Top/Flop spelers

Reactiescore
1.365
Wie speelt er op ducktator? Ik kan mij nog van casual 1 heugen dat hij destijds niks kon presteren en het hazenpad koos als wij aanvallen stuurden.

Zoals jijzelf iedere keer als jij een account daar verkloot had? :p
 
Reactiescore
1.365
Hoe ist op Acta maat?

O dacht dat je me geblockt had man. :p
Ben daar gekapt sinds een maandje, nadat ze mn hele inventaris en pp stack verkloot hadden. (zelf nog nadat ik er wat van gezegd heb..)
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.365
Vergeet niet dat je geen reet uitvoerde en het hele account naar de thieves aan het gaan was.
Ja joh? denk maar ff goed na met wat je zegt. Heb NACHTEN gezeten om alles goed te zetten. Overdag werd alles verkloot. Genoeg op gezet, 0 gedaan. Daar kan ik 0 aan doen ruub. Niet weer gaan janken svp. Aangezien jij ook niet voor niets gekickt bent.
 
Reactiescore
1.365
Oeh, mag ik meedoen met bashen?
Snap niet wat er te bashen valt, maarja :p. Ruub moet wss zn ei kwijt nadat ie gekickt is xD. + hij weet niks van de situatie. Vindt het maar dom gelul, hij mag me ook privé benaderen hoor, leg het m haarfijn uit :). Ipv dat domme kinderachtige gejank, je ziet ook weer aan de likes welke mongolen t ook denken, erg typisch. Lees het w71 forum maar ruub.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Welnee? :)

Ik heb ruim 2 jaar op nachtmerrieveroorzaker gespeeld, ik ben toen overgestapt na de banwave naar P. en heb het account Interdictum. van de grond opgebouwd ;)
Hoorde altijd wel andere verhalen van Remco etc :p. En jij had die app met veel gezeik verlaten n paar keer xd. Maarja, als jij t zegt zou t wel kloppen. Genoeg mensen op tw liegen over van alles en nogwat :p.
 
Reactiescore
179
Wie speelt er op ducktator? Ik kan mij nog van casual 1 heugen dat hij destijds niks kon presteren en het hazenpad koos als wij aanvallen stuurden.
Ik weet niet zeker of Randy hier speelt,, maar speelde wel binnen Cas1 op Ducktator dacht ik. Al kan kan ik mij wel echt herinneren dat Randy op Cas1 een prima leider en speler was:)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Hoorde altijd wel andere verhalen van Remco etc :p. En jij had die app met veel gezeik verlaten n paar keer xd. Maarja, als jij t zegt zou t wel kloppen. Genoeg mensen op tw liegen over van alles en nogwat :p.

Als je Remco nou serieus gaat nemen en alles gelooft wat hij zegt dan mag je je wel nakijken xd

Ik ben inderdaad de app verlaten, dat kwam omdat er 2 minder ervaren spelers op mijn account kwamen spelen toen ik minder actief was. Normaal gesproken is dat prima maar zij waren zelf ook inactief, ze hadden slechts enkele dorpen ge edeld. Na een tijdje gingen ze iets te dapper doen in de stamchat en dat zij het account opgebouwd hadden en weet ik veel wat nog meer, dat was niet zo dus ik heb de gekicked en gezegd dat het achterbakse noobs zijn :). Dat is in mijn optiek ook zo, echter kon Remco mijn nuchtere mening niet waarderen en toen werd ik inderdaad uit de stamchat gekicked en later uit de stam gekicked omdat ik geen excuses wou aanbieden aan het tweetal. Ik ben 1 van de vele spelers die al een verleden had met Remco en dat was mijn “2e kans” met hem en vandaar dat hij mij vlot kickte, hij kon het doen gezien hij daar aan de touwtjes trok.

Ik was het er niet mee eens en ben op delete gegaan.

Ik weet niet zeker of Randy hier speelt,, maar speelde wel binnen Cas1 op Ducktator dacht ik. Al kan kan ik mij wel echt herinneren dat Randy op Cas1 een prima leider en speler was:)

Ik gok niet dat het Randy is, Randy was gestopt in 2017 geloof ik? Maar ik kan mij nog een leuke fight in SHIP noord herinneren inderdaad tegen Randy, dat was een intensieve strijd ^^
 
Reactiescore
983
Chris, de guy die je overal tegen komt maar overal kansloos weggespeeld wordt. Uiteraard moet hij het altijd op zijn co's of stam moeten steken. Als je hem moet geloven doet hij elke wereld NACHTEN door, maar knulletjes vergis je niet. Chris is 1 van de spelers die zégt dat hij veel doet, maar doet in werkelijkheid niks en zal nooit iets kunnen betekenen.

Gegroet, het potje zout (dat Chris heel graag triggered maakt)
 
Reactiescore
75
Kan Chris en zijn gehele fanclub naar een ander forum verhuizen? Als ik me niet vergis speelt Chris al meer dan een half jaar niet meer op W69...
 
Reactiescore
983
Kan Chris en zijn gehele fanclub naar een ander forum verhuizen? Als ik me niet vergis speelt Chris al meer dan een half jaar niet meer op W69...
Beetje leven in dit forum kan geen kwaad denk ik. Daarbij maken die 2 mensen die hier posten écht niet veel uit, toch ?
 
Reactiescore
75
Als het nu een leuke discussie was, zou ik enkel maar likes uitdelen. Maar elkaar noob noemen etc vind ik nu niet echt tof leesvoer. Het kan aan mij liggen.
 
Bovenaan