Top & Flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dus omdat ik jou niet ken, bevestigt dat je punt?

Ben je dom of doe je gewoon zo?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
47, 24, 12, 10, 5, ...

Zijn toch heel wat actieve werelden voor een inactieve speler.

Maar goed, ik laat het verder in het midden. Dit is gewoon nog zo’n noobje die denkt mij te kennen omdat die 2x oid met me in de stam heeft gezeten.
 

Deleted User - 697374

Guest
Waarom Korjakskaja Sopka recruiten als je hem weer bijna weg gaat internen?
 

DeletedUser79297

Guest
Waarom Korjakskaja Sopka recruiten als je hem weer bijna weg gaat internen?

Zodat hij weer meer edels heeft om Modus aan te vallen + een beter moraal :eek: Zal wel met de ligging van de dorpen te maken hebben.
 

Deleted User - 697374

Guest
Toch wel triest dat je met zo'n overmacht nog steeds zoveel met moraal accountjes en edelspam accountjes gaat spelen.
 

DeletedUser77123

Guest
lol welke overmacht? XD jullie spelen met 16 accs terwijl wij er, na de join, met 14 spelen XD. Wel grappig dat jullie hier weer een grote mond komen opzetten nu jullie eerste massa eens gelukt is, na de vele mislukte massa's op TFA waren jullie anders niet zo hoog van de toren aan het blazen.
 

DeletedUser77704

Guest
lol welke overmacht? XD jullie spelen met 16 accs terwijl wij er, na de join, met 14 spelen XD. Wel grappig dat jullie hier weer een grote mond komen opzetten nu jullie eerste massa eens gelukt is, na de vele mislukte massa's op TFA waren jullie anders niet zo hoog van de toren aan het blazen.

Waarin word gezegd dat overmacht aantal accounts is? Moet je dan alle mb/samenwerkende spelers ook meerekenen?
 

Deleted User - 697374

Guest
lol welke overmacht? XD jullie spelen met 16 accs terwijl wij er, na de join, met 14 spelen XD. Wel grappig dat jullie hier weer een grote mond komen opzetten nu jullie eerste massa eens gelukt is, na de vele mislukte massa's op TFA waren jullie anders niet zo hoog van de toren aan het blazen.

Sinds wanneer is een punten voorsprong van 4 miljoen punten geen overmacht? Je kan dan wel meer accounts hebben dat betekent niet dat je dan ineens een overmacht hebt. Nou jullie hebben flink gefaald op clusterfxcks. dat mogen we best wel benoemen net als dat jullie directe reactie is 2 nieuwe accounts er in.
 

DeletedUser77123

Guest
Feit is dat jullie "overmacht" als een reden zien om elke rekruitering direct als een no-go te aanzien, wat naar mijn inziens redelijk "triest" is om het in jullie woorden te formuleren.

Maar ja we kunnen hier weer een hele discussie gaan houden wat jullie vinden en wat wij vinden, gaat toch weer op niets slagen dus doe maar lekker verder met op het AF jullie propaganda te verkopen(ik spreek hier niet over heel modus btw), ik zal in-game wel verder doen, ciao en succes verder nog op deze wereld.

Mochten er nog mensen zijn van Modus dat met me een klapje willen doen, graag, maar dan in-game en op een leuke en nette manier, heb het op deze wereld wel gehad op het AF met dat flamen van stammen en mensen. Dus verder discussiëren op deze post heeft weinig nut :D

Groetjes, Stijn
 

DeletedUser73358

Guest
Wel grappig dat jullie hier weer een grote mond komen opzetten nu jullie eerste massa eens gelukt is, na de vele mislukte massa's op TFA waren jullie anders niet zo hoog van de toren aan het blazen.

Interessant dat je meent dat Modus veel mislukte massa's gehad heeft. Naar mijn weten was er 1 gedeelde aanval op TFA en Repub waarbij Repub volledig is weggespeeld. De 2e massa was inderdaad op TFA, maar toen had Qua stiekem al een akkoord met Nova dus kon een stam met 11+ miljoen zich volledig richten op een klein accountje waardoor alles block ok was.

Qua daarintegen heeft nu 3 semi gefaalde massa's op Emerica gehad en alvorens die massa's ook nog eens 3 gefaalde massa's tegen .Revoc.

Feit is dat jullie "overmacht" als een reden zien om elke rekruitering direct als een no-go te aanzien, wat naar mijn inziens redelijk "triest" is om het in jullie woorden te formuleren.

Natuurlijk maakt het rekruteren van die spelers feitelijk weinig uit, gezien ze toch al onder de noemer van Qua vielen. Dat gezegd, natuurlijk is het belangrijk om te vermelden dat Qua aan dit alles met een flinke voorsprong begon als we kijken naar de punten van 2 maanden geleden, inclusief de samenwerkingen en de omvang van het cluster. Gelukkig is Modus het verschil ondertussen aan het verkleinen en de reactie van Qua daarop is om zoveel mogelijk te absoberen binnen de hoofdstam.

Gelukkig bevinden we ons momenteel bijna bij eerlijke eindstrijd, wat de hele hoop van Modus was toen Qua de wereld wou verpesten voor iedereen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Er is nu eenmaal sprake van een overmacht, geen enorm verschil, maar als je recruiteert bij een overmacht kun je kritiek krijgen. Voor zover ik weet is t verder een normale discussie dus ik zie er niks triests aan. Als men in Qua denkt dat Modus dit overdrijft of ze vinden t onterecht, helemaal prima, kom lekker met tegenargumenten en maak er een pittige discussie van. Je kunt idd @juggernout je argument gebruiken van aantal accounts, maar daarna gelijk weer een aanval op Modus gooien draagt niet bij aan een gezonde discussie.

AF is niet bedoeld voor mensen die kritiek op hun eigen stam direct triest noemen maar bon ;)
 
Reactiescore
967
4 miljoen punten? En die 9M aan punten van slaafjes dan?(fluc., UA1, Sat, King) Of horen we die niet bij de vergelijking te betrekken omdat het dan jullie absurde wereldschets in slecht daglicht zet?
 
Reactiescore
1.478
Laten we ook niet vergeten dat dit prima een 4-stammen wereld had kunnen zijn als Qua niet met Nova gemerged had. Hierdoor werd modus gedwongen om met Revoc. te fuseren. Op het moment dat beide fusie's compleet waren, stond Qua veel meer voor dan 4M punten. Dat zal hier vast nog wel ergens in de fora terug te vinden zijn.
 

DeletedUser73358

Guest
Ja maar Qua wou wel samen aanvallen op Revoc uitvoeren, maar niet tegen Nova want dat was hun intern/fusie gebied :rolleyes:

Dit was ongeveer hun plan, hiervoor had je natuurlijk leiding Nova die bewust front accounts liet klappen tegen Qua spelers zoals QQEEZ om de val van Nova te rechtvaardigen en logisch te laten overkomen aan hun eigen leden en derden.

Trouwens Nova had ook een GAP/BG met Revoc tegen Modus en Qua, maar dat werd voornamelijk ook enkel tegen Modus benut.

68f15b0c80.png


Voor de mensen die niet weten hoe de wereld eruitzag op 03-03 van dit jaar:

Rood = Qua
Oranje = Revoc
Geel/Groen = Nova
Blauw = Modus

5aea5d5cf7.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan