Top/Flop spelers

Reactiescore
735
Seiba hadden we op exact dezelfde manier kunnen gebruiken als jullie hoor, geen probleem, net zoveel voordeel. Doske is op tijd wakker geworden met jullie samenwerkingsverhaal ;)
Trouwens niet richting Kanarie perse bedoeld, maar dat zul je zelf ook wel snappen :).
 

DeletedUser75339

Guest
Hier veranderd ook niet veel

Dat Savior weeral cf't mag geen verbazing zijn, hebben ze bij pew al laten zien dat ze daar niet vies van zijn als ze afgeblokt worden.

Met spelers als Stan Roy Fabian en Inge voorspel ik nog een vuile oorlog mocht mp nog successen boeken.

En nee seiba hadden jullie nooit kunnen gebruiken nadat jullie zo onbeschoft waren zijn solli compleet te negeren
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Hier veranderd ook niet veel

Dat Savior weeral cf't mag geen verbazing zijn, hebben ze bij pew al laten zien dat ze daar niet vies van zijn als ze afgeblokt worden.

Met spelers als Stan Roy Fabian en Inge voorspel ik nog een vuile oorlog mocht mp nog successen boeken.

En nee seiba hadden jullie nooit kunnen gebruiken nadat jullie zo onbeschoft waren zijn solli compleet te negeren

KATAAAASSS
 
Reactiescore
735
Hans je bent echt een grap, misschien moet je eens kijken wat die stam met ons cluster heeft gedaan voor je weer onzin praat. Hebben overigens bij Pewpew niks anders gedaan dan zijn eigen dorpen pakken dus waar je dat vandaan haalt :) Jammer dat je jouw allesbehalve smetvrije geschiedenis op ons projecteert, zal wel een soort coping mechanisme voor je zijn..
 

DeletedUser75339

Guest
Hans je bent echt een grap, misschien moet je eens kijken wat die stam met ons cluster heeft gedaan voor je weer onzin praat. Hebben overigens bij Pewpew niks anders gedaan dan zijn eigen dorpen pakken dus waar je dat vandaan haalt :) Jammer dat je jouw allesbehalve smetvrije geschiedenis op ons projecteert, zal wel een soort coping mechanisme voor je zijn..

Lol ik heb tenminste nooit wildvreemde dorpen in andermans cluster gepakt zoals jij en sick al gedaan hebben.
Ik heb pew toen geholpen om jullie slechte aanval af te slaan. Tijdje later checkte ik terug en zag ik dat je van een noob van de stam al in zijn safe had genobeld. Jake noemde die dacht ik

Dat zei wel genoeg voor mij
 
Reactiescore
735
Lol ik heb tenminste nooit wildvreemde dorpen in andermans cluster gepakt zoals jij en sick al gedaan hebben.
Ik heb pew toen geholpen om jullie slechte aanval af te slaan. Tijdje later checkte ik terug en zag ik dat je van een noob van de stam al in zijn safe had genobeld. Jake noemde die dacht ik

Dat zei wel genoeg voor mij
Dus als jij op Sick knalt, maar je pakt dorpen van Flaming dan ben je een CFer, goeie redenatie wel man, echt top!
Das 1 en dezelfde stam smartass en mister Jake pakte 30 CFs in ons cluster. Dan moet Pepew niet met zulke spelers in een stam gaan he :)
 
Reactiescore
3.457
Ik heb pew toen geholpen om jullie slechte aanval af te slaan.
Ah dus ook vv wederom? Dat was in precies dezelfde periode dat Jake ( die ook onder vv stond buiten zijn stam) tig cf’s pakte bij ons,weten we nu iig wie dat op zijn geweten hebt;-)
 

DeletedUser75339

Guest
Dus als jij op Sick knalt, maar je pakt dorpen van Flaming dan ben je een CFer, goeie redenatie wel man, echt top!
Das 1 en dezelfde stam smartass en mister Jake pakte 30 CFs in ons cluster. Dan moet Pepew niet met zulke spelers in een stam gaan he :)

Daarom dat ik hem ook uit de stam haalde toen (eind augustus) omdat ik dat al verwachtte. maar mocht niet baten :/ Jullie cf'ten hem nog altijd door Jake terwijl ze niet samenwerkten.
 
Reactiescore
735
Daarom dat ik hem ook uit de stam haalde toen (eind augustus) omdat ik dat al verwachtte. maar mocht niet baten :/ Jullie cf'ten hem nog altijd door Jake terwijl ze niet samenwerkten.
Klopt het zou logisch zijn om dan Jake die CF na CF bij ons legde vrolijk door te laten gaan omdat jij Pew uit de stam haalde, wat denk je zelf:p
 

DeletedUser75339

Guest
Ah dus ook vv wederom? Dat was in precies dezelfde periode dat Jake ( die ook onder vv stond buiten zijn stam) tig cf’s pakte bij ons,weten we nu iig wie dat op zijn geweten hebt;-)

Ik kan niet en Jake recappen en cf's plaatsen ermee.
Laat staan dat ik dorpen aan jullie zou verliezen
 
Reactiescore
3.457
Ik kan niet en Jake recappen en cf's plaatsen ermee.
Laat staan dat ik dorpen aan jullie zou verliezen
Wel erg obvious btw,eerst Jake die tig cf’s maakt bij ons( je geeft toe dat je vv draaide voor zijn stam)
Daarna help je Shelby en rara wat doen die?
Juist,ook tig cf’s pakken bij ons.
Lijkt er op dat een hoop stammen een klein zetje in hun rug krijgen van je.
Maar we wijken af sorry,nee idd Inge en Fabian zijn vieze spelers!
Vooral Fabian bah..
 

DeletedUser75339

Guest
Hans, je bent niet gestopt, haal het even uit je handtekening!

Ik heb de afgelopen weken nergens gelogd hoor :p ( ook niet van plan)

Ze doen het beter zonder mij en ik doe het beter zonder tw :D

Maar ga zo wel nog zien hoe 59/62 aflopen en dan ga ik hier ook niet meer komen.
 
Bovenaan