Top/Flop Spelers

Reactiescore
524
Van jou ben ik het niet zeker, van hidde daar aan tegen wel want ik heb het bewijs en als je het wilt hebben dan kom je maar op skype of discord en dan lever ik je het wel.

Sem speelt niet op W63, dit had je kunnen weten met het beter volgende van dit forum. Het ging oa over het katagebruik van cacturne (waar Sem de oorspronkelijke bespeler van is).
 

DeletedUser79303

Guest
Als je niet op w63 speelt waarom je hier dan bemoeien ? hmm omdat je wss wel op deze wereld speelt en als ik zie hoeveel je op dit forum zit om spelers van infected af te breken dan begin ik haast te denken dat jij nummer 3 bent op deathstroke.
Ik speel ook niet op w63 maar kom hier iedere dag op het AF om de onzin te lezen die er gepost wordt door mensen zoals jij, dit is geen aanval hoor. Puur goud, ga vooral verder :D

Oh wacht, dat betekent dat ik ook op deathstroke speel (cwl)
 
Reactiescore
524
Ik speel ook niet op w63 maar kom hier iedere dag op het AF om de onzin te lezen die er gepost wordt door mensen zoals jij, dit is geen aanval hoor. Puur goud, ga vooral verder :D

Oh wacht, dat betekent dat ik ook op deathstroke speel (cwl)

Je moet juist is inloggen, er wacht een PM op je
 

DeletedUser78931

Guest
God has proven himself and showed me the thruth i was talking about!
 
Reactiescore
376
Ik heb bewijsmateriaal weten te bemachtigen!!!!!
Snapchat-420934357.jpg

^^ is een screen van de desbetreffende pm op de dag zelf, getrokken via Chrome op gsm (waarop element inspecteren niet mogelijk is). Toen waren Vetus en Rise Against er als de kippen bij om te komen opdraven met een vervalste pm.

Zou me niet verbazen moest men op deze wereld nogmaals zulk laag niveau vertonen. Eerst wordt een pm getoond en daarna wil men er onderuit proberen komen met beschuldigingen voor 'vervalste pms'.
En waarom? KaKaKa heeft toch geen enkel motief om te beginnen met pms vervalsen? Denk toch eens na, man. Sjezus.
 

DeletedUser79644

Guest
Ik heb bewijsmateriaal weten te bemachtigen!!!!!

^^ is een screen van de desbetreffende pm op de dag zelf, getrokken via Chrome op gsm (waarop element inspecteren niet mogelijk is). Toen waren Vetus en Rise Against er als de kippen bij om te komen opdraven met een vervalste pm.

Zou me niet verbazen moest men op deze wereld nogmaals zulk laag niveau vertonen. Eerst wordt een pm getoond en daarna wil men er onderuit proberen komen met beschuldigingen voor 'vervalste pms'.
En waarom? KaKaKa heeft toch geen enkel motief om te beginnen met pms vervalsen? Denk toch eens na, man. Sjezus.

Jup, dat is de screen die ik ook binnenkreeg. Er was mij enkel gevraagd om die balken onderaan en bovenaan weg te knippen, maar aangezien desbetreffende speler (spion) al van het account gesmeten is en de originele speler (maagd Tom) al geragequit is, maakt het eigenlijk geen fuck meer uit. De PM is wel degelijk echt, wat wil zeggen dat maagd Tom zich beziggehouden heeft met de hele conversatie daarna te vervalsen en Danny is mee in dat verhaal gegaan.

Het niveau van W63, ladies and gents.
 

DeletedUser73162

Guest
Beste Tribal wars spelers,

Graag even uw aandacht.

Oeh, wat heeft u te vertellen, zal vast groot nieuws zijn!?

We zijn op w63 blijkbaar tot een nieuw niveau gezonken die nog lager ligt dan het gemiddelde IQ van de Belgische politici... Daarom dat ik graag eens wat puntjes boven wil brengen.
Volgens mij niks nieuws haha, is al een tijdje zo hoor, en niet alleen op deze wereld.

Punt 1: Die aanmelding Van "Dieue Se Termine Ici." is idd fake want de persoon genaamd Minguel schrijft altijd zijn solli's in cursief... believe it or not maar de spelers van Deathstroke hebben er zich echt mee bezig gehouden om dit op te stellen... en nu we over het account deathstroke bezig zijn komt puntje 2.
Omdat iedereen zo moeilijk doet om het bericht, hier het bewijs:
ezgif-4-990db28389db.gif


Punt 2: Wie speelt er nu eigenlijk op het account Deathstroke ? wel ik heb even een gesprekje gevoerd met het account en tot mijn weten spelen er 2 spelers op, Get ready to laugh want één van de hoofd spelers is onze goeie ouwe AF Ridder "Hidde" *Smilles while clapping hands* dan speelt er nog een kerel genaamd Benji (speler: Pittige pit w61 "stam: raad" op die ook een hoofdspeler is. Bij mijn weten is dit het duo dat Kakaka leid. (geloof je me niet dan stuur je maar een pm op w63 en zal ik het je met veel plezier tonen)

Hier ga je nog eens de mist in, want KaKaKa wordt geleid door Kadir (@kakaka-leider ), vandaar ook de naam KaKaKa (Kadirs Kansloze Kamelenboerderij). Ja, ik speel op .Deathstroke, maar dit heb ik nooit ontkend. Jij, en ook een aantal anderen hebben gewoon met mij in PM een conversatie gehad, iets dat ik tegenwoordig niet vaak meer doe omdat ik gewoonweg niet veel tijd heb voor TW. Met deze geringe tijd leid ik, samen met een co, spelers op die wat minder bekend zijn met het spelletje, waaronder onze co Kadir, en nog een aantal anderen. Zo proberen we gewoon wat spelers wat skills bij te brengen, die ze op andere werelden kunnen gebruiken. (mensen die nu over kata komen zeiken, doe dat aub op een ander moment, want dit is hier niet zo relevant.)

Nu wat over jou Ward, aangezien je het zo leuk vind mij en het account waarop ik speel zo nadrukkelijk te beschuldigen (en met jou velen anderen), wil ik nog eens benadrukken dat jij alles behalve een nette speler bent. Afgelopen weekend nog leuk vermelden dat je mee ging doen met de aanval op Lord-Michiel, om vandaag ineens te vertellen dat je alles was doodgelopen en er wat is gerecapt? Niet helemaal geloofwaardig als je het mij vraagt.

NekM9m5.png


qOyf3IC.png

Hier is geen enkele recap van of Michiel, of een MB te bekennen, beetje vreemd verhaal dus. Daarentegen viel je wel een dorp aan dat van een stamgenoot van ons was, Dragon Dancer.

Owja, en over het vervalsen van PM's, volgens mij waren jullie bij vetus degenen die PM's zaten te vervalsen (spoiler 1 & 2, let even op de tijden), kom dus niet hypocriet de anderen beschuldigen, want wij hebben hier niks mee te maken. Daarnaast heeft Re-OR gewoon spelers (ex Aux D) aangenomen die doen aan spionages (zie spoiler 3), dus oprotten met jullie hypocriete gedoe.

index.php

AOEBqFa.png

SNlrmLm.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78889

Guest
Zwart op wit bewijs , waar zit iedereen nu met zijn fake nieuws?
 
Bovenaan