Top/Flop spelers

Reactiescore
3.457
:cool:
Wat een hypocrieten daar op account red LOL.
Kata's zijn voor noobs maar zelf mag je ze wel onder je eigen voorwaarden gebruiken ?

Eerst er duizenden PP inknallen dat je voorligt op je omgeving.
Dan die achtergestelde omgeving platkata'en zodat je ze makkelijk kan farmen.
Kunnen ze niks tegen doen want wie gaat er in dit stadium 3K bijl blocken ?
Kunnen ook niet backtimen want daarvoor heeft red boostaccounts die hen van def kunnen voorzien.

En dat allemaal zodat ze hier op het forum kunnen pronken met meeste gefarmed van de dag :oops:.

Hopelijk draaien ze het daar bij red nog om , want dit vind ik toch maar een droeve bedoening...
Ah ons zonnestraaltje is er ook deze wereld,Jannes is er ook he Hans?
Beloofd een leuke wereld te worden:biggrin:

En ik meen dat jij begin w42 iedereen neerknalde met je katas?
 

DeletedUser75339

Guest
Ah ons zonnestraaltje is er ook deze wereld,Jannes is er ook he Hans?
Beloofd een leuke wereld te worden:biggrin:

Persoonlijk start ik geen werelden meer zonder uitkijktoren. Nu even meegemaakt op w58 en was meteen verkocht. Dat nodeloos 1c gespam van nolifers die veel te veel tijd hebben in hun leven vervalt hiermee gewoon. Nu word er eindelijk nog eens gewoon tactisch gefaked en niet nodeloos veel op elk dorp zodat je alles moet gaan dodgen wat niets met deffen te maken heeft. overigens runnen spelers veel te snel bij het inc's krijgen, met de uitkijktoren zal dat % wellicht flink dalen.:D

Dus hopelijk op w62 uitkijktoren, muntensysteem, boog, ridder en derest maakt mij niets uit

Jannes moet zich aan zijn woord houden :(

En ik meen dat jij begin w42 iedereen neerknalde met je katas?

Inderdaad maar kwam ik toen ook gewoon voor uit.
En deed ik net zo goed bij 'pro's als bij noobs :p

Jij had mij toen eind w42 vlak voor je delete ook nog gesloopAPP't he ;)

Maar das ondertussen ook al vele jaren en 20 werelden geleden, dus laten we maar op deze focussen.

Op een mooie wereld :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Wat een hypocrieten daar op account red LOL.
Kata's zijn voor noobs maar zelf mag je ze wel onder je eigen voorwaarden gebruiken ?

Eerst er duizenden PP inknallen dat je voorligt op je omgeving.
Dan die achtergestelde omgeving platkata'en zodat je ze makkelijk kan farmen.
Kunnen ze niks tegen doen want wie gaat er in dit stadium 3K bijl blocken ?
Kunnen ook niet backtimen want daarvoor heeft red boostaccounts die hen van def kunnen voorzien.

En dat allemaal zodat ze hier op het forum kunnen pronken met meeste gefarmed van de dag :oops:.

Hopelijk draaien ze het daar bij red nog om , want dit vind ik toch maar een droeve bedoening...

Dat je niet door had dat dat een grap was rofl
 
Reactiescore
3.584
een actieve speler blijven aanvallen met katas boer plat gooien kazernes hoofd gebouw enz..
dan vraag je dat dit kan stoppen en krijg je dit als antwoord^^


Always Bet on Red. 25.05.18 12:40
Precies hetzelfde wat je stamgenoten stuurden dus.

Willen jullie je troepen platlopen op de def van onze pbg's en stamgenoten, go ahead, hebben wij nog meer farmdorpen.
Denk niet dat jullie in de positie zijn om te dreigen, zeker aangezien we straks nog in de beste stam van de streek overstappen.

Ik ga het trouwens nog eens zeggen, wat ik ook al tegen jullie stamgenoten zei.
Wij gaan geen spelers platkata'n die actief spelen en actief dodgen.
Wat wij wel doen, is spelers die we volledig clearden, klein houden.
Die boer blijft op lvl 1

Kleine sidenote trouwens: Het feit dat jullie stamgenoot zelf nog denkt dat hij toekomst heeft met 0 troops terwijl hij 3k bijl over z'n dorp zag passeren zegt ook al wat over die speler z'n kwaliteiten en inzicht ... ;)

Wat jullie daar verder mee doen is niet ons probleem.
Ik verwachtte een AF post van iemand van uit je stam, ik zie ze nog steeds niet staan.

Robin

Buiten dat ik mij kan vinden in de uitleg van AboR valt het mij op hij zegt '''zeker aangezien we straks nog in de beste stam van de streek overstappen''' of beter gezegd de stam Fort! op 1 dag tijd de gesprekken toch plots concreet geworden? :rolleyes:

Wat een hypocrieten daar op account red LOL.
Kata's zijn voor noobs maar zelf mag je ze wel onder je eigen voorwaarden gebruiken ?

Eerst er duizenden PP inknallen dat je voorligt op je omgeving.
Dan die achtergestelde omgeving platkata'en zodat je ze makkelijk kan farmen.
Kunnen ze niks tegen doen want wie gaat er in dit stadium 3K bijl blocken ?
Kunnen ook niet backtimen want daarvoor heeft red boostaccounts die hen van def kunnen voorzien.

En dat allemaal zodat ze hier op het forum kunnen pronken met meeste gefarmed van de dag :oops:.

Hopelijk draaien ze het daar bij red nog om , want dit vind ik toch maar een droeve bedoening...

Het was duidelijk een joke en het is sws vrij zinloos om als hypocriet persoon iemand hypocriet te noemen maar dat geheel terzijde :p

Dat je daar nog serieus op ingaat rofl

Je moet begrijpen dat Hans gemiddeld gezien iets minder slim is als de gemiddelde dommerik :(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Opzich, spelers die alleen actief zijn om BW aan te zetten en zo je LC te fucken mogen best gekata’d worden :rolleyes:
 
Reactiescore
3.584
Mijn vertrouwen in jullie geloofwaardigheid betreffende de stammen situatie is atm lager dan mijn vertrouwen in Karius als keeper o_O
 

Deleted User - 697374

Guest
Mijn vertrouwen in jullie geloofwaardigheid betreffende de stammen situatie is atm lager dan mijn vertrouwen in Karius als keeper o_O
Poh ik heb zelfs nog meer vertrouwen in mijn zaalvoetbal keeper en die keeped 1 keer in het jaar.o_O
 

DeletedUser73162

Guest
Wordt het tegenwoordig als normaal gezien om spelers hun marktplaats te slopen?
Speler KimJong-un gedraagt zich naar zijn naam, en heeft zijn belofte meerdere malen verbroken.
(van onder naar boven)
X7O5kdK.png

Aoz9SD8.png


Prima afspraak, als je hem in ieder geval niet verbeekt @KimJong-un

v3NegY5.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Wordt het tegenwoordig als normaal gezien om spelers hun marktplaats te slopen?
Speler KimJong-un gedraagt zich naar zijn naam, en heeft zijn belofte meerdere malen verbroken.
(van onder naar boven)
X7O5kdK.png

Aoz9SD8.png


Prima afspraak, als je hem in ieder geval niet verbeekt @KimJong-un

v3NegY5.png

Hoop toch niet dat dat al z’n troepen zijn.
 

Deleted User - 487776907

Guest
In principe is er niets mis met het slopen van marktplaatsen van pp farmende nubs. Kunnen ze het niet meer verkopen en kan je ze lekker farmen. Vaak zijn hun gs en opslag al lekker hoog. Het beloven niet aan te vallen om vervolgens toch stiekem wel te doen is daarentegen niet netjes.
 

Deleted User - 487871837

Guest
In principe is er niets mis met het slopen van marktplaatsen van pp farmende nubs. Kunnen ze het niet meer verkopen en kan je ze lekker farmen. Vaak zijn hun gs en opslag al lekker hoog. Het beloven niet aan te vallen om vervolgens toch stiekem wel te doen is daarentegen niet netjes.

Kan er slecht tegen als mensen dat doen hoor, zeker als ik pp farm en verder geen barbs/spelers farm maar puur gs verkoop. Heb dan even geduld, dan kan ik evt nog m’n dorp uitbouwen :rolleyes:
 

Deleted User - 2242732

Guest
als iemand die pp verkoopt te lui is om te investeren in deftroops verdient hij ook om geshaped te worden lijkt me...
Zeker nu met die rooftochten kan je nog zoveel extra verdienen met een beetje def.
 

Deleted User - 487871837

Guest
als iemand die pp verkoopt te lui is om te investeren in deftroops verdient hij ook om geshaped te worden lijkt me...
Zeker nu met die rooftochten kan je nog zoveel extra verdienen met een beetje def.

Ja, maar een beetje def is niks tegen de off van een abuser. Dan moet je non-stop def blijven bouwen.
 
Bovenaan