Top/flop spelers

Reactiescore
1.365
Ik zeg toch ook nie achter iedere zin vuile zwarten omdat ik blank ben ? Onbeleefden boer. Manieren moet dat geleerd worden snotneus.
Zegt de kleine jongen. Denk eerder dat ze jou wat aan moeten leren knulletje. Volgens mij te weinig trappen gehad jij.
 
Reactiescore
1.454
Ik zeik er niet over. Mijn post is een duidelijke weergave waar ik tegen ben dat er mee gepocht word. Dat spelers PP gebruiken voor een voordeel ga ik niet over klagen. Het is tenslotte de bedoeling van ‘premium’ om een voordeel te krijgen, of dit nu via de beurs of account manager is.

De manier waar er hier gepraat word over het besteden van honderden zo niet duizenden euro’s, daar gaat mijn post over. Het lijkt mij ook zeer duidelijk geschreven.

Het verbaast mij enorm dat deze gesprekken toegestaan zijn op het algemeen forum. Ik kan een grote lijst opnoemen van fora’s bij andere spellen waar dit strafbaar is.

Het punt is dat dit onderhand al de derde keer was dat je een post in deze trend schreef. Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens dat dit soort PP abuse ronduit spelbederf is. Echter gaat je post niks helpen. Ze gaan lekker door, wellicht hebben ze juist meer motivatie om meer te besteden. We moeten stoppen met zeuren op spelers die dit doen en ze gewoon wegspelen. Laat ze hun geld maar weggooien, heb jij er een mooie dorpje bij en zij houden dit spel draaiende, lijkt me een goede deal.

Vergelijk het met een echte situatie; op het moment dat je alles maar slikt en (relatief snel) accepteert wek je ook de impressie dat men 'van boven' alles door de strot kan duwen. Het klopt dat letterlijk alleen 'zeiken' niet constructief is. Maar op het moment dat men ermee op gaat scheppen is dat wel het moment om aan te geven dat het grootste deel van de community daar zeker niet over denkt. Het kan ook geen kwaad om het TW team te laten weten dat ze op het randje dansen van acceptabel en niet acceptabel. Ik ben er zeker van dat zodra er meer pay to win features komen / het pp farmen onaantrekkelijker maken dat het eind van tw is. De gewone tw'er (zelfs een groot deel van de top) geeft niet tot nauwelijks geld uit aan tw.

Het enige wat ik positief vind aan big pp spenders is dat ik het spel gratis kan spelen over hun ruggen en dat vaak niet eens winnen.

Overigens draagt het werelden lang moeten farmen ook bij aan kleinere werelden. Dit omdat men minder vaak serieus zal starten en omdat nieuwe spelers op de community echt niet snappen dat ze eerst even een jaar moeten pp farmen voordat ze een wereld kunnen proberen. Nieuwe spelers worden vrijwel altijd direct geslacht. Het probleem van weinig kansrijke spelers per wereld wat resulteert in één/twee fatsoenlijke (eind)stammen ligt dus gewoon bij het early game pp misbruik van de toplaag van de community.

Ik ben ook niet blij met de PP beurs. Echter hebben we dit gezeur al sinds de invoering van de beurs. Sinds W50 wordt er elke wereld om een PP-loze wereld gevraagd, er wordt elke wereld gevraagd om PP abusen te beperken. Opties uitschakelen, maximums stellen op wat je kan kopen etc. etc. maar INNO heeft er nog niet 1 keer naar geluisterd. Het dringt toch niet door bij INNO dat ze het kapot maken. Ze proberen gewoon nog zo veel mogelijk geld uit het spel te trekken voordat ze het opdoeken. Ze geven niks om de spelers, dat is al jaren duidelijk. Het punt is, het helpt allemaal niks. Al ruim 30 werelden niet. Zolang het geld bij INNO komt zal het ook niet gebeuren. Wil je dat het niet meer gebeurd, kata elke abuser vanaf dag 1 de grond in met de hele wereld. Maar aangezien de meerderheid die 'tegen' PP gebruik zelf ook lekker uitgeeft, zal dat wel niet gebeuren.

Ik vind dat altijd een non argument; ''speel maar een classic''. Dat heb ik wel eens gedaan namelijk. Voor de onbekende lezer; het staat als een paal boven water dat een classic (met véél hogere speelsnelheden, kleinere wereld, boerderijlimiet) véél intensiever is om te spelen. Met intensiever bedoel ik vooral qua tijdsbesteding. Een frontaccount op een reguliere wereld kun je met twee uurtjes per dag prima onderhouden en bij een massa ben je misschien zes uur (12 x 30 min) bezig. Op een classic moet je vrijwel continu online/standby zijn. Dat kan (en wil) ik mij echt niet permitteren.

Anders vind ik het wel een non argument. Maar dat is precies het argument wat INNO geeft aan ons. Zie je maar weer hoeveel ze om hun klanten geven. Ze gaan toch niet veranderen, dus als je er echt zo op tegen bent is dat de optie of niet spelen. Echter, elke wereld het gezeik aanhoren over PP gebruik is vermoeiend. Ik begrijp het, ik vind het net zo kut als jij, maar inplaats van te zeuren over het gebruik, gaan wij die lui gewoon wegedelen als we de kans krijgen. Das een stuk effectiever namelijk.

Ik zal hier verder ook niet meer op in gaan, dus als een van jullie het laatste woord wil hebben, be my guest. Hoop gewoon dat we niet verder hoeven te gaan met een zinloze discussie die letterlijk nergens toe zal leiden en geen verandering zal brengen.
 

DeletedUser81766

Guest
Het punt is dat dit onderhand al de derde keer was dat je een post in deze trend schreef. Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens dat dit soort PP abuse ronduit spelbederf is. Echter gaat je post niks helpen. Ze gaan lekker door, wellicht hebben ze juist meer motivatie om meer te besteden. We moeten stoppen met zeuren op spelers die dit doen en ze gewoon wegspelen. Laat ze hun geld maar weggooien, heb jij er een mooie dorpje bij en zij houden dit spel draaiende, lijkt me een goede deal.

Ik heb deze post niet vaak geschreven hoor. Ik hoef het laatste woord niet maar voel me gedrongen hem wel te nemen. Je blijft nuanceren op pp abusen terwijl dat niet is waar mijn post over gaat. Mijn post gaat over het gedrag van spelers waarbij ze ‘stoer’ doen met geld.

Als je het mij vraagt is dit een wereld van verschil maar goed.
 
Reactiescore
1.167
Waarom kan ik (nog) geen edelmannen halveren?

Gr. NELUZ, de koning van het halveren.
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
1.167

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Beide ofc, 2keer zoveel edels in de helft van de tijd
 
Reactiescore
2.386
Moest hij alle handen krijgen van de mensen waarvan hij wenst dat hun handen ervan gaan...
 
Reactiescore
2.303
Zouden veel congolezen zonder handen zijn...
 
Reactiescore
2.386
Keihard gestolen van fb
 
Reactiescore
1.167
Colla, flop.
 
Bovenaan