Top & Flop spelers

Reactiescore
1.075
Plannen smeden zeg je. Sinds wanneer is je stam leaven een stab? We zijn de vijand niet gejoind dus zie het stab gehalte niet? We zijn een nieuwe stam gejoind die bestond uit 1 lid, met hierbij recruits vanuit beide grote stammen. Dus elke stam had ongeveer gelijk aantal dorpen minder. Waar zit de stab dan in dit verhaal?

Ik heb het dan ook niet over de leave van QQEEZZ, Maar de stab van demarkie waar je mooi aan meegewerkt hebt.
 
Reactiescore
1.075
Wat Steff klopt niet, in principe tegen je stamleden smeden is geen stab. Tot het moment dat de plannen rond zijn en je in een andere stamskype mag toetreden, door je eigen stam dan niet in de lichten van je plannen blijf je informatie vangen van twee partijen... die je ook zonder te lekken in je eigen voordeel kan gebruiken en hiernaast hou je bij de stam die de pineut is voortdurend een vorm van inspraak. En laten we nu eerlijk zijn op het moment dat je gaat leaven heb je dan 100% inzet... ne natuurlijk niet. Het is gewoon je stamgenoten voor een tijd voor de gek houden en dat is natuurlijk gewoon een stab.

Srerker nog, een week eerder had het desbetreffende acc nog gezweerd met een eigen topic, nadat er al vragen kwamen, zich volledig in te zetten voor de stam, waarna de leugens etc uitkwamen en de MB van qqeezz op demarkie bleek te spelen en elk lid van acc demarkie al weken in de vijandelijke stamchat zat. Natuurlijk viel het ook op dat dat account plots ging blitzen op een account dat onder vuur lag door hun, en ze steeds boos waren als er besloten werd hulp te bieden aan spelers die op dat moment nog tussen beide stammen lagen.
 
Reactiescore
1.367
Is gewoon een stab hoor, dat je maanden op voorhand afspreekt dat je gaat joinen zodra je stamgenoot weggeknald is, daar geef je ook gewoon toe dat je niet optimaal zal helpen.

Hij heeft nog zich nog altijd meer ingezet dan de meesten in je stammetje.

Srerker nog, een week eerder had het desbetreffende acc nog gezweerd met een eigen topic, nadat er al vragen kwamen, zich volledig in te zetten voor de stam, waarna de leugens etc uitkwamen en de MB van qqeezz op demarkie bleek te spelen en elk lid van acc demarkie al weken in de vijandelijke stamchat zat. Natuurlijk viel het ook op dat dat account plots ging blitzen op een account dat onder vuur lag door hun, en ze steeds boos waren als er besloten werd hulp te bieden aan spelers die op dat moment nog tussen beide stammen lagen.

Tsja, liegen om je eigen positie veilig te houden is niets mis mee ;)
Verder loop jij een hoop onwaarheden rond te strooien :p

Maar ik ga gewoon zelfde conclusie trekken als op het w57 forum. Dat demarkie over wilde naar de vijand en jullie aan een lijntje hielt was niet lief, maar wel noodzakelijk.
 
Reactiescore
1.075
Hij heeft nog zich nog altijd meer ingezet dan de meesten in je stammetje.
.

uh je bedoelt die keren dat hij OS wou sturen maar ze moest thuis houden uit angst voor een blitz van een frontspeler met 5 off dorpen?
 

DeletedUser77704

Guest
uhh lol nee?
de eerste massa op coon was een eenvoudige block ok massa, massa 2 had Johny 1 cf weten te bemachtigen en was elk dorp gewoon gerecapped ondanks de tientallen short range treinen van je stamgenoot stabber demarkie.

de stabs zijn trouwens o zo duidelijk hoor
demarkie vergeten? een speler van de vijand die al maanden in jullie stamchat zat, ofja zelfs 2 spelers als je gio van stylo erbij rekent, de eigen woorden van demarkie waren: "joinen zodra er aansluiting is" remember? ;)
voor mijn komst op coon, er zo op staan, dat thecoon door dabb en jou geinternt kon worden? misschien zodat die aansluiting er al was? ;)
een MB van jou (hoe heet dat kneusje weer, lars?) onder een fake naam, fake skype etc, in Hunt laten spelen?
daarbij werd de stab van je stamgenoot seduced by lies (sorry justin ;p) op captain ook gewoon openlijk goed gekeurd door jou en geheel GOD.
dat ik het niet kan neerleggen met screens lijkt me logisch aangezien die gesprekken gewoon intern gevoerd werden en/of lang geleden zijn, maar dat ze gebeurd zijn, bestaat geen twijfel over.

Waar heb ik captain gestabt? Ken je feiten voor je komt kletsen
 
Reactiescore
1.075
Waar heb ik captain gestabt? Ken je feiten voor je komt kletsen

toen je god joinde en meteen captain ging aanvallen? was langs beide kanten misschien, maar laten we maar zeggen dat dat op zn minst twijfelachtig was.
 
Reactiescore
1.075
Captain was intern voor mij.....

Je bedoeld dat de speler van captain naar ons kwam lopen, dat je stabbede, zelfs in hunt heeft gespeeld, terwijl hij bij jou hoorde?
 

DeletedUser77704

Guest
Je bedoeld dat de speler van captain naar ons kwam lopen, dat je stabbede, zelfs in hunt heeft gespeeld, terwijl hij bij jou hoorde?

Gast was intern, toen werd Seduced gestabt door Pikachu en terwijl wij intern verder zette besloot captain Pikachu zijn kant te kiezen en wou opeens stoppen met de intern. Dit liet ik niet toe want Pikachu die toen vijand werd zou zo in mijn rug opeens dorpen krijgen
 
Reactiescore
1.367
Gast was intern, toen werd Seduced gestabt door Pikachu en terwijl wij intern verder zette besloot captain Pikachu zijn kant te kiezen en wou opeens stoppen met de intern. Dit liet ik niet toe want Pikachu die toen vijand werd zou zo in mijn rug opeens dorpen krijgen

conclusie steff lult zoals het hem uitkomt :)
 
Reactiescore
1.075
Gast was intern, toen werd Seduced gestabt door Pikachu en terwijl wij intern verder zette besloot captain Pikachu zijn kant te kiezen en wou opeens stoppen met de intern. Dit liet ik niet toe want Pikachu die toen vijand werd zou zo in mijn rug opeens dorpen krijgen

Dus je hebt hem wel gestabbed zeg je?
Aangezien jijzelf degene was die naar de vijand overliep, captain zn dorpen dus niet aan de vijand wou geven en jij het daar niet eens mee was, en tegen de wil van de bespeler verder bent gaan aanvallen. Dat klinkt aardig als een stab :rolleyes::D
 

DeletedUser77704

Guest
Dus je hebt hem wel gestabbed zeg je?
Aangezien jijzelf degene was die naar de vijand overliep, captain zn dorpen dus niet aan de vijand wou geven en jij het daar niet eens mee was, en tegen de wil van de bespeler verder bent gaan aanvallen. Dat klinkt aardig als een stab :rolleyes::D

Pardon? Pikachu heeft mij gestabt, dus kom niet zwak lullen hier. Daarbij als je afspraken maak en je komt deze opeens niet na dan zijn de gevolgen voor die persoon.
 

DeletedUser77113

Guest
cd76303de3230b7d1010e12d28348885.png


wil dt dan zeggen dat ik in 57 moet gaan huilen over wat er in 64 aan de gang is?
 
Reactiescore
1.367
cd76303de3230b7d1010e12d28348885.png


wil dt dan zeggen dat ik in 57 moet gaan huilen over wat er in 64 aan de gang is?

Als er iemand leugens gaat verspreiden in het w57 forum over w64 acties, ga je gang
 
Reactiescore
1.367
Okeu omw. Wie mag ik uitschelden?

Meeste mensen die leuk zijn om uit te schelden zijn gestopt... :(
Maar steff, martijn of jannes zijn wel redelijke opties
 
Reactiescore
1.478
Ben je boos, koop een roos en reageer het af op Alex Lennon :)
Maar dan ben ik heel snel info aan het lekken, of heb ik veels te gevoelige onderwerpen.
Meeste mensen die leuk zijn om uit te schelden zijn gestopt... :(
Maar steff, martijn of jannes zijn wel redelijke opties
Martijn heb ik al meer op gehaat dan nodig was, en jannes heb ik nooit tegen of met gespeeld.
 
Reactiescore
1.367
Maar dan ben ik heel snel info aan het lekken, of heb ik veels te gevoelige onderwerpen.

Martijn heb ik al meer op gehaat dan nodig was, en jannes heb ik nooit tegen of met gespeeld.

Dan benjamin of iemand anders van kak, vinden dat wel leuk :)
 
Bovenaan