Top & flop spelers

DeletedUser3809

Guest
Jij begint over Leaf?

Ik lees t nu opnieuw en je had t idd niet over mij in Leaf, excuses. Verder kan je wel zeggen: "ik heb gehoord dat, en dat en dat,.." maar als je geen concrete bewijzen toont, sja... Ik pronk met anderen hun prestaties volgens jou, waar? De bbtjes die genobeld werden op vlekje? Please, idgaf about vlekje. Ik zat erop omdat het account geen speler had en ik had tijd.

Nou, ze zijn op vlekje gekomen, en hebben altijd meer verlies dan winst gehad. Dan had ik toch gekozen voor een banana waarbij 2 spelers het helemaal droeg en de derde constant in clinch lag met de leiding of aan het janken was over de ODA of rang 1 of bladiebla. Het is maar wat je zelf wil, toch?

Verder kwam jij met de beschuldiging dat ik pronk met anderen hun prestaties, maar gaf geen enkele wereld als voorbeeld aan. Ik ben hartstikke benieuwd naar je beschuldigingen Borisje.

Mss dat je in totaal net positief bent blijven staan maar jullie hebben een tijdlang zo'n 80 of 100 dorpjes ofzo aan flipping moeten prijsgeven en zijn deze tijdenlang kwijtgeweest zonder er veel aan te kunnen doen. Als je dan helemaal terugkijkt was dat ook winst, maar om dat geen verliezen te noemen vind ik een beetje enthousiast.

En toch zat gedaan hoor, alleen waren er periodes waarin als je zou loggen op banana je binnen 2 min weer teruggelogd was of dat je keek en alles wat je kon bedenken dat moest gebeuren was al gedaan. Ja dan log ik weer lekker uit en kijk ik later weer. Een andere periode is het minder druk of komt er een massa ofzo en dan ga je spelen.

En nja moet die stamleider niet opeens de deff van zn mbs in barbarendorjpes laten zetten om het te bashen, terwijl afgesproken is het niet te doen he. Maargoed niet gek dat je dat vergeet, je was immers inactief in die periode, maar komt er alsnog graag over lullen.
 
Reactiescore
1.094
Dat werd bijvoorbeeld tegen ons gedaan op CL11

Really? Ik kan me heel goed herinneren dat ik deze discussie al een keer gevoerd heb. En ik heb daar volgens mij ook een keer een screenshot van laten zien. Was letterlijk 1x door hans 3 of 4 uur een vv gedraaid op dontw8run.
En dat was in de eindfase van de wereld. Nadat jullie dus al 4 maanden lang een giga overmacht hadden met de BG van IB.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Ik heb op cl11 een keer vv gedraaid ook op een acc dat gestabt werd door Mike
 
Reactiescore
1.094
Ja klopt dat was dat moraalbreker accountje. Maar tegen Mikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mag je alles doen.
 

DeletedUser69389

Guest
Really? Ik kan me heel goed herinneren dat ik deze discussie al een keer gevoerd heb. En ik heb daar volgens mij ook een keer een screenshot van laten zien. Was letterlijk 1x door hans 3 of 4 uur een vv gedraaid op dontw8run.
En dat was in de eindfase van de wereld. Nadat jullie dus al 4 maanden lang een giga overmacht hadden met de BG van IB.
Ik heb het niet zozeer over Church.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mss dat je in totaal net positief bent blijven staan maar jullie hebben een tijdlang zo'n 80 of 100 dorpjes ofzo aan flipping moeten prijsgeven en zijn deze tijdenlang kwijtgeweest zonder er veel aan te kunnen doen. Als je dan helemaal terugkijkt was dat ook winst, maar om dat geen verliezen te noemen vind ik een beetje enthousiast.

En toch zat gedaan hoor, alleen waren er periodes waarin als je zou loggen op banana je binnen 2 min weer teruggelogd was of dat je keek en alles wat je kon bedenken dat moest gebeuren was al gedaan. Ja dan log ik weer lekker uit en kijk ik later weer. Een andere periode is het minder druk of komt er een massa ofzo en dan ga je spelen.

En nja moet die stamleider niet opeens de deff van zn mbs in barbarendorjpes laten zetten om het te bashen, terwijl afgesproken is het niet te doen he. Maargoed niet gek dat je dat vergeet, je was immers inactief in die periode, maar komt er alsnog graag over lullen.

Weet niet wat je zit te lullen, maar jij hebt het over de vlekje bespelers voor mij. Ik ben nooit 100 dorpen of 80 of uberhaupt meer dan 20 dorpen verloren op vlekje. Jij hebt het over Frederik en consorten, niet over mij.

En ach, jij post onwaarheden over mij, ik over jou. Zo is het nou eenmaal.
 
Reactiescore
93
Nog altijd jammer dat boosters niet beboet worden maarja
 

DeletedUser3809

Guest
Weet niet wat je zit te lullen, maar jij hebt het over de vlekje bespelers voor mij. Ik ben nooit 100 dorpen of 80 of uberhaupt meer dan 20 dorpen verloren op vlekje. Jij hebt het over Frederik en consorten, niet over mij.

En ach, jij post onwaarheden over mij, ik over jou. Zo is het nou eenmaal.

Wacht, zei je niet laatst dat je iets van 9 maanden op vlekje hebt gespeeld? En vrijwel solo zelfs enzo?
Nou ff ctrl f en je posts gevonden:

Ik kwam er solo op 9 maanden geleden oid. Dus wat het is niet waar? Jij weet vrijwel niks van Vix-V dus beter hou je gewoon je waffel.

Kusjes.

3 weken actief? Ik heb vlekje vrijwel solo gedraaid tot 2 maanden geleden.

Pls, jij was er in de tijd sinds ik op vlekje speelde, amper. Maar hey, ik ben 3 weken actief per wereld, toch?


Dus oke, je speelt vanaf 9 maanden geleden, maar je was er NIET bij toen de dorpen allemaal verloren gingen. Maar je speelde wel vrijwel solo. Maar in september en oktober waren alle dikke verliezen dus dan kun je volgens eigen zeggen niet hebben gespeeld. Dus stel je speelt vanaf begin november ofzo, en je bent alweer 2 maanden weg. Dan blijft er niet bar veel tijd over van de grofweg 7 maanden die jij roept dat je gespeeld hebt.

Maar hee ik post onwaarheden over jou natuurlijk, mafkees :D
 
Reactiescore
571
2g1eun.jpg
 

DeletedUser20001

Guest
Grootste flop is mr.bob

Wordt eerst uit Nibiru gekickt. Vind een nieuwe stam en binnen een paar dagen hebben al zijn stammies die stam verlaten.

Is hij zo’n vervelend mannetje. Ben blij dat ik er niet bij in de stam zit. Is bijna den grotere flop dan Legolas.
 
Reactiescore
415
nadat mijn soli bij Kroket is afgeslagen vorige week. Ben ik in een neerwaartse spiraal gekomen. Op het moment doe ik er alles aan om me hier weer uit te werken, maar zonder de hulp van een sterke groep spelers om me heen blijkt dit vrijwel onmogelijk voor me. Hieruit is gebleken dat ik mezelf flink heb overschat en er maar 1 speler is die zichzelf als god mag benoemen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wacht, zei je niet laatst dat je iets van 9 maanden op vlekje hebt gespeeld? En vrijwel solo zelfs enzo?
Nou ff ctrl f en je posts gevonden:






Dus oke, je speelt vanaf 9 maanden geleden, maar je was er NIET bij toen de dorpen allemaal verloren gingen. Maar je speelde wel vrijwel solo. Maar in september en oktober waren alle dikke verliezen dus dan kun je volgens eigen zeggen niet hebben gespeeld. Dus stel je speelt vanaf begin november ofzo, en je bent alweer 2 maanden weg. Dan blijft er niet bar veel tijd over van de grofweg 7 maanden die jij roept dat je gespeeld hebt.

Maar hee ik post onwaarheden over jou natuurlijk, mafkees :D

Vraag gerust na of ik speelde tijdens dat dorpsverlies. Ik wil je gezicht wel zien als je te weten komt dat dat niet zo is.

Voor de rest heb ik er weinig woorden aan vuil te maken aangezien je nu gewoon punten probeert te scoren omdat je eerste assumptie niet te bewijzen viel :D.

Je zou maar zo sneu zijn zeg. Volgende keer beter Boris, misschien als je op mijn level komt te zitten? Kusjes
 
Reactiescore
89
Grootste flop is mr.bob

Wordt eerst uit Nibiru gekickt. Vind een nieuwe stam en binnen een paar dagen hebben al zijn stammies die stam verlaten.

Is hij zo’n vervelend mannetje. Ben blij dat ik er niet bij in de stam zit. Is bijna den grotere flop dan Legolas.

Op welk account speel jij eigenlijk?
 
Bovenaan