Top/Flop spelers

Reactiescore
1.365
Chris, de guy die je overal tegen komt maar overal kansloos weggespeeld wordt. Uiteraard moet hij het altijd op zijn co's of stam moeten steken. Als je hem moet geloven doet hij elke wereld NACHTEN door, maar knulletjes vergis je niet. Chris is 1 van de spelers die zégt dat hij veel doet, maar doet in werkelijkheid niks en zal nooit iets kunnen betekenen.

Gegroet, het potje zout
Wtf loop jij nou weer dom te janken runnert, kan het zelfde liedje ook bij jou gaan zingen. Je weet hier ook weer 0 van. Denk dat meneer ook ooit 0 zou betekenen. Met zn scripts, anders kan ie niets hoor!!! @Kodakski excuses, die knulletjes lopen weer kinderachtig te janken en denken dat ze heel wat voorstellen als ze op schedel spelen en warre zn scripts krijgen :p. Maarja als mensen nog over die dingen willen janken, kom maar met goed bewijs privé aanpakken en niet hier, geef dan gewoon antwoord, danku.
 
Reactiescore
1.918
Snap niet wat er te bashen valt, maarja :p. Ruub moet wss zn ei kwijt nadat ie gekickt is xD. + hij weet niks van de situatie. Vindt het maar dom gelul, hij mag me ook privé benaderen hoor, leg het m haarfijn uit :). Ipv dat domme kinderachtige gejank, je ziet ook weer aan de likes welke mongolen t ook denken, erg typisch. Lees het w71 forum maar ruub.
Jouw posts getuigen steeds van een ongezien pindanoot iq dus daarom bash ik graag mee. Ook hier op W69 lekker ruig liggen doen en ook al ben ik zelf een dikke noob, ben ervan overtuigd dat jij wel het een en ander kan leren van @baspost
 
Reactiescore
1.478
Snap niet wat er te bashen valt, maarja :p. Ruub moet wss zn ei kwijt nadat ie gekickt is xD. + hij weet niks van de situatie. Vindt het maar dom gelul, hij mag me ook privé benaderen hoor, leg het m haarfijn uit :). Ipv dat domme kinderachtige gejank, je ziet ook weer aan de likes welke mongolen t ook denken, erg typisch. Lees het w71 forum maar ruub.
Die situatie had ik het niet over, eerder de manier waarop je korja aansprak. Alsnog was het niet eens tegen jou bedoelt, dus het zegt wel iets dat je me quote. ;)

Ik vind het ook wel grappig hoe vaak ik jou heb horen zeggen dat je een situatie gerust privé uitlegt, terwijl het enige wat je wel uitlegt dat het nooit jou fout is omdat je co's alles verpesten. Als laatste is het ook erg grappig dat je niettedoen in je handtekening hebt staan nadat je eerst door diezelfde stam word weggespeeld en pas joined als er eigenlijk niks meer hoeft te gebeuren die wereld. Maar dat moet je lekker zelf weten haha
 

DeletedUser79704

Guest
Wtf loop jij nou weer dom te janken runnert, kan het zelfde liedje ook bij jou gaan zingen. Je weet hier ook weer 0 van. Denk dat meneer ook ooit 0 zou betekenen. Met zn scripts, anders kan ie niets hoor!!! @Kodakski excuses, die knulletjes lopen weer kinderachtig te janken en denken dat ze heel wat voorstellen als ze op schedel spelen en warre zn scripts krijgen :p. Maarja als mensen nog over die dingen willen janken, kom maar met goed bewijs privé aanpakken en niet hier, geef dan gewoon antwoord, danku.
naja chris ik heb je nu al op meerdere werelden zien falen hoor, is niet echt janken maar eerder feiten geven. kunnen we het nu houden bij w69 aub, waar je ook faalde btw
 

Deleted User - 697374

Guest
Ja joh? denk maar ff goed na met wat je zegt. Heb NACHTEN gezeten om alles goed te zetten. Overdag werd alles verkloot. Genoeg op gezet, 0 gedaan. Daar kan ik 0 aan doen ruub. Niet weer gaan janken svp. Aangezien jij ook niet voor niets gekickt bent.
Hele nachten gezeten? Interessant dat ik dan allemaal verhalen heb gehoord dat er de hele tijd safe def thuis stond bij acta ipv dat je dat goed naar het front stuurt en nog een tal dingen. Heb daarnaast van @Conquerking van alles gehoord wat een drama je er van maakte. Ben trouwens ook weer terug op chuchuuu sinds kort nadat inge gestopt was. Ze waren heel blij me weer terug te hebben dus nogal een loze kreet.
Snap niet wat er te bashen valt, maarja :p. Ruub moet wss zn ei kwijt nadat ie gekickt is xD. + hij weet niks van de situatie. Vindt het maar dom gelul, hij mag me ook privé benaderen hoor, leg het m haarfijn uit :). Ipv dat domme kinderachtige gejank, je ziet ook weer aan de likes welke mongolen t ook denken, erg typisch. Lees het w71 forum maar ruub.
Die tijdelijk kick boeit me weinig vond het alleen jammer voor jannes en rick aangezien ik mijn onderdeel had in het team. Maar prive benaderen? Heb jouw verhaal al een tal keer gehoord over een gelijke situatie. Het is dan ook nooit jouw fout en altijd die van je co's.
 
Reactiescore
1.365
Exact hetzelfde verhaal met zijn handtekening van w64 :rolleyes:

Lol.
Ah, dat was ik nog vergeten omdat die pas joinede toen ik al inactief was geworden.
Bs, kreeg altijd pms toen van jou. Netjes de wereld uitgespeeld.

naja chris ik heb je nu al op meerdere werelden zien falen hoor, is niet echt janken maar eerder feiten geven. kunnen we het nu houden bij w69 aub, waar je ook faalde btw
Waar en hoe faalde ik dan?

Hele nachten gezeten? Interessant dat ik dan allemaal verhalen heb gehoord dat er de hele tijd safe def thuis stond bij acta ipv dat je dat goed naar het front stuurt en nog een tal dingen. Heb daarnaast van @Conquerking van alles gehoord wat een drama je er van maakte. Ben trouwens ook weer terug op chuchuuu sinds kort nadat inge gestopt was. Ze waren heel blij me weer terug te hebben dus nogal een loze kreet.

Die tijdelijk kick boeit me weinig vond het alleen jammer voor jannes en rick aangezien ik mijn onderdeel had in het team. Maar prive benaderen? Heb jouw verhaal al een tal keer gehoord over een gelijke situatie. Het is dan ook nooit jouw fout en altijd die van je co's.

Jij leest niet het w71 af. Mark heeft goed werk verricht, maar ik praat over de tijd voordat hij erwas. Toen ging t kut. Mark heeft mn hele inventaris verkloot, heb ik m ook gezegd. 1k+ % weg om puur dom edels te maken, hele potentie weg.. En nog wel andere dingen. Weetje wat het kutte is ruub, uiteindelijk zit ik dan als enige op een accountje te kloten, waardoor het gewoon fout ging. op w69 kapte wij ook als 1 van de laatste. Zoals ik al opt w71 zei, ben ook niet de beste speler of wtf.. Motivatie was sws al weg voor dat Mark kwam, heb daar gewoon netjes gedeft en dat soort dingen. Rest vraag je maar privé meneer de piepdoos. Die drama was gewoon de druppel die de emmer liet overlopen.. En vraag niet alles aan Mark die weet niet alles hoor.. Goeie gozer, maar mag wat beter luisteren :p.

Nou einde verhaal, fijne avond ik ben zuipen. ^^ Gaan jullie maar lekker zoutscheppen.
 

DeletedUser79704

Guest
@We Like Hot Chicks w63,w67, w69 en w71 heb je gefaald. je kan wel zeggen dat je op 71 netjes gedefft heb maar ik was er ook en er is zat vv gepakt achter jij waar je de hele nacht geen kut had gedaan. kan dat je als laatste op 69 overbleef maar feit is dat je acc weggespeeld is dus heb je gewoon gefaald of mis ik iets?
 
Reactiescore
1.478
Bs, kreeg altijd pms toen van jou. Netjes de wereld uitgespeeld.
Ik speelde dan ook op het enige account wat zich nog normaal verdedigde in die tijd van de wereld. De pm's kregen jullie enkel als jullie weer een cf hadden gemaakt, dus weet niet hoe je dat als argument wil gebruiken maar oké. Niettedoen was de onsportiefste tegenstander die ik ooit gezien heb, snap wel dat je daar anoniem speelde maar niet dat je dat alsnog toegegeven hebt.
 
Reactiescore
1.478
Korja was toch sws bewezen vieze speler? Op een speed als ik t goed heb.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Onder andere ja, buiten dat heeft Randy ook genoeg vv voor je gedraaid toen je was gaan rennen naar P. Dit terwijl je zelf enkel bent gecarried binnen Ship. In P ging je enkel de bbs van je ex stammies edelen en toen die op waren maar bans aansmeren. Gtfo tjap.

Lmao Kenneth, ik ben nooit gaan rennen laat staan naar P. Jij zat eerder in P met Nik dan ik, dus bespaar jezelf de vergeefse moeite daarover. Ik heb inderdaad veel barbaren moeten edelen om het account op te bouwen ja, met 1 dorp begin je vrij weinig tegenover accounts met 5k dorpen. Hoe het erna afliep staat hierboven ergens beschreven
 
Reactiescore
1.478
wat voor meerwaarde voegt jouw opmerking hier nu in deze discussie toe? ;o
Nou, je gooit zelf een paar beschuldigingen, en ik herkende je naam ergens van.
Wie speelt er op ducktator? Ik kan mij nog van casual 1 heugen dat hij destijds niks kon presteren en het hazenpad koos als wij aanvallen stuurden.
Als je Remco nou serieus gaat nemen en alles gelooft wat hij zegt dan mag je je wel nakijken xd

Ik ben inderdaad de app verlaten, dat kwam omdat er 2 minder ervaren spelers op mijn account kwamen spelen toen ik minder actief was. Normaal gesproken is dat prima maar zij waren zelf ook inactief, ze hadden slechts enkele dorpen ge edeld. Na een tijdje gingen ze iets te dapper doen in de stamchat en dat zij het account opgebouwd hadden en weet ik veel wat nog meer, dat was niet zo dus ik heb de gekicked en gezegd dat het achterbakse noobs zijn :). Dat is in mijn optiek ook zo, echter kon Remco mijn nuchtere mening niet waarderen en toen werd ik inderdaad uit de stamchat gekicked en later uit de stam gekicked omdat ik geen excuses wou aanbieden aan het tweetal. Ik ben 1 van de vele spelers die al een verleden had met Remco en dat was mijn “2e kans” met hem en vandaar dat hij mij vlot kickte, hij kon het doen gezien hij daar aan de touwtjes trok.

Ik was het er niet mee eens en ben op delete gegaan.



Ik gok niet dat het Randy is, Randy was gestopt in 2017 geloof ik? Maar ik kan mij nog een leuke fight in SHIP noord herinneren inderdaad tegen Randy, dat was een intensieve strijd ^^
Na even zoeken:
Er staat niet veel meer in vanwege regels, maar destijds was het erg overtuigend herinner ik mij. Maar dat laatste is 'mijn nuchtere mening'.
 
Bovenaan