! Heb vandaag een snellijstscript als tampermonkey script geprobeerd te installeren. Werkt dus blijkbaar niet. Farmfeest ging niet door :(
 
Reactiescore
3.457
Poeh poeh, lezen blijft wel ontzettend lastig voor je Inge, alsook correct citeren.
Hoe je het wendt of keert,blijft een persoonlijke sneer ook met de tldr uitleg daarna om te pogen je uitspraak te verzachten.


Schrijnend-
(van een situatie) zo slecht dat je zou willen dat mensen er niet mee te maken hadden

Nu pakken we even je uitspraak erbij en dan kunnen we concluderen dat deze steken echt niet hoeven.
—Maargoed, wel schrijnend om te zien dat mensen dan mensen zulke hoeveelheden geld over de balk smijten omwille van een spelletje-
Kan je er wel achter zetten dat het zijn eigen keuze is dus dan heft het je sneer op wil je zeggen?

Doei
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Hoe je het wendt of keert,blijft een persoonlijke sneer ook met de tldr uitleg daarna om te pogen je uitspraak te verzachten.

Schrijnend-
(van een situatie) zo slecht dat je zou willen dat mensen er niet mee te maken hadden

Nu pakken we even je uitspraak erbij en dan kunnen we concluderen dat deze steken echt niet hoeven.
—Maargoed, wel schrijnend om te zien dat mensen dan mensen zulke hoeveelheden geld over de balk smijten omwille van een spelletje-
Kan je er wel achter zetten dat het zijn eigen keuze is dus dan heft het je sneer op wil je zeggen?

Je had weeral niet hoeven posten aangezien ik daar al een antwoord op heb gegeven, namelijk dat het zeer menselijk is en dat het een sneer is naar een bepaalde actie/handeling, niet naar de persoon. Heb hem maar weer geciteerd voor je, beetje zonde om tweemaal hetzelfde te typen. Of ontken je onderstaande post en schaar je je tot de mensen die überhaupt geen mening heeft over wat dan ook?

Ik vind het ook schrijnend om te zien dat niet alle mensen rekening houden met de anderhalve meter regel, ik vind het schrijnend om te zien dat iemand als Bolsonaro aan de macht kan komen en niets liever doet dat Corona ontkennen en de Amazone in de fik steken, ik vind het schrijnend om te zien dat mensen roken en daardoor vroeg het graf in gaan en wij daar als maatschappij voor betalen, ik vind het schrijnend om te zien dat onze regering consequent bezuinigd op de zorg en dat nu we ze nodig hebben ze massaal in het zonnetje gezet worden terwijl ze gewoon structureel beter zouden moeten zorgen voor onze zorg, ik vind het schrijnend om te zien dat er mensen zijn die bakken met geld verdienen over de ruggen van anderen (flitshandelaren, wapenhandel), ik vind het schrijnend om te zien dat de staat giften aan Schiphol geeft terwijl het zelf doorgaans zieke winsten maakt, waarom geen leningen, ik vind het schrijnend dat de oudste dochter van de koning een miljoen aan zakgeld krijgt maandelijks zonder daar ook maar een reet voor te hoeven doen. Ik kan er zo nog vijftig neerpennen en het maakt niet eens uit of ze waar of onwaar zijn.

Je zult je vast en zeker herkennen in één van deze voorbeelden. Ik veroordeel de keuze om het zo te spenderen / die actie te doen. Niet de persoon. Iedereen die uberhaupt een mening over iets heeft zal 'veroordelen' of noem het 'iets vinden van een bepaalde keuze die niet van jou is'.
 
Reactiescore
1.049
Ach ik heb een stuk of 10x rank 1 gestart zonder pp te gebruiken dus ik denk dat het ons zonder pp abuse ook wel lukt om degelijk te starten.
Ik ga even ervanuit dat je hiermee voornamelijk op classics/speciale werelden doelt waarin je 1ste bent gestart want daar is PP niet aan de orde.
Anders ben ik benieuwd naar 10 werelden
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ga even ervanuit dat je hiermee voornamelijk op classics/speciale werelden doelt waarin je 1ste bent gestart want daar is PP niet aan de orde.
Anders ben ik benieuwd naar 10 werelden
Werelden toen jij nog met Duplo speelde zoals bijv 39.
 
Reactiescore
1.145
Ik ga even ervanuit dat je hiermee voornamelijk op classics/speciale werelden doelt waarin je 1ste bent gestart want daar is PP niet aan de orde.
Anders ben ik benieuwd naar 10 werelden

Klopt helft ervan was op classic ander deel was voornamelijk voor de tijd dat er echt pp abuse was.
Ben net weer terug van een aantal jaar break.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jurrien is ook zonder PP gewoon 1 van de beste starters van .nl. Daar doet PP abuse weinig vanaf.

Op CL8 was die ook rank 1 gestart en quasi de hele wereld rank 1 gebleven. CL10 idem. Die man start 95% van de community eruit. Waarom dachten jullie dat ik jur had aangesproken?
 

DeletedUser69389

Guest
Jurrien is ook zonder PP gewoon 1 van de beste starters van .nl. Daar doet PP abuse weinig vanaf.

Op CL8 was die ook rank 1 gestart en quasi de hele wereld rank 1 gebleven. CL10 idem. Die man start 95% van de community eruit. Waarom dachten jullie dat ik jur had aangesproken?
Of classic 15
 
Reactiescore
1.167
Jurrien is ook zonder PP gewoon 1 van de beste starters van .nl. Daar doet PP abuse weinig vanaf.

Op CL8 was die ook rank 1 gestart en quasi de hele wereld rank 1 gebleven. CL10 idem. Die man start 95% van de community eruit. Waarom dachten jullie dat ik jur had aangesproken?

Je zou eerst toch met ons, team Colla, starten?
 
Reactiescore
1.167
Bovenaan