Top & Flop spelers

DeletedUser81034

Guest
@Bosma
Dat ik achterlijk ben geef ik geef toe maar toch bedankt voor het compliment
Daarnaast nogmaals de Zero situatie is compleet irrelevant want die vent is gewoon weggegaan en speelt ook niet op een acc binnen Kakaka.

Je geeft dus toe dat jullie Zero hebben geinterned? Dat is toch een beschamende actie. Kan niet anders dan dat zeggen. Wel hulde voor je dat je het durft toe te geven
 

DeletedUser73162

Guest
Wederom zo'n bijdrage waarvan je zegt: zeg dan niks. Kakaka heeft continu een mening en allerlei claims over andere stammen. Worden jullie een keer op je wangedrag gewezen is het: 'je praat poep' of 'kutnoobs (het is overigens kut spatie noobs) babe is niks waard'. Erg sterk, weet iedereen meteen wat ze aan Kakaka hebben!

Kut spatie noob
 
Reactiescore
470
Jullie ''waarheid'' is dus dat een MB van een lid van ons jullie contacteert om samen te werken en jullie zeggen nee? Prima post dit niet op het AF want dit is totaal niet relevant.

En Zero? Als ik het goed begrijp heeft jullie leider zijn dorpen aan een lid van ons gegeven, een speler die stopt en zijn dorpen vrijwillig afgeeft is niet echt een stab vanuit onze kant dus nogmaals prima maar post dit niet op het AF want dit is totaal niet relevant.

Edit: Zero was een 25k speler? dus niet echt boeiend.
 
Reactiescore
428
Of kan je het niet aan dat de waarheid eens van een kleine stam komt die wel degelijk doorhebben hoe het spel gespeeld wordt en die niet afkomen met “kruip in je gat” “ je kan geen nederlands”?
Ook al krijgen wij clears bij de vleet wij geven niet toe aan deze praktijken.
Liever waardig kapot gespeeld worden dan mee gaan in het kakaka verhaal om je eigen vel te redden.

Als jij wil verdedigen zoals je waarschijnlijk altijd moet is dat jou eigen keus.
Als MB spelen is geen straf he.
Achter kleine spelers opedelen en op een ander MB account zetten zitten meerdere gedachtes.
Misschien kom je daar zelf ook wel eens achter als je in 1 van de top stammen komt te spelen op een wereld.

Je geeft dus toe dat jullie Zero hebben geinterned? Dat is toch een beschamende actie. Kan niet anders dan dat zeggen. Wel hulde voor je dat je het durft toe te geven

Wij moeten ons schamen voor internen wanneer er accounts in andere stammen zitten die nog niks anders dan internen hebben gedaan.
Zullen wij daar ook een post over maken en het verklaren als stab?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73162

Guest
Zowel voorever als iterndictum zijn interners en stabbers. Oprotten!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Een MH is toch ook verantwoordelijk voor het katagebruik van zijn MB? Zie niet in waarom dit anders zou zijn.

Tevens vind ik het toch vrij storend dat er aan de ene kant beweerd wordt dat Kakaka iedereen zou vragen om te MBen wanneer ze weerstand krijgen, waar vervolgens geen bewijs voor geleverd wordt. Maar, aan de andere kant, de post van Christiaan (de screenshot specifiek) compleet genegeerd schijnt te worden door Kakaka? Christiaan toont daar immers aan dat wat Kakaka daarvoor beweerde niet waar was, toch?

Wat ik een beetje mis op dit forum zijn bewijzen, mensen doen echt talloze uitspraken zonder ook maar enige vorm van bewijs te leveren, dit is simpelweg goedkoop je stam omhoog proberen te praten door het naar beneden halen van de andere stam.. Vrij kansloos vind ik. Als we nou eens afspreken dat de volgende keer dat er een beschuldiging is, deze beschuldiging onderbouwd wordt d.m.v. een post met daadwerkelijke bewijzen of in ieder geval een goede onderbouwing die aannemelijk is i.p.v. het doelloos beschuldigingen over en weer te gooien.
Ik beloof het niffo, alleen nog maar bewijzen xdd
 

DeletedUser81034

Guest
Jullie ''waarheid'' is dus dat een MB van een lid van ons jullie contacteert om samen te werken en jullie zeggen nee? Prima post dit niet op het AF want dit is totaal niet relevant.

En Zero? Als ik het goed begrijp heeft jullie leider zijn dorpen aan een lid van ons gegeven, een speler die stopt en zijn dorpen vrijwillig afgeeft is niet echt een stab vanuit onze kant dus nogmaals prima maar post dit niet op het AF want dit is totaal niet relevant.

In vergelijking met commentaren als 'kut spatie noob' zoals van magic zeker relevant. Het is vervelend dat jullie hierna Babe en andere stammen niet meer kunnen wijzen op oneerlijke strategie. Snap ik, zou ik ook balen vinden. Volgens jouw gedachten kunnen we het AF net zo goed opdoeken. Mensen leveren bewijzen voor hun claims en jij doet het af als onzin. Dat jij zelf misschien niets on-TWs hebt gedaan betekent niet direct dat anderen in jouw stam dat niet hebben gedaan. Iets waar stammen vaak genoeg op beoordeeld zijn op dit forum, en driemaal raden door wie? Ja, natuurlijk door Kakaka.

Voorever, volgens mij staan daar al meerdere comments over op ditzelfde forum :).
 
Reactiescore
428
Zo kan je dat ook zien inderdaad
Maar ons daarvoor volledig de schuld geven daarvoor is gewoon diep triest
 

DeletedUser81034

Guest
Als een leider liever zijn dorpen afstaat aan een andere stam dan aan zn eigen stam verteld dat meer over jullie dan over ons lijkt me.

Ik wil het eigenlijk niet doen maar vertelt*. Verder kan ik het erover met je eens zijn, mocht dat inderdaad zijn gedachte zijn geweest. Zou vrij pijnlijk zijn van hem gezien de laatste berichten waarin hij overal riep dat hij nooit zou buigen etc. Daar kan ik helaas geen info van tonen, het stammenforum waar dat opstaat bestaat niet meer.

wollah op mijn moeder ik intern jullie allemaal de moeder
Kijk dit is een stuk meer humor dan wat je eerst deelde hahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
470
Ik wil het eigenlijk niet doen maar vertelt*. Verder kan ik het erover met je eens zijn, mocht dat inderdaad zijn gedachte zijn geweest. Zou vrij pijnlijk zijn van hem gezien de laatste berichten waarin hij overal riep dat hij nooit zou buigen etc. Daar kan ik helaas geen info van tonen, het stammenforum waar dat opstaat bestaat niet meer.

Hij zei dat hij jullie helemaal beu was door al jullie gezever en gejank. Daar kan ik helaas geen info van tonen, het stammenforum waar dat staat bestaat niet meer.
 

DeletedUser73162

Guest
Wollah ik intern jullie ossos isjen internbaas ben ik tazzz dood aan alle babe noobs. Werken voor kakaka zullen jullie!!!!
 

DeletedUser81034

Guest
Hij zei dat hij jullie helemaal beu was door al jullie gezever en gejank. Daar kan ik helaas geen info van tonen, het stammenforum waar dat staat bestaat niet meer.

Wow wat een ontzettend stoer verhaal interdictum. Echt ik ben heel trots op je. Deze kan je aankomend weekend in de kroeg vertellen, gigantische comeback. Ik sta oprecht versteld. Maarja, loop alle fora nog eens na en kijk hoeveel gezever en gejank leden van Kaka op anderen hebben gegeven om minder. Mag hoor, hoeft niet. Klein beetje zelfreflectie zou alleen niet misstaan.
 
Bovenaan