Top/flop spelers

Reactiescore
207
Met 1360 kan je zomaar 2400 flesjes Stella Artois drinken. Stel je drinkt er 10 per dag, kom je al bijna 8 maanden toe! En als je dan alles netjes weer inlevert voor statiegeld, kan je met dat geld weer 46 dagen toekomen! Dus je gaat lang moeten compenseren als je graag biertjes drinkt
En Stella is lekker..
 
Reactiescore
1.468
Wat een non-discussie zeg. Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij z'n geld uit wil geven. Enige aantoonbare voordeel hier is de hoeveelheid edels van het account, maar er is een reden dat Patatus nummer 1 ODA staat.

Zonder PP haddden we misschien niet nummer 1 gestaan maar wel een minstens zo dominante positie gehad in ons gebied.
 
Reactiescore
1.367
Wat een non-discussie zeg. Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij z'n geld uit wil geven. Enige aantoonbare voordeel hier is de hoeveelheid edels van het account, maar er is een reden dat Patatus nummer 1 ODA staat.

Zonder PP haddden we misschien niet nummer 1 gestaan maar wel een minstens zo dominante positie gehad in ons gebied.

Mwah, tis wel degelijk terechte kritiek, maar je kunt imo pas een discussie gaan voeren als je zelf je eigen PP gebruik deelt en die van je stammies :D
 
Reactiescore
2.444
Zonder PP haddden we misschien niet nummer 1 gestaan maar wel een minstens zo dominante positie gehad in ons gebied.

Zonder of PP of zonder overmatig PP gebruik? Want er zitten hartstikke toffe spelers op het account, die ontzettend goed kunnen starten met pp maar om te zeggen dat je de omgeving zou domineren zonder enige vorm van PP gebruik vind ik behoorlijk naïef en totaal niet realistisch. Het heeft een gigantische impact op de start net als boosts dat hebben.
 
Reactiescore
1.468
Mwah, tis wel degelijk terechte kritiek, maar je kunt imo pas een discussie gaan voeren als je zelf je eigen PP gebruik deelt en die van je stammies :D
Volgens mij zijn wij transparant geweest.
Verreweg het grootste deel van die PP is naar het event gegaan en een enorm deel daarvan zit nog gewoon in het inventaris.
Het echte boosten is nog niet eens gedaan.

Daarnaast hebben we er nooit een geheim van gemaakt.

Het merendeel van de spelers die wij wegspeelden waren kleine spelers, die we sowieso zouden wegspelen, hadden we geen pp voor nodig. We zijn gwn goed gestart. We hebben pp gebruikt als compensatie voor het niet farmen grotendeels. Elk account met grote activiteit kan vergelijkbare inkomsten met ons halen.
 
Reactiescore
614
Zonder of PP of zonder overmatig PP gebruik? Want er zitten hartstikke toffe spelers op het account, die ontzettend goed kunnen starten met pp maar om te zeggen dat je de omgeving zou domineren zonder enige vorm van PP gebruik vind ik behoorlijk naïef en totaal niet realistisch. Het heeft een gigantische impact op de start net als boosts dat hebben.

Op w70 hebben een deel van de spelers op dit account het ook gedaan met een relatief normaal / laag aantal pp (16,5k) in een vergelijkbare omgeving. Daar waren we zelfs als 1e bij de 1 miljoen punten. Dus ik denk dat het wel degelijk realistisch is, maar dan moet je wel op een andere manier spelen dan nu gedaan is :)

Onderstaande is niet enkel richting jou gericht voordat je dat denkt :)

PS: Nu wel klaar met de hele discussie. Iedereen zeikt ons af op pp gebruik terwijl er in het event menig acc boven ons is geeïndigd om een voorbeeld te noemen (ik had hier eigenlijk een foto van moeten maken achteraf gezien ) en er zat andere accounts zijn die er aardig wat pp doorheen hebben geknald en niet staan waar wij nu staan.

Vergemakkelijkt pp je start en zorgt het voor een extra boost in de vorm van gs of items. Jazeker.
Heeft het account daar ooit omheen gedraaid? Alles behalve, het is het enige account dat transparant is op dit gebied.
Hadden we zonder pp ook zo hoog gestaan? Wellicht wel, wellicht niet (eindeloze discussie), maar iedereen weet dat er een paar goede starters op dit acc zitten die zowel op werelden met als zonder pp en met of zonder gebruik van veel pp vrijwel altijd goed weten te starten.

Eindconclusie: Ja er is veel pp doorheen gegaan. Ja dat kost veel geld. Geld dat iemand zelf verdient door te werken en besluit uit te geven aan Tribalwars.
Maar vragen om het aantal transparant te maken om er vervolgens op te gaan zeiken is wel apart ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.444
Op w70 hebben een deel van de spelers op dit account het ook gedaan zonder pp in een vergelijkbare omgeving. Daar waren we zelfs als 1e bij de 1 miljoen punten. Dus ik denk dat het wel degelijk realistisch is, maar dan moet je wel op een andere manier spelen dan nu gedaan is :)

Je wilt zeggen dat jullie Jonnhy English zonder PP gespeeld hebben Daan? Want ik heb daar regelmatig vv gedaan early game.
 
Reactiescore
1.145
Zonder of PP of zonder overmatig PP gebruik? Want er zitten hartstikke toffe spelers op het account, die ontzettend goed kunnen starten met pp maar om te zeggen dat je de omgeving zou domineren zonder enige vorm van PP gebruik vind ik behoorlijk naïef en totaal niet realistisch. Het heeft een gigantische impact op de start net als boosts dat hebben.

Ach ik heb een stuk of 10x rank 1 gestart zonder pp te gebruiken dus ik denk dat het ons zonder pp abuse ook wel lukt om degelijk te starten.
 
Reactiescore
1.167
Wat zijn jullie toch jankballen zeg. Moet ik anders hele dagen gaan zeiken over de boosts zoals iedereen? Het is gebeurd, klaar.

Jij doet toch niks, dus shut up.
 
Reactiescore
1.468
Tot zo ver heb ik niemand concreet de invloed van PP op onze start ten op zichte van farmen zien aantonen. Wanneer men dat kan aantonen praten we verder.
 
Reactiescore
2.444
Ach ik heb een stuk of 10x rank 1 gestart zonder pp te gebruiken dus ik denk dat het zonder pp abuse ook wel lukt om degelijk te starten.

Dat zei ik ook niet hè ;). Reageerde vooral op het comment dat het account ook zo gedomineerd zou hebben zonder PP gebruik. Want dat jullie dat zonder overmatig gebruik kunnen geloof ik zeker maar zonder enige vorm van PP gebruik op een dominante wijze starten in het huidige tw, waar noobs er al 500 euro tegenaan smijten, vind ik persoonlijk niet realistisch.

Overigens helemaal geen kritiek tegen jullie account, kan het wel waarderen dat er spelers gewoon vertellen hoeveel er gebruikt is. Ben benieuwd hoe die aantallen te vergelijken zijn met de rest van de top 5.
 
Reactiescore
614
Dat zei ik ook niet hè ;). Reageerde vooral op het comment dat het account ook zo gedomineerd zou hebben zonder PP gebruik. Want dat jullie dat zonder overmatig gebruik kunnen geloof ik zeker maar zonder enige vorm van PP gebruik op een dominante wijze starten in het huidige tw, waar noobs er al 500 euro tegenaan smijten, vind ik persoonlijk niet realistisch.

Overigens helemaal geen kritiek tegen jullie account, kan het wel waarderen dat er spelers gewoon vertellen hoeveel er gebruikt is. Ben benieuwd hoe die aantallen te vergelijken zijn met de rest van de top 5.

En toch is dat wat we ook op w70 hebben gedaan. Vrij recentelijk en een vergelijkbare omgeving schat ik in.
Dus is het mogelijk, jazeker. Je ziet het op deze wereld ook bij Savior om dan een ander voorbeeld te noemen op deze wereld zelf.
Enkel op het begin begin stonden ze ver achter, maar die gaan voorlopig de top 5 niet verlaten :)

Zien het ook zeker niet als kritiek, maar het gezeur wordt op ten duur wel irritant. Mensen vragen om het transparant te maken om er vervolgens op te bashen?
Dat slaat natuurlijk nergens op.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Je herhaalt trouwens wel heel vaak dat je dit een ontzettend sneu spelletje vindt, mag ik vragen waarom je dit spel nog speelt dan?

Dat vraag ik mezelf al bijna een decennium af. Het antwoord is omdat het verslavend is en als je probeert te stoppen, mensen die nog wel spelen je terug weer terugzuigen in het spel. Daarnaast ook omdat je toch banden opbouwt met personen en je gedurende een wereld je maten niet in de steek kunt laten. Stel je voor dat ik morgen de stekker eruit zou trekken, dan naai ik alle gasten die tot de premade zijn gekomen behoorlijk.

Maar of het een sneu spelletje is; jazeker. Laten we even wel wezen, hoe gezond is het dat we allemaal, met goed of slecht weer dag in dag uit uren zitten te tw'en. Diehard knopjes inrammen om te farmen, wekkers zetten om een ander te rekken, 24/7 teams samenstellen en eindeloos discussiëren over dingen die er eigenlijk totaal niet toe doen. Natuurlijk zit er een plezier-aspect aan, daarom speelt men het. Als ik al mijn tw-tijd anders had besteed had ik misschien tien talen gesproken nu. Het doet mij altijd denken aan een quote die ik vele jaren terug op een profiel zag staan: ''Ik wilde altijd piloot worden, toen ging ik tribal wars spelen en nu ben ik buschauffeur''. TW maakt meer kapot dan het je goed doet en ik zou willen dat ik er zo 123 de stekker uit zou kunnen trekken (en ik denk velen met mij).

Maargoed dat lukt mij helaas niet. Maar ik blijf erbij dat het toch een beetje sneu is (dat vind ik van elke vorm van intensief gamen)

Wie ben jij om iemand te veroordelen over uitgaves vanuit zijn eigen portemonnee?
Al veegt hij zijn hol er mee af,is zijn eigen geld tho.

Poeh poeh, lezen blijft wel ontzettend lastig voor je Inge, alsook correct citeren.

Maargoed, wel schrijnend om te zien dat mensen dan mensen zulke hoeveelheden geld over de balk smijten omwille van een spelletje - al staat het ze vrij natuurlijk om te doen wat ze willen met dat geld.
 
Reactiescore
2.444
En toch is dat wat we ook op w70 hebben gedaan. Vrij recentelijk en een vergelijkbare omgeving schat ik zo in.

Je leest mijn comment verkeerd denk ik, gaf aan dat jullie het zeker kunnen zonder overmatig gebruik (net als op W70, waar 16,5k gebruikt is aldus Bob) maar dat ik het niet realistisch vind om zo te starten zonder enige vorm van PP. Maar goed eigenlijk een bijzonder nutteloze discussie :).
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik vind het ook schrijnend om te zien dat niet alle mensen rekening houden met de anderhalve meter regel, ik vind het schrijnend om te zien dat iemand als Bolsonaro aan de macht kan komen en niets liever doet dat Corona ontkennen en de Amazone in de fik steken, ik vind het schrijnend om te zien dat mensen roken en daardoor vroeg het graf in gaan en wij daar als maatschappij voor betalen, ik vind het schrijnend om te zien dat onze regering consequent bezuinigd op de zorg en dat nu we ze nodig hebben ze massaal in het zonnetje gezet worden terwijl ze gewoon structureel beter zouden moeten zorgen voor onze zorg, ik vind het schrijnend om te zien dat er mensen zijn die bakken met geld verdienen over de ruggen van anderen (flitshandelaren, wapenhandel), ik vind het schrijnend om te zien dat de staat giften aan Schiphol geeft terwijl het zelf doorgaans zieke winsten maakt, waarom geen leningen, ik vind het schrijnend dat de oudste dochter van de koning een miljoen aan zakgeld krijgt maandelijks zonder daar ook maar een reet voor te hoeven doen. Ik kan er zo nog vijftig neerpennen en het maakt niet eens uit of ze waar of onwaar zijn.

Je zult je vast en zeker herkennen in één van deze voorbeelden. Ik veroordeel de keuze om het zo te spenderen / die actie te doen. Niet de persoon. Iedereen die uberhaupt een mening over iets heeft zal 'veroordelen' of noem het 'iets vinden van een bepaalde keuze die niet van jou is'.
 
Bovenaan