Top & Flop spelers

Reactiescore
1.075
Pardon? Pikachu heeft mij gestabt, dus kom niet zwak lullen hier. Daarbij als je afspraken maak en je komt deze opeens niet na dan zijn de gevolgen voor die persoon.


Oke even duidelijk.
Jij joined op 30 maart GOD, een stam waar je huidige stam op dat moment in oorlog mee was, terwijl je iemand van je huidige stam internde/fusie.
Diegene was er niet mee eens en verbrak de intern / fusie en wilt zn dorpen geven aan .pikachu, 1 van zn effectieve stamgenoten.
Terwijl blijf jij hem aanvallen.

En nu ga jij zeggen dat zij jou stabden? Sorry justin maar dan ben je gewoon hypocriet. Net als bij het info lekken verhaaltje. Hoeveel keer zijn jij en jamie nou naar Mark gelopen met info vanuit .revoc mbt massa's, toekomstplannen? Terwijl iedereen het zo duidelijk wist dat Mark onder 1 hoedje speelde met Qua. En dat ook duidelijk werd nadat die info gelijk bij QQEEZZ belandde.
Dat jullie gaan huilen dat e notabene info bij Mark beland dat helemaal onbelangrijk is of onschadelijk voor .revoc en enkel Mark beschermt door deze niet naar buiten te brengen is nogal hypocriet.
Veeg eerst voor eigen deur vooraleer je over anderen start. Het is niet voor niets dat iedereen je een ongeschikt leider vind en ik meermaals zoveel stamleaves heb moeten tegenhouden.
 
Reactiescore
91
Meer dan een jaar nadat TheCoon en Hunt op hun bek zijn gegaan nog steeds een wereld aan het proberen winnen? Schattig.

Team QQEEZZ rang 1 reguliere ranglijst + ODA lijst, Mark, Michiel & co op rang 2 + 1ste ODS lijst. Waar bengel jij ergens aan de ladder? Onderaan?
Guess some things never change.
 
Reactiescore
1.278
Meer dan een jaar nadat TheCoon en Hunt op hun bek zijn gegaan nog steeds een wereld aan het proberen winnen? Schattig.

Team QQEEZZ rang 1 reguliere ranglijst + ODA lijst, Mark, Michiel & co op rang 2 + 1ste ODS lijst. Waar bengel jij ergens aan de ladder? Onderaan?
Guess some things never change.

Kijk ook eens hoe die rangen behaald zijn :D. Ja al starten QQEEZZ en mark in twee verschillende stammen en offert Mark zijn halve stam op om de groei van zichzelf en QQEEZZ te faciliteren tjah dan lukt dat wel zonder ook maar enige prestatie.
 
Reactiescore
1.075
Meer dan een jaar nadat TheCoon en Hunt op hun bek zijn gegaan nog steeds een wereld aan het proberen winnen? Schattig.

Team QQEEZZ rang 1 reguliere ranglijst + ODA lijst, Mark, Michiel & co op rang 2 + 1ste ODS lijst. Waar bengel jij ergens aan de ladder? Onderaan?
Guess some things never change.

Moet jij niet weer ergens gaan spyen? Lars, of hoe heet je ook weer? Was Lars nou de fake naam of je echte naam, ruben? Blijft lastig :D
Oja nog steeds meer wereldwinsten als jij in mn zak :p
Michiel speelt trouwens voor zover bekend niet trouwens, heeft het te druk met grindr
 
Reactiescore
91
Kijk ook eens hoe die rangen behaald zijn :D. Ja al starten QQEEZZ en mark in twee verschillende stammen en offert Mark zijn halve stam op om de groei van zichzelf en QQEEZZ te faciliteren tjah dan lukt dat wel zonder ook maar enige prestatie.

En die OD, In één dag & Prestaties ranglijsten zijn ook allemaal in scene gezet?

Moet jij niet weer ergens gaan spyen? Lars, of hoe heet je ook weer? Was Lars nou de fake naam of je echte naam, ruben? Blijft lastig :D
Oja nog steeds meer wereldwinsten als jij in mn zak :p
Michiel speelt trouwens voor zover bekend niet trouwens, heeft het te druk met grindr

Meer wereldwinsten, echt niet ;)
Je kan blijven roepen en tieren, maar feit blijft wel dat ik toen met een accountje gereduceerd tot 1 miljoen punten en uit de top 25 (nadat jullie het expres hebben leeggezet 's nachts, remember) actie na actie alles tegenhield van drie incompetente 6 miljoen+ accounts rond mij en ze uiteindelijk nog mee heb weggevaagd om de wereldwinst binnen te rijven.

Als je na verlies op deze wereld nog eens ergens start, verzin dan eens ander excuus in plaats van steeds je persoonlijke trauma's op vroegere werelden aan te halen, goed?

Houdoe
 

DeletedUser77704

Guest
Oke even duidelijk.
Jij joined op 30 maart GOD, een stam waar je huidige stam op dat moment in oorlog mee was, terwijl je iemand van je huidige stam internde/fusie.
Diegene was er niet mee eens en verbrak de intern / fusie en wilt zn dorpen geven aan .pikachu, 1 van zn effectieve stamgenoten.
Terwijl blijf jij hem aanvallen.

En nu ga jij zeggen dat zij jou stabden? Sorry justin maar dan ben je gewoon hypocriet. Net als bij het info lekken verhaaltje. Hoeveel keer zijn jij en jamie nou naar Mark gelopen met info vanuit .revoc mbt massa's, toekomstplannen? Terwijl iedereen het zo duidelijk wist dat Mark onder 1 hoedje speelde met Qua. En dat ook duidelijk werd nadat die info gelijk bij QQEEZZ belandde.
Dat jullie gaan huilen dat e notabene info bij Mark beland dat helemaal onbelangrijk is of onschadelijk voor .revoc en enkel Mark beschermt door deze niet naar buiten te brengen is nogal hypocriet.
Veeg eerst voor eigen deur vooraleer je over anderen start. Het is niet voor niets dat iedereen je een ongeschikt leider vind en ik meermaals zoveel stamleaves heb moeten tegenhouden.

Had ze niet tegengehouden dan, als mensen niet de ballen hebben zich te uiten bij gebeurtenissen of gewoon zaken durven te zeggen als ze niet mee eens zijn moeten ze gaan. Daarbij vergeet jij ff dat ik helemaal geen leider wens te zijn en dit puur doe uit armoede omdat anderen dit niet wilden. Dus als mensen gaan klagen moeten ze zelf maar initiatief nemen en anders het voor lief nemen. Daarbij wel mooi dat toen je leavde dat iedereen is oosten het met je eens was en kijk eens hoeveel je zijn gevolgd met je leave.

Dus omdat jij Mark niet te vertrouwen vond moesten wij knfo niet delen met een BG? Zolang er geen feiten bewezen waren deel je dit soort info met je BG als je samenwerkt, dus kap met die slappe achteraf gelul. Daarbij heb jij geen idee wat mijn mening was over de zaak die ik naar Jamie hierover heb geuit dus kom niet met dit soort slappe bullshit wat feitelijk niet eens onderbouwd kan worden. Daarbij weet je wat ik vind van Mark na zijn Spy actie, maar ga vooral aan feit voorbij dat je zelf info lekt, waar het om het principe ging en niet om naar wie of de info. Jij lekte info terwijl specifiek de gevolgen waren uitgelegd als die zouden worden gelekt, en ik kon jouw shit oplossen.

Als je niet de feiten ken van W57 en niks weet van de stabs kom dan hier niet kletsen. Pikachu stabde me waar ik bij was terwijl in zelfde stam zaten. Uiteindelijk leavde ik omdat hij bij de andere vijand al gejoined was is in de stamchats en gesprekken. Volgens jouw woorden is dat al stabben. Ik ben toen naar God gegaan, binnen onze stam was actie al bekend van Piakchu die tegen ons had ondernomen. Dan nog mooie feit dat Piakchu nog toen ik in de stam zat Captain had lopen opstoken tegen de intern na zijn run actie om later deze dorpen zelf te pakken als hij de andere vijand was gejoined was voor mij genoeg redenen die intern af te maken. Dat de dag voordat ik leavde jullie al VV hadden van hem (Wat ik kon zien met mijn functies) maakte dat hij ook al gestabt had (VV afgeven aan vijand) en toen viel bij mij het kwartje waarom Captain opeens intern en op Seduced komen spelen niet meer wilden. Dus ken je feiten of kom hier niet over andere werelden kletsen en ga terug naar W57 forum.
 
Reactiescore
389
Had ze niet tegengehouden dan, als mensen niet de ballen hebben zich te uiten bij gebeurtenissen of gewoon zaken durven te zeggen als ze niet mee eens zijn moeten ze gaan. Daarbij vergeet jij ff dat ik helemaal geen leider wens te zijn en dit puur doe uit armoede omdat anderen dit niet wilden. Dus als mensen gaan klagen moeten ze zelf maar initiatief nemen en anders het voor lief nemen. Daarbij wel mooi dat toen je leavde dat iedereen is oosten het met je eens was en kijk eens hoeveel je zijn gevolgd met je leave.

Het is lastig voor mensen om leiding te nemen met zo'n enorme persoonlijkheid die er constant omheen zweeft. Denk dat dat wel een deel de rede was dat je 'constant de leiding moest nemen'
 

DeletedUser77704

Guest
Het is lastig voor mensen om leiding te nemen met zo'n enorme persoonlijkheid die er constant omheen zweeft. Denk dat dat wel een deel de rede was dat je 'constant de leiding moest nemen'

Alsof k jouw mening de grond intrapte? Volgens mij heb k jouw de leiding laten joinen vanwege je inzet. Ook liet ik je gelijk vrij met zaken plannen en regelen. Maar als mijn mening te dominerend is waarom hoor ik dit nu dan voor het eerst? Daarbij al laten zien dat ik anderen de leiding laat nemen en hen niks in de weg leg. Kijk wat heeft opgeleverd? Jij leaved stam zonder woord te zeggen en negeer je oud mede leiders. Steff is een ongeleid projectiel wiens eigen mening heilig is en enkel om zijn eigen ego geeft ipv stambelang ondanks zijn verantwoordelijkheid. Bedoel hiermee niet dat hij niks voor stam doet, maar als puntje bij paaltje komt negeert hij afspraken om maar een discusie te winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
389
Volgens mij zei ik het nog vrij netjes, maar hier beuk je me ook meteen vol de grond in xD

Ik vond het bijvoorbeeld vrij storend dat je op een gegeven moment gewoon zegt:
"Ik heb het al bewezen op deze wereld en rage parrot de huidige speler nog niet"

Als dat niet een teken is van een enorme persoonlijkheid om het netjes te zeggen weet ik het ook niet meer. Om dan jezelf zo veel hoger te zetten dan je mede stamgenoten, hier zelfs iemand die op het account gekomen is om te helpen, vind ik dat wel net wat te ver gaan ja.

En volgens mij heeft mijn leave enkel goede dingen opgeleverd, omdat mijn mening daarmee weg was en alles door kon gaan.
 

DeletedUser77704

Guest
Volgens mij zei ik het nog vrij netjes, maar hier beuk je me ook meteen vol de grond in xD

Ik vond het bijvoorbeeld vrij storend dat je op een gegeven moment gewoon zegt:
"Ik heb het al bewezen op deze wereld en rage parrot de huidige speler nog niet"

Als dat niet een teken is van een enorme persoonlijkheid om het netjes te zeggen weet ik het ook niet meer. Om dan jezelf zo veel hoger te zetten dan je mede stamgenoten, hier zelfs iemand die op het account gekomen is om te helpen, vind ik dat wel net wat te ver gaan ja.

En volgens mij heeft mijn leave enkel goede dingen opgeleverd, omdat mijn mening daarmee weg was en alles door kon gaan.

Erg raar als je dit doet in een chat van besprekingen ipv na eerst onderling dit te bespreken in de leidingchat? Terwijl dat andere wel was besproken in leidingchat en je dit toen niet heb gezegd? Ik vind je leave nog steeds klote en betreurenswaardig, zeker de manier waarop. Ook zag ik liever Revoc als collectief nog steeds vechten tegen Modus en Qua en niet zo versplinterd als nu. Daarbij mag je best ook in gaan op de andere zaken die ik zei, volgens mij heb k je altijd goed behandeld. Maar als je zo slecht tegen 1 mening kan op een gebied, de mening met die zaak niet op de setting kan anticiperen en dan dit in grond boren noemt dan snap ik je echt niet of jij snapt niet. Want toen ik dit zei in die chat vroeg ik gelijk persoonlijk waarom je daar een discussie ging voeren die we al eerder onderling hadden bespoken. Als grond wou intrappen had ik dit gedaan en niet dit gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
389
Kon slecht tegen je karakter, dit was enkel een voorbeeld. De leave was om het een en ander mogelijk te maken voor jullie zonder dat ik daarbij in de weg zou zitten. En vanwege een aantal mensen in revoc, bij hun ook bekend. En een week eerder was je zelf ook nog per direct geleaved, verschil is dat ik gwn niet terug kom
 

DeletedUser77704

Guest
Kon slecht tegen je karakter, dit was enkel een voorbeeld. De leave was om het een en ander mogelijk te maken voor jullie zonder dat ik daarbij in de weg zou zitten. En vanwege een aantal mensen in revoc, bij hun ook bekend. En een week eerder was je zelf ook nog per direct geleaved, verschil is dat ik gwn niet terug kom

Verschil is denk ik dat ik informeer waarom ik leave en ben blijven praten met iedereen, met voorkennis wanneer ik terug kwam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65345

Guest
Mijn conclusie Justin en Alex Lennon zijn beide egoïsten die zichzelf hoog hebben zitten en graag doen wat zij zelf willen en waar zij beter van worden.

Dat merk ik als ik het AF lees als buitenstaander. :)
 

DeletedUser80441

Guest
Mijn conclusie Justin en Alex Lennon zijn beide egoïsten die zichzelf hoog hebben zitten en graag doen wat zij zelf willen en waar zij beter van worden.

Dat merk ik als ik het AF lees als buitenstaander. :)

Alleeh zoals 80% van het hele AF?? :cool:
 
Reactiescore
1.075
Alsof k jouw mening de grond intrapte? Volgens mij heb k jouw de leiding laten joinen vanwege je inzet. Ook liet ik je gelijk vrij met zaken plannen en regelen. Maar als mijn mening te dominerend is waarom hoor ik dit nu dan voor het eerst? Daarbij al laten zien dat ik anderen de leiding laat nemen en hen niks in de weg leg. Kijk wat heeft opgeleverd? Jij leaved stam zonder woord te zeggen en negeer je oud mede leiders. Steff is een ongeleid projectiel wiens eigen mening heilig is en enkel om zijn eigen ego geeft ipv stambelang ondanks zijn verantwoordelijkheid. Bedoel hiermee niet dat hij niks voor stam doet, maar als puntje bij paaltje komt negeert hij afspraken om maar een discusie te winnen.

Ongeleid projectiel? Volgens mij ging je elke x2 sec alle info delen bij Mark, om dan weer te zeggen dat je hem niet vertrouwde, je leaved de stam als ik dan eens 1 x info deel bij iemand van Nova (wat jijzelf natuurlijk ook 500x hebt gedaan met het resultaat dat elke actie van revoc bij Qua bekend was) dat nog steeds bg was, leave jij en vetus meteen de stam, word ik meteen geblokkeerd op whatsapp etc omdat er info "gelekt" werd waar Mark in beschermt werd ivm zn huidige smerige acties.
Hoe durf je mezelf dan zelfzuchtig of een ongeleid projectiel noemen.
Ik heb per direct mn leidingsrechten opzij gelegd om jullie terug in revoc te krijgen, heb aangeboden revoc te leaven, en laat me momenteel zelfs internen in het belang van revoc, ben 500x uitgescholden door stamgenoten (team nexus) en heb dit telkens opzij weten te schuiven. Hoezo eigen belang? Hoevaak wou jij nexus kicken en edelen voor het belang van revoc?
Hoevaak hebben jij en jamie gezegd de leidingstaken af te geven of minder te moeien, waarna uiteindelijk bleek dat jullie toch de touwtjes in handen wouden houden?
Dat de rest van oost niet mee geleaved is met me heeft alles te maken met andere zaken trouwens en helemaaal niet met het vertrouwen in je maar dat weet je zelf ook.
Je bent ook gewoon zo onrespectvol naar je eigen leden, je krijgt een mass, verdwijnt de hele dag zonder vv ergens neer te leggen, er word uuuuuuuren achter je vv gevraagd, uiteindelijk krijgen we je vv te pakken terwijl de helft van je mobiele troepen weggebashed al is, 2 dagen later kom je lekker op het AF gooien "ja vvers hebben slecht gedeffed bla bla bla, als ik er was bla bla bla", ja als jij er toen was , was niet al je mobiele deff/off weggecleared, je doet alles voor je eigen egotje intact te houden ondanks er geen reden toe is, je hebt al zoooveel bewezen op w64, zooveel tactische blunders gemaakt, en heel de oostkant van revoc is weggeknald terwijl jij zovaak de vv nam, je laat random de weggeedelde spelers overal en nergens heen edelen, zoals seduced atm die random maar wat bbs edelt bij qua en ze elke 2 sec weer kwijt speelt.
Dat ik mn acc en spelplezier helemaal opgeofferd heb voor revoc (van mini edellijn, tot 80% deff gaan spelen, tot me laten internen in stambelang) dat weet je evengoed. Kom dus nou maar niet lullen dat je het beste voor revoc wou en niet enkel voor je eigen acc, dat hebben we bij bepaalde gesprekken gezien namelijk waar je 7 accs wou opofferen voor zelf een lijntje te hebben waar ik dan weer zei geen enkel acc te willen opofferen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Meer wereldwinsten, echt niet ;)
Je kan blijven roepen en tieren, maar feit blijft wel dat ik toen met een accountje gereduceerd tot 1 miljoen punten en uit de top 25 (nadat jullie het expres hebben leeggezet 's nachts, remember) actie na actie alles tegenhield van drie incompetente 6 miljoen+ accounts rond mij en ze uiteindelijk nog mee heb weggevaagd om de wereldwinst binnen te rijven.

Als je na verlies op deze wereld nog eens ergens start, verzin dan eens ander excuus in plaats van steeds je persoonlijke trauma's op vroegere werelden aan te halen, goed?

Houdoe

Je vergeet erbij te zeggen dat god je acc helemaal tot de nok had volgestacked dus het vrij logisch was dat je overeind bleef. Dat mn acc daardoor een 50% front verhouding had en jij zo slecht in offen was dat je met je 200 edels actie na actie geen dorp pakte, je acc had trouwens ruim 2 mil en geen 1 mil.
Oja uiteraard heb ik nog steeds meer wereldwinsten dont worry 'bout that
 
Reactiescore
91
Je vergeet erbij te zeggen dat god je acc helemaal tot de nok had volgestacked dus het vrij logisch was dat je overeind bleef. Dat mn acc daardoor een 50% front verhouding had en jij zo slecht in offen was dat je met je 200 edels actie na actie geen dorp pakte, je acc had trouwens ruim 2 mil en geen 1 mil.
Oja uiteraard heb ik nog steeds meer wereldwinsten dont worry 'bout that

Ja al die stacks liep tot wel 2 dagen voordat het vol stond en dan nog lukte het je niet om amper een 100tal volledig lege dorpen definitief weg te edelen. En op TheCoon zijn maar 2 acties gedaan lieverd. Eerste werd al je deff kapot gebashed en liepen onze meeste edels inderdaad dood (wat boeien edels nou), 2de actie en het opruimwerk erna verloor je al je dorpen en heeft demarkie er 160 van je komaf gemaakt waarna je van de wereld verdween.

En het is dus wel degelijk rond de 1 mil, hadden er in tussentijd al enkele tientallen teruggenomen van IRP omdat jullie zo dom waren om ze niet eens vol te steken.
yayapZk.png

Maar goed, geniet maar van deze wereld, je bent weeral geweldig bezig precies (*kuch*) als ik alles even diagonaal doorlees.
 
Reactiescore
1.075
Ja al die stacks liep tot wel 2 dagen voordat het vol stond en dan nog lukte het je niet om amper een 100tal volledig lege dorpen definitief weg te edelen. En op TheCoon zijn maar 2 acties gedaan lieverd. Eerste werd al je deff kapot gebashed en liepen onze meeste edels inderdaad dood (wat boeien edels nou), 2de actie en het opruimwerk erna verloor je al je dorpen en heeft demarkie er 160 van je komaf gemaakt waarna je van de wereld verdween.

En het is dus wel degelijk rond de 1 mil, hadden er in tussentijd al enkele tientallen teruggenomen van IRP omdat jullie zo dom waren om ze niet eens vol te steken.
yayapZk.png

Maar goed, geniet maar van deze wereld, je bent weeral geweldig bezig precies (*kuch*) als ik alles even diagonaal doorlees.

Je vergeet dat je acc na enkele uren banned stond onaanvalbaar? Nogal logisch dat ik na 2 dagen je acc niet weg had, ook werden al je troepen magisch door de mods terug getoverd wat lul je nou, en er zijn veeeeel meer acties van god op me geweest, dat jij er niet aan meedeed omdat je maar 20 off dorpen meer had op dat moment kan ik niet aan doen
 
Bovenaan