Top & Flop spelers

Reactiescore
69
Iedereen verdient een 2de kans, een 3de ook nog, maar een 10de ? Qua heeft doorheen de tijd zo veel beslissingen gemaakt die deze wereld er minder leuk op hebben gemaakt, Modus heeft daar uit noodzaak op moeten reageren, maar modus heeft amper tot geen beslissingen gemaakt die deze wereld minder leuk maakte. Niet mee eens ? Kom dan maar eens met voorbeelden.

Gaat me erom dat jullie enkel kunnen zeuren :) Over pigzor, over korjak, over cfx. Terwijl SJ krak hetzelfde is als cfx nu is maar wordt vanuit Qua niets over gezegd. Je kan het P&P noemen, ik noem het aanstellerij/hypocrisie
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
SJ ligt volledig in de edellijn van QQ dus is niet geheel abnormaal om de moraal te bekijken tov QQ.

Nouja Modus kan er zelf natuurlijk wat minder aan doen dat QQ tov de rest zo hard groeit. SJ is gewoon een acc van Modus dat niet even snel groeide en verder teruggeworpen werd na jullie aanvallen. Uiteindelijk wordt moraal een ding. Ik vind dit sowieso niet iets waar op tegen zou moeten zijn, net als clusterfxcks, als die in punten daalt en op een gegeven moment maar bepaalde dorpen overhoudt die niet erg lekker zijn voor Modus, is dat ook geen lage tactiek. Je gaat moeilijk dorpen aan de vijand afstaan en de buren extra front geven is misschien ook niet echt een goed idee. Ik zou commotie wat meer terecht vinden als er wat meer bewust gestuurd wordt ipv dat ten gevolge van een actie van de vijand het account in zo'n moraalpositie is geduwd. Als er accs bv jumpen als moraalwall of voor edels in CFs die niet te bashen zijn is het een ander verhaal dan gebroken accounts die overige dorpen houden en voor de tegenstander niet bepaald prettig zijn

Er stond toch redelijk wat def in, in elk geval meer dan wij weg konden werken. :(
En onze stamgenoten die random 10 clears op 1 dorp dropten zonder andere dorpen te faken waren ook niet heel nuttig. :D

Oh goh, ik wist niet eens of je CFs van jou of van mij bedoelde :p. Heb heel die fase simpelweg niet meegemaakt :D

Maarja, deff luxe uitbuiten is denk ik anders dan moraal inzetten :D

En weer zo'n klassieke "Mijn stamgenoten deden dit en dit niet goed..." excuus :oops:
 

Deleted User - 24028

Guest
Gaat me erom dat jullie enkel kunnen zeuren :) Over pigzor, over korjak, over cfx. Terwijl SJ krak hetzelfde is als cfx nu is maar wordt vanuit Qua niets over gezegd. Je kan het P&P noemen, ik noem het aanstellerij/hypocrisie
Zelfs als je cfx en sj hetzelfde zou noemen, wat niet helemaal zo is, hebben we toch nog steeds die 2 andere redenen om over te zeuren... Nuja om terecht aan het licht te brengen zou ik het eerder noemen.

Het feit dat je het gesprek ineens terug draait naar cfx / sj terwijl het reeds ging over wie nu juist de wereld kapot maakt, iets wat jij tevens gestart bent, spreekt ook boek delen.

Blij om te zien dat je inziet dat qua degene is die de wereld naar de kloten heeft geholpen en blijft helpen. Van plan om er ook iets aan te doen ?
 
Reactiescore
1.478
Oh goh, ik wist niet eens of je CFs van jou of van mij bedoelde :p. Heb heel die fase simpelweg niet meegemaakt :D

Maarja, deff luxe uitbuiten is denk ik anders dan moraal inzetten :D

En weer zo'n klassieke "Mijn stamgenoten deden dit en dit niet goed..." excuus :oops:
Haha beide acc's stonden technisch gezien geclusterfucked nadat mijn co jullie inactieve acc had geprobeerd te pakken.
Ik snap niet precies wat je met moraal bedoelde, daar hadden we allemaal geen last van toch?
En stamgenoten lijken een leuke cliché, toch?
 

DeletedUser73358

Guest
SJ en CFx hetzelfde....

989fdffe55.png


273abd28c0.png


Merendeel van SJ is gewoon aangrenzend aan Modus en vormt nog een redelijke lijn.

1. Het zijn minder ''cf's'';
2. Het is aangrenzend;
3. Qua is er bewust overheen gejumped zonder een bashronde, geen sprake van bij CFx.

Daarnaast zie je SJ nu gewoon dorpen pakken, Modus intentie is dus absoluut anders dan Qua met CFx doet momenteel.
 
Reactiescore
69
Blij om te zien dat je inziet dat qua degene is die de wereld naar de kloten heeft geholpen en blijft helpen. Van plan om er ook iets aan te doen ?

Mss is er te snel gehandeld vanuit Qua. Maar je kan ook niet ontkennen dat Modus 100% clean is natuurlijk. De zaken zoals Gentle die Lorsl ost bv kan je nog 100 posts over maken met bewijzen dat het allemaal legaal was, maar het gevolg was nu eenmaal dat het geloof binnen Qua in een GAP met gelijke voordelen verdween. De geruchten over Gentle die een deel van SBL en Tijmen wilde internen waren er ook, na het antwoord van het team van Gentle werden die geruchten teniet gedaan, maar het was allemaal heel toevallig.

Het moet geen geheim zijn dat ik Mark er altijd al bijwilde hebben. Echter kon ik Qua hier pas echt warm voor maken na het massale ossen bij Lorsl. Dus legaal of niet, het was de oorzaak dat een grote meerderheid in Qua een stapje verder wilde gaan. Moet je dan zeggen dat Qua de enige grote schuldige is, volgens mij niet. Het is ook moeilijk te geloven dat er nog niets speelde tussen Modus en Revoc.

Er iets aan doen? Zou niet weten wat we nu 1) op dit moment doen wat niet zou mogen en 2) nog kunnen veranderen aan al gedane zaken. Wat gebeurd is is gebeurd en is de fout van beide stammen.
 
Reactiescore
389
Je zegt zelf dat er nog 100 posts over kunnen worden gemaakt, maar toch begin je er zelf weer over om het als excuus aan te halen, terwijl je zelf dus ook zegt dat het allemaal legaal was, zelfs al proberen jullie zo goed mogelijk het niet legaal te maken. De reactie van jullie uit is dan dat mark er toch bij komt? De reactie daarna is ook dat jullie het 10x erger doen met die verschrikkelijk kansloze actie van de ollies 2.0. 2 reacteis op hetzelfde feit?
En massale ossen is ook lekker overtrokken, ik kreeg pas os de avond voor de massa dus zoveel kan het dan uberhaupt niet meer zijn he. Dat jullie dan zo'n verschrikkelijk slecht aanvallen kan ik verder niet aan doen. Maar niet aankomen dat ik massaal ge ost werd.
 

Deleted User - 24028

Guest
Mss is er te snel gehandeld vanuit Qua. Maar je kan ook niet ontkennen dat Modus 100% clean is natuurlijk. De zaken zoals Gentle die Lorsl ost bv kan je nog 100 posts over maken met bewijzen dat het allemaal legaal was, maar het gevolg was nu eenmaal dat het geloof binnen Qua in een GAP met gelijke voordelen verdween. De geruchten over Gentle die een deel van SBL en Tijmen wilde internen waren er ook, na het antwoord van het team van Gentle werden die geruchten teniet gedaan, maar het was allemaal heel toevallig.

Het moet geen geheim zijn dat ik Mark er altijd al bijwilde hebben. Echter kon ik Qua hier pas echt warm voor maken na het massale ossen bij Lorsl. Dus legaal of niet, het was de oorzaak dat een grote meerderheid in Qua een stapje verder wilde gaan. Moet je dan zeggen dat Qua de enige grote schuldige is, volgens mij niet. Het is ook moeilijk te geloven dat er nog niets speelde tussen Modus en Revoc.

Er iets aan doen? Zou niet weten wat we nu 1) op dit moment doen wat niet zou mogen en 2) nog kunnen veranderen aan al gedane zaken. Wat gebeurd is is gebeurd en is de fout van beide stammen.
Eigenlijk zeg je het hier allemaal zelf... "Het geloof binnen Qua", er gebeurt iets en jullie trekken een verkeerde conclusie en reageren daar op met iets dat totaal buiten proportie staat. OS naar Lorsl is voor jullie voldoende om een volledige stam te internen / recruiten. Mooi om te zien dat je hier ook toe geeft wat Qua al heel lange tijd probeert te negeren / ontkennen, dat jullie beslissing om Mark te recruiten gevallen is na het ossen van Lorsl en niet zoals beweerd pas nadat Modus gerecruit heeft. Zomaar conclusies trekken en er buiten proportie op reageren heeft Modus nooit gedaan.

Je noemt hier 2 zaken die modus, volgens jullie, gedaan heeft die volgens jullie niet kunnen. Waren dat minder propere zaken vanuit Modus, zeker. Maar hoe je het ook draait of keert ze gaan niet tegen gemaakte afspraken in en zijn helemaal niet extreem. Als je ze met iets wilt vergelijken dat Qua deed dan is dat bv het misbruik van moraal / edelbom. Is niet tegen de afspraken maar wordt niet als netjes gezien. Maar in geen geval kan je dit vergelijken met stabs en spionage, zaken waar qua zich in het verleden schuldig aan gemaakt heeft! Daar bovenop eindigt de lijst van Modus hun "niet zo netjes" zaken op die 2 die jij noemt, misschien nog een 1 tje er bij. Die van Qua zit ondertussen al lang boven de 10 feiten...

Natuurlijk kan je niks meer aan het verleden doen. Maar je kan op zijn minst tonen dat je spijt hebt van hoe alles gelopen is (heb de indruk dat je dit een beetje doet) en naar de toekomst toe zorgen dat zulke zaken niet meer gebeuren. Maak goede afspraken met Modus, trek een duidelijke lijn in wat wel en wat niet mag. Doe er alles aan om een leuke oorlog te starten (ik denk bv een de cf's) etc etc
 

DeletedUser77704

Guest
Mss is er te snel gehandeld vanuit Qua. Maar je kan ook niet ontkennen dat Modus 100% clean is natuurlijk. De zaken zoals Gentle die Lorsl ost bv kan je nog 100 posts over maken met bewijzen dat het allemaal legaal was, maar het gevolg was nu eenmaal dat het geloof binnen Qua in een GAP met gelijke voordelen verdween. De geruchten over Gentle die een deel van SBL en Tijmen wilde internen waren er ook, na het antwoord van het team van Gentle werden die geruchten teniet gedaan, maar het was allemaal heel toevallig.

Het moet geen geheim zijn dat ik Mark er altijd al bijwilde hebben. Echter kon ik Qua hier pas echt warm voor maken na het massale ossen bij Lorsl. Dus legaal of niet, het was de oorzaak dat een grote meerderheid in Qua een stapje verder wilde gaan. Moet je dan zeggen dat Qua de enige grote schuldige is, volgens mij niet. Het is ook moeilijk te geloven dat er nog niets speelde tussen Modus en Revoc.

Er iets aan doen? Zou niet weten wat we nu 1) op dit moment doen wat niet zou mogen en 2) nog kunnen veranderen aan al gedane zaken. Wat gebeurd is is gebeurd en is de fout van beide stammen.

Speelde nog helemaal niks in die periode, blijkt ook wel uit de hoge ODD/ODA en overnames over en weer in die periode en daarna
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Haha beide acc's stonden technisch gezien geclusterfucked nadat mijn co jullie inactieve acc had geprobeerd te pakken.
Ik snap niet precies wat je met moraal bedoelde, daar hadden we allemaal geen last van toch?
En stamgenoten lijken een leuke cliché, toch?

Ja klopt :p.
En moraal was daar geen sprake van, hier wel. Ik noemde het even, want je ging op mijn post in met een verhaal van W65 dat eigenlijk niet echt vergelijkbaar was met wat ik bedoelde ^^.

SJ en CFx hetzelfde....

989fdffe55.png


273abd28c0.png


Merendeel van SJ is gewoon aangrenzend aan Modus en vormt nog een redelijke lijn.

1. Het zijn minder ''cf's'';
2. Het is aangrenzend;
3. Qua is er bewust overheen gejumped zonder een bashronde, geen sprake van bij CFx.

Daarnaast zie je SJ nu gewoon dorpen pakken, Modus intentie is dus absoluut anders dan Qua met CFx doet momenteel.

Klopt volledig, de twee accs zijn atm totaal niet te vergelijken en dat had ik ook al aangegeven bij QQ.

Maar ik ben wel benieuwd, hoe zou jij het liefst zien hoe het aangepakt wordt als een acc bijna overrompeld is en nog een aantal gestackte dorpen overhoudt? Want het acc zo houden is wel het meest voor de hand liggend vind ik. Snap dat deze dorpen een grote belemmering zijn, ze liggen hartstikke kut. Maar Qua heeft denk ik ook niet hiervoor gekozen, in tegenstelling tot bv een Pigzor laten jumpen voor een edelbom?
 

DeletedUser47575

Guest
Ja klopt :p.
En moraal was daar geen sprake van, hier wel. Ik noemde het even, want je ging op mijn post in met een verhaal van W65 dat eigenlijk niet echt vergelijkbaar was met wat ik bedoelde ^^.



Klopt volledig, de twee accs zijn atm totaal niet te vergelijken en dat had ik ook al aangegeven bij QQ.

Maar ik ben wel benieuwd, hoe zou jij het liefst zien hoe het aangepakt wordt als een acc bijna overrompeld is en nog een aantal gestackte dorpen overhoudt? Want het acc zo houden is wel het meest voor de hand liggend vind ik. Snap dat deze dorpen een grote belemmering zijn, ze liggen hartstikke kut. Maar Qua heeft denk ik ook niet hiervoor gekozen, in tegenstelling tot bv een Pigzor laten jumpen voor een edelbom?

Waar is Pigzor precies naar gejumpt volgens jou?
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja klopt :p.
Klopt volledig, de twee accs zijn atm totaal niet te vergelijken en dat had ik ook al aangegeven bij QQ.

Maar ik ben wel benieuwd, hoe zou jij het liefst zien hoe het aangepakt wordt als een acc bijna overrompeld is en nog een aantal gestackte dorpen overhoudt? Want het acc zo houden is wel het meest voor de hand liggend vind ik. Snap dat deze dorpen een grote belemmering zijn, ze liggen hartstikke kut. Maar Qua heeft denk ik ook niet hiervoor gekozen, in tegenstelling tot bv een Pigzor laten jumpen voor een edelbom?
Accounts als SJ en CFX vind ik ook iets helemaal anders dan hoe een korja en Pigzor gebruikt zijn. Voor mij zou het al een hele overwinning zijn als er een akkoord komt waarbij accounts die verslagen worden door de vijand wel nog gebruikt mogen worden maar accounts die je internt binnen de stam je volledig moet weg edelen en niet mag gebruiken als moraal edelbom.

Waar is Pigzor precies naar gejumpt volgens jou?
Midden in Emerica ?
PS: als je met iemand wilt PM'en block je die persoon beter niet :p
 

DeletedUser47575

Guest
Accounts als SJ en CFX vind ik ook iets helemaal anders dan hoe een korja en Pigzor gebruikt zijn. Voor mij zou het al een hele overwinning zijn als er een akkoord komt waarbij accounts die verslagen worden door de vijand wel nog gebruikt mogen worden maar accounts die je internt binnen de stam je volledig moet weg edelen en niet mag gebruiken als moraal edelbom.


Midden in Emerica ?
PS: als je met iemand wilt PM'en block je die persoon beter niet :p

Nogmaals, welke jump:

9szo5w.png


PS: was het gesprek niet voltooid?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nogmaals, welke jump:

9szo5w.png


PS: was het gesprek niet voltooid?

Ik heb die fase niet meegemaakt dus ik kan niet zeggen hoe het precies is verlopen. Maar dat Pigzor 1 dorp binnen Emerica cluster had klopt dus? Want het gaat erom dat hij dan 1 dorp had en dan gewoon 50 edels erin kon plaatsen met een moraal van 30%. Dit is bewust en doelgericht "misbruik" maken van moraal, ipv dat moraal optreedt bij grootschalig dorpenverlies.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nogmaals, welke jump:

9szo5w.png


PS: was het gesprek niet voltooid?
Jump duid op het edelen van een dorp dat niet aansluit op je cluster ;) Van wie die geedelt is doet er niet echt toe.

Wat je ons probeert te laten zeggen is dat hij er lag voor jullie begonnen met internen. Dat klopt maar doet niet echt ter zaken.
 

DeletedUser47575

Guest
Ik heb die fase niet meegemaakt dus ik kan niet zeggen hoe het precies is verlopen. Maar dat Pigzor 1 dorp binnen Emerica cluster had klopt dus? Want het gaat erom dat hij dan 1 dorp had en dan gewoon 50 edels erin kon plaatsen met een moraal van 30%. Dit is bewust en doelgericht "misbruik" maken van moraal, ipv dat moraal optreedt bij grootschalig dorpenverlies.

Wat het zegt is dat Pigzor een dorp overnam van Emerica in zijn cluster. Om eerlijk te zijn verbaasde wij ons ook over het overnemen van dat dorp. Het account was onvoldoende actief en is daarna geinternd. Dat dorp is blijven liggen, omdat het goedkoper stacken is.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat het zegt is dat Pigzor een dorp overnam van Emerica in zijn cluster. Om eerlijk te zijn verbaasde wij ons ook over het overnemen van dat dorp. Het account was onvoldoende actief en is daarna geinternd. Dat dorp is blijven liggen, omdat het goedkoper stacken is.
Dit veranderd toch nog niks aan dat er daarna 50 edels uit zijn gegooid bij een massa ?
 
Reactiescore
69
Man,
Pigzor edelde een dorp van Emerica rechtsreeks. Wat hij daaruit doet is echt wel zijn keuze lijkt me. Heb je echt helemaal niets te doen buiten zeuren?
 

DeletedUser79415

Guest
is toch een rechtvaardige cf als hij van een directe tegenstander kan edelen is niet zijn probleem dat het aan activiteit ontbrak daar...

lijkt mij dan eh.
 
Bovenaan