Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
62
Ik denk dat je van Unravel en co niet meer moet verschieten.
Mensen die met deze stam in zee gaan zouden dan ook beter eens in de spiegel kijken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Tsja een zuivere stab, wel een zeer inactieve speler op het eerste zicht :p
 
Reactiescore
489
Hoe is dat afgelopen met dorpmafketel en jullie Mb? ( die cf’s)

We hebben de 2 ziekste CF's teruggekregen, maar er liggen wel 7 dorpen van hem nu ongeveer in ons oude 'cluster' :p maar goed, het was die 2 zieke CF's aannemen of niet.
 

DeletedUser69389

Guest
Tsja een zuivere stab, wel een zeer inactieve speler op het eerste zicht :p
Maar geeft naar mijn inziens nog geen rechtvaardigheid en goedkeuring voor zulke daden. Wel tof als UnR dat soort praktijken nu al onderneemt en goedkeurt. Wat wordt het volgende? Katapulten? Spioneren? Hacken?
 
Reactiescore
3.457
6j5dl_fi-200x200.gif
 
Reactiescore
853
Maar geeft naar mijn inziens nog geen rechtvaardigheid en goedkeuring voor zulke daden. Wel tof als UnR dat soort praktijken nu al onderneemt en goedkeurt. Wat wordt het volgende? Katapulten? Spioneren? Hacken?
Via proxy solliciteren voor andere accounts om ze vervolgens een global ban aan te smeren? Maar in principe ben ik het met je eens, stam ziet er een beetje uit als meerderheid van spelers die het elke wereld gewoon net niet zijn
 

DeletedUser79349

Guest
Jullie zeuren over een stam in een topic over spelers. Daarnaast trekken jullie allemaal conclusies dat unR er vanf zou weten terwijl volgens mij niemand van jullie er iets vanaf weet.

Misschien handig om eerst na vraag te doen voor je in een verkeerd topic een hele stam beschuldigd. Misschien weten ze helemaal niet wat er gebeurt is want zelf zie ik het ook pas nu het hier op dit forum staat. unR is zeker niet de beste stam in mijn ogen maar hoe erg jullie het zwart proberen te maken is ook wat overbodig.

Tot er iemand met enig bewijs komt over dat dit een actie van de stam zou zijn is deze beschuldiging echt onzin. De kritiek die is gegeven op de stam is misschien dan wel terecht maar dit slaat echt nergens op.
 
Reactiescore
489
Dan zie ik graag consequenties vanuit UnR. Zolang zij alles blijven toelaten van hun spelers is het toch normaal dat wij dit proberen te stoppen? Als een spelers uit een stam stabt, is de stam hier ook medeverantwoordelijk voor. Je kan je altijd distancieren en de speler bv kicken of een sanctie opleggen.

Maar als je dit allemaal wel toelaat, ben je als stam mede-verantwoordelijk vind ik persoonlijk
 
Reactiescore
853
Jullie zeuren over een stam in een topic over spelers. Daarnaast trekken jullie allemaal conclusies dat unR er vanf zou weten terwijl volgens mij niemand van jullie er iets vanaf weet.

Misschien handig om eerst na vraag te doen voor je in een verkeerd topic een hele stam beschuldigd. Misschien weten ze helemaal niet wat er gebeurt is want zelf zie ik het ook pas nu het hier op dit forum staat. unR is zeker niet de beste stam in mijn ogen maar hoe erg jullie het zwart proberen te maken is ook wat overbodig.

Tot er iemand met enig bewijs komt over dat dit een actie van de stam zou zijn is deze beschuldiging echt onzin. De kritiek die is gegeven op de stam is misschien dan wel terecht maar dit slaat echt nergens op.
Er wordt nergens beweert dat de stam iets heeft ondernomen, dat is dan ook juist het hele probleem..
 

DeletedUser77141

Guest
Een nieuwe (mogelijke) flop is aangebroken, deze is speciaal voor Murena, ex-leidinggevende van de stam Pugna.

Betreffende speler, zat tot kort in de stam met Heer Orcfighter, wat mij opvalt zijn een aantal dingen.

1) De speler Murena verlaat zijn eigen stam, dit als leidinggevende en joinde per direct een nieuwe stam (Change, hulpjes stam van UNR).
Bekijk bijlage 12726

2) De speler valt de dag na het verlaten van zijn 'eigen' stam, zijn ex-stamgenoot Heer orc fighter aan.
Bekijk bijlage 12727

3) Het is geen intern, dit is af te leiden aan de ODD stijging bij Heer orcfighter & de ODA stijging bij Murena, zie onderstaande afbeeldingen ter verduidelijking.
Bekijk bijlage 12725
487747683

2064595


Ik kan dan ook wel stellen dat het nogal een smerige zaak is van de spelers op Murena, om gelijk full-rambo te gaan op een ex-stamgenoot. (Ik ga er dan ook vanuit dat ze geen NAP hebben aangeboden). Wederom toch wel weer beneden de gordel, maar vooral zeer laag spel vanuit UnR en hulpjes, naar mijn idee.

Om dan ook maar onze kant van het verhaal te vertellen. Immers heeft het verhaal 2 kanten.

Het klopt dat wij de stam pugna verlaten hebben en 16 uren later Heer Orc aangevallen hebben/geprobeerd hebben hem te edelen.
Al sinds pugna "gevallen" is hebben wij er voor gekozen zo lang mogelijk in pugna te blijven. om als "leider" nog zoveel mogelijk voor de leden te doen. om te zorgen dat als ze dat wilden wij ze konden helpen aan een andere stam.
Hebben dan ook alle spelers nog benaderd wat ze wilden doen en of wij ze daarbij kunnen helpen.

Orc zijn reactie was dat hij wilde stoppen met w60, en hij niet verder wilde in een samenwerking met ons, op wat voor manier dan ook.
In de afgelopen periode heeft hij dan ook een gele bol gehad voor inactiviteit. Vlak daarna heeft zijn MB een dorp van hem geedeld omdat hij dus niet reageerde op igm en skype. Hierop heeft orc beide mb speler opgeedeld.

Uiteindelijk is onze keuze dus geweest deze inactieve speler, de aangeeft te stoppen te gaan edelen.

en Jelle, jij verwijt de ketel dat die zwart ziet.
Ik gebruik mijn vv (pyro) niet om def weg te halen bij een speler(inferno) en die vervolgens te gaan edelen.
 
Reactiescore
3.457
Hij was inactief maar edelde wel zijn twee moraalbrekers op.. ahja
 

DeletedUser69389

Guest
Om dan ook maar onze kant van het verhaal te vertellen. Immers heeft het verhaal 2 kanten.

Het klopt dat wij de stam pugna verlaten hebben en 16 uren later Heer Orc aangevallen hebben/geprobeerd hebben hem te edelen.
Al sinds pugna "gevallen" is hebben wij er voor gekozen zo lang mogelijk in pugna te blijven. om als "leider" nog zoveel mogelijk voor de leden te doen. om te zorgen dat als ze dat wilden wij ze konden helpen aan een andere stam.
Hebben dan ook alle spelers nog benaderd wat ze wilden doen en of wij ze daarbij kunnen helpen.

Orc zijn reactie was dat hij wilde stoppen met w60, en hij niet verder wilde in een samenwerking met ons, op wat voor manier dan ook.
In de afgelopen periode heeft hij dan ook een gele bol gehad voor inactiviteit. Vlak daarna heeft zijn MB een dorp van hem geedeld omdat hij dus niet reageerde op igm en skype. Hierop heeft orc beide mb speler opgeedeld.

Uiteindelijk is onze keuze dus geweest deze inactieve speler, de aangeeft te stoppen te gaan edelen.

en Jelle, jij verwijt de ketel dat die zwart ziet.
Ik gebruik mijn vv (pyro) niet om def weg te halen bij een speler(inferno) en die vervolgens te gaan edelen.
Stabber dus. Zwak verhaal. Inactief, maar edelt wel mb's. Dat hij kenbaar heeft gemaakt te willen stoppen houdt niet in dat die wilde stoppen. Ja nu moet die wel. Door een dolksteek in de rug. Al is Orc ook een beperkte speler met een gebrek aan normen en waarden. Dat bewijst dit filmpje wel.

 

DeletedUser78224

Guest
wat een opschepper die orcfighter! hij verdient het ook om gestabt te worden...
 
Reactiescore
7.946
Stabber dus. Zwak verhaal. Inactief, maar edelt wel mb's. Dat hij kenbaar heeft gemaakt te willen stoppen houdt niet in dat die wilde stoppen. Ja nu moet die wel. Door een dolksteek in de rug. Al is Orc ook een beperkte speler met een gebrek aan normen en waarden. Dat bewijst dit filmpje wel.


Zal ik anders even jouw zangfilmpje hier posten? Kunnen we allemaal lachen over een ander. Doe toch niet zo immens triest door dit soort dingen hier te delen om enig platform/likes voor jezelf te vergaren.
 
Bovenaan