Top & Flop spelers

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Overduidelijk ons drieske
 
Reactiescore
2.386
Ja, want das goed voor het milieu hé
iK bEn AnUnA eN iK dEnK dAt GeLb BiJdRuKkEn De WeReLd ZaL rEdDeN
 

DeletedUser77704

Guest
Die was pijnlijk XD

Zie je vaak in beginfase tussen directe concurrenten :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.582
Wie katapulteert er nu een Adelshoeve?

Omdat Fatpool accounts heeft waarmee het samenwerkt. Het account snel edels laten maken en achter iemand anders zijn clear zetten zou nog lastig kunnen worden voor een target. AH opnieuw maken kost toch wat gs'n + nieuwe edels.

Dus zo heel onlogisch vind ik dit niet. ts van Fatpool staat op 50 benieuwd wanneer het verhaal is afgelopen :)
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
2.386
Omdat Fatpool accounts heeft waarmee het samenwerkt. Het account snel edels laten maken en achter iemand anders zijn clear zetten zou nog lastig kunnen worden voor een target. AH opnieuw maken kost toch wat gs'n + nieuwe edels.

Dus zo heel onlogisch vind ik dit niet. ts van Fatpool staat op 50 benieuwd wanneer het verhaal is afgelopen :)

Kata dan de smederij, kans dat het meest gs en PP kost is groter. Nja gg dan maar, rip voor FatPool maar wat doen die troepjes thuis op zo'n moment :eek:
 
Reactiescore
2.386
Ik dacht dat jullie aan gesloten-deurpolitiek deden Jannes? :eek:
Zal ver moeten komen tegen dat die tegenstander helemaal bij jullie geraakt, en zeker om het dan nog deftig uit te vechten. Ahja, we zien wel :)
 
Reactiescore
461
Omdat Fatpool accounts heeft waarmee het samenwerkt. Het account snel edels laten maken en achter iemand anders zijn clear zetten zou nog lastig kunnen worden voor een target. AH opnieuw maken kost toch wat gs'n + nieuwe edels.

Dus zo heel onlogisch vind ik dit niet. ts van Fatpool staat op 50 benieuwd wanneer het verhaal is afgelopen :)
Nog geen einde in zicht ;)
 
Bovenaan