Top/flop spelers

Reactiescore
1.647
Tijdje geleden dit gedaan en was toen te vroeg dus daarom nu een volgende kans:

nl73


Top 10 = Roze
Top 11-25 = Wit
Top 26-50 = Zwart

Valt er volgens jullie al iets nuttigs te zeggen over waar de sterkste spelers liggen en hoe dit invloed gaat hebben op de ontwikkeling van de wereld richting midgame en endgame?

Ben wel nieuwsgierig :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik zie mijn account hihi
 
Reactiescore
534
Ik lig daar ergens met mijn pp-farmdorpje tussen de interns van Jeroen9710 (OT)
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Tijdje geleden dit gedaan en was toen te vroeg dus daarom nu een volgende kans:

nl73


Top 10 = Roze
Top 11-25 = Wit
Top 26-50 = Zwart

Valt er volgens jullie al iets nuttigs te zeggen over waar de sterkste spelers liggen en hoe dit invloed gaat hebben op de ontwikkeling van de wereld richting midgame en endgame?

Ben wel nieuwsgierig :)

Dat de grote spelers dichtheid in het rechtsboven continent het hoogste is. Dit brengt uitdagingen met zich mee, maar ook veel kansen. Of dit te verklaren is door veel goede farmopties die toegankelijk zijn voor iedereen, of door veel pp abuse is moeilijk te zeggen. Verder valt de premade inderdaad weg op zulke kaartjes, dat had ik ook wel gedacht eigenlijk. Tot slot zie je dan het linksboven continent het slechtst vertegenwoordigd is. Dit strookt ook met mijn kennis waar welke spelers liggen en hoe goed deze zijn.
 
Reactiescore
30
Zo'n kaartje van de beste farmers lijkt me ook wel leuk, denk dat dat een betere indicatie is van kwaliteit dan punten in deze fase.
 
Reactiescore
1.647
Zo'n kaartje van de beste farmers lijkt me ook wel leuk, denk dat dat een betere indicatie is van kwaliteit dan punten in deze fase.

Definieer beste farmers, want een record zetten op een dag zegt weinig. Vaak sparen mensen hun farmdorpen op of laten hele dag roof lopen en vlak na middernacht aankomen. Totale scores zouden meer zeggen, maar dit weet je niet.
 
Reactiescore
489
Farmen zegt sowieso weinig over de kwaliteit van accounts.

Half eens. Farmen is op deze wereld toch een kwaliteit die je moet hebben om meer gs te behalen en gs lijken in mijn ogen toch een belangrijk aspect van TW :p Ook zijn er verschillen qua efficiëntie dat de kwaliteit in farmen bevorderd/verminderd. Er zijn natuurlijk ook veel randfactoren (veel bb's, actieve medefarmers, ...) die meespelen ofc die je zelf niet in de hand hebt.

Om af te sluiten: een goede farmer is geen goede speler, maar een goede speler zou toch wel iets of wat degelijk moeten farmen om hoger op de ranglijst te staan.
 
Bovenaan