Top/Flop spelers

DeletedUser79447

Guest
Ow, nu dit openbaar is:

b049ef101e13b37ea99da0849bc18bcb.png
 
Reactiescore
533
Reactiescore
3.457
Niet iedereen abused ?

Runner 5 , pielemuis etc

Blijft toch altijd een smet op een prestatie vind ik.
Ik denk dat jij met deze manier van abusen een mega smet op je naam hebt afgeroepen :eek:

Het bashen op de spelers die pp hebben gebruikt maar zelf op een ontzettende lage vieze manier spelen.
Niet dat het mij verbaasd hoor,je kreeg niet voor niks een kata wave van mijn co op w42.
 

DeletedUser72472

Guest
Ik volg het AF al de hele wereld maar heb de gewoonte om niet vaak wat te zeggen of wat te reageren omdat ik er geen nut in zie :)
Het perfect moment om ergens wel op te reageren en te vertellen wat je er van vindt:engel:
 
Reactiescore
533
Rang 51 op W2 is meer een prestatie dan rang 2 op W51 hoor. :p
Ook niet overdrijven. Heb die tijd meegemaakt en w1, 2 en 3 waren niet topwerelden die kwamen pas later.
 
Reactiescore
372
Ook niet overdrijven. Heb die tijd meegemaakt en w1, 2 en 3 waren niet topwerelden die kwamen pas later.

Hier ga je wel de fout in ;) Omdat iedereen destijds slechter was is het best te vergelijken met de werelden die later kwamen. Vergeet ook niet het vele malen grotere spelersaantal dat er toendertijd was. Er mag best gesteld worden dat hij een redelijk kloppende vergelijking maakte.
 

DeletedUser23778

Guest
W1 t/m pakweg W10 staat in schril contrast met de werelden anno nu. Véél meer solo spelers, meer stammen, geen Sangu package, geen farm assistent, geen 6 co's op één account, aanzienlijk minder stabs en bovenal aanzienlijk minder ervaring. Kortom, een wereld waarin diplomatiek en strategie de boventoon voerden in plaats van farmen en het aantal spelers op één account om maar zoveel mogelijk A (later C) te kunnen klikken. In deze werelden moest je relatief een veel hoger niveau halen om mee te kunnen doen in zelfs ook maar de top 100.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan