Top/Flop Spelers

Deleted User - 487931640

Guest
Oké mijn fout, Hidde zit op Deathstroke. Maar de rest is wel vrij sluitend bewijs.... beetje laag spel van Holy crusaders om te doen alsof hij mee aanvalt. Nou heeft KaKaKa niet het goede voorbeeld gegeven met katas, maar katas en stabben zijn niet hetzelfde imo.
 
Reactiescore
1.367
Ik heb bewijsmateriaal weten te bemachtigen!!!!!

^^ is een screen van de desbetreffende pm op de dag zelf, getrokken via Chrome op gsm (waarop element inspecteren niet mogelijk is). Toen waren Vetus en Rise Against er als de kippen bij om te komen opdraven met een vervalste pm.

Zou me niet verbazen moest men op deze wereld nogmaals zulk laag niveau vertonen. Eerst wordt een pm getoond en daarna wil men er onderuit proberen komen met beschuldigingen voor 'vervalste pms'.
En waarom? KaKaKa heeft toch geen enkel motief om te beginnen met pms vervalsen? Denk toch eens na, man. Sjezus.

Ik heb direct aangegeven dat de pm vervalst was ;)

De gif werkt niet meer om een of andere reden

Hier de gyazo dan maar

https://gyazo.com/5bcd80f07f7107d60861f66d461afa26

Kakaka hoeft niks te vervalsen want iedereen wil ons joinen.

Holy crusades is echter een leugenaar 1ste klas die niet te vertrouwen is.

stuur ingame eens door
 

DeletedUser73162

Guest
Ben benieuwd wat Dieu hierop te zeggen heeft aangezien dit vrij duidelijk is.

Daarnaast ben ik wel benieuwd wat Re-OR te zeggen heeft over het toelaten van spelers die aan spionage doen (ex Aux D).

stuur ingame eens door

Allereerst mijn excuus, mijn co (karim) heeft vanochtend de PM proberen te verplaatsen naar de goede map (ik had een aparte map gemaakt zodat niet iedereen onze PMs kon zien), maar heeft in alle haast per ongeluk de PM verwijderd.

Nog maals sorry voor de domheid van mn co, gelukkig hadden we gisteravond het bewijs opgeslagen, en hebben we het daarom nog steeds beschikbaar. Ik denk dat de video/gif wel aantoont dat het niet om een vervalsing gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77799

Guest
Allereerst mijn excuus, mijn co (karim) heeft vanochtend de PM proberen te verplaatsen naar de goede map (ik had een aparte map gemaakt zodat niet iedereen onze PMs kon zien), maar heeft in alle haast per ongeluk de PM verwijderd.

Nog maals sorry voor de domheid van mn co, gelukkig hadden we gisteravond het bewijs opgeslagen, en hebben we het daarom nog steeds beschikbaar. Ik denk dat de video/gif wel aantoont dat het niet om een vervalsing gaat.
Zo, daar gaat dan ook je kans om het echt te bewijzen. In game is het enige echte bewijsmateriaal. Hier zo een linkje doorsturen valt aan te sleutelen.
 

DeletedUser78889

Guest
Probeer maar na te maken wat wij hier gepost hebben, zoiets kan je niet vervalsen ;) Het is een gif , geen screenshot.
 

DeletedUser73162

Guest
Zo, daar gaat dan ook je kans om het echt te bewijzen. In game is het enige echte bewijsmateriaal. Hier zo een linkje doorsturen valt aan te sleutelen.

Hoe wil je een video faken? Leg mij dat maar uit. We kunnen ook wel de mp4 doorsturen als je de gif niet gelooft (AF support geen mp4 files)

Edit: vgm is de gyazo hierboven een mp4
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Allereerst mijn excuus, mijn co (karim) heeft vanochtend de PM proberen te verplaatsen naar de goede map (ik had een aparte map gemaakt zodat niet iedereen onze PMs kon zien), maar heeft in alle haast per ongeluk de PM verwijderd.

Nog maals sorry voor de domheid van mn co, gelukkig hadden we gisteravond het bewijs opgeslagen, en hebben we het daarom nog steeds beschikbaar. Ik denk dat de video/gif wel aantoont dat het niet om een vervalsing gaat.

Dat was dus de enige kans om het echt te bewijzen
 

DeletedUser73162

Guest
Dat was dus de enige kans om het echt te bewijzen

Iknow, en t is ook een hele domme fout, maar ik ga gewoonweg geen berichten zomaar faken en hier onzin lopen verkondigen, een beetje vertrouwen is tegenwoordig wel nodig als je iemand zn post ooit wilt geloven. Ik hoop dat ik dat de laatste jaren wel heb bewezen.
 

DeletedUser78889

Guest
Het bewijs is er overduidelijk, jullie willen als nieuwe stam geen gezichtsverlies lijden , begrijpelijk, maar dit is gwn duidelijk :)
 
Reactiescore
1.367
Iknow, en t is ook een hele domme fout, maar ik ga gewoonweg geen berichten zomaar faken en hier onzin lopen verkondigen, een beetje vertrouwen is tegenwoordig wel nodig als je iemand zn post ooit wilt geloven. Ik hoop dat ik dat de laatste jaren wel heb bewezen.

Van kak heb ik geen hoge pet op dus nee, geloven doe ik dit zeker niet

Het bewijs is er overduidelijk, jullie willen als nieuwe stam geen gezichtsverlies lijden , begrijpelijk, maar dit is gwn duidelijk :)

Niet overduidelijk en prima te faken
 
Reactiescore
1.367
Ik speel deze wereld nieteens, dus kom niet met zulke lulkoek.
Daarnaast hadden jullie oorlog met TiP, een directe recruit van die stam is gewoon R2W.
c114e37358acb015b53dd264fb755c63.png


trouwens wel leuk om dit te zien :)

Zeer vreemd dat tegenwoordig zelfs videos als nep gezien worden...

Is prima te doen met een beetje kennis, had je nu de gewone pm nog... Helaas is die per ongeluk verwijderd... ;)
 

DeletedUser78889

Guest
Jouw kakaka haat gaat te ver knulletje , je moet die oogkleppen ff af zetten.
 

DeletedUser73162

Guest
c114e37358acb015b53dd264fb755c63.png


trouwens wel leuk om dit te zien :)



Is prima te doen met een beetje kennis, had je nu de gewone pm nog... Helaas is die per ongeluk verwijderd... ;)

Dus omdat ik een wereld wel of niet speel is mijn post geloofwaardig of niet? Beetje duidelijk dat je haat tegen kakaka je beoordelingsvermogen beinvloed. Dit was nml een van de redenen dat ik niet openlijk vertelde dat ik in kakaka speelde, vind het fijn dat je je onvermogen weer bevestigd.

Het maakt niet uit in welke stam ik zit, dit bewijs is gewoon zwart op wit, kakaka of niet, dat bericht is gewoon gestuurd.
 
Reactiescore
1.367
Dus omdat ik een wereld wel of niet speel is mijn post geloofwaardig of niet? Beetje duidelijk dat je haat tegen kakaka je beoordelingsvermogen beinvloed. Dit was nml een van de redenen dat ik niet openlijk vertelde dat ik in kakaka speelde, vind het fijn dat je je onvermogen weer bevestigd.

Het maakt niet uit in welke stam ik zit, dit bewijs is gewoon zwart op wit, kakaka of niet, dat bericht is gewoon gestuurd.

Je loog met die post, dus het lijkt erop dat je gewoon een chronische leugenaar bent?
Wel leuk trouwens dat het bericht "per ongeluk" verwijderd is ;)
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan