Top & Flop spelers

Deleted User - 24028

Guest
Man,
Pigzor edelde een dorp van Emerica rechtsreeks. Wat hij daaruit doet is echt wel zijn keuze lijkt me. Heb je echt helemaal niets te doen buiten zeuren?
Als jullie het verschil zouden zien van de eerste keer moet ik het niet blijven herhalen he, ook wel zeuren genoemd.

is toch een rechtvaardige cf als hij van een directe tegenstander kan edelen is niet zijn probleem dat het aan activiteit ontbrak daar...

lijkt mij dan eh.
Lees vooral niet waar het over gaat en zeg random iets, nice!
 
Reactiescore
967
Volgens mij is het niet echt van toepassing in dezer of de cf legaal of illegaal is overgenomen. Waar het nu al pagina's over gaat is dat Qua een andere intentie heeft bij het woord moraal en dat bij pigzor meer dan duidelijk. Deze is met opzet tegepast als edelbom tijdens massa's(wat jullie goed recht is) door 1 dorp te laten liggen in emerica cluster. Dit proberen jullie te vergelijken(en te verantwoorden?) met een geval als SJ. Een gevalletje appels met peren vergelijken waarbij telkens over het echte onderwerp ter discussie heen wordt gepraat met drogredenen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dat ja. Er zit hoogstens een verschil in het verkrijgen van de CF, dus de intentie om de edels te spammen was er misschien niet vanaf het begin, maar uiteindelijk is het wel toegepast. Is ook niet verboden en tactieken als deze gebeuren wel vaker. Maakt je nog geen echte vieze stam ofzo, iedereen kijkt er ook wat anders tegenaan. Maar het is over het algemeen wel lullig als verdediger zijnde om op zo'n manier extra close range edels om de oren te krijgen. Denk dat geen verdediger op zoiets staat te wachten.
 
Reactiescore
69
Volgens mij is het niet echt van toepassing in dezer of de cf legaal of illegaal is overgenomen. Waar het nu al pagina's over gaat is dat Qua een andere intentie heeft bij het woord moraal en dat bij pigzor meer dan duidelijk. Deze is met opzet tegepast als edelbom tijdens massa's(wat jullie goed recht is) door 1 dorp te laten liggen in emerica cluster. Dit proberen jullie te vergelijken(en te verantwoorden?) met een geval als SJ. Een gevalletje appels met peren vergelijken waarbij telkens over het echte onderwerp ter discussie heen wordt gepraat met drogredenen.

'Door 1 dorp te laten pakken in Emerica cluster'. Pigzor kreeg gewoon targets toegedeeld en was toen ook een evenwaardig acc. 1 dorp heeft hij kunnen pakken en daaruit spamt hij nu edels idd, vrij logisch. Dat moraal toegepast wordt is eerder een gevolg dan een doel, zoals je ziet edelt pigzor nu dorpen in de rim van QQ dus de bedoeling is nooit geweest en zal er nooit worden om de moraal uit te spelen. Edelbom wel, maar dat lijkt me dan ook gewoon logisch en zou eerder dom zijn om het niet te doen. Kort na de massa toen op emerica werd Pigzor inactief en werden er zo cfs gelegd, daarom is het acc snel geinternd vandaar de moraal struggles dus.
 

Deleted User - 24028

Guest
'Door 1 dorp te laten pakken in Emerica cluster'. Pigzor kreeg gewoon targets toegedeeld en was toen ook een evenwaardig acc. 1 dorp heeft hij kunnen pakken en daaruit spamt hij nu edels idd, vrij logisch. Dat moraal toegepast wordt is eerder een gevolg dan een doel, zoals je ziet edelt pigzor nu dorpen in de rim van QQ dus de bedoeling is nooit geweest en zal er nooit worden om de moraal uit te spelen. Edelbom wel, maar dat lijkt me dan ook gewoon logisch en zou eerder dom zijn om het niet te doen. Kort na de massa toen op emerica werd Pigzor inactief en werden er zo cfs gelegd, daarom is het acc snel geinternd vandaar de moraal struggles dus.
Zonder in te gaan op wie welke mening heeft over deze zaak... We hadden het eerder over de actie/reactie, modus doet iets, qua interpreteert dat en reageert daar op of vice versa.
Jullie vinden nu dat hoe het gelopen is met Pigzor / Korjak prima is. Stel nu dat Modus hetzelfde (in mijn ogen) doet en wat oude accounts die geinternt zijn naar het front haalt of wat cf's geeft in Qua accounts om daar edels uit te gaan spammen. In de ogen van Modus is dat gewoon hetzelfde doen als wat jullie doen, maar voor je het weet vind iemand van Qua dat het niet hetzelfde is (bv omdat wij die persoon naar het front leggen en het bij jullie "toeval" was dat die er lag) en vind die het door onze actie geoorloofd om weer iets te doen dat een stap verder gaat.

Snap je hoe dit blijft voort duren ? Dat is waar wij van af willen... En of dat dan is door ons gelijk te krijgen dat je geen enkel account als moraal / edelbom mag gebruiken, of dat het wel mag (maar jullie duidelijk aangeven dat wij het dus ook mogen) of iets er tussen in (de manier van Korja / pigzor mag niet maar de manier van CFX / SJ wel bv) maakt ons niet uit.
 

DeletedUser73358

Guest
giphy.gif
 
Reactiescore
69
Allereerst mijn felicitaties aan Modus voor de wereldwinst.
Ik heb gedaan wat ik kon om Qua aan de overwinning te helpen maar ondanks de overmacht aan dorpen/dorpen van bgs is dit niet gelukt. Zowel door een schrijnend gebrek aan activiteit alsook een gebrek aan skills/ervaring. Het falen van CFX was een pijnlijke zaak, maar dat Rapunzel ondanks non stop online te zijn voor de massa 50 dorpen verliest bij een halve (volgens ik hoor nog wel deels mislukte) massa is een niveau hoger. Ondanks de mislukking heb ik persoonlijk leuke momenten gehad samen met JuggrNaut tegen IHA en Claujo/Ano12. Daarna is het mede door mijn fout minder leuk geworden.

De reden voor de interns en recruits bij Nova heeft niets te maken met de drang om te winnen en massa recruits te doen. Ik heb de eigenschap dat ik mensen die ik ken wil helpen en binnen de tw wereld is dit niet de beste eigenschap :p. Ik wilde Mark er heel graag bij en door de geruchten en dingen die er vanuit Modus gebeurd zijn (ga hier niet weer op in met een hele hoop argumenten aub) vond ik deze recruits ook verantwoord genoeg en kon ik deze binnen Qua ook doordrukken.

Verder wil ik de enkele actieve accounts binnen Qua nog bedanken voor hun inzet en wens ik allen nog succes in verdere werelden of in rl. Voor mij was dit mijn laatste wereld. Normaal zou ik na w57 al stoppen maar wilde het nog 1 keertje doen. Nu heb ik er wel genoeg van :)
Als laatste wil ik me nog verontschuldigen bij Mathieu. Mijn opmerkingen dat je bijna niet logde waren overdreven en was in een impuls geschreven. Je bent altijd een deel van QQ geweest, zowel op w57 als hier en je hebt uiteraard je aandeel in de successen van het account.

Nicolas
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Sorry hoor, maar wat een slachtoffer rol weer.

Jullie staan nog miljoenen voor en doen alsof de wereld al gespeeld is. Cmon, ik hoorde geregeld van Modus spelers dat jullie uitstekend massa's konden opzetten, en er wordt gedaan alsof niks meer mogelijk is?

Op delete gaan of de stekker eruit trekken doe je maar als je echt goede redenen hebt. Niet als er een nieuwe tegenslag is ff verdwijnen.
 

DeletedUser79906

Guest
Sorry hoor, maar wat een slachtoffer rol weer.

Jullie staan nog miljoenen voor en doen alsof de wereld al gespeeld is. Cmon, ik hoorde geregeld van Modus spelers dat jullie uitstekend massa's konden opzetten, en er wordt gedaan alsof niks meer mogelijk is?

Op delete gaan of de stekker eruit trekken doe je maar als je echt goede redenen hebt. Niet als er een nieuwe tegenslag is ff verdwijnen.

Ieder zo zijn ding he. ik verdwijn zodra er geinternd moet worden en anderen stoppen zodra het echt leuk word.
 
Reactiescore
389
Ieder zo zijn ding he. ik verdwijn zodra er geinternd moet worden en anderen stoppen zodra het echt leuk word.

Sommige mensen spelen dit spel enkel om aan te vallen en hebben liever nooit een tegenstander die daadwerkelijk een uitdaging vormt. Dan kunnen ze wel constant leuk doen over hoe ze 1ste staan, zonder het ooit waar te maken en gewoon te kunnen zeggen dat ze al gestopt waren en dus nooit verloren hebben. Terwijl nu stoppen natuurlijk gwn een negerlaag zou zijn.
 

DeletedUser79297

Guest
Sommige mensen spelen dit spel enkel om aan te vallen en hebben liever nooit een tegenstander die daadwerkelijk een uitdaging vormt. Dan kunnen ze wel constant leuk doen over hoe ze 1ste staan, zonder het ooit waar te maken en gewoon te kunnen zeggen dat ze al gestopt waren en dus nooit verloren hebben. Terwijl nu stoppen natuurlijk gwn een negerlaag zou zijn.

Zegt hij dan dat nu stoppen geen nederlaag is? Nico snapt ook wel dat het een verlies is. Lekker makkelijk wel iemand afblaffen die de hele tijd zijn best heeft gedaan voor Qua. :like:

Modus heeft zeer terecht nu 1 account volledig gesloopt en heeft een beginnetje gemaakt bij een ander. Hopelijk kunnen we nog iets moois laten zien tegen Modus komende weken en misschien draaien we de rollen nog om :D Wij gaan het jullie ook niet makkelijk maken.
 
Reactiescore
389
Zegt hij dan dat nu stoppen geen nederlaag is? Nico snapt ook wel dat het een verlies is. Lekker makkelijk wel iemand afblaffen die de hele tijd zijn best heeft gedaan voor Qua. :like:

Modus heeft zeer terecht nu 1 account volledig gesloopt en heeft een beginnetje gemaakt bij een ander. Hopelijk kunnen we nog iets moois laten zien tegen Modus komende weken en misschien draaien we de rollen nog om :D Wij gaan het jullie ook niet makkelijk maken.

Nee zegt hij niet, maar het is wel lekker makkelijk om voor dat er ook maar iets van dreiging kan komen maar alvast te stoppen.
 
Reactiescore
743
Bericht aan iedereen, Beste allen!

Na wederom een geslaagde massa van Modus op QUA wilt Nico dus stoppen en dat is zijn volste recht. Ik ken Nico zelf niet en heb nooit eerder met hem gespeeld. Ik vind het oprecht jammer dat de nummer 1 van deze wereld de handdoek in de ring gooit. Natuurlijk begrijp ik dat de motivatie weg is, maar daar moet je samen met je stam bovenop komen. Ik zou het oprecht jammer vinden als QQEEZZ op del gaat.

We zitten eindelijk met een leuke eindstrijd waar nog lang en goed gevochten kan worden... Waarom nu dan de handdoek in de ring gooien? Laat zien dat QUA nog niet verslagen is!

Je steekt niet voor niks met kop en schouders uit op rang 1... Ga dan nu ook niet quiten als de bal niet rolt zoals je wilt dat ie rolt man... Kop op en laat nu eens wat zien van jullie kant?

Deze wereld is nog LANG niet gespeeld!
 
Reactiescore
69
De reden dat ik wil stoppen is niet omdat ik bang ben voor uitdaging of perse omdat er dorpen verloren gegaan worden. Er waren vvers beschikbaar maar was niet nodig werd er gezegd. Dan log ik de ochtend erna (stond in de stamchat nergens wat over dat het niet goed ging) en zie ik dat er 50 dorpen weg zijn. Blijkt dat er 16 recapedels klaar stonden en quasi alle eigen def vast aan het front (waar er al prestacks stonden van Qua). Communicatie 0.0, net zoals bij CFX. Daar had ik tot 3 keer toe gezegd dat er een lijn moest gelegd worden maar niemand die maar wil luisteren. Voorbije 2 massas op emerica die ik gepland heb zijn telkens maar de helft vd edels die ik plande verstuurd (def timen was al helemaal erover, 1 acc die het wilde doen). Voor wie of voor wat moet ik dit dan nog allemaal doen? Voor de accs die wel actief zijn? Wel die groep is veel te klein om nog wat mee te bereiken. Ik snap dat Modus graag doorgaat en verder accs neerhaalt, maar ik heb geen zin om verder tegen de muur te praten. Als ik dit niveau zie van Qua snap ik oprecht niet hoe ze het zo ver hebben kunnen brengen.
 
Reactiescore
69
Sommige mensen spelen dit spel enkel om aan te vallen en hebben liever nooit een tegenstander die daadwerkelijk een uitdaging vormt. Dan kunnen ze wel constant leuk doen over hoe ze 1ste staan, zonder het ooit waar te maken en gewoon te kunnen zeggen dat ze al gestopt waren en dus nooit verloren hebben. Terwijl nu stoppen natuurlijk gwn een negerlaag zou zijn.

Ik kan niets doen tegen een tegenstander aan de andere kant van de wereld hoor. Dus wat is de uitdaging aan iets wat onmogelijk is?
 
Reactiescore
69
Zegt hij dan dat nu stoppen geen nederlaag is? Nico snapt ook wel dat het een verlies is. Lekker makkelijk wel iemand afblaffen die de hele tijd zijn best heeft gedaan voor Qua. :like:

Modus heeft zeer terecht nu 1 account volledig gesloopt en heeft een beginnetje gemaakt bij een ander. Hopelijk kunnen we nog iets moois laten zien tegen Modus komende weken en misschien draaien we de rollen nog om :D Wij gaan het jullie ook niet makkelijk maken.

Ja natuurlijk is het een verlies. Je wint een wereld met je stam en dat is niet gelukt. Heb gedaan wat ik kon door vvs, massas plannen etc maar was niet genoeg. Dat we niet winnen is geen drama, gaat mij altijd om het plezier. Alleen jammer dat er zo weinig inzet is voor alle moeite wat sommigen wel gedaan hebben
 
Reactiescore
57
Ja natuurlijk is het een verlies. Je wint een wereld met je stam en dat is niet gelukt. Heb gedaan wat ik kon door vvs, massas plannen etc maar was niet genoeg. Dat we niet winnen is geen drama, gaat mij altijd om het plezier. Alleen jammer dat er zo weinig inzet is voor alle moeite wat sommigen wel gedaan hebben

Je hebt pas verloren wanneer je opgeeft.

Qua zal er vast ook erg blij mee zijn dat je niet nieuwe spelers regelt maar het account gewoon op delete zet.
 
Bovenaan