Top & flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Geinternt omdat het account was gerekt. We hebben niet geboost in tegenstelling tot viktor en wat? Wij vvs gedraaid? Jij hebt nog geen enkele keer tegenover mij gestaan in een classic achterlijke noob.

Als je denkt dat ik daar ooit uit mezelf zou mee beginnen, vergelijk je mij met zo’n noobje als jij. Ik ben niet zo en ik zal ook nooit zo laag vallen dat ik dat onderneem.

En nu je hok in, noob.
 

DeletedUser20001

Guest
Zou me verbazen aangezien IB hun eigen accounts niet konden verdedigen. Desondanks is dit gewoon sneu.

Een noob als Flex die wereld na wereld faalt, staat eerste door boosts en interns. Zelfs Pim heeft er een bg/gap mee terwijl die in de start had gefaald.

Het is wat hoor, deze noobs die hunzelf heel hoog inschatten. Ik herinner me een tekstje van Theonl op w16: “ze denken dat ze god zijn tot ze een echte tegenstander tegenkomen. “ Dat is hier het geval, en ik weet zeker dat het zo zal eindigen.

Jaloezie is een slechte eigenschap.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jaloezie? Nooit last van eerlijk gezegd.

Het is ook geen jaloezie hoor, totaal niet. Ik heb al meer werelden gewonnen dan heel jullie stam gecombineerd :p
 

DeletedUser3809

Guest
Laurens is het oneens met de feiten en gaat gefrustreerd mensen uitschelden. Hmm waar heb ik die eerder gezien?
 
Reactiescore
461
Geinternt omdat het account was gerekt. We hebben niet geboost in tegenstelling tot viktor en wat? Wij vvs gedraaid? Jij hebt nog geen enkele keer tegenover mij gestaan in een classic achterlijke noob.

Als je denkt dat ik daar ooit uit mezelf zou mee beginnen, vergelijk je mij met zo’n noobje als jij. Ik ben niet zo en ik zal ook nooit zo laag vallen dat ik dat onderneem.

En nu je hok in, noob.
Altijd wel excuusjes, maar als iemand anders met een intern een excuus heeft how maar. Misschien eens uit die tunnelvisie komen waar je in zit, vroeger op de classics werd er evengoed gestabt en geinternt en vvs gedraaid, dus je verwijzigen naar vroeger zijn ook ruk.

Je bent gewoon gefrustreerd en je zou beter je grote mond houden voordat je ingame nog meer gaat falen.

Misschien moet onze god maar overstappen op bbs edelen als hij de noobs al niet meer opgeedeld krijgt..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Altijd wel excuusjes, maar als iemand anders met een intern een excuus heeft how maar. Misschien eens uit die tunnelvisie komen waar je in zit, vroeger op de classics werd er evengoed gestabt en geinternt en vvs gedraaid, dus je verwijzigen naar vroeger zijn ook ruk.

Je bent gewoon gefrustreerd en je zou beter je grote mond houden voordat je ingame nog meer gaat falen.

Misschien moet onze god ook maar overstappen op bbs edelen als hij de noobs al niet meer opgeedeld krijgt..
Laurens heeft wel een punt dat dat vroeger amper tot niet voorkwam hoor...
 
Reactiescore
90
Laurens heeft wel een punt dat dat vroeger amper tot niet voorkwam hoor...
Martijn, voor zover ik weet wordt er al sinds het begin van TW aan al die "wan"praktijken gedaan. (En ik ben geen NewGen). Stabben, internen, boosten, barbs edelen, kata's... niets nieuws in mijn ogen. Ook vind ik dat je een onderscheid moet maken tussen boosten/internen en vv's draaien. Dat laatste is in mijn ogen geen crime, eerder het spel snugger spelen en overactief zijn.

Laurens is gewoon gefrustreerd en uit dit op een kinderachtige manier hier op het AF.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Booeeehooooeh
Wie draait er nu vv's, komaan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
In mijn ogen is Laurens gwn goed in banter en jullie lopen er gwn recht in
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Altijd wel excuusjes, maar als iemand anders met een intern een excuus heeft how maar. Misschien eens uit die tunnelvisie komen waar je in zit, vroeger op de classics werd er evengoed gestabt en geinternt en vvs gedraaid, dus je verwijzigen naar vroeger zijn ook ruk.

Je bent gewoon gefrustreerd en je zou beter je grote mond houden voordat je ingame nog meer gaat falen.

Misschien moet onze god maar overstappen op bbs edelen als hij de noobs al niet meer opgeedeld krijgt..

Falen? Ik herinner me trouwens zonet dat jij wel al tegen ons hebt gelegen op een classic. Toen was je gerund.

En nu je mand in.
Martijn, voor zover ik weet wordt er al sinds het begin van TW aan al die "wan"praktijken gedaan. (En ik ben geen NewGen). Stabben, internen, boosten, barbs edelen, kata's... niets nieuws in mijn ogen. Ook vind ik dat je een onderscheid moet maken tussen boosten/internen en vv's draaien. Dat laatste is in mijn ogen geen crime, eerder het spel snugger spelen en overactief zijn.

Laurens is gewoon gefrustreerd en uit dit op een kinderachtige manier hier op het AF.

Het spel snugger spelen? Random rimnoobjes vven die niet eens bg zijn. Dat is ontzettend zwak. Verder mag jij me gewoon aanspreken als dragonshield aangezien ik niet eens weet wie jij bent tbh.
Hoe is het dat feiten op het AF zetten, wenen is? Leg het me alsjeblieft uit.

Een stam vol boosters, interners, stabbers en onterechte ego's gaat mij even op mijn plek zetten. Hell no bruh. De volgende van jullie die een grote smoel heeft, ik wil best 1v1 zonder stamos en vvs spelen tegen dat team hoor. We zullen zien wie er als winnaar bovenop komt, goed? Indien dit niet aangegaan wordt, en jullie blijven deze laffe praktijken uitvoeren. Sja, zegt genoeg.
 

DeletedUser3809

Guest
Een stam vol boosters, interners, stabbers en onterechte ego's gaat mij even op mijn plek zetten. Hell no bruh. De volgende van jullie die een grote smoel heeft, ik wil best 1v1 zonder stamos en vvs spelen tegen dat team hoor. We zullen zien wie er als winnaar bovenop komt, goed? Indien dit niet aangegaan wordt, en jullie blijven deze laffe praktijken uitvoeren. Sja, zegt genoeg.

Ga je dan ook loggen of kom je later er super arrogant over doen terwijl anderen het werk deden?
 
Reactiescore
461
Een stam vol boosters, interners, stabbers en onterechte ego's gaat mij even op mijn plek zetten. Hell no bruh. De volgende van jullie die een grote smoel heeft, ik wil best 1v1 zonder stamos en vvs spelen tegen dat team hoor. We zullen zien wie er als winnaar bovenop komt, goed? Indien dit niet aangegaan wordt, en jullie blijven deze laffe praktijken uitvoeren. Sja, zegt genoeg.
Deal, 1v1 zonder team, contacteer me maar op skype spreken we wel iets af
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ga je dan ook loggen of kom je later er super arrogant over doen terwijl anderen het werk deden?

Beetje zoals jij de laatste werelden? Verder mag je mij 1 wereld geven waar anderen het defwerk deden, en ik er later arrogant over deed.

Kusjes.
Deal, 1v1 zonder team, contacteer me maar op skype spreken we wel iets af
Pls, tegen jou hoef ik niet eens te spelen. Jij bent niet van hetzelfde niveau.
 

DeletedUser3809

Guest
Beetje zoals jij de laatste werelden? Verder mag je mij 1 wereld geven waar anderen het defwerk deden, en ik er later arrogant over deed.

Kusjes.

Pls, tegen jou hoef ik niet eens te spelen. Jij bent niet van hetzelfde niveau.

Ahja want jij hebt vet goed gevolgd wie er al mijn laatste werelden wat deed natuurlijk? Vandaar je debiele beschuldigingen dat ik w59 niets deed? Laatste wereld daarvoor was die classic met Logic/Leaf, waar ik al helemaal veel aanwezig was. Maargoed als ik iets hoor van mensen die met jou op een acc hebben gespeeld is het meestal iets in de richting van: 'super actief in de chat maar logt niet/vrijwel niet/alleen om 1 keer te deffen'. Terwijl ik meestal niet al te druk ben met stamchats en meer richt op ingame/spelers van eigen account. Misschien vandaar dat je het zo slecht inschat?

Maargoed blijf hier maar in je eentje roepen terwijl iedereen die reageert ongeveer hetzelfde over je denkt. Het ligt vast niet aan jou. Je arrogantie is totaal niet misplaatst.
 
Reactiescore
2.444
De volgende van jullie die een grote smoel heeft, ik wil best 1v1 zonder stamos en vvs spelen tegen dat team hoor. We zullen zien wie er als winnaar bovenop komt, goed? Indien dit niet aangegaan wordt, en jullie blijven deze laffe praktijken uitvoeren. Sja, zegt genoeg.

Ah, de bekende '1v1 me bro' altijd een prachtig fenomeen op het internet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ahja want jij hebt vet goed gevolgd wie er al mijn laatste werelden wat deed natuurlijk? Vandaar je debiele beschuldigingen dat ik w59 niets deed? Laatste wereld daarvoor was die classic met Logic/Leaf, waar ik al helemaal veel aanwezig was. Maargoed als ik iets hoor van mensen die met jou op een acc hebben gespeeld is het meestal iets in de richting van: 'super actief in de chat maar logt niet/vrijwel niet/alleen om 1 keer te deffen'. Terwijl ik meestal niet al te druk ben met stamchats en meer richt op ingame/spelers van eigen account. Misschien vandaar dat je het zo slecht inschat?

Maargoed blijf hier maar in je eentje roepen terwijl iedereen die reageert ongeveer hetzelfde over je denkt. Het ligt vast niet aan jou. Je arrogantie is totaal niet misplaatst.

Ik heb weinig gedaan in Leaf? Vraag anders even aan Pim/Steven hoe erg ik hun heb geholpen met het deffen tegen Paul. De snipes die ik heb gezet vanaf bots &bushes en de times die ik heb gedaan. Je weet er helemaal niks van en lult maar wat in het rond omdat ik je tegen de schenen heb gestampt.

Verder ook trouwens nooit wat gezegd over die classic na de ban tbh. Ik schepte er inderdaad heel erg mee op zoals je hiervoor al zei. Als in; nooit.

Jammer Boris, misschien kan je wat actiever zijn op 59?
 
Bovenaan