Top/Flop spelers

Deleted User - 487871837

Guest
Toxical de eerste met een tweede dorp, wat vinden we ervan?
 

DeletedUser61134

Guest
Liggen allemaal veel te dicht op elkaar, zijn hogere en betere targets, maar die zitten in zijn stam of waarschijnlijk door stam geclaimed
 

DeletedUser78065

Guest
wat vinden jullie van Always Bet on Red en zijn kata abuse^^?
 

DeletedUser78065

Guest
idd maar je zal er maar een tegen liggen zo is het spel ook niet meer leuk^^ als ze je volledig plat gooien met katas :p
 

DeletedUser78065

Guest
een actieve speler blijven aanvallen met katas boer plat gooien kazernes hoofd gebouw enz..
dan vraag je dat dit kan stoppen en krijg je dit als antwoord^^


Always Bet on Red. 25.05.18 12:40
Precies hetzelfde wat je stamgenoten stuurden dus.

Willen jullie je troepen platlopen op de def van onze pbg's en stamgenoten, go ahead, hebben wij nog meer farmdorpen.
Denk niet dat jullie in de positie zijn om te dreigen, zeker aangezien we straks nog in de beste stam van de streek overstappen.

Ik ga het trouwens nog eens zeggen, wat ik ook al tegen jullie stamgenoten zei.
Wij gaan geen spelers platkata'n die actief spelen en actief dodgen.
Wat wij wel doen, is spelers die we volledig clearden, klein houden.
Die boer blijft op lvl 1

Kleine sidenote trouwens: Het feit dat jullie stamgenoot zelf nog denkt dat hij toekomst heeft met 0 troops terwijl hij 3k bijl over z'n dorp zag passeren zegt ook al wat over die speler z'n kwaliteiten en inzicht ... ;)

Wat jullie daar verder mee doen is niet ons probleem.
Ik verwachtte een AF post van iemand van uit je stam, ik zie ze nog steeds niet staan.

Robin
 

Deleted User - 2242732

Guest
een actieve speler blijven aanvallen met katas boer plat gooien kazernes hoofd gebouw enz..
dan vraag je dat dit kan stoppen en krijg je dit als antwoord^^

Zo actief dat je stamgenoot al z'n off/troepen niet dodged bij onze eerste aanval en volledig leeg komt te staan? :p
Die hq was een vergissing trouwens, is maar 1x gebeurd omdat het standaard ingesteld stond/staat

Denk trouwens dat ik best nog vriendelijk geweest ben tov jullie stam. Ondertussen kreeg ik al 4 pm's van spelers die precies hetzelfde vroegen, veel spelers zouden gewoon niet meer antwoorden. ;)
 

DeletedUser78065

Guest
dat dodgen ging even miss sommige mensen moeten wel werken en hebben soms geen 3G in west vl;) en denk dat je hem maar na de 4de kata aanval gecleard hebt:)
 

Deleted User - 2242732

Guest
Tsjah wat moet ik daarmee :p
Mijn berichten gaan pas terug tot gisterenmorgen dus heb geen info over het hoeveelste bevel het was, maar vgm dodgede hij al 30 lc en een bom gs niet bij de eerste aanval. Wij gaan ook onze troops niet onnodig laten lopen als er niks te rapen valt lijkt me.
Verder lijken jullie eerder beetje gefrustreerd :)
 

DeletedUser78065

Guest
geen nood ik heb alles berichtjes nog^^ en zou jij dat niet zijn dan? eerst een zware pp abuser pal tegen je dorpje en dan komen er ineens ook nog eens katas aan zegt voor mij genoeg denk ik^^ en bij de eerste aanval heb je idd heel veel gs weg gehaald zie ik, 3.5k leem om precies te zijn :)
 

DeletedUser74418

Guest
Tja ik moet zeggen dat burgerwacht wel naar is als je met paarden wilt farmen
 

Deleted User - 2242732

Guest
geen nood ik heb alles berichtjes nog^^ en zou jij dat niet zijn dan? eerst een zware pp abuser pal tegen je dorpje en dan komen er ineens ook nog eens katas aan zegt voor mij genoeg denk ik^^

Ik zou mijn dorp verplaatst hebben of herstart zijn, maar zeker m'n gs niet beginnen uitbouwen ;)
 

DeletedUser75339

Guest
alleen noobs gebruiken kata's

Wat een hypocrieten daar op account red LOL.
Kata's zijn voor noobs maar zelf mag je ze wel onder je eigen voorwaarden gebruiken ?

Eerst er duizenden PP inknallen dat je voorligt op je omgeving.
Dan die achtergestelde omgeving platkata'en zodat je ze makkelijk kan farmen.
Kunnen ze niks tegen doen want wie gaat er in dit stadium 3K bijl blocken ?
Kunnen ook niet backtimen want daarvoor heeft red boostaccounts die hen van def kunnen voorzien.

En dat allemaal zodat ze hier op het forum kunnen pronken met meeste gefarmed van de dag :oops:.

Hopelijk draaien ze het daar bij red nog om , want dit vind ik toch maar een droeve bedoening...
 
Bovenaan