Kwestie dat je dat nog niet gedaan hebt zeker?Er komt niet zoveel op nog, en ga ik niet de hele dag naar de beurs zitten gapen
Kon je pas later, ik neem aan dat hij het heeft over FA, AM & PA. Zonder geraak je ook nergensRond deze periode kon je echt nog niet via premium punten extra gs kopen hoor
Inderdaad. Hoe groot de eerste wereld(en) zonder deze 3 was/waren is ongelooflijk.Kon je pas later, ik neem aan dat hij het heeft over FA, AM & PA. Zonder geraak je ook nergens
MentorInderdaad. Hoe groot de eerste wereld(en) zonder deze 3 was/waren is ongelooflijk.
Niets leuker dan muurtjes uppen bij een massa zonder AMInderdaad. Hoe groot de eerste wereld(en) zonder deze 3 was/waren is ongelooflijk.
eeuhh Staat in de regels?Als ze hiervoor zouden bannen, yikes
eeuhh Staat in de regels?
§5) Premium Punten
- Het is niet toegestaan om accounts, delen van accounts of externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts te kopen, verkopen of aan te bieden in ruil voor Premium Punten of andere voordelen. De enige uitzondering zijn gameplay-elementen of functies die direct deel uitmaken van het spel en die zijn ontworpen om te interageren met de economie in het spel.
Zie hier ook maar een klein, geselecteerd deel van het verhaal.. Dus kan er ook niet te veel over oordeelen