Top/Flop spelers

DeletedUser78825

Guest
Ik ben de rust zelve. Wou gewoon ff Lucas op zen plaats zetten, kan er moeilijk mee om als mensen hier op 't AF hoog van de toren komen blazen om paar dagen daarna zelf zwaar op hun bek te gaan :)

Nils

Wel leuk dat je "iemand op zijn plaats gaat zetten" zonder op die persoon in te gaan.

Wat mij dus doet concluderen dat je eigenlijk gewoon wat leuk wilt komen doen of een sticker wilt omdat je 'iets gedaan hebt'.
 

Deleted User - 697374

Guest
Pielemuis nu ook al opgegeven ?
Had hen met de pp-loze start en early farmstats wel hoog staan , maar blijkbaar enkel early goed zoals ze nu weggespeeld worden.
Ik kreeg net te horen van iemand op skype dat het hier over mijn gevallen account ging.

Zal me effe voorstellen ben Ruben de hoofdspeler en heb early een team van 3 man totaal 24/7 draaiende gehouden voor de early farmscore's. Maar kregen het al redelijk snel zwaar met pow! die met ieder lid op 1 na is langsgekomen. Daarnaast hebben we voor bijna al onze dorpen meer strijd moeten leveren dan de gemiddelde hier. Maar we maakte progressie. Toen kwam het funeste moment, ik zelf ging maand op vakantie en daar viel de farm weg en de coordinerende/pushende factor voor de co's. Lucas kwam even daarvoor op het account en heeft een poging gedaan tot de boel voor te laten gaan en het account te redden door mijn rol over te nemen. Maar hij had de vaardigheden niet om iedereen gemotiveerd te houden tot ik terug was(ben nog steeds niet thuis). Ik weiger op vakantie te spelen dus het had er heel anders uit kunnen zien als ik dat wel had gedaan. Maar zoals Martijn vanmiddag zei voor als koop je niks.

Wil Lucas en pj zeker bedanken maar had gewoon niet moeten starten terwijl ik wist dat ik een maand niet kon spelen.
 

DeletedUser77710

Guest
Naja overmacht lijkt me veel gezegd. Wij kregen week daarvoor massa van 4-5 spelers, rustig afgehandeld. Toen kwam AF strijder Lucas al roepen dat we duur defften en blabla.
Nu gooien wij 'massa' (als je dit al zo kan noemen), want wij zijn enige account dat clears/edels stuurden. Slash stuurde 1 losse trein en 2 fake edels, that's it.
Met al dat geroep hier over dat wij duur en slecht zouden deffen, breekt Piel na ocharme 1 wave. De wanhopige pm's naar de geburen om deff te schooien nog achterwegen gelaten.

Als jullie 1,5 vs 1 overmacht willen noemen, hoe moeten wij die 5 vs 1 dan noemen?

Nils

Ik ben de rust zelve. Wou gewoon ff Lucas op zen plaats zetten, kan er moeilijk mee om als mensen hier op 't AF hoog van de toren komen blazen om paar dagen daarna zelf zwaar op hun bek te gaan :)

Nils

Ja inderdaad het is een overmacht, jij hebt door mij het dubbele aantal punten gekregen ten opzichte van pielemuis. 'massa van 4-5' spelers. Het stelde nauwelijks wat voor. Er waren 3 serieuze edelaars en dat was pielemuis, cacturne en kakashi. Die andere speler(s) betekenden niets. En dan nog hadden jullie niet goed gedeffed. Na elk treintje werd er maar gesniped na de 2e edel.

Jullie zijn enige accounts dat clears/edels sturen? Nils aub, je co vertelt me nu ook net dat je niet veel van 62 af wist en nu weet je mij te vertellen dat je de enige was die clears en edels stuurt. Slash heeft mee clears en edels gestuurd, omdat dit account 70% offensief is ingesteld en pokke inactief is, hebben jullie maar alles gesmeten van OFF inclusief de edels. En euh, wanneer is iets een fake edel? Een edel is toch altijd een edel, of heb ik dit mis? Als je deze doorlaat gaat er nog altijd TS van je dorp af, of speel ik het spel mis? :pq

Wij sturen wanhopige pm's naar de gebuurte? Damnnn. Een paar dagen geleden deed Jelle nog stoer dat jullie al de dorpen (3) die jullie hebben geblocked van onze massa, allemaal van deffsletjes kwamen. Dus ik mag wel een klein beetje deff vragen aan anderen he? Of niet?

Wat zit je dan weer met die rare getallen te werken nils... '1,5 vs 1'

Beide accounts zijn dubbel zo groot als ons....

En euh, ik ben totaal niet op m'n bek gegaan deze wereld. Wel heb ik een andere kant van team abuser zien leren kennen, wanneer een persoon nodig is in dat team gaan ze die speler heel mooi in de bloemetjes zetten, maar waneer er overmacht eten ze die op en kotsen ze die langs alle kanten uit. Vraag maar aan Oli wat ik hiermee bedoel ;)
 

DeletedUser78702

Guest
Pff zo vermoeiend.

jij hebt door mij het dubbele aantal punten gekregen ten opzichte van pielemuis.
Als je hiermee het internen van It Wasn't Me bedoelt, wil ik er wel even op ingaan. Wij hebben 90% van zen deff al strijdend gemold, daarna kwamen jullie erop af, hij kon dus letterlijk niks meer doen. Toen heeft die ons benaderd met te zeggen dat wij het verdienden omdat wij hem strijdend wouden neerhalen en jullie stabbend. (Zij hebben jullie early game gered, maar dat hoef ik je niet te vertellen zeker.)

En dan nog hadden jullie niet goed gedeffed.
Jij snipete onze tweede trein -tevergeefs dan nog- met je off, is dat dat goed deffen dan? Thanks voor de tip!

Nils aub, je co vertelt me nu ook net dat je niet veel van 62 af wist en nu weet je mij te vertellen dat je de enige was die clears en edels stuurt.
Idk met wie jij praat, maar ik speel hier al van het begin mee hoor. En ja ik weet wie wat heeft gestuurd, want ik heb deze 'massa' geregeld. Slash heeft exact 1 trein, 1 clear en 2 fake edels gestuurd. Dat valt best nog mee voor een acc van 120k punten denk ik dan? Oh ja een fake edel is een losse edel die je verstuurd als afleiding om stacks te verplaatsen, jij geeft mij tips, hier is er 1 voor jou.
 

Deleted User - 697374

Guest
Pff zo vermoeiend.


Als je hiermee het internen van It Wasn't Me bedoelt, wil ik er wel even op ingaan. Wij hebben 90% van zen deff al strijdend gemold, daarna kwamen jullie erop af, hij kon dus letterlijk niks meer doen. Toen heeft die ons benaderd met te zeggen dat wij het verdienden omdat wij hem strijdend wouden neerhalen en jullie stabbend. (Zij hebben jullie early game gered, maar dat hoef ik je niet te vertellen zeker.)


Jij snipete onze tweede trein -tevergeefs dan nog- met je off, is dat dat goed deffen dan? Thanks voor de tip!


Idk met wie jij praat, maar ik speel hier al van het begin mee hoor. En ja ik weet wie wat heeft gestuurd, want ik heb deze 'massa' geregeld. Slash heeft exact 1 trein, 1 clear en 2 fake edels gestuurd. Dat valt best nog mee voor een acc van 120k punten denk ik dan? Oh ja een fake edel is een losse edel die je verstuurd als afleiding om stacks te verplaatsen, jij geeft mij tips, hier is er 1 voor jou.
Vind het wel grappig stabbend IT wasnt mee neerhalen?
 
Reactiescore
3.540
en jullie stabbend. (Zij hebben jullie early game gered, maar dat hoef ik je niet te vertellen zeker.)

Blijkbaar wordt nu om elke scheet het woord stabben er bij gehaald. Verliest een beetje zijn betekenis zo. Maar goed, ik zal er wel weer even op in gaan.

Terug in de early game toen de stam POW! nog een ding was, werd er een massa gegooid op Pielemuis. Deze massa bestond uit enkele half volle clears en twee treinen, terwijl iedereen net 1000 speer en zwaard had in die periode. Wij waren ongeveer 20% de grootte van POW!, dus het bleek al snel dat we dit niet zelf konden oplossen. Ruben had aan iSvenny gevraagd of hij def wilde leveren, want als zijn dorp werd overgenomen door POW, was de hele buurt in gevaar. Dit is gedaan, en uit dank is er naderhand een anti-POW! BG met minimale looptijd van 2 weken en opzegtermijn van 3 dagen aangeboden aan de stam van iSvenny (TWP).

Deze BG is aangenomen en heeft 2 volle weken geduurd. Daarna is de BG, met 3 dagen van te voren aankondiging, opgezegd. Tijdens deze opzegtermijn is Pielemuis zelfs aangevallen door een stamgenoot van iSvenny (nachtblitz zelfs) en is daardoor een dorp verloren. Pielemuis heeft deze dezelfde dag terug veroverd. Enkele dagen later, doen wij een geplande massa op It Wasn*t Me, een andere stamgenoot van iSvenny. Als je dit een stab wilt noemen dan heb ik alle hoop in de mensheid verloren.

Wij hebben 90% van zen deff al strijdend gemold, daarna kwamen jullie erop af, hij kon dus letterlijk niks meer doen.

En dan dit. Als jullie 90% van zn def hebben gemold, waarom heb je dan niks ge-edelt totdat wij alles al op een paar dorpen na gepakt hadden? Ik heb even de feiten er bij gepakt, en dit is ronduit niet waar. Jullie hebben niks, maar dan ook letterlijk niks van def gesloopt bij It Wasn*t Me. Zie hier:

2399e61d356d4e714ae11cc7b6db2825.png


Wij kwamen op 21-06-2018. Op dit moment had It Wasn*t Me verslagen tegenstanders~als verdediger van welgeteld 6.000!

338e1283088d8942434d4a3995d26acb.png


De meest rechter tabel is die van verslagen tegenstanders als verdediger. Zoals je ziet is hij pas def verloren vanaf 21 op 22 juni. De datum van de massa.

Als je hiermee het internen van It Wasn't Me bedoelt,

En aangezien je net zelf hebt toegegeven dat je enkel bij It Wasn*t Me dorpen hebt gekregen als intern, slaat je uitspraak al helemaal nergens op dat jullie 90% van de def hebben gemold. Als je al op het AF komt lopen praten, spreek dan op zijn minst de waarheid.

Fijne dag verder :)
 

DeletedUser78702

Guest
Misschien moet je ff de link leggen tussen hun verslagen tegenstanders als OS en ons ODA. We hebben nooit elkaar persoonlijk aangevallen, zegt die zelf ook:
https://gyazo.com/6dca33571329df63f1ff32a3672a1f67

Daarna krijgen wij deze pm:
https://gyazo.com/e2b63e4a9a39bf19fd72be37066702d8

Anyway, had mezelf voorgenomen om me nooit te verlagen tot het betreden van het AF en kijk me nu bezig. Jullie mogen denken/schrijven wat jullie willen, ik ben hier weer weg :D in tegenstelling tot anderen zullen wij ons wel bewijzen ingame.

Jij ook nog fijne dag! :)
 
Reactiescore
3.540
Misschien moet je ff de link leggen tussen hun verslagen tegenstanders als OS en ons ODA. We hebben nooit elkaar persoonlijk aangevallen, zegt die zelf ook:
https://gyazo.com/6dca33571329df63f1ff32a3672a1f67

Daarna krijgen wij deze pm:
https://gyazo.com/e2b63e4a9a39bf19fd72be37066702d8

Anyway, had mezelf voorgenomen om me nooit te verlagen tot het betreden van het AF en kijk me nu bezig. Jullie mogen denken/schrijven wat jullie willen, ik ben hier weer weg :D in tegenstelling tot anderen zullen wij ons wel bewijzen ingame.

Jij ook nog fijne dag! :)

Ook de ondersteuning van It Wasn*t Me lag niet boven de 25k verslagen tegenstanders voor de 21e, wat ook uit de screen af te lezen valt. 90% is dus totaal uit de lucht gegrepen en slaat werkelijk nergens op, dit zou je zelf ook moeten kunnen inzien toch?

In die PM staat dus een claim van It Wasn*t Me over een stab, die ik al ontkracht heb. Dus eigenlijk bewijs je niet zo veel met dit bericht. En verlagen tot het niveau van het AF? Claims gebaseerd op lucht zoals de jouwe maken het niveau van het AF nou niet bepaald hoger.

Dan is alles wel over deze situatie gezegd lijkt me, en zal ik er ook over op houden. Terug naar Top & Flop spelers dan maar.
 

DeletedUser69389

Guest
Misschien moet je ff de link leggen tussen hun verslagen tegenstanders als OS en ons ODA. We hebben nooit elkaar persoonlijk aangevallen, zegt die zelf ook:
https://gyazo.com/6dca33571329df63f1ff32a3672a1f67

Daarna krijgen wij deze pm:
https://gyazo.com/e2b63e4a9a39bf19fd72be37066702d8

Anyway, had mezelf voorgenomen om me nooit te verlagen tot het betreden van het AF en kijk me nu bezig. Jullie mogen denken/schrijven wat jullie willen, ik ben hier weer weg :D in tegenstelling tot anderen zullen wij ons wel bewijzen ingame.

Jij ook nog fijne dag! :)
Ah discussie ontwijking. Met andere woorden Sem gelijk geven. :rolleyes::oops:
 

DeletedUser78702

Guest
De 21ste hebben wij zelf nog de doodsteek gegeven. 2 clears van ons zijn op muur 7 gedefft via TheDarkShadow. Ik ga zelf niet eens meer de moeite doen screens hiervoor te plaatsen, je kan zelf de stijging van zowel ODD bij TheDarkShadow als verslagen tegenstanders OS bij Wasnt Me overduidelijk op hun profiel zien.

Anyway, dit was serieus mijn laatste post op 't AF.

Kunnen jullie back on topic.
 
Reactiescore
3.540
De 21ste hebben wij zelf nog de doodsteek gegeven. 2 clears van ons zijn op muur 7 gedefft via TheDarkShadow. Ik ga zelf niet eens meer de moeite doen screens hiervoor te plaatsen, je kan zelf de stijging van zowel ODD bij TheDarkShadow als verslagen tegenstanders OS bij Wasnt Me overduidelijk op hun profiel zien.

Anyway, dit was serieus mijn laatste post op 't AF.

Kunnen jullie back on topic.

Ik ontken ook niet dat jullie wat ondersteuning hebben gesloopt, maar statistieken als 90% de lucht in slingeren en vervolgens zeggen dat wij op 0 def liepen, terwijl wij hardhandig meerdere stacks hebben moeten slopen vond ik een beetje oneerlijk. Als hij 165k ODD had kunnen halen met maar 10% van zijn def had hij het leger van Amerika en Rusland bij elkaar kunnen stoppen met 100%.

Anyway, dit was serieus mijn laatste post op 't AF.

Is goed man. Denk het niet, overigens.
 

DeletedUser77710

Guest
Pff zo vermoeiend.


Als je hiermee het internen van It Wasn't Me bedoelt, wil ik er wel even op ingaan. Wij hebben 90% van zen deff al strijdend gemold, daarna kwamen jullie erop af, hij kon dus letterlijk niks meer doen. Toen heeft die ons benaderd met te zeggen dat wij het verdienden omdat wij hem strijdend wouden neerhalen en jullie stabbend. (Zij hebben jullie early game gered, maar dat hoef ik je niet te vertellen zeker.)


Jij snipete onze tweede trein -tevergeefs dan nog- met je off, is dat dat goed deffen dan? Thanks voor de tip!


Idk met wie jij praat, maar ik speel hier al van het begin mee hoor. En ja ik weet wie wat heeft gestuurd, want ik heb deze 'massa' geregeld. Slash heeft exact 1 trein, 1 clear en 2 fake edels gestuurd. Dat valt best nog mee voor een acc van 120k punten denk ik dan? Oh ja een fake edel is een losse edel die je verstuurd als afleiding om stacks te verplaatsen, jij geeft mij tips, hier is er 1 voor jou.

Het verhaal van it wasn*t me moet ik niet meer ontkrachten lijkt mij? Dat heeft Sem al genoeg gedaan lijkt mij ;)

En ja, ik snipete inderdaad jullie 2e trein met offensief, maar wat is hier dan zo erg aan? Ik hield mijn deff troepen voor de volgende wave die de middag aankwam omdat ik je 001 wou blocken. :p En wat is nu zo slecht aan met off snipen? LC zijn perfecte snipetroepen.

Vanaf het begin? Stop eens met liegen, man. Ik speelde vanaf dag 1 op abuser een week of twee, tot mijn examens begonnen. En jij hebt niet 1 keer gelogd toen ;)

Een edel is een edel hé wat is dit voor bullshit. Een aanval is ook een aanval, fake of clear...
 

DeletedUser37752

Guest
Error ookal gevallen hmmm..
Da’s pech stam weg!
Laten we nu wat moois maken van samen met dante!<3
al zie ik dat ze ook al snel leden aan het verliezen zijn kom toch op jongens!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Moet je niet de 10 beste leden van die kant rekruten he flapdrol
 

DeletedUser37752

Guest
Jezus je doet net alsof je anus hangt aan een prikkeldraad.
Meeste van je posts of reacties zijn ook om mensen af te zeiken zie ik.
Heb je RL nou zo weinig vrienden of aandacht of wat is de probleem vraag ik me dan af.
Je zielige post en misselijke gedrag toont maar net aan watvoor figuur je bent.
Laat mensen lekker posten of hun zegje doen wat ze willen.
Nee dan moet deze “flapdrol” weer is populair komen doen.
P.s. Dit is mijn mening over jou en ben zeker niet de enige misselijk ventje!

En oja over je reactie met beste 10 thanks voor de compliment maar echter kwamen we allemaal al maand geleden bijelkaar bijna.
Toen waren we nog verreweg van de beste 10 van deze kant we kwamen bijelkaar op basis van ervaring en potentie’s.
wat goed van ons leden dat we die ook waar hebben gemaakt tot nu toe..

Ben benieuwd naar je twskills want als je al zo doet alsof je de opperbaas bent zal je wel niks in game voorstellen :)
Niet huilen nu!
 
Reactiescore
1.049
Jezus je doet net alsof je anus hangt aan een prikkeldraad.
Meeste van je posts of reacties zijn ook om mensen af te zeiken zie ik.
Heb je RL nou zo weinig vrienden of aandacht of wat is de probleem vraag ik me dan af.
Je zielige post en misselijke gedrag toont maar net aan watvoor figuur je bent.
Laat mensen lekker posten of hun zegje doen wat ze willen.
Nee dan moet deze “flapdrol” weer is populair komen doen.
P.s. Dit is mijn mening over jou en ben zeker niet de enige misselijk ventje!

En oja over je reactie met beste 10 thanks voor de compliment maar echter kwamen we allemaal al maand geleden bijelkaar bijna.
Toen waren we nog verreweg van de beste 10 van deze kant we kwamen bijelkaar op basis van ervaring en potentie’s.
wat goed van ons leden dat we die ook waar hebben gemaakt tot nu toe..

Ben benieuwd naar je twskills want als je al zo doet alsof je de opperbaas bent zal je wel niks in game voorstellen :)
Niet huilen nu!
Nee. Pim stelt niks voor.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Jezus je doet net alsof je anus hangt aan een prikkeldraad.
Meeste van je posts of reacties zijn ook om mensen af te zeiken zie ik.
Heb je RL nou zo weinig vrienden of aandacht of wat is de probleem vraag ik me dan af.
Je zielige post en misselijke gedrag toont maar net aan watvoor figuur je bent.
Laat mensen lekker posten of hun zegje doen wat ze willen.
Nee dan moet deze “flapdrol” weer is populair komen doen.
P.s. Dit is mijn mening over jou en ben zeker niet de enige misselijk ventje!

En oja over je reactie met beste 10 thanks voor de compliment maar echter kwamen we allemaal al maand geleden bijelkaar bijna.
Toen waren we nog verreweg van de beste 10 van deze kant we kwamen bijelkaar op basis van ervaring en potentie’s.
wat goed van ons leden dat we die ook waar hebben gemaakt tot nu toe..

Ben benieuwd naar je twskills want als je al zo doet alsof je de opperbaas bent zal je wel niks in game voorstellen :)
Niet huilen nu!

Jezus. @Pimsie. Pak je zwembroek, blaq heeft een strand aangelegd in zn kut.
 
Reactiescore
742
heey, daar ben ik weer (normaal acc abuser nu ff oud acc gebruikt)(Jelle)

Ja inderdaad het is een overmacht, jij hebt door mij het dubbele aantal punten gekregen ten opzichte van pielemuis. 'massa van 4-5' spelers. Het stelde nauwelijks wat voor. Er waren 3 serieuze edelaars en dat was pielemuis, cacturne en kakashi. Die andere speler(s) betekenden niets. En dan nog hadden jullie niet goed gedeffed. Na elk treintje werd er maar gesniped na de 2e edel.
even ter informatie sokaa was geen serieuze edelaar met zijn 2 treinen? of laten we die achterwegen liggen?

Wij sturen wanhopige pm's naar de gebuurte? Damnnn. Een paar dagen geleden deed Jelle nog stoer dat jullie al de dorpen (3) die jullie hebben geblocked van onze massa, allemaal van deffsletjes kwamen. Dus ik mag wel een klein beetje deff vragen aan anderen he? Of niet?

Heb ook al eerder aangegeven dat wij niet zwaar gestackt waren maar daar lees je dan weer overheen of je wilt het niet lezen dat kan natuurlijk ook. Speciaal voor jou nog een keertje.

niet echt een zware stack voor 3 dorpen te stacken he?
unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png


dit komt neer op (het doet er ook niet toe vanwaar het komt :D)

5371 speer
3670 zwaard
1840 boog
312 verkenners
7 Zware cavalarie
2 riddertjes

Vanaf het begin? Stop eens met liegen, man. Ik speelde vanaf dag 1 op abuser een week of twee, tot mijn examens begonnen. En jij hebt niet 1 keer gelogd toen ;)

Nils is de persoon die op abuser is begonnen. De gene die jij bedoelt die 'een week of twee weken' niet logde was Perrie (bijnaam) dit kwam omdat hij nog een keer logde op TUG en daarom moest wachten met loggen op abuser.


Daarnaast is het bullshit dat jij prima gedefft hebt maar dat weet je zelf denk ik ook wel althans dat hoop ik :)
Ik wil hierbij ook niet zeggen dat abuser 100% goed gedefft heeft maar zo te zien wel beter dan pielemuis want die is nergens meer te bekennen. :D



Jelle | Abuser
 

DeletedUser77324

Guest
Jezus je doet net alsof je anus hangt aan een prikkeldraad.
Meeste van je posts of reacties zijn ook om mensen af te zeiken zie ik.
Heb je RL nou zo weinig vrienden of aandacht of wat is de probleem vraag ik me dan af.
Je zielige post en misselijke gedrag toont maar net aan watvoor figuur je bent.
Laat mensen lekker posten of hun zegje doen wat ze willen.
Nee dan moet deze “flapdrol” weer is populair komen doen.
P.s. Dit is mijn mening over jou en ben zeker niet de enige misselijk ventje!

En oja over je reactie met beste 10 thanks voor de compliment maar echter kwamen we allemaal al maand geleden bijelkaar bijna.
Toen waren we nog verreweg van de beste 10 van deze kant we kwamen bijelkaar op basis van ervaring en potentie’s.
wat goed van ons leden dat we die ook waar hebben gemaakt tot nu toe..

Ben benieuwd naar je twskills want als je al zo doet alsof je de opperbaas bent zal je wel niks in game voorstellen :)
Niet huilen nu!

Beste,

Bij deze zou ik je graag een tantra massage aan willen raden, doe eens gek even lekker ontspannen;)
Door deze respectvolle en liefdevolle massage stroomt je lijf over van energie en tintelt van top tot teen. Het voelt als een orgastische spirituele ervaring waarbij alles in je én aan je, uitdijdt en één wordt."
Fijn weekend!
 
Bovenaan